Ga naar inhoud

Debsters : 8 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Oooooh meiden het is nu echt bijna zover!!!!!!!!!!!!!!!! Morgen nieuwe boobs :1boobs: ,eindelijk verlost van die lelijke oude boobies!

Ik moest mezelf gewoon ff knijpen :107: om zeker te weten dat ik niet droom!!!!!

Ik voel me niet echt super zenuwachtig maar meer opgewonden.....jippie :tatice_04: kan nu niet meer wachten,zat ik maar al in de auto onderweg er naar toe!

Ik hoop dat ik jullie snel een verslagje kan doen,dat betekend dan dat het goed gaat met me.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh ja mijn mannetje ook helemaal in z'n sas omdat hij de komende 2 weken vrij heeft HET EK BEGINT NAMELIJK!!!!!

Gaat dat hem ff tegen vallen....denk dat ie blij zal zijn als hij weer mag werken,een huishouden runnen en zorgen voor een puberend meisje van 12 en een kleine van 1 jaar EN nog voor mij zorgen!!!!!!! :45: :45: :45: Dat valt echt vet tegen.....hij zal mij na deze 2 weken denk ik meer waarderen :6: ,hahahaha,de lieverd!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo eindelijk heb ik het aangedurft...ik heb foto's in mijn album staan hoe ik er nu voor sta!!!!

Wat een drama zeg...ik kan echt niet naar die foto's kijken zelf....doe ik ook lekker niet,hahaha......

Morgenmiddag wel hoor...dan blijf ik kijken denk ik als ik mijn nieuwe boobs heb!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slaap lekker, morgen de (ver)grote dag ;)

Hoop voor je dat je lekker kunt slapen, dan is het zo morgen 10 uur..

Ik zal aan je denken morgen!!

Dank je wel lieverd....ik kan nu alleen nog niet slapen....ik wacht nog maar ffies....toch nog ff snel een sigaretje roken...m'n laaste voor voorlopig de eerstkomende dag(en).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes morgen Debsters, ik duim voor je!!!!! :-)

Thanks.....voor jou duurt het nog even... :103: ...maaaaar voor je het weet zit je net als ik helemaal opgewonden en beetje zenuwachtig je laatste avond op de bank met je oude boobs!

Het ging ineens heeeeel snel die laatste week!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veeel succes morge!!! zal voor je duimen voor je het weet word je wakker met een stel mooie borsten woehoeee :D:101:

liefss caro

Dank je...kan echt niet meer wachten nu...ga ff m'n hond uitlaten en maar lekker naar bedje...hoop dat ik kan slapen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.