Ga naar inhoud

Johanna : 15 juli 2009 : Dr. Wilikens : Atlaskliniek


Aanbevolen berichten

Hier mijn verslagje:

Vertrokken om 7.30 en al meteen file!!

Heb naar de kliniek gebeld om te melden dat we later zouden zijn.

Uiteindelijk maar een 10min te laat, viel wel mee..

Zo zenuwachtig was ik, ze kwamen de nazorg vertellen maar hoorde niks, haha, al goed dat mijn vriend erbij was!

De chirurg kwam om alles af tetekenen en stelde me ook op mijn gemak.

Anesthesist kwam ook, deed zijn uitleg en we waren weg! :144:

Ik kwam in de Ok en die geur, pfff, daar kan ik toch niet tegen zenne, ha!

Ik kreeg een prikje , een masker op mijn mond en hield me dapper, voor ik het wist was ik weg :88:

Werd wakker en zei direct "PIJN" hahaha.. Vroeg ook of ze alles erin hadden gekregen en ik begon te snurken :106:

Terug wat wakkerder en werd toch wat misselijk :98: waarop ze me direct iets gaven tegen de misselijkheid nog even geduld en hop ik mocht naar mijn chique hotelkamer :6: Zo'n knappe kamer daar seg!!

Dan ging het snel, was eigenijk misselijk van de honger, wat water naar binnen een soepje.... Maar toen kreeg ik een paniekaanval :( Dat was al zeker 2 jaar geleden, spijtig dat ik niet zo sterk was, maar ja..

Begon direct wat te stappen (weet uit ervaring dat je dan even met iets anders moet bezig zijn) en verpleegster kwam me wat troosten, ze zei dat dat normaal was, de spanning moest eruit..

Ik voelde me terug beter en afspraak gemaakt voor volgende week de draadjes uit te halen.

De mensen daar waren stuk voor stuk zo lief en begripvol!! Pure klasse, als ik voor de draadjes ga neem ik pralinnen mee voor hun ^_^ dat hebben ze wel verdiend een dikke :116: aan iedereen van de Atlaskliniek!

Oh ja, kheb het 240cc gehouden en heb nu 75B aan, wie weet wordt het een 70c, hihi.

Chirurg vond dat meer dan genoeg. En ik verschoot toen ik ze zag :123: Mijn vriend ook, zijn mond viel open van verbazing, hahaha

Om 12.00 waren we weg en kheb me in de zetel gezet om filmpjes te zien maar ik verveel me nu al dood, haha

Zo dat was het..

Ik kom straks nog wat kladderen.

Ps: pijn valt mee maar op de rug proberen slapen is een hel! :18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Johanna,

Gefeliciflapstaart!!! :116:

Herkenbaar allemaal. Doe rustig aan ook al lijkt het lastig. Leuk hoor om de blijdschap steeds opnieuw terug te lezen bij iedereen.

Geniet ervan!

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci Pat71,

Net al naar de kliniek gebeld..haha. Ik voelde lucht zitten paar centimeters onder mijn litteken, ik had wel een vermoeden dat dat normaal is maar toch even gebeld, hihi..

Ik zet straks foto's erop se, kunnen jullie is piepen ;)

Dat rustig aan doen is moeilijk he? ben zo moe maar kan maar niet slapen, pfff

Heb ondertussen al wat gegeten se, garnaaltjes met sla, mmmh!

Schoonzus langs geweest en ze was helemaal weg van boobies!

Groetjes Johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci dames!

Nog altijd niet geslapen seg, kan niet slapen, pff..

Ik moet zeggen dat ik toch wel minder pijn had verwacht :blink: Of ik heb een heel lage pijngrens, dat kan ok, haha..

Trokken jullie littekens ook zo bij het rechtop zitten?

En ook zo pijn bij het stappen en het rechtop komen?? Ik heb ze dan nog op de spier he..

Pfff!

Excella: Ik heb toch wat pijn zenne :unsure: Maar ja, dat is voor iedereen anders he..

Ik duim voor je, narcose valt heel goed mee!! Don't worry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Johanna!

:43: GEFELICITEERD :43: Eindelijk je nieuwe boobies!

En zo snel al een verslagje!

De eerste dagen had ik ook meer pijn hoor, vooral met overeind komen! Net alsof er een vrachtwagen over mn borst had gereden!

Maar elke dag werd dit wat minder. Probeer je toch rustig te houden en een beetje te slapen. Ik wisselde de tuin, de bank en mn bed af, dan hield ik het langer vol :P . Laat je lekker verwennen, en geniet van je boobies!

liefs May

PS, Mooie maat hoor 75B!! Ben benieuwd naar je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

May,

Deze morgen al gehuild, ik ben een emotioneel wrak, ik denk dat al die zenuwen eruit komen..

Voel me psychisch toch al beter en ietsje minder pijn.

Ik zeg nog altijd mjn borstjes, haha

Ik ga die foto's proberen se

xxx

Listy,

dank je wel,

Jij moest binnenkort zeker he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat zien ze er al mooi uit!!!!

Daar mag je trots op zijn hoor!!! Echt al een superresultaat, zo kort na de operatie.

En het kan heel goed , dat alle zenuwen er nu uitkomen. Je hebt er zo lang naar toegeleefd, met alle spanningen die daarbij horen.

Daarnaast is het ook een hele stap om aan je nieuwe lichaam te wennen, dat merk ik ook nog iedere dag. En zoals je zegt: je noemt ze nog steeds 'je borstjes', dat zit zo in je hoofd die kleine borsten! duurt even voordat je daar ook emotioneel aan gewend bent. Plus dat de narcose je een deuk verkoopt, die je ook emotioneel kan voelen. helemaal niet gek dus hoe je je voelt.

Laat je lekker verwennen, huil als je moet huilen, dat lucht alleen maar op! en probeer bovenalles te genieten en te wennen aan je nieuwe boobies!

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames even vraagje,

Is het normaal dat ik op de 2de dag wat voel "borrelen" in mijn linkerborst? Het borrelt niet kort maar toch een paar seconden, zou dat vocht/lucht zijn?

Waarschijnlijk wel, maar ik schiet direct in paniek, ben een bangerik!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Johanna,

Ja dat is heel normaal hoor dat borrelen! ik heb dat ook een paar dagen gehad, het trekt vanzelf weg.

Dat komt doordat er altijd wat lucht mee komt bij de operatie, dat zoekt vanzelf een weg naa rbuiten, maar voelt wel een beetje raar.

Maar niks om je zorgen over te maken dus!

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

En inderdaad, zo jammer dat je nog zo weinig ziet in die sportbh:( ik was vandaag even gaan winkelen en heb stiekem al een bikini en bh gepast:D

kon me bedwingen om ze te kopen, omdat ze waarschijnlijk over een paar weken niet meer passen maar het was wel mooooooooooooi

en zeker niet te groot:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

May,

Kicken, niet? Binnenkort kunnen wij pronken in bikini met onze mooie titties ;)

Bedankt voor je antwoord over dat "borrelen"

xxx

Excella,

Je hebt een band aan he? Even geduld...maar dat heb ik zelf niet!! hahaha..

ik kan haast niet geloven dat ze nog moeten gaan zakken enzo?

hopelijk worden ze dan nog iets groter? hihi!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn op dit forum wel veel vrouwen die ongeveer dezelfde periode een BV krijgen he?

Het zal wel mooi zijn als ze nog ietsjes groter worden hihi. Hoe lang duurt het voor ze echt gezakt zijn? Een paar weekjes?

Ik heb zelf een sportbh, jij ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Hey Johanna,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Heb net je foto's gezien, maar daar mag je al supertrots op zijn hoor! :) En dan is de operatie voor jou nog verser dan voor mij, maar bij mij moeten ze echt nog bijvormen. Maar dat komt wel :)

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n zwarte BH met een band die ik nog met klitteband aan moet trekken. Ik heb al gekeken en op dit moment zijn het echt 2 gezwollen borsten haha. Gelukkig weet ik van andere vrouwen dat dat nog kan veranderen, het is ook pas dag 1 natuurlijk.

Ik heb ondertussen nog maar een keer gekeken, wat wennen zeg haha ^_^ ik denk dat anderen het verschil niet zo groot vinden, maar voor mij voelt het echt als 4 cuppen groter haha

Je blijft ook wel updates geven toch? Vind ik wel leuk om te lezen hoe het bij jou en de andere dames gaat.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Johanna :D

Mijn ww heb je inmiddels ;)

Ik heb net ff jouw foto's bekeken :D Wauw! Dat ziet er al goed uit meid!! En het wordt alleen nog maar mooier!

Ik ben bijna bij de magische grens van 6 weken haha! Maar bij mij waren ze al vrij snel zacht en soepel en veranderde ze al niet meer zoveel, behalve dat de zwellingen weg trokken, waarvan ik dacht dat ik die niet had! Dus bij mij werden ze juist weer iets kleiner :unsure: Al met al toch niet slecht, want een E cup is makkelijker te koop, dan een F :152:;) hahaha! Ik ben niet zo heel groot, maar wel een beetje een proppie ;) breed in de schouders, smal in de taille, maar weer breed in de heupen... je ziet aan mn voorfoto's, dat de verhoudingen nu, na de BV, weer beter zijn ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

updatetje ;)

Vandaag minder pijn, jeej!

Heb er wel héééél lang over gedaan om me te verfrissen en aan te kleden.

Ik ben ook een ijdeltuit :blush: en baal er wel van dat ik mijn haar niet kan stijlen, pfff!

ik loop hier rond met mijn krullenbol net een bad hair day, haha!

een beetje mascara en blush op, zie ik er och al wat "frisser" uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Haha ja dat aankleden daar kan ik ook wel tegenaan zien en ik heb drie kids. 6,5 en 2 jaar dus die jongste moet ik zeker wel helpen maar goed smorgens eerst is mijn man er nog wel en mijn viendin komt me ook helpen zal mij benieuwen.

Luiers verschonen word nog wat haha.

Ik nog 1,5 maandjes is zo.

O ja die foto's zien er al super uit zeg.

Genieten nu he

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.