Ga naar inhoud

Debsters : 8 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ze zijn echt wel gedaald!! ziet er mooi uit!

Hoe gaat het met je wond? Lekt het nog steeds?

xx

Het gaat geloof ik wel oké met m'n wond....lekt niet meer.

Het trekt alleen nu....zal denk ik het genezingsproces zijn....

Dus jullie zien het toch ook.....ik had niet verwacht dat ze al zo snel zouden dalen.

Ze beginnen ook wat zachter te worden en cm voor cm komt het gevoel ook weer terug.

Kan niet wachten om nieuwe lingerie te kopen!!!!Ben ook zo benieuwd welke maat ik nu heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super Deb, ja ze zien er echt natuurlijk uit en dat beetje verschil zie je wel!

Mijn borsten zijn ook iets zachter, staan niet zo hard als een meloen maar ze mogen nog veel zachter hoor :63:

En als je littekens beginnen te jeuken is ook een goed teken, enkel serieus vervelend :blink:

Nog een spoedig herstel Deb!

knuffels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super Deb, ja ze zien er echt natuurlijk uit en dat beetje verschil zie je wel!

Mijn borsten zijn ook iets zachter, staan niet zo hard als een meloen maar ze mogen nog veel zachter hoor :63:

En als je littekens beginnen te jeuken is ook een goed teken, enkel serieus vervelend :blink:

Nog een spoedig herstel Deb!

knuffels

Een beetje zie je wel ja...maar nog niet veel komt nog over een aantal weken....geduld geduld geduld.....tja maar die hebben we niet,hahahaha!!

Fijn is dat hè dat ze niet meer zoooo enrom hard zijn....en dat gekriebel heb ik soms,heel vervelend,hihi...heb wel enorm gevoelige tepels...niet normaal,gewoon irri :25: !!!!

Jij ook een spoedig herstel hoor

Knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo ladies daar ben ik weer!!!!

Ben een tijdje niet meer op het forum geweest....was druk met andere dingen en `s avonds veel tte moe om met die laptop op schoot te zitten,hahaha,erg hè!!

Ik ben nu druk bezig alles weer te lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt en hoe het met jullie gaat...........

Met mijn herstel gaat het echt super!!!!!

Voel me sinds een week weer helemaal toppie....heb veel last gehad van de narcose.....was daar als maar heeeel moe van en had nergens zin in....was ook eens 2 weken lang ongesteld...kan dus allemaal komen door een narcose!!!

Nou leuk hoor......NOT!!!

Maar nu geen geklaag meer en lekker genieten.....

Oh BB mijn littekens zijn super mooi genezen...dat spatje was helemaal niets.....gelukkkig!!!

Ik zet zeer binnenkort nieuwe foto's in mijn album....

Knuf knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.