Ga naar inhoud

Listy : 31 augustus 2009 : Dr. Zophel : Cosmea : Hengelo


Gast listy123

Aanbevolen berichten

Gast listy123

Nou gaat wel goed hoor. Soms heb ik even van waar begin ik aan hoe dom kun je zijn in een gezond lichaam te snijden. Een andere keer denk ik weer van :107: wat zullen ze hier op het werk zeggen.

En dan weer Kan mij het schelen doe het voor mezelf en neit voor een ander als ze willen praten doen ze het toch wel.

Je snapt wel dat ik wat emotie wat heen en weer geslingerd word haha..

event.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

listy maak niet zo druk om je werk. straks vindt het iederen alleen maar mooi. en je kan wel trots op je borsten zijn. weet je hoe veel vrouwen een bv willen doen? heel veel. mij man is alleen maar blij en op mij werk gewon veel lol hebben. niemand die zeg .....wat heb je gedan? niets. ze zijn alleen maar blij voor me en zelf willen nu ook een paar ook gaan sparen voor de BV. meid rustig aan alles komt goed.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123
listy maak niet zo druk om je werk. straks vindt het iederen alleen maar mooi. en je kan wel trots op je borsten zijn. weet je hoe veel vrouwen een bv willen doen? heel veel. mij man is alleen maar blij en op mij werk gewon veel lol hebben. niemand die zeg .....wat heb je gedan? niets. ze zijn alleen maar blij voor me en zelf willen nu ook een paar ook gaan sparen voor de BV. meid rustig aan alles komt goed.

groetjes

Alles komt vast echt wel goed hoor ben ik ook niet bang voor (of toch wel hihi)

Nou hier gaan ze er niet voor sparen hoor het zijn mannen haha.

Ze gaan toch kijken maar wat ik zeg dat is de eerste week dan is iedereen op de hoogte.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Listy :)

Dat soort twijfels zijn heel gewoon gelukkig haha! Ik werk zelf als postbezorger en moest nu vanaf week 3 aangepast werk doen, op het hoofdkantoor. Sorteren en zo. Ik zit daar alleen maar tussen mannen.. allemaal grijze postduiven :152: letterlijk, met namen zoals 'piet' 'jan' theo' 'henk' jaap' enz enz. Omdat ik, ondanks het aangepaste werk toch soms om hulp moet vragen, zijn de meesten op de hoogte van mijn BV. Ik had hierdoor verwacht bepaalde opmerkingen te krijgen, grapjes of zo.. maar niets van dat alles :D Ze weten allemaal precies wat ik wel en niet mag doen en als ik al vraag of ze de volle container voor me wegrijden, krijg ik alleen een : "Túúúrlijk, wijfie".... ik was en ben echt verbaasd! En misschien kleppen ze wel achter mn rug, al denk ik van niet hoor.. nou dan zeg ik altijd maar zoiets als: www.zoekeenleven.nl ;) of : jullie leventje moet wel héél saai zijn, dat jullie zo'n interesse tonen in dat van een ander.. wat lieffff :P hahaha!!

( owwww en wat me nu ineens te binnen schiet...? je kan er donder op zeggen, dat elke man die het dan weet op je werk en zelf geen vrouw heeft met een BV....? Dat ze eigenlijk heel stiekem willen 'voelen' hahahaha!! Of het nou echt of nep voelt! ;) Als je dat in je achterhoofd houdt, schiet je vanzelf in de lach als ze een opmerking maken :44: )

Komt vast goed :D:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

( owwww en wat me nu ineens te binnen schiet...? je kan er donder op zeggen, dat elke man die het dan weet op je werk en zelf geen vrouw heeft met een BV....? Dat ze eigenlijk heel stiekem willen 'voelen' hahahaha!! Of het nou echt of nep voelt! ;) Als je dat in je achterhoofd houdt, schiet je vanzelf in de lach als ze een opmerking maken :44: )

Dit ga ik zeker doen hoor. wat een idee. Zullen ze daar wel weer over beginnen dat ik steeds inde lach schiet als hun erover beginnen haha.

Het blijft toch spannend tot het zover is. Ben wel blij dat ik nog vakantie voor de tijd heb maar die laatste 2 weken kunnen nog zwaar worden hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Nog een maandje, zo voorbij joh.

Wat een heerlijkheid he, een droom die in vervulling gaat.

Ik hoop dat jij net zo tevreden zult zijn over je borsten als ik.

"tussen" de spier deed bij mij echt wel meer pijn, dan ervoor. Maar ik ben wel een "tussen" de spier fan geworden.

Ze zakken volgens mij niet zo ver uit als dat ze voor de spier zitten.

Natuurlijk kan ik dit pas over een maand of 8 echt beoordelen.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

He Mols,

Die van jou zijn echt supermooi hoop echt dat ik ze ook zo mooi krijg hoor dan doe ik het ervoor :blush:

Ja twee maandje zijn zo voorbij dat weet ik. En ook nog 3 week vakantie tussen en dan nog 2 weekjes werken en dan is het zover Phoe gaat echt wel snel.

Moet laatste deel nog even betalen en dan nog voor preoperatief onderzoek donderdagmorgen (kost wel halve dag) maar goed moet nog even gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Listy,

Voor je het weet is het jou beurt!

Probeer je niet te zenuwachtig te maken, operatie valt reuzemee!

Herstel is voor iedereen anders, ik ben er eerlijk gezegd te licht over gegaan, ik ging ervan uit dat ik geen pijn ging hebben als ik de meeste commentaren hier las.

Maar de eerste dag was voor mij het ergste daarna gaat het beter.

Ben nu 3 dagen Po en al véél minder pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Ja ik moet het gewoon over me laten komen. Maar af en toe word ik gek van mezelf die twijfel maar op het moment heb ik het weer niet.

Donderdag voor preoperatief onderzoek naar enschede en dan nog bh halen in Hengelo dan word het allemaal wel al echter hoor.

He Jinx leuke foto heb je in de profiel nu staan zeg. Zijn dat je eigen borsten? hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Morgen naar Enschede voor preoperatief onderzoek. Net even gekeken is toch 1,5 uur rijden phoe dat is wel ver. Vooral omdat ze zeiden dat ik de 31e als 2e aan de beurt ben dus om half 8 er moet zijn dus dat word vroeg opstaan haha.

Maar goed morgen dus. Op de terugweg moet ik weer langs Hengelo een BH ophalen die kreeg je erbij maar moet dus wel voor operatie gehaald en gepast worden zal mij benieuwen.

Mijn vriendin gaat lekker mee dat is fijn dus ben wel half dagje onderweg blah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb ook zo'n pre operatief onderzoek gehad. Stelt niet zoveel voor. Wegen, meten, bloeddruk dat soort dingen. Of je gezond genoeg bent voor een narcose. Ik dacht alleen dat ze zulke onderzoeken alleen in een ziekenhuis deden maar dus ook in een kliniek! Of is Cosmea geen kliniek?

Je kan ook meteen vragen stellen aan de anestesist en welke medicatie je krijgt e.d.

Tjee, ja 1,5 uur rijden is wel veel! Succes met vroeg opstaan dan, hihi.

Morgen ben je weer een stapje dichterbij je bv! Joehoe!

Sterkte nog met wachten, groetjes!! Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

He hoi daar, Nou alles ging goed.

Heb 2 bh 1 gekregen en 1 gekocht. Ze wilde me een B 75 doen. Maar ik zei bij hetpassen deden ze een D???? Die B zat nu gewoon goed dat moet toch niet?

Dus kreeg ik een C en een D mee. mijn man kan die ruilen voor degene die past straks.

Het rare is ze vroeg hoeveel ik kreeg zei ik 350cc toen zei zij o dat is 250ml????

Het er en der nog wat foto;s bekeken. Ik wil toch met die 350cc wel een GROTE C KLEINE D.

Komt dit wel. Excella heeft een C met 360cc dat is ook veel maar ik wil toch graag wat groter. Terwijl bij een ander weer 350cc meer is.

Ik weet het niet meer hoor ba

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Listy,

Ik las je twijfel bij een reactie over de grootte van je toekomstige protheses, maar geloof me; 350cc is een flinke maat! Echt hoor. Ik had voorheen 340cc en ging van een a /b naar een flinke D! Nu ik opnieuw heb laten plaatsen en er gekozen is voor een 450cc ben ik bijna 2 maten op vooruit gegaan! Ik zit nu op een 75E/ F! Je twijfel is heel begrijpelijk. Dat lijken we allemaal te doen en idd bij de 1 valt het kleiner dan de ander. maar eerlijk, ik kan bij mij niet zien dat er volume verdwenen is achter de spier bijvoorbeeld.

Succes meis. Staar je niet gek op anderen, maar bespreek goed wat je wilt, desnoods pluk je een paar pics van een aantal playmates van internet en toon je die nog aan je pc. Dan weet ie waat je wilt en kan ie zien of dit bij jou ook past.

Liefs! :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ja ik denk net wat Pat zegt, 360 cc is ook wel een hoop, ik merk het bij mezelf. Voor mij is het een flinke verandering haha. Maar misschien had ik voor de BV ze nog wel veel kleiner als wat jij nu hebt en dat er 360 cc bij mij nodig was om op dit te komen (C cup in sportbh). Bij jou is 350cc misschien wel genoeg om op de D uit te komen.

Ik vroeg me dit namelijk ook af. Ik lees dat de één met (ik noem maar even iets) 250 cc van een B naar een D vliegt en de ander weer niet. Geen idee hoe het kan maar ik zou me niet blind staren op die cc's. Als jij van tevoren hebt gepast en een mooie maat hebt gekozen dan weet de PC wel hoeveel er voor nodig is om dat te krijgen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

ik was ook bang toen de pc zei 300CC, en ik had al een B en nu een volle C, ik heb ze zelf nog niet gezien , vanmiddag pas!! dan ben ik 5 dagen PO en moet ik op controle, maar ik ben bijv ook 85 cm breed...dus heb ik ook meer nodig om alles een beetje goed t evullen zei de PC me, anders staan ze npg slap..eea heeft ook te maken met de elasticiteit van je huid, je breedte van je rug bijv maar ook de breedte van de borst zelf...dus niet druk maken, komt allemaal goed..was me ook suf op die CC aan het staren ..

dikke knuf

bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb veel te maken met hoeveel borstwesel je heeft. ik ben van een 75 A naar een 70 E of 75 D gegaan met 350 CC . ik vindt zelf de 70 E beter zitten. maar voor de operatie dacht ik op een cup C er uit te komen. mag niet uit ik beh heel blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Bedankt voor jullie reactie's .Het is ook wel zo dat je omvang er natuurlijk ook mee te maken heeft bij mij is dat ongveer 73/74 dus.

Het sportbh gehaald. 1 van 80C en 80D. Kan later de ene ruilen voor goede maat nog. Dus zal mij benieuwen.

Ik denk toch dat de twijfel blijft tot na de operatie en dan misichien nog wel totdat alles uitgezakt is.

Ik heb gewoon nu een slappe a/b dus als die gevult is :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Listy, misschien even een leuk iets voor je ;)

Maar ik kon het niet laten en heb een bh gekocht, en de 75C zat me te klein, dat mijn tepels bijna boven de bh uit kwamen ;) Dus heb nu een 75D gekocht. Volgens de kliniek bleef ik deze cup houden. Dus dat ik met de sport bh 75C heb blijkt dus geen 75C in een gewone bh te zijn. Ik mag 'm jammer genoeg nog niet aan want ik moet nog 5 weken de sportbh aan, maar het was gewoon leuk om alvast te passen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

kun je nagaan wat een gezichtsbedrog dan. ben erg nieuwgierig hoe het over paar wekjes is.

ga straks naar zwarte cross lijkt me leuk. kom dus morgen pas weer

doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Natjuuuh,

Ik word ook geopereerd door cosmea maar dan door dhr Zophel.

350cc achter de spier via borstplooi. En ook in Oldenzaal.

Hoe is het ziekenhuis in Oldenzaal?? Hoe ging de dag verder. Een operatieverslagje is mooi om te lezen.

Heb je ook al foto's.

listy

---------------------------------------------------

Hey Listy,

Is je operatie locatie veranderd..?

Ik dacht dat je in Enschede werd geopereerd.

Succes nog maar een maandje gaat zo snel voorbij,

voordat je het weet is het al achter de rug.

Toeteloet Meloentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Hey Listy,

Is je operatie locatie veranderd..?

Ik dacht dat je in Enschede werd geopereerd.

Nee hoor mooi stom van me in Enschede natuurlijk. Ben er nu zelf geweest voor pre operatief onderzoek dus weet een beetje hoe of wat.

Heb gister een brief gekregen moet er om 7.45 zijn. Dus lekker vroeg. Mag me 2 weken niet scheren :wacko: noou lekker met dit weer haha. Maar goed komt wel goed met de haar groei.

Ja nu alleen morgenvroeg nog werken en dan gaan we!!!! Daarna nog 2 weken haar laten groeien en dan is het zover Phoe is nu wel heel snel hoor.

Succes nog maar een maandje gaat zo snel voorbij,

voordat je het weet is het al achter de rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Listy,

Je hebt wel geluk dat je de 2de bent hoef je niet zo lang te wachten lekker hoor.

En ook een nachtje wordt je opgenomen ter observatie dus komt helemaal

goed maak je niet te zenuwachtig voordat je het weet is het al achter de rug hihi.

Dan denk je bij jezelf hhmmm voor wat heb ik me zo zenuwachtig of druk over gemaakt was dit het :wacko:

Straks loop je te pronken met je Meloentjes :rolleyes::rolleyes:

ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren.... :ph34r::ph34r:

Ohw ja nog ff dit in me bericht bijvoegen,

Over dat scheren dat je 2 weken lang je oksels niet mag scheren begrijp ik niet, want ze zeggen dat ze zelf scheren op OK,

maar bij mij hadden ze niet geschoren.

toeteletoet meloentjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He allemaal,

Ben weer terug van vakantie heerlijk weer gehad dus erg vermaakt nu nog een weekje thuis en dan weer werken blah. haha

Meloentje, Er stond echt in de brief niet scheren nou ik doe het wel een week vooraf niet meer 2 weken is wel lang vind ik hoor dan heb je zo;n bos haar hihi.

Ja nog 22 daagjes gaat nu wel hard hoor maa rheb er ook wel veel zin in. Nu weer helemaal weer veel mensen en mezelf in bikini te hebben gezien.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Listy,

Lekker bij gekomen van je zonnige vakantie nu kan je er tegen aan.

Ja weet ik in de brief staat 2 weken voor de operatie niet scheren, maar ik had het ook niet geschoren zelfs 3 weken voor hihi

bij mij groeit gelukkig niet zoveel haartjes onder de oksels.paar cactus naald haartjes.

Spannend je bent bijna aan de buurt.

Toeteloet Meloentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

Nou het begint ineens te komen met vlagen de twijfel haha.

Lag gister op mijn bed en kon helemaal niet slapen. Zat ineens van als het niet goed gaat dan??? EN vooral over een 10 tot 20 jaar moet er zowieso een wissel of eruithalen plaats vinden dus nog een keer onder het mes ACCCCCHHHHHHH. Ja dus het is begonnen. Maar ik wil het wel hoor nog steeds en de twijfel is normaal zegt iedereen hier maar het duurt nog 2,5 week hoop niet dat ik elke dag van die domme paniekaanvallen krijg haha

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.