Ga naar inhoud

Johanna : 15 juli 2009 : Dr. Wilikens : Atlaskliniek


Aanbevolen berichten

Hey Johanna

Ik las je berichtje in mijn topic. Ja leuk is dat hé, dat we zo'n beetje alles tegelijkertijd hebben. Ik vergelijk elke keer alle pijntjes met dat van jou om te zien of het normaal is.

Hoe gaat het nu met jou? Je hebt geen pijn meer enzo? Ik moet zeggen dat ik het echt 100% nog mee vind vallen allemaal. Als ik rustig zit zoals nu, voel ik niets. Het is alleen met bewegen dat het nog een beetje een kloppend gevoel geeft maar verder niet. Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Johanna!

Daar ben ik weer eens! Hoe is het nu met jou?

Zo te lezen gaat je herstel ook erg goed! Ben je blij met je twee nieuwe 'vriendinnen' :P ?

Haha dat douchen en aankleden kost mij ook veel tijd iedere dag. Alles gaat laaangzaam, maar ach, je hebt de tijd!

Elke dag gaat het weer iets beter bij mij, onvoorstelbaar dat het eigenlijk zo snel na een operatie alweer zo goed gaat!

Ik ga jou foto's nog eens even bekijken, ben benieuwd!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella en May,

Ik heb inderdaad geen pijn meer.

Ik neem nog wel wijselijk mijn pijnstillertjes in maar het gaat super :101:

Mijn zere rug neem ik erbij.

Ik ben zoooo happy met mijn titties! Ze zijn niet te groot en niet te klein, juist goed!

Als ze niet gaan krimpen toch, haha.

Ik ga straks even nieuwe foto's nemen, want in de spiegel zie ik nog geen verschil.

Liefs Jojo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuwe dag een nieuw pijntje ;)

Als ik over mijn rechtertepel ga voelt die "blauw" aan..

Mijn linker is nog altijd gevoelloos maar is soms stijf? Ha..

Betekent dit dat mijn gevoel aan het terugkomen is? Of moet ik me zorgen maken over pijn in rechtertepel :107:

Een mens kan nogal zagen he? Hihi

Excella,

onder een truitje zie ik niet zo veel, maar bloot, waauw..

Fijn he..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff dat durf ik niet te zeggen, misschien dat iemand anders het weet?

Mijn huid om mijn borst voelt heel gevoelig aan, maar ook mijn tepels zijn wat gevoelloos, ik voel wel wat maar het is niet zoals het was.

Ja bloot is het echt groot haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey johanna!

net even je foto's gekeken en je topic doorgelezen!

wat een mooie boobs zeg!

ik heb nog geen foto's van mijn borsten gemaakt na de operatie.

Ga ik morgen ofzo ook maar eens doen denk ik, ik ben er wel benieuwd na hoe het er op de foto uitziet ;)

dat borrelen waar jij het over hebt, heb ik trouwens geen last van gehad.

mijn rechtertepel voelt nog wat dof aan, links heb ik wel al ongeveer het oude gevoel terug,

misschien een klein tikkeltje minder..

Toch handig dat er zoveel dames op dezelfde tijd geopereerd zijn!

kan ik tenminste eens wat vergelijken :P

Liefs,

Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Hey meid!

Die pijn in je tepel is voor mij erg herkenbaar. Ik heb er ook last van, maar dan aan beide kanten. ;) Lijkt net of er vreselijk hard in geknepen is, inderdaad zo'n 'blauwe plek' gevoel zoals jij het noemt. Die van mij zijn ook nog eens erg opgezwollen en gloeien helemaal. Ik heb even een mailtje naar de kliniek gestuurd met de vraag wat ik hier aan kan doen. Ben benieuwd...

Grappig hè dat zo'n sportbh zoveel kan verhullen. Zodra ik ze 'los laat' kan ik bijna niet geloven dat ze in die sportbh hebben gezeten! :huh: Maar Johanna, jij bent ook van een A naar een B gegaan? Lees allemaal reacties op je foto's en nu word ik toch ook wel benieuwd. Waar kan ik ze vinden? :)

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Ik zal mij er niet te druk in maken. Moet donderdag toch op controle.

Alles ok voor de rest?

Jamiie,

Thanks :blush: Ik ben ze ondertussen al zo gewoon, haha..

Het heeft maar even geborreld bij mij alleen vandaag een nieuw pijntje ontwikkeld, haha

Geef een seintje als je foto's erop staan he ;)

Het is inderdaad fijn om te vergelijken!!

Grtjs

Karin,

De link naar mijn foto's staan in mijn profiel.

Had je van dag één al pijn in je tepels? Want bij mij is het pas van vandaag. Idd net of er hard in geknepen is! Ze staan ook dik, daar heb ik echte punttieten van ;)

Ik ben van 70aa naar b75 gegaan, ik hoop dat ze bij het dalen nog wel iets groter worden, hihi!

Staan jullie borsten ook zo ver uit elkaar? Ik kan er 2 vingers tussen zetten. Komt daar meer volume denken jullie? Ik hoop dat toch..

Ik heb al wat vragen voor de pc donderdag. Mijn draadjes mogen er dan uit, jeej!

Liefs Johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Wow, jouw borsten zijn echt al heel mooi en ik heb er geen 'punttieten' op terug kunnen vinden hoor! Haha Ik had vanaf dag één al erg opgezwollen pijnlijke tepels. Maar vanaf vandaag beginnen ze ook ontzettend te gloeien. De kliniek heeft me terug gemaild dat ik het de tijd moet geven. Ik heb gewoon weinig geduld.. :P Meerdere meiden vinden ze net na de operatie ver uit elkaar staan, maar volgens mij moet je ook dat de tijd geven..het moet immers nog wat meer vormen. Ik vind die van jou overigens helemaal niet ver uit elkaar staan.

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123
Listy,

Hoho, 2 kindjes aankleden, dat moet vermoeiend zijn seg!

en..lang..duren..

Ocharme, al een geluk dat je hulp krijgt he?

Hoe gaat het met je voor de rest?

groetjes!

Ja hier gaat het goed hoor. SOms slaat de twijfel wel even toe maar da theeft iedereen ben zo nieuwgierig hoe het er uit gaat zien. Ben ook van iedereen foto;s aan het kijken. Maar bij iedereen is het anders. Bij de meeste wel mooi gelukkig.

Die foto's van jou zijn ook erg mooi. Zet je binnenkort even nieuwe.

3 kids aankleden maar de oudste 2 moeten het maar zelf doen hoor en we wonen erg dicht bij school dus die kunnen gelukkig zelf naar school toe.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karin,

Thanks :blush: Net gaan douchen, dat doet toch altijd deugd he ;)

Ik ga nog is naar je topic zien se,

xxx

Excella,

Ja, geen ww en het ergste is dat ik blijkbaar een verkeerd email heb opgegeven waardoor ik het niet meer kan wijzigen.

Ik ga een dezer dagen mijn nieuwe foto's in het borstenforum galerij plaatsen.

dan zal ik me dat wel inbeelden ;)

Liefs Johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 weekje po..hiep hiep hoera! :43: Nog 5 te gaan, hihi

IK VERVEEL ME!!

Vrienden werken, ventje terug aan het werk.. Te warm om buiten te komen, pfff!

Heb net rustig de afwas gedaan, geswifferd (mag niet stofzuigen, een hel als je huisdieren hebt) wasmachine ingestoken.

En dan nu terug rustig aan. Ik hoop dat dat niet te veel is, maar als je samenwoont kan je toch moeilijk je huishouden achterlaten he? Anders word ik chagrijnig van de rommel! Grr..

Morgen mogen mijn draadjes eruit!

Ben benieuwd hoe mijn litteken eruit ziet, ik zie dat namelijk graag zo vieze dingen, haha.

Groetjes iedereen!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah vetzak ;) Ik vind zulke dingen juist vies om te zien haha.

Heb jij al allemaal vragen voor de pc wanneer je morgen op controle moet? Ik moet morgen ook op controle en zit me suf te bedenken wat ik moet vragen, want ik weet niet wanneer er nog een controle is (en OF er nog 1 zal komen), en ik wil ze niet lastig vallen met vragen zodra ik weer thuis ben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Johanna!

Erg he, die verveling! Toch moet je proberen rust te houden....ookal kan een beetje huishouden doen, rustig aan natuurlijk, volgens mij geen kwaad hoor!

Moet zeggen dat het mij ook zwaar valt, dat niks doen...kan nu gelukkig weer wat meer. Loop bijna elke dag de stad door, om maar iets te doen :P Maar na 1 uitstapje ben ik dan ook wel weer helemaal kapot. Geduld hebben dus..

Je foto;s zien er erg mooi uit al zeg!! Mag je echt trots op zijn hoor!

@Excella, meestal is de volgende controle pas weer met 6 weken of later. Ik mocht zelf kiezen en heb nu weer een controle in de 8ste week.

Wat handig is om te weten: Hoe lang je op je rug moet blijven, hoe je je littekens moet behandelen, hoelang je de band moet dragen, welke inspanningen je nou precies wel en niet mag doen ( ik mocht bv wel op een 'zitfiets' in de sportschool), of je moet/mag masseren of niet.

Dat zijn zo even de dingen die in me opkomen... Echt handig om van tevoren even op te schrijven ofzo. Ik dacht ook dta ik alles wel in mn hoofd had, maar terplekke was ik toch weer de helft vergeten te vragen <_<

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan;) en johanna sorry voor de spam:P

Had jou foto's nog niet gezien Excella, maar ze zijn al mooi zeg!!

En het wordt alleen nog maar mooier ,woehoeee:D!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het best een gezellige spam hoor ;)

May;

Morgen ga ik voor een nieuwe sportbeha, durf deze niet wassen want dan ben ik hem wel even kwijt en weet niet of dat zo goed is voor mijn borsten?

Thanks, ik ben er zelf ook heel blij mee, ik vind ze super! Wie had ooit gedacht dat ik trots zou zijn op mijn borsten, haha..

Excella,

Als iemand gewond is moet ik toch altijd eens kunnen piepen, hihihi!

Ik moest op controle na 1week, 6weken, 3 maanden en dan jaarlijks (als ik me niet vergis)

Om hoelaat moet jij? Ik om 10.00.

May;

Dat zijn goede vragen, maar te lui om papier te gaan halen, haha!

ik schrijf ze morgenvroeg even op.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet om 10.45 uur :D

Ik wist niet dat we zo vaak op controle moesten? Wel fijn

Ik ben van plan om vanavond snel de bh te gaan wassen. Wasprogramma duurt 45 min. tot een uurtje, dus dan kan ie nog snel drogen. Moet lukken.

Ik vind het wel zonde van al mijn setjes ondergoed dat ik gekocht heb. Ik heb zo veel ondergoed en dat pas ik allemaal niet meer :( Vind jij het niet zonde? Wat ga jij er mee doen? Weggooien, weggeven..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Ik achtervolg je van jouw topic naar de mijne, haha.

Ik moet eerlijk zijn dat lingerie kopen meestal eindigde met huilend naar huis te komen, blij dat dat gedaan is.

De paar mooie setjes die ik heb ga ik weggeven aan een goed doel. Hopen dat ze daar iets mee kunnen doen ;) Wat ga jij ermee doen?

Het gaat ons nog fortuinen kosten die nieuwe lingerie!

Als het jouw beurt is ben ik buiten ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Familie van mij hebben allemaal kleintjes ;) Dus ik gooi alles in een zak denk ik en dan zeg ik 'zoek maar wat uit wat je wil' :D

Een goed doel is ook wel een idee... de kleding containers ofzo

Ik heb wel zin om nieuwe bh's te kopen en string, maar ik vraag me af of het wel slim is om nu al ondergoed te kopen of pas na 6 weken? Qua cup zal het toch niet veel veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Johanna!!

Hoe was je controle? Hechtingen eruit en nog veel tips van je arts gehad?

Ik lees dat je al weer lekker met allerlei dingetjes in huis bezig bent...fijn hoor!

Mijn schatje is inderdaad wel geschrokken toen ik zo na de operatie bijna het loodje legde, hij heeft meteen gestresst en wel mijn moeder gebeld die dus ook meteen de zenuwen kreeg... :(

Vandaag gaat het met mij echt stukken beter, kan nu mijn armen eindelijk weer een beetje makkelijk bewegen, dus ook wat tijd op ons forum besteden... :43: en iedereen even terugberichten.

Ik zal me niet gaan vervelen denk ik, wij gaan morgen na de controle lekker 3 weken op vakantie met de kids dus dat worden veel boekjes lezen en spelletjes spelen. Ik mag voorlopig niet zwemmen denk ik ??

Ik spreek jullie allemaal half augustus wel met nieuwe foto's van nog mooiere boobs he !!!! hahahaha

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.