Ga naar inhoud

Johanna : 15 juli 2009 : Dr. Wilikens : Atlaskliniek


Aanbevolen berichten

Even een update van mijn boobies ;)

Bijna al mijn korstjes van mijn littekens zijn eraf, ze komen eraf bij het zachtjes masseren met een lotion, kan geen kwaad toch?

Linkerboob is nog gevoelloos..

Rechterboob daar is mijn gevoel in tepel volledig terug en bijna in hele borst :43: Wel lastig zo'n overgevoelige tepel!

Wat grappig is, soms is alleen mijn rechter of linker tepel stijf, hihi..Wat een zicht.

In mijn rechter heb ik nog altijd die deuk zitten maar is al iets minder..Moest het een maand tijd geven..Nog 3 weekjes te gaan!!

Ze zijn ook al gezakt, eerst zag je duidelijk mijn littekens maar nu begin ik een borstplooi te ontwikkelen ;)

Voila next update volgende week!

OOh ja, ben vandaag 2 weekjes PO, hiep hiep hoera :43:

Nog 4 te gaan <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Jeej 2 weken PO ;)

Fjin dat het zo goed gaat :D Ik had er ook een korstje af gewreven.

Wel apart dat de ene gevoelloos is en de ander weer overgevoelig.

Op de onderste foto in je album lijken ze echt groot trouwens haha :D *zat ik stiekem even te kijken of je al wat nieuws erop had staan*

Veel plezier aan zee met je vriend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Ik zet er morgen nieuwe foto's op ;) Alleen valt die "deuk" hard op op foto dus niet verschieten, haha.. Ik zoek me suf op fora om te zien of nog iemand dat heeft gehad maar vind niks..

Vindt je ze groot?? Haha.. Ze zijn nu toch niet meer zooo groot hoor ;) Went zo snel!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja went erg snel, gister keek ik eventjes naar beneden en dacht ik nog van 'ze lijken maar ietsjes groter als voorheen' maar als ik van voren kijk in de spiegel dan is dat natuurlijk helemaal niet zo, ze zijn behoorlijk veel groter haha. Het went idd erg snel. Ik vraag me af of ze nou ook ietsjes kleiner zijn omdat ik eerst die zwelling had?

En als ik foto's van mezelf bekijk van 2 weken geleden toen ze nog klein waren dan kan ik me dat al weer bijna niet voorstellen. Van die kleine tietjes :lol:

Ik zal niet schrikken van de deuk hoor. Volgens mij zijn ze allemaal in het begin nog lang niet zo mooi als dat ze uiteindelijk gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Johanna, ik lees dat het goed gaat met je!! bij mij gaan as maandag de hechtingen eruit...begint nu ook erg te jeuken allemaal, zitten nog alles pleisters enzo op bij mij..Had jij dat ook? vannacht slecht geslapen want het bleef maar jeuken en krabben gaat niet..grrr

soms ben ik bang dat wat te veel doe omdat ik nauwelijks pijn heb, weet je wel ff een boodschapje dragen, misschien iets te lang wandelen enzo..vind dat wel moeilijk..kijk als je lichaam 'auw'zeg dan weet je van 'oepsie ff rustig aan doen;'maar als je niet echt teruggefloten wordt...ben bang dat het inkapselen anders mis gaat..

daaag

tot snel

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonnie,

Ik doe ook wat meer hoor. Ik doe de afwas, swifferen, wasmachines ed. Ik ga alleen niet met de hond naar buiten (hij trekt), stofzuigen, dweilen enz doe ik ook niet.

Weet je, ik zou wel opletten met boodschappen doen, zeker als je de boodschappentassen draagt, kan al snel wat wegen he. Ik ben héééél voorzichtig en toch voel ik mijn prothese wiebelen in mijn rechterborst, pfff!

Dat jeuken had ik ook, irritant he? En mijn pleisters zaten er ook nog op. Als ze de pleisters eraf doen en draadjes eruit jeukte dat bij mij niet meer.

Ik voel ook geen pijn bij dingen doen maar probeer er zoveel mogelijk rekening mee te houden. Ik heb mijn armen nog altijd niet uitgerokken en dat doet zo'n deugd 's morgens he? Haha.

Ik ga direct naar je topic, kunnen we daar verder kletsen

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Johanna!

Hoe is het met de pijn? Al wat minder?

Heb net je foto's even zitten bekijken en het ziet er goed uit zeg! Mooie maat ook.

Hoe is het met de Simms?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is mooi geworden! Bij jou is dat litteken al wit! Gewoon alle korstjes weg.. echt super mooi Johanna

Ik heb ook al teveel gedaan denk ik hoor. Maar sommige dingen moeten gewoon. Ben nu even alleen en tsja, met katten moet er toch een keer een stofzuiger door het huis en 1tje heeft nu een oorontsteking en ik moet nu een week lang elke dag daar heen heb dus al 2x met de kat achterop de fiets in een mandje rondgefietst en een keer autogereden :blush: maar ik kan dat beest moeilijk met oorpijn thuis laten zitten. Maarja, ze weegt 6 kilo dus dat is wel wat minder. :( Verder probeer ik zo rustig mogelijk te doen, dus 1 keer inspannen en dan de rest van de dag niets doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Mijn kat weegt ook wat en je kunt idd dat beestje niet met pijn achterlaten vind ik. Ik zou net hetzelfde doen. Lukt stofzuigen? Geen pijn? Ik zit hier maar te swifferen en rond te lopen met de kruimeldief!! Haha..

Dank u, mijn littekens zien er goed uit vind ik zelf, hihi

Woensdag terug werken, ben benieuwd..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor soort baan heb je, kantoorbaan of echt iets waarbij je ook de hele dag aan het lopen bent enzo?

Ja stofzuigen ging goed. Het was meer een klus om dat ding voorzichtig naar beneden te krijgen.

Je littekens zien er idd mooi uit, bij mij zijn de lijntjes nog rood namelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Ik ben assistent manager (alles moet een naam hebben he, hihi) in een grote schoenenzaak.

Ik zal dus wel wat moeten tillen, pfff, zeker met de nieuwe collectie, ik werk dan als een furie om alles klaar te krijgen, haha!

Maar ik ga toch opletten hoor, heb mijn collega's al verwittigd dat ze niet zouden denken dat ik mij te goed voel om iets doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, relaxed dat je in een schoenenzaak werkt! Krijg je ook korting dan hiihih?

Van mezelf mag ik niet in een schoenenzaak gaan werken, dan gaat heel m'n loon op aan de collectie steeds namelijk....

Hoe is het met de pijntjes?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha niet meer als 2 doosjes tillen ;)

Je hebt iig wel genoeg tijd gehad om rustig aan bij te komen.

Ik hoef eigenlijk niets te tillen maar toch valt het op dat ik soms ook kleinere dingen moet doen wat me nog wel wat kracht kost. Postpakketten heen en weer sjouwen, stapels folders die binnen komen en weg moeten, koffie en thee kannen optillen. Het valt allemaal wel mee maar tsja, de post ga ik ook weer niet in 5x brengen weet je wel ;)

Ik vraag me nog steeds af hoe jouw littekentje al zo wit kan zijn. Die van mij is nog steeds rood. Het zit al wel helemaal dicht en de korstjes zijn er af dus op zich maakt het me nu niet uit, het komt allemaal wel (zo lang het maar dicht zit haha) maar vraag me wel af hoe het zo snel kan bij jou. Er zit maar een dag verschil tussen ons.

Gaat het verder goed met je boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Setteh,

Ik heb ondertussen al véél te véél schoenen, haha..

Geen pijntjes meer alleen wat druk gehad dit weekend en dan voel je dat wel even "zeuren"

Excella,

Niet meer als 2 doosjes?! Dan ga ik dagelijks honderden km doen, haha (is best wel goed voor mijn fysiek ;))

Over mijn litteken heb ik gereageerd in je topic ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Johanna! :D

Heb even je nieuwe foto's bewonderd!! Meid, wat zijn ze al mooiii!! Ze zakken best snel, zeg!! En je littekens zijn ook al heel mooi geworden!

Ik was net ff aan het neuzen in alle topics en kwam langs jouw vraag over het ontploffen van je protheses bij een auto-ongeluk...

Heb je nog gevraagd, wat voor siliconen er nu in je protheses zit?

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Johanna, hoe is het nu met jou??

Ik dacht dat maandag mn hechtingen enzo eruit gingen, ja die gingen ook eruit, maar ik werd wel weer opnieuw ingetapt , dit keer met zo'n band nog erbij ook!! Lang leve het kromlopen en de hitte haha..

moet ik nu de 18e geloof ik weer terug en dan hoop ik dat echt alles eraf gaat, kan nu nog steeds niet naar ze kijken...snik..

mn tepels waren nl wat gezwollen en aangezien ik peertjes had die appels moesten worden, die band dus....sh.ittttt...en ikke zo blij: was me al aan het verheugen eens lekker uitgebreid te douchen, kan ik weer 2 weken wachten..snik..

heb nu erg last in mn rug van steeds op mn rug te slapen. wandelen enzo gaat wel beter. Gisteren mee geweest naar de fitness, alleen wat beenoefeningen gedaan en wat op de loopband gewandeld..naja, je moet toch wat he... :blush:

daaag

knuf

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey hey!

Jinx:

thanks :blush:

Wel, ik heb geen cohesieve gel, gewone siliconen dus ;)

Maar..moest me daar helemaal niet druk in maken, ze vertelde me dat de protheses tegenwoordig vele tests ondergaan. Ik mocht zelfs op een prothese gaan staan, haha.

Heb ik wel niet gedaan hoor!

Excella:

Pfff, terug werken, het is toch wel wennen.

Ik moet wel wat opletten maar het gaat, geen pijn of zo..

Alleen voelt mijn linkerborst aan de binnenkant zo hard maar als ik eraan kom is die zacht. Net of ik een schijf heb vanbinnen. Mja, ik wacht nog even af en anders bel ik eens he. Mijn rechterborst doet het goed! Haha

3 weken Po, maf he? Nog 3 te gaan! :43:

Bonnie:

Hier is alles prima alleen die linkertiet he! :mad: Mja, de ene tiet is de andere niet he ;)

Wat jammer seg, en dat met die hitte, pff!

Doet wel goed als de hechtingen eruit mogen he?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 4 weekjes PO :143: Nog 2 te gaan!

Met mijn boobies gaat het prima!

Die "deuk" die ik had is volledig weg.

Wel is mijn linkerborst nog steeds gevoelloos MAAR dat kan nog wel even duren :rolleyes: Mijn linkerborst is nog steeds iets groter maar hier weer hetzelfde, wachten wachten wachten...

Dat schijfgevoel is ook weg en werken lukt prima, ik let natuurlijk wel op wat ik doe (althans dat probeer ik :))

Ik kan ondertussen ook wat op mijn zij liggen maar op mijn rug voelt precies vertrouwder aan? En ikke maar vloeken dat dat pijn deed enz en nu kan ik het niet laten! Hihi..

Af en toe wat steekjes in mijn tepels waarop ik altijd denk: ja, mijn gevoel komt terug!! En dan blijkt het vals alarm te zijn :)

Voila, dat was het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey johanna, wat gaat het snel he, 4 weken zijn we alweer verder! Gaat het op je werk ook goed, doet het geen pijn meer wanneer je iets tilt?

Apart dat de linker gevoelloos is, hoe lang kan dat blijven duren? is dat met 2 weken weg of kan dat maanden duren?

Bij mij is de ene ook ietsjes groter als de ander valt me op, ik hoop dat het wel goedkomt.

wanneer zet je er nieuwe foto's op? ben je al bh's wezen shoppen? Ik heb mijn tweede bh nu binnen whihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Johanna,

hoe is het met jou, ik ben as maandag 4 weken PO, dan moet ik weer terug en gaat alles ervanaf (ook die rotband!) merk dat mn borsten nu meer gevoelig en sosm branderig zijn als bijv een week geleden..raar he???

ik heb nog geen littekencreme ofzo gekregen, je zag ook bina niks toen ik er 2 weken geleden was..misschien krijg ik dat nog???

nu tot schrijfs!

groetjuzzz

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik vind 240 cc echt veel hoor! Als je arts dat advizeerd zou ik echt niet meer nemen. Ik heb ook cus a aa 70 en ik neem 180/200 en dat word voormoeidelijk een B. Dan word het wel natuurlijk en dan voelt het ook nog goed.

Heel veel succes!!!

Groetjes Isabelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Het kan maanden duren eer mijn gevoel terug komt. Als ik pech heb zelfs nooit meer! Maar ja, dat wist ik..

Ik blijf nog wel hopen! ;)

Echt zwaar dingen tillen doe ik niet, mag het zelfs niet proberen of ik krijg onder mijn voeten van mijn collega's!! Haha

Ben nog altijd niet gaan bh-shoppen maar dat staat wel op de planning! Hihi

Ik vind het ook raar dat mijn linker nog steeds groter is, 't is niet dat ik dat ervoor had. Op foto valt het trouwens hard op!

Morgen plaats ik er nieuwe op!

Jij ook?

xxx

Bonnie,

Ik kreeg mijn littekenzalf ook pas toen mijn hechtingen eruit waren. De wondjes moeten toegegroeid zijn.

Ik vermoed dat je wat "vertraging" hebt opgelopen met die band extra te moeten dragen.

Jij ook al weer 4 weken Po, dat gaat toch snel he??

xxx

Isabelle,

Ik heb ook cup aa en heb nu met 240cc een goede B kleine C gekregen.

In het begin vond ik ze groot maar nu ben ik ze zo gewoon dat ze zelfs groter hadden gemogen!! Haha..

Maar ja als het niet gaat dan gaat het niet he!

Anders moet je is naar mijn foto's kijken? De link staat in mijn profiel!

Laat maar weten wat je ervan vindt ;) Mijn borsten zijn ondertussen wel 2 weken ouder dan op de foto's!

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Johanna,

Balen dat je nog geen gevoel terug hebt! Mijn tepels zijn nu overgevoelig, ook geen pretje....

Wat betreft de grootte. Is je ene borst niet gewoon nog een beetje opgezwollen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.