Ga naar inhoud

Debsters : 8 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Super debsters! Nu kan je lekker onderuitzakken in de zetel (op je rug weliswaar hehe) en non-stop series kijken! Of, dat is toch mijn planning na m'n bv binnen DRIE weken!!! :-D

Geniet al een beetje voor mij he! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey meid,

proficiat met je nieuwe boobs.

Heel veel beterschap gewenst. Kun je nu het hele EK kijken, de thuiszorg staat 2 weekjes voor jou paraat!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

daar ben ik dan....

als eerst bedankt voor al jullie lieve posts....toch leuk om te zien dat er zo veel meiden met je meeleven :54: !!!

Ik had gisteravond een heeeeeeel verhaal van ongeveer 300 regels wilde het posten...druk ik op iets....heeeeel m'n verhaal weg :93: ......was zo boos,heb de laptop voor zo ver het kon een zwieper gegeven en naar bed gegaan..... :81: !!!!

Maar goed heb weer moed bij elkaar verzameld en ga het weer proberen!!!!!!!!!!!!!!!

Ok daar komt ie....

Heb donderdag op vrijdag goed geslapen,was totaal niet zenuwachtig.Werd om 7.20 wakker,yes mijn B-day!!!7.30 eruit en nog steeds niet zenuwachtig.ben naar beneden gegaan en alvast alles voor m'n kleine man klaargezet...heb hem uit z'n bedje gehaald en schone luier gegeven...kon papa ff wakker worden en een bakkie doen.Grote zus was zelf ook al uit bed en stond d'r haar te stylen...

7.50 ben ik lekker uitgebreid onder de douche gegaan,voorlopig komt dat er niet echt van natuurlijk.8.15 hebben we de kleine man naar oma gebracht..is niet ver want die woont naast ons,als laatste grote zus uitgezwaait....

M'n spullen gepakt en....Be-clinic here we come!!!!!!!!!!!

Het gekke is dat ik nog steeds absoluut niet nerveus ben!!!Natuurlijk hadden we nog file...aangezien we in Zeeuws-Vlaanderen wonen en je daar nooit files heb was het ff kiezzen op elkaar en hopen dat we op tijd zijn....no stress...we waren netjes 9.55 in Overijse(moest er om 10.00 zijn)

Enfin eerst het zakelijke geregeld en dan naar boven....alles uit behalve m'n hipster badjasje aan en wachten maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10.45 kwam de anesthesiste m'n pilletje tegen misselijkheid brengen en d'r verhaaltje doen....daarna kwam Dr.Plovier en badjasje uit,even praatje pot en dan de fotosessie...klik klik klik.....op de koop toe een mooie bodypainting...

Paar minuten later kwam de anesthesiste me halen en hoefde alleen maar over te steken (zat in kamer 3)..M'n schatje ff een kus gegeven en daar gaan we!!!!!

Ik kwam de operatie-kamer in...ziet er allemaal super goed uit trouwens....mocht weer m'n badjas uit en lekker gaan liggen op een heerlijk warm operatie-bedje...kreeg m'n infuus en bloeddruk meter..ik lag lekker naar de muziek te luisteren en naar de lampen te kijken...ze hebben ook LED lampjes daar,hahaha....hoorde nog net voor ik onder zeil ging de reclame vna Plopsaland....plopperdeplopperdeplop.....ff diep in en uit ademen en weg was Deb....

Rond een uur of 13.00 was ik terug.....m'n hubbie heb echt helemaal krom gelegen van me...ik heb geloof ik alles wel 5x verteld en wel 5x gevraagd hoe laat het was :45: ....ook had ik gezegd "ik heb tieten schat" en later ook nog "oeh ik heb Boobies" Dat weet ik zelf echt niet meer hè...das zooooo raar!!!

Enfin alles verliep goed en voelde me goed.

Om de 20 min. kwam de verpleegkundige kijken hoe het ging....heb nog ff liggen dutten..en had zo'n honger!!!Niet normaal maar mocht niets eten pas 's avonds tegen 18.00 als ik thuis was....kreeg om ongeveer een uur of half 3 een glas cola en dat ging goed...de verpleegkundige kwam me om 15.30 vertellen dat ik langzaam aan naar huis mocht,nou dat laat ik me niet nog eens zeggen....hop alles aan met behulp van m'n hubbie en verpleegkundige.....om 15.45 zaten we in de auto!!!!!!!!!!!

En wat denk je nee niet 1 file nee 3....grrwwrrgrrww...ik wil naar huis heb honger!!!!We waren rond half 6 toch alweer thuis..dus viel best mee....

Ik voel me nog steeds goed...ja heb pijn maar is goed te doen....soms wat hulpeloos..kom slecht overeind!!!En dan krijg ik nog de slappe lach ook daardoor....is niet fijn hoor zo lachen,auwie doet zeer!!

De nacht ben ik goed door gekomen...ben wel een paar keer wakker geweest maar viel verder wel mee..wekkertje ook gezet voor m'n medicatie.....

Vandaag ovverdag had ik wel last van de sedatie hoor was nogal duf heb ook nog geslapen 's middags...maar ik doe verder wel een beetje drinken pakken of boterham smeren..af en toe ff lopen...

Had eind van de middag wel last van al die medicatie hoor...bah beetje misselijk...wel gegeten en nu gaat het weer na 2 tabletjes okugest.....

Zo dat was het geloof ik...oh nee...heeel belangrijk...ik heb 390cc Sebbin medium-profile gekregen....echt zo mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!Kan niet wachten om ze te zien...morgen ga ik ff proberen te douchen en natuurlijk ff fotosessie maken!!!!

Knuf Deb.

ps.: mss staan er typefoutjes in hoor...geeft niet hè! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :tatice_04:

Hopelijk heb je niet teveel last, heb je al eens gepiept?

knuffels!

Huh... hoe bedoel je gepiept????

Ja sorry de sedatie zit nog in m'n bloed,hahaahaha!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Huh... hoe bedoel je gepiept????

Ja sorry de sedatie zit nog in m'n bloed,hahaahaha!!!!!!!!!

hihhhihi..moest ook 2x lezen...zal wel gegluurd betekenen....hoop ik :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Zeg dat maar tegen BlueBird... :45:

Maar goed dat ik het snap, volgens mijn liefie ben ik een reserve-Belg...wij Limburgers snappen die Belgen wel een beetje...maar goed ook, wat hadden we er anders van moeten denken... :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucky@

tis maar goed dat we dan een reserve belg hebben,hahaha.....anders zouden veel er iets meer van begrijpen,hahaha....wie zijn er nou dom de belgen of de hollanders?!?!?! :154:

BB@

ik las net m'n verslag nog eens door maar had gister veel meer er nog bij staan..wist het nu allemaal niet meer...ben vandaag echt duf!!!

Vandaar dat ik denk ik "piepen" ook niet gelijk begreep,hahaha.

Succes maandag hè...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah sorry eh meiden, ik heb nogal de gewoonte om te typen zoals ik praat, :75: maar doe nogtans hard mijn best om niet TE veel als een vlaming te typen :P

Piepen bedoelde ik natuurlijk eens gluren, maar natuurlijk als je helemaal ingepakt bent gaat dat niet zo makkelijk :6:

Grappig verslagje hoor :5:

Ooh kan al niet meer wachten nu, die week gaat laaaaang duren :100:

Knuffels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met je?

Ga je een keertje foto's posten of niet? Ben wel benieuwd hoor..

Hey hallo meid...het gaat echt super met me....ben alleen vandaag gestopt met antibiotica,ben er heeeeeel beroerd van!!!!Ga morgen bellen naar mijn huisarts voor andere antibiotica!!!

Denk dat het té heftig is voor mij die belgische medicatie!!!

Ben lekker wezen douchen vandaag....zalig!!!!!Mijn hubbie heeft ff een fotosessie geschoten!!!Zal zo de foto's erop zetten!

Was wel eng hoor die vertrouwde bh uit doen!!!

MAAAAR ze zijn echt zoals ik ze wilde....ze zullen nog iets slinken en dan zijn ze perfect,ik heb trouwens ook weinig vocht tot nu toe!!!

Maar echt pijn heb ik niet...meer irritant.

Ik slaap nog wel ff 's middags....das de sedatie gewoon!

Ga ff foto's plaatsen nu hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, proficiat met je nieuwe vriendinnen he ;)

leuk te horen dat je niet teveel last hebt ....

houden zo , ben benieuwd naar de foto's....

bij mij is het nog een paar maanden aftellen, maar elke dag komt het dichterbij :)

knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he, durfde de eerste keer de BH bijna ook niet uit te doen, was bang dat ze eraf zouden vallen hihi

Nu kun je vol trots je boobs showen op de foto's, zonder er een rot-gevoel van te krijgen. You Go... :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik dagdroom er al stiekem van om die post-op foto's te nemen hihi ;-)

ENJOY Debsters !!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor jullie is het nog even wachten..maar voor je weet is het zover hoor!!!Dan kunnen jullie ook po-foto's nemen!!!

PO foto's van mij staan erop hoor!!!!!!!!!!!!!!!Ben benieuwd wat jullie ervan vinden,je mag eerlijk zijn hoor ik kan wel tegen kritiek....ik ben er zelf heeeel blij mee en das belangrijk! :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.