Ga naar inhoud

Johanna : 15 juli 2009 : Dr. Wilikens : Atlaskliniek


Aanbevolen berichten

hey dag lieve Setteh,

Wel ivm die grootte van mijn linkerborst.

Ik denk dat door die "deuk" in mijn rechterborst hij toen niet echt op zijn plaats kon "dalen".

Zou dat kunnen dat die na 4,5 week nog opgezwollen is? Hij voelt even zacht als de rechter..

Ben trouwens blij voor je dat het beter gaat!

Ik volg aandachtig je topic!

Veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast miranda1983

heb net even je foto's bekeken zit er mooi uit zeg.

hoop dat het bij mij er ook zo uit gaat zien al gaan ze bij mij onder de spier nog een weekje en dan weet ik het

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dag lieve Setteh,

Wel ivm die grootte van mijn linkerborst.

Ik denk dat door die "deuk" in mijn rechterborst hij toen niet echt op zijn plaats kon "dalen".

Zou dat kunnen dat die na 4,5 week nog opgezwollen is? Hij voelt even zacht als de rechter..

Ben trouwens blij voor je dat het beter gaat!

Ik volg aandachtig je topic!

Veel liefs :116:

Hey hey,

Bij mij is één borst ook nog steeds opgezwollen na 4,5 week. Ik had (en heb) ook nog een deuk, dus ik denk dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken nog ;).

Het is alleen natuurlijk wel zooooooooooooooooo vervelend dat ze niet gelijk perfect zijn hiihihi.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miranda,

Thanks voor je compliment! Ondertussen heb jij je operatie al achter de rug, zal eens in je topic neuzen ;)

grtjs

Excella,

Het gaat superrrr! Ben al gaan shoppen en heb 2 mooie bh's gekocht wel met voorgevormde cups want mijn tepels staan nogal véél stijf, haha.. En het staat zooo mooi!

Wat een verschil dan.

Hoe gaat het met jou? Ik zal naar je topic gaan se..

Ben minder online want kheb het wat druk maar ik lees veel hoor, alleen antwoorden lukt niet altijd ;)

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah mooi dat het zo goed gaat!!

Hahaha ook al lekker wezen shoppen :D Ik ook! Heb nu 4 bh's maar ga volgende week zaterdag denk ik winkelen. Vier nog eerst mijn verjaardag (€€) haha dus dan kan ik daarvan nog wat kopen. Vind het wel leuk om weer te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Even een update ;)

Alles nog steeds goed met de boobs!

Ik heb wel nog steeds geen gevoel in mijn linkertepel, ik heb het opgegeven, haha!

Dr had me ervoor gewaarschuwd en ik heb dat er voor over, dus moet ik nu niet komen zagen he? Maar wie weet? Misschien komt het toch nog terug..

Heb ook regelmatig steken in mijn rechtertepel maar niks pijnlijk, waarschijnlijk mijn zenuwen die echt terug op gang komen.

Gisteren had ik wel jeuk in mijn borst, haal apart want het was niet aan de buitenkant.

Voor de rest alles goed, zie ze al even als "eigen".

Grtjs iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.