Ga naar inhoud

Debsters : 8 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ja voor jullie is het nog even wachten..maar voor je weet is het zover hoor!!!Dan kunnen jullie ook po-foto's nemen!!!

PO foto's van mij staan erop hoor!!!!!!!!!!!!!!!Ben benieuwd wat jullie ervan vinden,je mag eerlijk zijn hoor ik kan wel tegen kritiek....ik ben er zelf heeeel blij mee en das belangrijk! :46:

Ik vind ze heel mooi Debsters, goed in verhouding met je lichaam, staan zeer natuurlijk! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou zeg vandaag een beetje piep dag.....heb nieuwe antibiotica en voel me eigenlijk vrij...k*t vandaag!

Ben echt heel erg moe!!!!!!!!!!!Hoop maar dat dat snel verbeterd....

Ben wel een beetje opgeknapt na het douchen vanavond maar toch nog niet echt super fit!

Op naar morgen....mss is het dan beter,hihi...tja blijf maar lachen want het is voor een goed doel hè!!Ja toch niet dan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat idd de ene dag beter dan de andere. Je hebt ook een operatie gehad, dat is niet niks. Gewoon rustig aan doen doen. Herstel duurt wel even en als je denkt een goede dag te hebben, betaal je de volgende dag soms weer de prijs.

Nou op naar een betere dag morgen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat idd de ene dag beter dan de andere. Je hebt ook een operatie gehad, dat is niet niks. Gewoon rustig aan doen doen. Herstel duurt wel even en als je denkt een goede dag te hebben, betaal je de volgende dag soms weer de prijs.

Nou op naar een betere dag morgen!

Liefs

Dank je wel....het is ook zo dat vergeet je soms ook ff....ik doe lekker rustig en zie het morgen wel weer!!!

Knuf Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in je achterhoofd houdt dat de eerste 2 weken het zwaarste zijn komt het wel goed.

en idd het is best een zware operatie, dat word snel vergeten.

nou meis, na regen komt zonneschijn dus vandaag gaat vast een goede dag worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid, hopelijk Voel je je morgenvroeg wat beter!!

Heb net je foto's gezien maar wauwie!!! Wat zijn ze al mooi!!

Ik voel me vandaag beter...gelukkig!

Mooi hè...ik ben zooooo blij!!!

Maar jij hebt vast slecht geslapen.....want half 5 een post van je is wel erg vroeg hè....sterkte hoor meid maar rust genoeg hoor...gewoon lekker gaan dutten wanneer jij het wil!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in je achterhoofd houdt dat de eerste 2 weken het zwaarste zijn komt het wel goed.

en idd het is best een zware operatie, dat word snel vergeten.

nou meis, na regen komt zonneschijn dus vandaag gaat vast een goede dag worden!

Dank je essie....even een hart onder de riem...maar moet zeggen ik heb niet zoveel pijn meer valt echt reuze mee....alleen beetje pijn in m'n darmen van de nieuwe antibiotica...maar ze zeggen dat dat na een dag of wat weer over is...dus ach dan mag ik niet klagen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

Goed geslapen vanacht?

Ik in ieder geval een stuk beter als gisteren..

Lang leven de tramadol hihi

Liefs

Goed zo....maar heb jij geen last van de tramadol?

Ik slaap zo ie zo wel goed eigenlijk!!

Pijn heb ik zo goed als niet meer...maar ben wel soort van duf alle dagen al.

Komt toch door de sedatie zeker of de antbiotica.

Knuf Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Debster, Fijn dat het nu toch wat beter lijkt te gaan..... Niet elke antibioticum is geschikt voor iedereen he.

Bewaar je de naam van dat spul, dan weet je als je dat nog een keer voorgeschreven krijgt, dat je liever een andere hebt :D

Ik zit me net te bedenken of ik jouw foto's al gezien heb..... Nog eens ff 'piepen' hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meiden ben ik weer......

Had ff een paar dagen helemaal geen zin in niets!!!!!!!!!!!!!

Ik mocht gelukkig met die stomme antibiotica stoppen gisteren,wat heb ik me zwaar "piep" gevoeld zeg van dat rot spul,bleh!!!

Vandaag voel ik me wat dat betreft goed.....wat denk je komt het volgende om de hoek zeilen......m'n opoe op bezoek :37: !!!Nu weer pijn in den onderbuuk!!!Lekker hoor!!!!!!!!!!!!

Het is toch allemaal wat zeg....poeh...maar we moeten positief blijven!! :44:

x Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah kop op meid!!

Wooeeessaaahhh ;)

Ga jezelf bewonderen in de spiegel, dan weet je weer waar je het voor doet!!

En anders kom je Savonds lekker een keertje in de chat, altijd super gezellie, dat verzet je gedachte wel hoor mocht je dat nodig hebben..

Verder alles ok met de tweeling?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi meiden ben ik weer!!!!!!!

Ja heb echt (en nu zeg ik het gewoon) klote dagen achter de rug zeg!!!!!!!!!!!!!!

Heb je absoluut bijna geen last van je BV.....nee heb je knallende koppijn van je maandelijkse probleem...kon zowat niet uit m'n ogen kijken!!!!

En wat denk je ben ik al een dag of 4 van de pijnstilling af voor je BV....moet je het nemen voor die k*t koppijn....laat zelfs de ibuprofen zelfs niet eens helpen!!!

Maaaaaaaaar sinds vanmiddag ben ik hoofdpijn VRIJ!!!!!

YES YES!!!!

Nu kan ik gaan genieten van m'n mooie boobs....ik heb ze vanavond is goed staan bekijken voor ik onder de douche ging....mowwwww...wat zijn ze mooi!!!Niet te groot niet te klein!!!

Ben zo happy!!!

Oh ff een vraagje heeft iemand ook last van de littekens....ze zijn best gevoelig,,maar de pleister is nog steeds mooi schoon...dus geen infectie of zo..het trekt eigenlijk niet pijnlijk hoor...is dat de genezing??Oh ja en ik ben me toch aan het vervellen....lijk wel een slang...vooral m'n rug en armen...iemand daar ervaring mee???

Zo jullie zijn weer een beetje op de hoogte.....

Knuf knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je je eindelijk beter voelt en dat je geniet van je nieuwe boobs!

bij mij voelde t litteken ook irritant maar dat was bij mij echt de genezing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaaa, haha, na een narcose ben ik beide keren ook niet op een normale manier ongesteld geweest! Lijkt wel of dat daar ook invloed op heeft :) Maar gelukkig heb je dat ook al weer gehad!

Dat vervellen!! Hahahaha, ja, dat ken ik. Laat je rug wat insmeren en smeer je voorkant ook in, alleen niet over je littekens en niet masseren over je borsten. Het helpt en dan is het met een paar dagen weg! Zo heb je niet alleen nieuwe mooie boobies, maar ook meteen een fris nieuw velletje! :D

Die littekens kun je nog een tijdje blijven voelen. De een voelt dat meer dan de ander, maar na verloop van tijd, voel en zie je ze niet meer :)

Geniet er maar van meid!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je meiden,

ben blij dat het erbij hoort....bij mij zijn de littekens GELIJMD...dus dacht soms als het maar goed is,straks zijn ze open...hele spookgedachten had ik al,hahahaha......

Het vervellen gaat al iets beter....smeer me lekker in elke dag...en m'n mannetje doet m'n rug lekker....

En die ellendige ongesteldheid...man normaal ben ik er al vanaf maar ben er nog niet vanaf....wel van m'n hoofdpijn hoor!Zal idd dan wel iets met de narcose te maken hebben....raar hè!!!

Maar net wat je zegt BB....nieuwe boobs en een nieuw velletje.....lekker hoorrrrrrr!!!!!! :55:

Nu lekker genieten....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gotsie.....dan was schrikken vanmorgen....lekker gedouched...ff bewonderen......shit shit shit.....plekje van ongeveer half tot 1 cm op m'n pleister....hoe kan dat nu...dacht dat mijn littekens nu wel aardig dicht zouden zijn....het is niet erger geworden dus wacht ff af maar ben nog niet echt gerust hoor....Heb gister wel meer gedaan dan daarvoor...mss toch iets té veel gedaan????

Help...BB....is dit niet erg????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikk heb geen hechtingen..het is gelijmd,mag pas over een week de pleister verwijderen...tja wat voor kleur...beetje licht tot donker bruin nu...is wel droog ziet er niet nat meer uit,dus is opgedroogd wondvocht dacht ik????Weet dus ook niet hoe het litteken eruit ziet...maar het is ook net boven mijn litteken waar dat plekje zit...raar hè?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.