Ga naar inhoud

Debsters : 8 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh ja...ik kan nu niet meer wachten hoor,ben nog wel erg zenuwachtig maar ik ben nu wel zo ver dat ik denk "Deb laat het gewoon op je af komen....straks heb je nieuwe grote BOOBS!!!!!!"

De zenuwen zijn denk ik toch ook wel normaal toch?!Gezonde zenuwen.

Thnks voor jullie steun tot nu toe...wel fijn om te zien dat er anderen zijn die toch ook meeleven. :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja...ik kan nu niet meer wachten hoor,ben nog wel erg zenuwachtig maar ik ben nu wel zo ver dat ik denk "Deb laat het gewoon op je af komen....straks heb je nieuwe grote BOOBS!!!!!!"

De zenuwen zijn denk ik toch ook wel normaal toch?!Gezonde zenuwen.

Thnks voor jullie steun tot nu toe...wel fijn om te zien dat er anderen zijn die toch ook meeleven. :147:

Hi debsters,

Oooeeee spannend!! Nog vier dagen..

Hoe laat mag je?

Succes met de zenuwen en de operatie, ik lees graag hoe het is gegaan.

Ik moet de 11e...ik ben ook echt al zenuwachtig als ik eraan denk..

Kan alleen maar daarmee bezig zijn hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenuwen horen erbij :) was super nervues toen ik ging .

Van te voren van de spanning flink gehuild en toen kwam plovier binnen oeps , denk dat ie dat ook gemeld heeft want ze waren super snel met me onder zeil brengen .

Viel erg mee en ze zijn heel lief voor je een aai over je bolletje en je bent weg .

Achteraf viel het onwijs mee , en voelt het mega stoer als je het gedaan hebt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonfire@ Voor jou ook spannend zeg!!!!Leuk hè die spanning,als je er aan denk krijg je ineens zo'n soort van knoop in je maag en een schok door je lichaam,hahaha!

Ik ga proberen zo snel mogelijk een verslagje te doen na de operatie(als ik thuis een beetje gesetteld ben,hihi)!

MissBoobyMoon@ jij bent ook bij Plovier geweest hè....maar jij werd onderweg in de auto toch beroerd?Had jij niets gekregen tegen de misselijkheid dan??En had jij daar al tramadol gekregen of ben je thuis pas begonnen??Ja sorry hoor voor al mijn stomme vragen maar heb zo'n ontzettende fobie voor overgeven vandaar....ik ben niet nerveus voor de operatie of de pijn maar ben zooooooooo bang dat ik moet spugen!!!!!!Duts ben ik hè!!!!

Ben je trouwens tevreden over je tweeling,je vond ze in het begin toch zo mega?Of ben je inmiddels gewend aan de grote,hihi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha je mag me alles vragen :)

Ik ben naar mn huisarts geweest 2 weken daarvoor .

Was daarvoor ook bij velthuis geweest voor consult en had van hun zowel van plovier een lijst medicijnen gekregen.

Samen met de huisarts besproken welke ik het beste zou reageren.

Heb dan ook diclofinac gebruikt inplaats van tramadol.

Die heb ik thuis ingenomen , had wel een lijst meegenomen met hoe laat welke pillen en pijnstillers in de auto .

Je krijgt daar een pijnstiller voor onderweg en dan ga je meteen je lijstje volgen.

Ik heb mn partner dat laten doen wat ging al fout ermee was beetje wappie van de narcose .

Even terug naar de huisarts haha ik dwaal af.

Heb met hem ook over misselijk gesproken ben op zich niet bang met overgeven , maar heb mn zus na haar hernia operatie zo vreselijk zien braken dat ik daar dus wel bang voor was.

Ik heb van hem een tablet gehad en een zetpil voor het geval dat .

Pilletje hield ik binnen en voelde me gelijk beter.

Had ook bij anesisth gemeld ,maar die vond het nodig .

Ik blij dat ik ze bij mn huisarts had geregeld!

Ben nu super blij met mn borsten:d echt geweldig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is sedatie hetzelfde als onder narcose? Heb van die dingen niet echt veel verstand ondanks ik al meermaals onder narcose ben geopereerd, dus van dat overgeven heb

ik niet veel last, mijn lichaam is wel al wat gewend van in slaap gedaan te worden, ik heb meer schrik voor de pijn achteraf en hulpeloos zijn, kan namelijk niet stilzitten :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

MissBoobyMoon@

wat had jij dan van de huisarts gekregen tegen de misselijkheid?Ik heb domperidon in huis is dat ook voldoende,ja zeker...anders vraag ik het wel aan ha,hihi!!Maar ik heb nog helemaal geen lijst met medicatie meegekregen?????Ff mailen naar Valérie dan maar denk ik.....

Ik heb in het verre verleden wel eens een narcose gehad maar was daar niet ziek van,dus ga er maar vanuit dat ik van de sedatie ook geen last heb.

Bluebird@

Sedatie is een slaapverdoving,je bent schijnbaar sneller weer wakker dan bij een narcose....als ik het goed heb hoor?!?

Ik ben juist helemaal niet bang voor de pijn erna...heb 2 kinderen op de wereld gezet en de laatste 1 jaar geleden was echt geeeeeen pretje kan ik je vertellen!!!!!!Het enige is dat de pijn van bv langer duurt schijnt maar ik lees ook genoeg ervaringen dat meiden het eigenlijk wel mee vonden vallen achteraf....ik hou je na mijn operatie wel op de hoogte,hahaha,kan ik je mss wel gerust stellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben al vanaf mijn jeugd niet tevreden over mijn borsten ( wie niet hier op het forum,hihi),maar nu na de geboorte van mijn jongste(mei 2011) is het helemaal drama (size frietzakjes 70A)!!!!!En nu is het zover(yes!!!!) ik ga voor een borstvergroting,ben gaan zoeken op google naar een kliniek bij mij in de buurt......helaas weinig te vinden in Zeeuws-vlaanderen!!!!

Ik kwam op dit forum terecht en zag dat Beclinic veel genoemd werd,1,5uur rijden van mijn huis!Las ook veel positieve verhalen over Plovier.....heb toen maar de stoute schoenen aan getrokken en gebeld!!!

Ik heb 7 mei m'n 1ste consult,vind het dood eng!!!Doe ik er goed aan om naar hun te gaan of zijn er niet andere die beter zijn???!!!Pffffff word gek van mezelf!

Heb het ene moment een goed gevoel het andere moment weer niet......Hebben meer van jullie dat ook gehad???Of ben ik gewoon zo'n DUTS!!!!

Ik denk dat ik alles maar op me af moet laten komen de 7de mei.....en dan kijken of ik er een goed gevoel over heb,toch???!!

Nou dat was even mijn voorstel berichtje.

Greetz Debsters

hey

Ja ik doe het wel bij beaucare ik ben voor 1e consult geweest in Utrecht en had er een goed gevoel bij

al mijn vragen werden op een rustige manier beantwoord en kreeg ook een uitgebreid formulier mee die ik moet invullen

14 september staat de bv er aan te komen

ik word door dr ulens geholpen

Ik heb contact gehad met iemand die zich daar ook heeft laten opereren en die was super te spreken dus ja er word negatief gesproken maar ook possitief en negatief denk ik alleen omdat dr plovier daar weg is

groetjes es

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

Ja ik doe het wel bij beaucare ik ben voor 1e consult geweest in Utrecht en had er een goed gevoel bij

al mijn vragen werden op een rustige manier beantwoord en kreeg ook een uitgebreid formulier mee die ik moet invullen

14 september staat de bv er aan te komen

ik word door dr ulens geholpen

Ik heb contact gehad met iemand die zich daar ook heeft laten opereren en die was super te spreken dus ja er word negatief gesproken maar ook possitief en negatief denk ik alleen omdat dr plovier daar weg is

groetjes es

Oh super joh...het gaat er tenslotte om dat JIJ je er goed bij voelt toch?!!!

Maar dat negatieve komt volgens mij niet omdat Plovier weg is hoor.....maar maakt ook allemaal niet uit,mss hebben ze bij beaucare geleerd van hun fouten!!!

Ik zal je topic volgen ben zo benieuwd hoe het wordt.....

Knuffel Deb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna b-day voor je :)

Baarpijn is erger inderdaad! Maar dit is andere pijn en duurt ook langer wat mentaal ook anders is. Als je je dat bedenkt en je daar op instelt, is het te doen.

en pas op met die tramadol he, iedereen reageert er anders op maar je kan er echt goed ziek van worden. De kliniek raade mij paracetamol aan en evt tramadol, maar uiteindelijk werkte ibuprufen beter.

liefs Mirres

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerst meiden thnks allemaal.......heb er echt super veel zin in!!!!Whoehaaaa!!!!!!!!!!!Nog 2 nachtjes.....heb een kalmeringstabletje gekregen van mijn huisarts,mocht ik `s ochtends innemen met een miniscuul slokje water!!

Bonfire@

Ik ben ook zoooooo vreselijk bang dat ik misselijk word of moet spugen van de sedatie.....fobie!!!!!Maar heb het heel specifiek gemeld bij Dr Plovier....hij heeft het ook in mijn dossier gezet!!!Ze zouden er rekening mee houden!!!Dus dat hoop ik dan maar dat ze dat doen...heb zelf ook nog het een en ander in huis mocht ik toch misselijk worden zoals: domperidon en okugest(VSM).Oh ja en ik neem ook een flesje cola mee,wil vaak ook wel helpen.........

Mirres@

ja en die tramadol ben ik al helemaaaaal niet happig op......ga ik ook echt niet nemen....van mijn pc moet ik paracetamol en ibuprofen innemen,heb ook een schema meegekregen...maar sla die tramadol lekker over hoor!!!!!Dan maar iets meer pijn hoor...kunnen we wel hebben,hahahaha!!

Deborah@

ik ga zo snel mogelijk erna een verslaje doen hoor!!!!Hou me in de gaten!!!!!!!!!!!!

X allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Degene met een band aan de bovenkant is lichtelijk doorschijnend... degene zonder band is niet doorzichtig. Maar de meeste krijgen MET band om de prothesen op hun plekkie te houden. Mocht je jezelf er onprettig bijvoelen als mensen willen kijken, en je wil ze alleen in bh laten zien... dan leg je gewoon 2 gaasjes over je tepel in je bh :P hihi!

En als je de Diclofenac laat liggen heb je geen extra pijn, gewoon de ibuprofen en de paracetamol om de 4 uur afwisselen (ook snachts!!! je wekker zetten voor je medicatie) Ik merkte persoonlijk helemaal niks als ik hem wél slikte, maar heb hem laten liggen omdat ik ook las dat het z'on rommel was.

Heel veel succes alvast mocht ik je hier niet meer spreken. En dan pilletje voor de zenuwen van je huisarts.... niet nodig joh, op de dag zelf ben je er HELEMAAL klaar voor ;):43: Adem in... adem uit... komt helemaal goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is heeeeeel goed plan van die gaasjes,bij sommige mensen heb ik zoiets van tot hier en niet verder,hahaha... en over de medicatie,die ga ik inderdaad gewoon ff overslaan!!!

Alleen mijn ibu en para neem ik dan wel natuurlijk!

Ik ben aan het twijfelen over het kalmeringstabletje....ik zie het vrijdag wel,kijk het gewoon aan of ik het nodig heb of niet.

Gewoon gaan met die banaan.....woesha!!!!!

Thnks voor je motiverende woordjes :38: .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes!!

Die zenuwachtigheid is toch niet zo erg... Probeer ervan te genieten!!

Je krijgt namelijk nieuwe booobbbies!!!!

Een kalmeringspilletje om vanacht lekker te kunnen slapen en morgen gaat het dan gebeuren!!

Spannend spannend!!!

Geniet ervan, de tijd is zo voorbij en voor je het weet lig je in je bedje wakker te worden, samen met je nieuwe booobbs!!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.