Ga naar inhoud

Listy : 31 augustus 2009 : Dr. Zophel : Cosmea : Hengelo


Gast listy123

Aanbevolen berichten

Gast steefke-89

Heey Listy,

Gefeliciteerd met je boobies! :116:

Hoop dat het snel al beter zal gaan..

Ik ben zelf afgelopen zaterdag geopereerd en had de eerste 2, 3 dagen wel moeite

met dingen doen omdat inderdaad alles pijn deed.

Maar is nu 6 dagen geleden, en ik kan echt al super veel!

Soms doen dingen een beetje pijn, dan moet je t gewoon laten..

is een teken dat je dat gewoon nog niet moet doen.

Heel veel succes en plezier ermee! :rolleyes:

Xje Steef

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast steefke-89

Stom vraagje misschien..maar doet t pijn als ze die tape eraf halen?

Of heb je die er zelf afgehaald?

Ik moet namelijk vandaag om 18u terug, dan halen ze de tape eraf.

Dus ben wel benieuwd, dan kan ik ze voor t eerst eens goed zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!

Pff dat viel dus niet mee na de operatie. Ik hoop dat ik mezelf kan voorbereiden op het ergste, want ik vind al met al dat er hier veel positieve verhalen zijn zo vlak na de operatie. Dan kan het nog wel eens tegenvallen zo te lezen bij jou. Bij mijn verkleining was ik voorbereid op het ergste! en dat was maar goed ook! maar ik had er toen alles voor over, en nu is het idemdito! Ze hebben je dus een nachtje daar gehouden. Wat is een drain shoot? Verder nog problemen gehad, met bloeddruk of zo?

Vanaf nu gaat het alleen maar beter, veel succes de komende dagen!

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!

Pff dat viel dus niet mee na de operatie. Ik hoop dat ik mezelf kan voorbereiden op het ergste, want ik vind al met al dat er hier veel positieve verhalen zijn zo vlak na de operatie. Dan kan het nog wel eens tegenvallen zo te lezen bij jou. Bij mijn verkleining was ik voorbereid op het ergste! en dat was maar goed ook! maar ik had er toen alles voor over, en nu is het idemdito! Ze hebben je dus een nachtje daar gehouden. Wat is een drain shoot? Verder nog problemen gehad, met bloeddruk of zo?

Vanaf nu gaat het alleen maar beter, veel succes de komende dagen!

gr. Kaat

Ik was ook erg ziek na de narcose, maar dat was maar een dag en dat ben je zo snel weer vergeten. :blush:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden het komt ook bij mij nu. Ik heb er al over gelezen het plopgevoel in de borst. Heeeeeel apart haha.

Nee gaat op zich goed vandaag kids lopend naar school gebracht. Wel nog steeds erg moe nog wel even geslapen tussen de middag. De jongste was vandaag extra op de creche wel lekker. Die slaapt ook lekker bij opa en oma vanavond samen met zijn broertje. Dus lekker me mijn dochter. Manlief moet ook werken vanavond dus kan hem ook niet in zijn bedje krijgen.

Het steken aan de onderkant blijft wel en de jeuk begint te komen. Mijn nippels reageren gewoon zoals ze horen te reageren gelukkig alleen aan de onderkant heb ik geen gevoel in de borst net boven de snee dus. Misschien dat het nog wel komt.

Verder niet veel nieuws.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier gaat het goed :rolleyes::rolleyes: helemaal blij.

Alleen dat k nog niets kan baal ik van hoor blah. Ik slaap slecht en heb de hele dag last van de rug moet er nog echt aan wennen zeg maar.

Mijn maat zal denk ik gewoon 75D blijven. Of werd het nog groter bij jullie. Ik heb ze onder de spier maar heb ze ook niet echt hoog zitten precies goed eigenlijk wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Fijn dat het goed met je gaat :D

Ja balen he dat je niets kan doen, zit je je ook te vervelen? Ik verveelde me echt dooooood die dagen. Maar het is voor een goed doel ;)

Mijn boobs zijn niet groter geworden. Ik had trouwens wel een 75C sportbh maar een 75D gewone bh, dus misschien veranderd dat maar mijn borsten zelf niet. Eerst was het nog wat gezwollen, nu is dat ietjes minder geworden, maar volgens mij blijft de maat wel gewoon hetzelfde.

Groetjes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He allemaal,

NEEE ik kon het niet laten. Heb een Saphh gekocht. Schrok wel een beetje 70E. Maar goed is wel hetzelfde dan 75D.

Die mevrouw zei al verschild per merk. 70E !!! Phoe maar hij is super mooi en super rood haha.

Normaal ben ik wel van de voorzichtige maar nu dacht ik mag nu kopen dus ik doe lekker rood. Zal mijn mannetje opkijken hihi.

Ga nog weekend weg over 4 weekjes en daarvoor ben ik nog jarig heb van iedereen kado bonnen gevraagd dus kan ik dan lekker shoppen heerlijk. Nu nog de buik en benen trainen en dan ben ik blij haha.

O ja verder gaat het wel. vrijdag hechtingen eruit zal mij benieuwen of dat ook nog weer pijn doet. Doe wel rustig aan maar ik merk wel dat ik toch steeds meer weer doe en dat is eigenijk niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Listy,

Zo te lezen ben je erg blij mee.

Whoow 70E mooie maat toch.

Ja mooi he die rode sapph zag ze ook hangen.

Hebben ze bij jou geen oplosbare hechtingen gebruikt

des te beter anders zat je echt 6 weken nog met draadjes onder je borsten

niet echt lekker gevoel, bang dat je bij het wassen of aankleden per ongeluk

aan de lusjes trekt..... :wacko: aaauwwwww!

Geniet lekker van je boobies.

Toeteletoet Meloentje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Listy,

GEFELICITEERD met je boobs!!!! :35:

Vervelend dat je je rot voelde na de operatie zeg...verder wel alles goed gegaan?

Hoe vond je het zo beperkt zijn met 3 kids om je heen? Moeilijk he, hahaha

Ik heb laatst ook een Saph gekocht!! 70D is het geworden maar ik heb toch het idee dat de cup maar krap aan past.

Groetjes Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.