Jump to content

Johanna : 15 juli 2009 : Dr. Wilikens : Atlaskliniek

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik volg jullie al een tijdje en dacht...ik zal ook is een eigen topic starten!

Ik loop al van mijn 16 jaar rond met complexen over mijn borsten omdat ze zo klein zijn :139:

Ben nu 24 jaar en ik heb eindelijk de knoop doorgehakt, ik ga ervoor!

Via een vriendin ben ik bij de atlaskliniek geraakt, ik had zoveel zenuwen en wist dat als t niet zou klikken ik een andere chirurg zou zoeken. Wel het klikte meteen een heel sympathieke man, hij stelde me direct op mijn gemak.

Jammer genoeg geraakt er bij niet meer dan 240cc in :139: Ik vroeg achter een natuurlijk resultaat, vind het wel jammer dat ik geen dikke boobies ga hebben maar een b cup is meer dan welkom. Ik heb maar een 70 a/aa..

Ze worden op de borstspier geplaatst en het zijn ronde protheses van het merk CUI (nog nooit van gehoord).

Volgende week woensdag ga ik onder t mes :blink: . Zo'n zenuwen!! Nog een weekje werken en hop nieuwe boobs..

SPANNEND

Heeft iemand ervaring met Wilikens? Op t borstenforum .nl zag ik 2 dames voor een bvk.

Groetjes

• Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hallo Johanna :D

Welkom op het forum! :101:

Je zegt, dat je via een vriendin bij deze kliniek bent gekomen? Is zij daar ook geholpen?

Spannend he, al aan het aftellen natuurlijk ;)

240cc is mss niet zo heel veel, maar het valt bij iedereen weer anders uit. Welke cupmaat had je zelf het liefst willen hebben? Ik denk, dat je best tevreden zal zijn, als je je boobies eenmaal hebt hoor! ;)

Gewoon al je vraagjes hier neerkletteren, er is altijd wel iemand die je antwoord kan geven :D

Liefs, Trici :116:

Hey Jinxx,

bedankt voor de verwelkoming ;)

Ik had graag een C gehad..

Mijn vriend was erbij bij het "passen" en hij vond het wel genoeg.

Mijn vriendin had me doorverwezen omdat een vriendin van haar door dr. Wilikins was geholpen en het een heel toffe man was (ze was heel tevreden over haar nieuwe borsten). Ik moet zeggen dat ik ook gerust gesteld was toen hij me vertelde dat er bij eventuele complicaties geen kosten zouden worden aangerekend.

Ik ben wel heel zenuwachtig voor de anesthesie..pfff..

Maar hij zei dat ik niet zenuwachtig moest zijn omdat hij een heel bekwame anesthesist heeft, maar toch.

En nu heb ik schrik dat ze te klein gaan worden en ik teleurgesteld ga zijn, dat zullen de twijfels zijn die opkomen zeker?

xxx

Guest Booby

Hoi!

Welkom hier!

Ik heb de prothese achter de spier waardoor er een 20 tot 40 cc minder '' naar voren komt''.............

Ik heb nu dan ook dat ik denk............ had ik niet beter de 375 cc kunnen nemen?

Ik ben trouwens bij de Bergman Kliniek geweest en daar zeiden ze dat er niet meer dan 250 cc in kon.

Ik ben naar een andere kliniek gegaan en daar kon het wel!

Ik zou anders gewoon eens bij een andere kliniek op consult gaan!

Groetjes en succes!!

Bo

Hey meis!

Ik ben het op zich wel eens met Bo... Ik had idd bij haar gelezen, dat ze bij de één maar zoveel kon en een ander zei, dat er meer in kon..

Nog een consult, bij een andere kliniek kan in ieder geval geen kwaad ;) Ik zelf had voorbeeldfoto's meegenomen. Dat vonden de pc's, waar ik ben geweest wel fijn, want dan hadden ze een goed beeld van wat ik in mn hoofd had en wat ik graag wilde hebben. Aan de hand van de foto's kunnen zij je wel zeggen, of het haalbaar is of niet.

Je hebt nog alle tijd, om rond te neuzen ;) Gewoon doen, dan zal je zien, dat je op een gegeven moment 'weet' wat je moet doen. Twijfels komen tot op de laatste dag, maar die springen van het ene onderwerp ( doe ik er wel goed aan? gaat er niks fout? ) naar het andere onderwerp ( worden ze niet te klein...of te groot.. doet het veel pijn ) enz enz ;) Het hoort er allemaal bij! Net als de zenuwen voor je narcose ;) Geen zorgen.. zo zie je de anesthesist en hoor je hem/haar nog... zo word je wakker en heb je je boobs!!

Maarrrr daarom zit je nu ook hier, gezellig bij ons :D!! Zodat je alle knagende twijfeltjes en vraagjes op ons af kunt vuren!!

Liefs, :116:

Mercikes allebei..!

Inderdaad die twijfels, haha.

Nu heb ik schrik voor complicaties <_< haha.

Zal blij zijn dat het achter de rug is!

Weet je, ik ga er gewoon voor gaan, ik heb aan iedereen zijn mening gevraagd en ze vonden een C toch wel groot voor mij..

Kben zo'n kleintje (1m62 en 52 kilo)..

Woensdag is het zo ver!! Jeetje, dat gaat snel seg!

xxx

Hey iedereen,

Heb vandaag gebeld en we zien de dag van de operatie of er toch niet iets meer in gaat :141:

Ik moet woensdag om 8.30u aanwezig zijn en zou dan rond 9u aan de beurt zijn.

Groetjes

Hoi Johanna

Ik zie dat je volgende week woensdag geopereerd wordt, spannend zeg!! Ik volgende week donderdag. Eigenlijk maandag maar het is verplaatst.

Ik zit wel een beetje met dezelfde vragen als jij... zo van 'is het wel genoeg?'

Nu je eindelijk de keus maakt wil je ook niet dat het net zoveel wordt als dat je nu al hebt met een push up bh.. ik krijg een grote c maar vraag me ook af of ik misschien niet iets groter had moeten doen.

:116:

Excella,

Ja, ik word er straks nog knettergek van! Ik heb het dan ook nog is zo druk op het werk :rolleyes:

Als ik het forum zo lees komt het erop neer dat je toch best voor het grootste kan kiezen..

Was dat bij u het maximum?

Anders bel je best, heb ik vandaag gedaan en dan kunt ge dat nog is bekijken voor de operatie!

Waar wordt je "bewerkt"

Groetjes!

Haha ik las net pas dat je uit België komt, daar hebben ze het over U altijd

Ik wou al zeggen 'u? ik ben 23'

Was het geen probleem om thuis te blijven van je werk? Mijn baas meldt me gelukkig ziek dus het kost me geen vakantiedagen, lekker he

Ik vond wat ik gekozen heb toch wel groot genoeg, 1 groter vond ik net TE groot... Ik word bewerkt (haha dat klonk grappig, stress hhihih) bij ACCZ. En jij? In België?

Hoi Johanna!

Wat spannend zeg, volgende week woensdag al!

Nou meid zorg dat je die laatste dagen nog veel te doen hebt, dan vliegt de tijd en is het zover vor je het weet!

Ik heb er vantevoren nauwelijks meer over nagedacht (tuurlijk ben je er steeds wel mee bezig), had het druk met studie en werk en ineens was het al zover! Laat het allemaal maar lekker over je heen komen.

Ik ben nu 3 dagen na operatie en het is me heel erg meegevallen. Wel wat pijn gehad natuurlijk, maar het valt me mee hoe snel dat al minder wordt!

Heel veel succes met de voorbereidingen en zoals Trici al zo mooi zei: Kletter al je vragen hier maar neer hoor :P

Guest Booby
Booby,

was dat wennen zo'n nieuwe grote boobs?

En wat zei je omgeving ervan?

een beetje curieus, hihi..

Groetjes

Hoi!

Nou weet je, ik droeg altijd mijn c cupc bh's opgevuld met een filetje :125: , daardoor had ik wel 'voorkomen' zeg maar. Ik heb nu dan ook nog van niemand de vraag gehad of ik misschien wat heb laten doen. Het klinkt misschien heel groot, 70 F en 75 E maar zo ziet het er echt niet uit............

Het enige verschil is als ik 'savonds naar bed ga en de boel uit doe mijn tietjes niet meer op het nachtkastje komen te liggen maar mooi blijven zitten waar ze zitten, hahahaha!!!!!

En straks natuurlijk als ik in bikini ga! Ik heb ook nog geen blote topjes ofzo aan kunnen hebben vanwege die sportbh.

Ben wel benieuwd hoor, of ik nog reacties ga krijgen!

Groetjes Bo

Excella,

Ja, ikke van Belgie en die u komt er altijd uit voor ik het weet, haha.

K laat me opereren in de Atlaskliniek door dr. Wilikens..

Het begint te korten he?

Ik heb het niet verteld tegen de bazen, durf niet.. Maar ik ben assistent manager van een schoenenzaak en mijn gerante en het personeel weet het hoor, maar met de big bosses heb ik zo geen "band" waardoor ik het zelf zou vertellen.

Wat leuk dat je daar vrij voor krijgt!

Ik heb vanaf maandag gewoon 3 weken verlof.

xxx

May,

Ik zal mijn bezigheid hebben, ik ga mijn kot van kop tot teen kuisen, al mijn kleren wassen en strijken enz.. Want dat laatste durf ik niet aan mijn over te laten!! Hahaha

Ik hoop dat mijn boobs even mooi worden als die van jou..

Ik zal maandag is wat foto's plaatsen se.

xxx

Bo,

Haha, ja die filets.. Ben ik eindelijk af van die opgevulde bh's..

Kzal zo gelukkig zijn om eindelijk mooie lingerie te kunnen kopen, zalig!!

Ja met die sportbeha zullen de mensen dat niet zo snel zien denk k...maar in bikini waarschijnlijk wel

Was die sportbeha niet heel warm met die warme dagen? pfiew..

xxx

Haha, heel goed!

Heb de laatste dag ook nog heel het huis schoongemaakt, bed verschoond en alles gewassen en dat is toch wel heerlijk hoor als je terug komt!

Dank voor je compliment :blush: Heb net mijn maat (wel met sportbh aan) eens opgemeten en het is een 75C! Wow, dat is raar! Maar wel heeel leuk :D!! Jij zult vast net zo blij worden met je nieuwe borsten!! zonder filets hihi die heb ik ook nog liggen

Ben benieuwd naar je foto's en kom voor woensdag nog wel even op je topic neuzen;)

Guest Merel78

Hoi Johanna,

Sterkte met de laatste loodjes! Probeer nog even lekker bezig te blijven, dan vliegt de tijd!

Ik houd je topic in de gaten voor het eventuele operatieverslagje!

Groetjes,

Merel.

Guest listy123

Nou nog maar 2 daagjes dan is het zover.

Hoe is het met de zenuwen gieren door je keel natuurlijk.

Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat en we hopen dat we snel je verslagje kunnen lezen

Listy

Hey Merel, May en Listy,

Ja hoor, ik heb last van gezonde zenuwen, hihi..

Morgen begin ik aan het foto album voor foto's voor en na.

Bedankt om zo aan mij te denken :blush:

Er volgt zeker een verslag..nog 1 dagje plat door het leven se :124:

Groetjes!

Guest wombat

Beste Johanna,

Ik lees hier al een tijdje mee en omdat je vroeg naar ervaringen over Dr. Wilikens wil ik wel ff reageren.

Ben zelf al twee keer geopereerd door Dr. Wilikens : in augustus verleden jaar : littekenrevisie van een stukje van het litteken van een borstlift (door iemand anders uitgevoerd drie jaar geleden) en 15/4/09 : litteken revisie van al mijn littekens + borstvergroting. Het is inderdaad een zeer aardige man, die volgens mij zijn vak goed kent. Over de operatie zelf en de narcose moet je absoluut geen schrik hebben, ben in mijn leven al een paar keer geopereerd en heb mij nog nooit zo "goed" gevoeld na een narcose als in de Atlaskliniek. Ook zijn de verpleger en verpleegster uiterst charmante mensen.

Vertrouw hem ook als hij een bepaalde grootte van prothese aanraadt, want hij weet wel wat hij doet.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust en probeer zo ontspannen mogelijk naar je operatie te gaan ;-)

Ivm pijn achteraf : het valt reuze mee, behalve de dag zelf wat pijnlijk, maar goed onder controle te houden door pijnstillers.

Groetjes,

Amandine

Wombat,

Merci om te reageren! Over de grootte zal ik het morgenvroeg nog even hebben, als groter niet kan zal ik luisteren :141:

Fijn dat je zo goed geholpen bent, mijn gevoel over hem was wel degelijk juist, zo'n aardige man.

Ik zal hier zeker een verslagje plaatsen.

Het is gek maar nu het bijna zover is heb ik minder zenuwen :rolleyes:

Je bent erg bedankt om te reageren.

Groetjes

May en Excella

THANKS GIRLS

:116:

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.