Ga naar inhoud

Debsters : 8 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben al vanaf mijn jeugd niet tevreden over mijn borsten ( wie niet hier op het forum,hihi),maar nu na de geboorte van mijn jongste(mei 2011) is het helemaal drama (size frietzakjes 70A)!!!!!En nu is het zover(yes!!!!) ik ga voor een borstvergroting,ben gaan zoeken op google naar een kliniek bij mij in de buurt......helaas weinig te vinden in Zeeuws-vlaanderen!!!!

Ik kwam op dit forum terecht en zag dat Beclinic veel genoemd werd,1,5uur rijden van mijn huis!Las ook veel positieve verhalen over Plovier.....heb toen maar de stoute schoenen aan getrokken en gebeld!!!

Ik heb 7 mei m'n 1ste consult,vind het dood eng!!!Doe ik er goed aan om naar hun te gaan of zijn er niet andere die beter zijn???!!!Pffffff word gek van mezelf!

Heb het ene moment een goed gevoel het andere moment weer niet......Hebben meer van jullie dat ook gehad???Of ben ik gewoon zo'n DUTS!!!!

Ik denk dat ik alles maar op me af moet laten komen de 7de mei.....en dan kijken of ik er een goed gevoel over heb,toch???!!

Nou dat was even mijn voorstel berichtje.

Greetz Debsters

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Debsters en welkom hier op het forum !

Je bent van Zeeuws-Vlaanderen, al gehoord van Duinbergen-clinic ? Lijkt me ook een zeer serieus en goede results te leveren...

Dat is waar ik eerst wilde gaan, maar de weg ernaartoe is niet zo makkelijk ,mijn man stelde me voor destijds om er een weekend te gaan logeren in een vakantie-appartementje, maar we hebben ook nog 2 kids en het is allemaal niet zo makkelijk, ben van de kanten van Brussel...en hier niet ver vandaan ligt Overijse...

In ieder geval wens ik jou prachtige boobies !!! :42:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Spannend is het he als je inene je eerste afspraak hebt staan. Ik heb gisteren mijn eerste consult gehad en merk dat ik nu echt veel meer rust heb nu ik concreet antwoord op al mijn vragen gekregen heb en heb mogen passen.

Succes met het maken van je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kristin,ik heb even gekeken op de site van de kliniek....maar lees ook dat je in het plaatselijk ziekenhuis wordt geopereerd...is dat nog zo dan,was een verhaal van iemand uit 2010 dus kan het zijn dat het niet meer zo is.Heb niet alles gelezen hoor op de site moet ik zeggen.....Ik wacht denk ik maar gewoon mijn 1ste consult af,hihi.....hoe was jou ervaring bij Beclinic en Dr.Plovier???Over hem lees ik toch veel goeds!

Hoi Essie,ooh das lekker zeg,jij hebt in ieder geval de 1ste stap al kunnen nemen.....spannend!Lees ik het goed....14 mei de dag?!?!Een dag na moederdag...leuk kadootje!!!

Hoop dat ik na 7 mei ook wat meer gerust ben.Bij Plovier kan je geloof ik niet passen,wel jammer.....dan maar foto's meenemen!Lees dat de meeste dat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn datum is effe uitgesteld vanwege wat probleempjes , komt wel goed hoor , ik verlang er ook nog steeds zo naar ,ben ook aan het denken om een bwc te laten doen....ppff, weet niet goed of ik het samen zal laten doen of apart...het lukt me niet om te vermageren, en ben al 42 pff

Ja, ik heb dat ook gelezen dat die kliniek in Duibergen hun patienten in het ziekenhuis van Knokke of Blankenberge laten opereren,maar de chirurg is sowieso van de kliniek zelf hoor. Het feit dat ze de grotere ingrepen laten doen in een ziekenhuis heeft veel voordelen....

Groetjes

Kristin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das balen zeg dat je datum is uitgesteld....en een bwc is niet niks volgens mij!Als je het tegelijk laat doen heb je maar 1 keer pijn.Maar moet zeggen lijkt me ook echt geen pretje!Lijk mij ook balen dat je maar niet af kan vallen,heb er gelukkig geen last van,heb wat dat betreft de goeie genen mee gekregen.

Ik ben ook 42 en met 1.63 weeg ik 53 kilo ongeveer,das netjes toch?!Alleen die slappe vellen wat zich borsten moeten voor stellen is een drama,je wordt daar allemaal toch onzeker van hè!En dat op onze leeftijd,hahaha.......Voel me nog jong hoor.

Maar even over die kliniek.....watvoor voordelen zou dat moeten hebben dan(in het ziekenhuis)?Had begrepen dat je toch een nummer bent in het ziekenhuis?!

Debsters

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees al een poosje mee met al jullie ervaringen en ik word hoe langer hoe zenuwachtiger.

Nog een paar dagen en dan ga ik voor mijn eerste consult....ben zo zenuwachtig,terwijl het gewoon maar een gesprek is,hahaha....

Ben zo benieuwd wat Plovier zal adviseren......ik zal ook wat foto's meenemen,mijn wens is toch een mooi volle C of kleine D.

Ik vind het wel jammer dat je niet kunt passen bij hem....dat is toch zo,dat hij dat niet doet??

Groetjes Deb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Nou ff kort verslagje over mij.

Ik zal me ff voorstellen hier bij Operatie Verslagen.

Ik ben Deb,ben 1.64, weeg 51 kg en heb leeg cubje 75A/B.....

Maandag 7 mei 14.30 heb ik mijn consult gehad bij Be-clinic met Dr. Plovier.We waren om half 1 vertrokken van huis en kwamen om 14.00 al in Overijse aan...beetje vroeg maar ja...zijn nog even gaan lopen in de buurt.Enfin 14.20 weer bij Be-clinic aan gekomen,ff heel snel een plasje gaan doen!!!!Had zo'n hoge nood!!!Hele hygienische toilette by the way!Tja ook belangrijk,toch dames!

Om 14.30 werden we geroepen door Dr.Plovier....we mochten gaan zitten en ik mocht m'n verhaal doen!

Dan heeft hij alles omtrent de bv en operatie in 1 adem geloof ik verteld....poeh hé!!!Dit verhaal heeft ie vaker gedaan denk ik,hahaha.

Maar goed ik heb echt alles kunnen vragen over de bv en operatie....misschien had ie het al verteld maar goed maakt niet uit,legt hij het nog maar een keer uit toch,hihi!

Toen alles uit en meten maar...veel is er niet te meten dus hij was zo klaar!!

Een half uur later stonden we bij de balie....ik had er zo'n super goed gevoel bij dat ik gelijk mijn datum gepland heb.

Ik vroeg hoelang de wachttijd was en Válerie zei; ongeveer 8weken,tjeejtje....zolang dacht ik!Ze haalde de agenda erbij en kwam op 8 juni uit.....huh dat is toch maar 4 weken???Er was iemand uitgevallen had ik geluk zeg!!!En alsof het zo moest zijn...die datum hadden mijn man en ik ook in ons hoofd(dan heeft hij 2 weken vrij)!!

Wat een mazzel heb ik hè,hahaha....

Ben zo blij,ik lijk wel een klein kind die een ijsje krijgt,hihi!!!

Dus bij deze ladies....8 JUNI MAG IK VOOR BV!!!

Groetjes Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje we allemaal voor de felicitaties!!!

BB: dat ijsje ga ik ook nog lekker eten,thnks,hihi!

Miss Sport: Het had echt zo moeten zijn ja....en nu inderdaad aftellen...brrrr...krijg kriebels in mijn buik!

Cloontje: Ik had gelezen dat jij ook bij Dr.Plovier was...altijd weer fijn om goeie ervaringen te horen!

Liefs Deb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Thks meiden!!!

@Boobies78 : spannend hè...ben benieuwd of we dan dezelfde cup maat gaan krijgen,haha.Jij moet nog even wachten zeg,poeh dat duurt nog lang(maar kwam voor jou beter uit toch of heb ik het verkeerd???)

Als ik aan m'n B-day denk draait m'n maag om en krijg ik spontaan hartkloppingen..........zo zenuwachtig en zooooooo nieuwsgierig hoe het wordt en zal verlopen!!!Kan aan de ene kant niet wachten en aan de andere kant vind ik het snel gaan,nog 10 nachtjes,hihihi!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat geloof ik graag,maar vind het zo spannend dat het van mij niet voorbij moet VLIEGEN.....of toch wel...dan heb ik het maar gehad,hihi.

Ik zie niet tegen de operatie zelf op of het herstel maar het wakker worden daarna ben zoooooo bang dat ik me misselijk ga voelen en zo....heb nl zo'n fobie voor overgeven(ssssst niet zeggen hoor voel me zo stom!!)Duts ben ik hè!!!Heb het wel aangegeven bij het gesprek met Dr. Plovier en hij zei dat ik me echt geen zorgen hoef te maken,dat er wat voor is...hoop maar dat het wel werkt dan,hahaha!!Ik lach wel maar ben niet blij...wel dat ik een bv krijg hoor...super blij!De een heeft angst voor naalden en ik voor.....bleh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thks meiden!!!

@Boobies78 : spannend hè...ben benieuwd of we dan dezelfde cup maat gaan krijgen,haha.Jij moet nog even wachten zeg,poeh dat duurt nog lang(maar kwam voor jou beter uit toch of heb ik het verkeerd???)

Als ik aan m'n B-day denk draait m'n maag om en krijg ik spontaan hartkloppingen..........zo zenuwachtig en zooooooo nieuwsgierig hoe het wordt en zal verlopen!!!Kan aan de ene kant niet wachten en aan de andere kant vind ik het snel gaan,nog 10 nachtjes,hihihi!!!

Ja ik kan in de zomermaanden geen lange tijd afwezig zijn op het werk.

Mijn voorfoto's staan in de gallerij. Dan heb je een idee of we op dezelfde maat gaan uitkomen. Ik hoop op een volle 75D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !

Dit klinkt allemaal geweldig ! Fijn dat de datum al zo snel is.

Ik zal me even voorstellen! Ik wil ook een borstvergroting laten doen ! Bij dezelfde dokter. Maar eerst nog even sparen :)!

Maar 1 probleempje ik woon in Nederland. En het is 3 uur rijden voor mij. Weet een van jullie hoe vaak je er een moet voor na controle / hechtingen verwijderen ? Kan dit ook bij je huisarts ?

En mag ik vragen wat de kosten zijn ?

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lilly,

Ik woon zelf ook in Nederland(Zeeuws-Vlaanderen voor mij maar 1,5uur rijden maar toch).Je hoeft maar 1 keer op na-controle en over je hechtingen te laten verwijderen heb ik het gehad met Dr.Plovier en bij mij gaat ie het lijmen zodat ik niet terug hoef om de hechtingen te laten verwijderen.

De kosten van 1ste consult is € 50,- ,de operatie incl. kliniek-bh,sedatie en na-controle is bij mij € 2700,- . Voor verdere medicatie moet je ongeveer rond de € 30,- rekenen.Je kunt ook nog speciale pleister(siliconen) kopen en wat de kosten hier van zijn weet ik zo snel niet meer.

Liefs Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan in de zomermaanden geen lange tijd afwezig zijn op het werk.

Mijn voorfoto's staan in de gallerij. Dan heb je een idee of we op dezelfde maat gaan uitkomen. Ik hoop op een volle 75D.

Ik heb je foto's bekeken maar die van jou zijn voller dan die van mij hoor!!! Ik wil een volle C kleine D,dus denk wel dat het aardig uit zal komen als jij 350cc krijg omdat jij nu al vollere boobs heb dan mij....Kan meneer Plovier het toch aardig inschatten denk ik.Ik zal het je tegen de tijd laten weten waar ik op uitgekomen ben :01: .Ben dan al ongeveer 3 mnd verder.

Liefs Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.