Ga naar inhoud

Listy : 31 augustus 2009 : Dr. Zophel : Cosmea : Hengelo


Gast listy123

Aanbevolen berichten

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

:107: JA zo voel ik het nu :107:

Ja dat betekend dus dat het heel langzaam begint te komen.

Vandaag nog druk even dus dat valt mee. maar vanavond brengen we de kids naar mijn schoonouders dan naar huis en dan is het stil haha.

Natuurlijk ga ik dan het huis nog effies door want tja de eerste 2 weken word het niet en de man doet het toch nooit zoals jij dat doet.

We moeten tegen 6 uur gaan rijden dus tegen half 6 eruit morgenvroeg dus echt tijd om na te denken heb ik niet. Gisteren al deels de tas gepakt dan begint het wel te kriebelen hoor haha. Ook gisteravond nog even voor de spiegel gestaan van tja nog even. En toen ik vannacht op de buik lag weer nog een nachtje dat kan dit voorlopig niet.

Nou ja ik kom vanavond nog wel even weer hier

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Spannend!! nog 1 nachtje en dan heb je nieuwe boobies! :43:

Ik wou dat ik al gek kon worden van de zenuwen haha

zet m op morgen!

kijk uit naar je verslag:31:

Groetjes selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks girls!!!!

Nou de laatste uurtjes. Kids zijn weggebracht.

Alleen kwam mijn mannetje thuis van voetbal. Enkel gekneusd op krukken K#T dit kan niet waar zijn. kon er niets aan hebben wat NU!!!!

Ik ga de heen weg rijden en hij rijd wel gewoon terug. Het scheelt dat het zijn linker enkel is en we hebben een automaat dus gaat vast wel goedkomen. Ik zei al anders rij ik zelf wel heen en dan kijken we wel hoe de auto weer terugkomt haha.

Nou ik hoop dinsdag mijn verslagje te doen en duimen he allemaal. Rond uur of 9 denk ik aan de beurt te zijn

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Succes he straks! Ik ben heel benieuwd aangezien we hetzelfde aantal cc's hebben achter de spier!

Balen van je man, pfff,....... voetbal <_<

Komt vast goed met een automaat, dan gebruik je alleen je rechtervoet, dusssss....................

Ik wacht je verslagje af :D

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Listy,

Waarschijnlijk heb je rond deze tijd je boobs! Yeah, gefeliciteerd!

Tsja dat zal je net treffen, dat je mannetje een dag voor je BV "gewond"raakt. Gelukkig dat jullie in een automaat rijden, dat scheelt dan wel weer.

Komende dagen maar rustig aan en je heerlijk laten verwennen.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

gefeliciteerd met je nieuwe tweeling :43:

kijk uit naar je verslag.

hoop dat alles goed met je gaat,en dat je superblij bent met je nieuwe meiden :131:

Groetjes Selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

daar was ik weer eindelijk.

Hier mijn verslagje dan maar.

Maandagmorgen (nacht) om half 6 eruit. 6 uur in de auto. we waren er om even over 7. Intake en toen wachten. Om 9 uur kwamen ze om operatiejasje aan te doen dus ik dacht ben zo aan de beurt niet dus. Om 11 uur kwamen ze me pas halen infuus etc. En toen weer wachten half 12 uiteindelijk ben ik geopereerd. En kwart over 1 was het pas klaar. Om kwart voor drie was ik weer op mijn kamer met DRAINS shoot. Maar dat was niet het ergste ik kan me niet eens herinneren dat mijn mannetje is weggegaan de ziel. Heb de hele nacht liggen spugen daar. Vreselijk het meerdere keren wat tegen de misselijkheid gekregen maar niets hielp helaas.

De volgende ochtend om 6 uur voor het laatst overgegeven eindelijk wat rust in de buik. Maar toen kwam de arts. Te veel vocht kwam eruit dus moest nog een nachtje blijven balen maar goed niets aan te doen.

Veel geslapen gisteren en vandaag drains eruit AU en toen naar huis.

Ik voel me nu wel goed ben erg blij met mijn nieuwe vrienden haha.

Ben wel beurs bij het litteken maar verder gaat het wel. Heb nu al het idee da tje te snel wat doet ik moet me wel inhouden. Mijn lichaam helpt me daar wel bij die roept wel halt haha.

Nou tot dusver

tot morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, dat klinkt heftig zeg, maar niks ergs gelukkig!

Jammer dat je zo misselijk bent geweest, ik heb helemaal niet overgegeven, was wel heel erg moe na de narcose.......

Nou nog ff en dan lekker genieten van je boobs! :43:

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Listy,

Ik lees al een tijdje mee op je forum en zag dat je zo naar was geworden na de operatie.

Erg vervelend voor je meis.

Ik herken je verhaal op de dag van operatie hield ik na de operatie ook niks binnen, met heel veel moeite en ook onderweg overgeven ben ik toch

naar huis gegaan omdat ik mijn eigen bed wilde liggen!

Ben blij dat je nu weer thuis bent.

Heb je al een beetje kunnen spieken naar je resultaat?

Veel sterkte met je herstel en rustig aan!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeey Listy,

Je hebt ze eindelijk gefeliciteerd meis,,

wat vervelend dat je zo veel moest

overgeven en een nachtje extra moest blijven

maar des te beter voor je genezing.

Maar nu ben je lekker thuis en geen pijntjes

Geniet lekker van ze.

En hoe ogen ze op dit moment,

...TE GROOT...TE KLEIN....NORMAAL..?

Ben best nieuwsgierig.

Liefs Meloentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Meloentje, Ze ogen precies goed vind ik. Ik denk dat het straks een D75 word heb nu 80C aan en die zit goed.

Ik heb direct wel kunnen kijken nou ja de eerste dag moest ik er niet aan denken maar de tape is er de volgende dag al afgehaald dus toen kon ik wel kijken. Zit nu af en toe gewoon even BH uit en bewonderen haha.

Er is verder niets blauw ofzo maar voelt allemaal erg beurs aan. Heb nog wel steeds pijnstillers hoor. Slapen gaat nog steeds beroerd helaas.

Tja wat nog meer. Ik ben er blij mee ik hoop alleen dat het snel wat meer geneest dat ik wat meer kan. Probeer wel van alles maar zodra ik wat pijn voel stop ik wel direct wil geen slecht resultaat natuurlijk. Ik draag nu alleen sportbh en de hechtpleisters zitten ernog op.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.