Ga naar inhoud

Johanna : 15 juli 2009 : Dr. Wilikens : Atlaskliniek


Aanbevolen berichten

Karin,

Minder pijn? Tof he.. Nu zal het alleen maar beter gaan.

Controle viel goed mee, draadjes eruit, is in mijn borsten laten knijpen, wat vragen gesteld en moet 7 september terug.

Succes op jouw controle, vraag zeker of je mag zwemmen.

Morgen ga ik een andere beha halen, dank je voor de tip, veel dames hier zijn er tevreden over, ik zal er zeker achter vragen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meiden,

Ik hoop dat iemand me wat kan gerust stellen.

Deze morgend zijn mijn draadjes eruit gehaald.

De linker voelde ik niks aan de rechter een beetje.

Is het normaal dat ik nu mijn littekens voel trekken? En het ergste is dat in mijn rechter litteken knobbels zitten die pijnlijk zijn..En een deuk vanonder in mijn rechterborst :102:

Ik schrok me te pletter en ben bang.. Morgen bel ik direct de kliniek op maar herkent iemand dit? Help :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Johanna,

Niet bang zijn hoor.

Bij mij zijn de hechtingen afgelopen dinsdag verwijderd en bij mij voelt het ook nog

een beetje dik en vreemd aan op sommige delen van het litteken, de eerste dag had ik

ook een beetje een irritatie gevoel omtrent de littekens.

Ik denk dat geduld het toverwoord is en dat je de littekentjes gewoon lekker moet

insmeren en je borsten moet masseren, dan wordt alles snel weer zacht en soepel..

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet Johanna, ik heb geen deuk, maar misschien moet het zich nog een beetje vormen.

Als je echt in paniek bent, dan zou ik inderdaad gewoon eventjes naar de kliniek bellen, die kunnen je

vast meer vertellen.

Succes ermee in ieder geval.

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Johanna!

Ik voel zelf geen knobbels maar bij mij voelt het hele litteken een beetje dikkig aan. Ik denk hetzelfde als wat jij bedoelt?

Ik neem aan dat ie gewoon moet herstellen en dat dat wel dunner wordt. Het is nu nog wat gevoelig als ik het aanraak, heb jij dat ook?

Ik denk niet dat je je heeeel erg druk moet maken om het litteken, je bent pas een weekje verder he meis, dat zit niet zo 1,2,3 helemaal dicht :116:

Dat over die deuk weet ik niet. Ben benieuwd wat de kliniek er van zegt?!

Liefs Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Curious,

Heb ik net gedaan, er gaat een verpleegkundige terug bellen.

Excella,

Bij mij zijn het echt knobbels die pijnlijk zijn als je eraan komt en dan zo'n deuk onder mijn borst, waardoor ik geen ronde borst heb maar net of er is een stukje uit? :wacko::blink:

Gek dat mij dat tot nu toe niet was opgevallen.

Ik hou jullie op de hoogte dames..

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ook een gebobbeld litteken maar nu na 5 weken merk ik dat het gebobbel minder word. Ik smeer met PCLE creme..........

Is dat deukje geen vorm van rimpeling? Dat heb ik aan de zijkanten, de ene keer wat meer dan een andere keer, ligt er ook aan in welke houding ik zit, of sta, voorovergebukt.....

Merk jij dan ook verschil of is het constant dezelfde deuk?

Ik hoop dat de verpleegkundige je ongerustheid wat kan wegnemen, ik denk idd dat geduld hier ook weer op zijn plaats is.

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bo,

Mijn deuk is constant MAAR kliniek heeft net terug gebeld.

Ik heb een deukje omdat mijn prothese wat vast gehecht is aan mijn spier en door mijn dunne huid is dat zichtbaar, ik moet het een goede maand de tijd geven om te zakken, komt helemaal goed zei ze, oef!

Die knobbels dat zijn littekensweefsels en moet ik goed de tijd geven en masseren. Ik mocht zeker terug bellen als ik toch nog ongeruster word..

Bah, vind het toch vies hoor, had er nergens iets over gelezen en heb me gisteren zot gegoogld!

Ik wist niet dat een prothese zich wat kan hechten aan een spier? Of heb ik het weer verkeerd verstaan, pfff

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Heb net zitten googlen, hihi..

Ik dacht dus dat er enkel kapsel kwam rond de prothese and that's it..Maar het hecht zich idd in je borst..Heb iets bij geleerd vandaag.

Heb al zoveel gelezen en opgezocht MAAR dat wist ik dus niet.

Dames bedankt voor de geruststellende woorden :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou super fijn dat het zo hoort! Ik snap dat je nu wel heeel erg opgelucht bent :D Ik wist ook niet dat ze vast zitten, zit die van mij ook vastgenaaid of is dat alleen bij die jij hebt?

Ik heb gister voor het eerst gemasseerd en vond het maar raar :blush: best hard, vraag me af hoe ik dat zachter kan maken zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Als ik het goed begrepen heb (was nl alleen maar gefocused op "het komt allemaal goed", haha) is dat een natuurlijk proces dus hebben ze dat niet genaaid of zo.

Ik ga het straks masseren, brr, best vies.. Ja, dat we dat zachter gaan krijgen?

Ik ga nu op jacht achter een ander sportbeha, wil graag een witte.

En ben zeker opgelucht, pfieuw :blush:

Curious,

Inderdaad..zal het toch wat tijd moeten geven, thanks

Liefs Johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net gaan shoppen voor een andere sportbeha en het is de tri action van Triumph geworden, die zit geweldig!!

Ik heb trouwens 75C?? Ben ik even verschoten seg :154: Was nl beginnen pasen met een 70B! Hihihi! Al goed dat een verkoopster kwam helpen, wat een geklungel die maten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! Van een AA naar een C! Dat is nog eens een verschil. Stiekem wel leuk of niet :D

Waar haal je die Tri action van Triumph, gewoon bij een lingeriezaak? Hunkemoller of Livera ofzo? (Als ze dat in België ook hebben dan ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Ik vind het zelf ook wel vreemd, ze zeiden dat ik op ongeveer een B kon rekenen, maar ben er niet rouwig om.

Livera ken ik niet. Best naar een lingeriezaak gaan. Die van mij komt van de Innovation (als dat bestaat in Nl) had daar nog een cadeaubon van liggen, kwam goed van pas.

Was dat bij jou ook zo'n geklungel met die maten??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nogal, ik heb 5 verschillende maten gepakt van dezelfde bh en ben maar gaan passen :D

Ik ken Innovation niet, maar Livera is gewoon een lingeriezaak. Dus het zal wel hetzelfde zijn.

Ik zal er eens voor op pad gaan. Heeft die bh van jou dan ook zo'n band of doe je dit daar dan bij aan? Of gewoon niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel ze ook wanneer ik de bh uitdoe, en ik moet nu ook beginnen met masseren maar daardoor voel ik dat litteken alleen maar meer. Ik kan ze nog niet tegen elkaar aanduwen ofzo. Vraag me af of ik dat al wel moet proberen? Ik heb verder geen pijn maar ook alleen dat litteken dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nu mijn littekens zachtjes "aaien" en volgende week moet ik die masseren (knijpen).

Anders bel je beter even? Ik weet niet of dat wel zo goed is om je borsten bijeen te duwen?

Je zal even moeten bellen, ik heb dat ook al een paar keer gedaan, haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

Ik heb nog een weekje verlof ;)

Woensdag terug werken, bleeh!

Dit weekend ga ik met mijn ventje naar de zee se en ik ben helemaal pijnvrij :43: Voel af en toe iets raar maar dat hoort er allemaal bij he?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.