Ga naar inhoud

Listy : 31 augustus 2009 : Dr. Zophel : Cosmea : Hengelo


Gast listy123

Aanbevolen berichten

Gast listy123

Ik moet bloedprikken en gewicht etc. Omdat ik daar geopereerd word moeten ze daar natuurlik alle gegevens hebben.

Ja ik moet dan naar Hengelo heen naar iets daar in ziekenhuis om een BH te passen en te halen. Had er naar toe gebeld of ze hem op konden sturen maar dat kon niet :blink: Tja waarom omdat hij gepast moest worden maar ik heb ja nog geen boobs. Misschien dat ze nog een keer met vulling doen of ze pakken een maat groter dan wat ik nu heb geen idee eigenlijk.

Wil er zelf ook nog een bij maar wacht nog even. Mijn vriendin heeft cup D. Dus als die past leen ik die gewoon een paar weekjes.

Waar ben jij dan geholpen wel gewoon in HEngelo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Bloedprikken hadden ze bij mij tijdens de OK gedaan

Ik hoefde niet speciaal erheen te gaan, want ze hadden toch alle gegevens van mij.

Ohw gek dat ik geen aangepaste bh van ze kreeg,

en ik heb ook geen certificaat van protheses ofzo gekregen

Heb wel bij me 1ste controle ernaar gevraagd in MST Oldenzaal,

maar ze zeiden dat het in me dossier in hengelo bij Cosmea lag

Dus eind Augustus bij Cosmea 2de controle ff weer vragen wil het toch graag hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Ja dat is dan zeker vreemd en zo lang is het bij jou toch ook niet geleden. En toch andere werkwijze HMMM nou ja.

Woon jij er ver weg dan? Nou ja dat moet ook niet uitmaken ik moet ook dik een uur rijden eer ik er ben dus wat dat betreft.

Als het goed ik krijg je wel certificaat die je ook goed moet bewaren. Jij hebt toch ook mcghan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt heb ook het merk McGhan Inspira.

Toen ik ontslagen werd 3de dag vroeg ik ook ernaar naar me certificaat,

maar ze liggen dus in me dossier in Hengelo bij Cosmea.

Hoop echt als ik 2de controle heb eind Augustus dat ze het echt hebben.

Ik kom van heel ver vandaar dat ik niet weer naar Hengelo hoefde te rijden voor onderzoekjes.

Hadden ze gelijk al op consult gedaan, meten enzo.

Ik maak me nu wel beetje druk over de certificaat straks hebben ze het weggegooid ofzo :107::wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Nou dat gooien ze vast niet weg hoor meloentje.

Ik heb ook direct gepast etc op consult maar nu dus naar enschede en dan die bh halen.

Ik vind het wel erg rustig hoor hier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het certificaat meegekregen, dat schijn ik ook bij me te moeten dragen, mocht ik een ongeluk krijgen dat het ziekenhuis dan weet dat ik protheses heb................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Heb gisteren toch nog weer veel foto's etc gekeken en bij iedereen valt bepaalde cc toch echt wel anders uit maar ik krijg wel veel of niet dan 350cc daar blijf ik bij. Zal wel goedkomen hoor straks krijg ik een E ofzo en dat is echt niet de bedoeling dus dat wil ik dan toch nog eens navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Als je het bij je moet dragen dan is het

dus wel belangrijk dat ze niet weggooien.

Ze zullen het wel goed bewaren.

Mijn operatie tijd wist ik pas half uur van te voren.

Ik moest daar al om half 9 uur ochtend melden.

Vandaar dat ik daar ook een dagje eerder ben gegaan hotelletje geboekt.

Zodat ik niet in file terecht kwam en haastig gestresst is ook niet goed voor de operatie.

Maak je niet te druk Listy je krijgt een mooie Dtje, maar je went er zo snel aan je nieuwe maat

dat je achteraf zegt jammer ze mochten echt wat groter :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Meloentje.

Dus het kan zelfs zijn dat ik daar om half 8 moet zijn en dat ik pas laat in de middag aan de beurt ben nee toch!! Dan ga ik gillen hoor :107: als het zo lang duurt word je toch helemaal gek zo'n dag hihi.

Heb toch berichtje gestuurd nog cosmea of ze vaak die operatie smorgens of smiddags doen of dat het gewoon willekeur is. Ben benieuwd.

Ik wil toch echt niet groter dan grote C kleine D hoor. Geen E dat is veeeeeeel te groot voor mij. Mijn man zal het niet erg vinden haha maar ik heb al vaak last van nek en rug en krijg nu al 700cc dus bijna kilo mee te tillen is meer dan genoeg haha. En ook voor mooie BH zoeken is het toch makkelijker lijkt me

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep klopt precies, ik had Cosmea ook gemaild of ik niet in de middag kon komen,

omdat ik van zover kom ze stuurden gelijk na paar minuten mailtje terug

Je kan de operatie tijd in de middag krijgen, maar je moet toch om half 9 melden

in het ziekenhuis.

Nou ik daar om half 9 gelukkig 5 min lopen van het hotel om 9uur opgenomen

en pas om 13.20 uur hoorde ik pas dat ik om 14.00 uur naar de OK kon gaan.

al vanaf 06 uur ochtend nix gegeten ik werd ook gek je kan niet lezen

niet spelletjes spelen of wandelen, omdat je zo zenuwachtig bent

en tig keer naar de wc heen en weer lopen.

Maar misschien ben je gelijk de 1ste, weet je niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Nou lekker dan wat stom. Ze kunnen toch wel iets zeggen smorgens of smiddags het word toch echt wel ingepland neem ik aan.

Ik word natuurlijk in enschede geholpen misschien dat het daar anders gaat.

Ik had natuurlijk die bevestigingsbrief gekregen en daar stond dus aanwezig zijn half 8. Nou dan moet ik om kwart over 6 weg dat is wel erg vroeg hoor blah. Maar goed even mailtje van hun afwachten ze zijn er vanaf half 10 of 10 uur volgens mij dus zal mij benieuwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep nou dan heb je zelfde brief als ik gehad bij mij stond ook half 8.

daarom raadden ze mij aan om dagje eerder te komen.

Anders moest ik al om middernacht 04.30 uur al vertrekken

om in Oldenzaal op tijd aanwezig te kunnen zijn.

In het ziekenhuis zeiden ze toen ik me tijd hoorde en zei wat stom zeg dat ik zo vroeg moest komen

en pas in de middag de operatie in.Je word zo ingepland van stel als er iemand

niet komt opdagen weten ze al om 09uur dat de persoon echt niet komt en dat jij dan geholpen kan worden :ph34r:

die persoon maakt dan ook geen kans meer om die dag nog geholpen te worden.

Tja zoals jij zegt misschien is het in Enschede anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

En ja gelukkig gaat het anders daar.

Heb berichtje terug gekregen moet er smorgens om kwart voor 8 zijn en als het goed is ben ik als 2e aan de beurt. Of er moeten kinderen, of spoedgevallen tussendoor komen. AAAACHHHH wel spannend hoor nu dat ik al een beetje een tijd heb. Moet dan wel al om kwart over 6 weg wel vroeg maar dan wel weinig kans op files etc.

Hoe heb jij je eigenlijk voorbereid??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Listy,

Ik heb je berichtje geantwoord. Ik wilde nog even zeggen dat ik ook op het oordeel van de PC afgegaan ben. Ik wilde ook geen Pamela borsten, gewoon een C, maar zoals ik al aan heb gegeven in mijn berichtje wist ik eigenlijk niet goed waar ik het over had. Wat is nu een C? C70 is kleiner dan een C80 en nog veel kleiner dan een C85. Ja.... hoe nou C, begrijp je wat ik bedoel? MijnPC gaf aan om er niet minder in te doen dan 320 CC anders zou mijn borstspier niet genoeg opgevuld worden waardoor het er heel onnatuurlijk uit zou komen te zien. Nou dat was dus voor mij heel gemakkelijk! Het is het minimale aantal CC's geworden en ik ben er super tevreden mee!

Ik lees net dat je lekker op tijd aan de beurt bent! Mijn god, wat een tijd! Ik was pas om 13.00 aan de beurt en mocht pas na de operatie weer eten. Dat probleem heb jij gelukkig niet!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Listy , je reageerde op me bij May,denk geef je even antwoord in je eigen topic.

Tja 700 cc..is idd erg veel ,hoor je toch niet vaak.Maar zoals je zelf al zei,zie je er echt niet aan af bij mij ( helaas),

maargoed,hoe dat kan en wat er mee te maken heeft heb je ook vast in mn topic gelezen.Ik heb wat dat betreft gewoon pech.

4 keer onder het mes geweest ( met bijbehorende kosten,maar had ik ervoor over,hard voor gespaard) en dan nog relatief "kleine"borsten. Kwa bh draag ik 80d/75 e ,maar zoals vaker bij implantaten zie je dat er dus niet aan af.

Maargoed,kheb er vrede mee nu dat dit het maximaal haalbare voor mij is,ik kwel mezelf er alleen maar mee als ik blijf dromen over/verlangen naar grotere borsten.

Wel ben ik erg blij met de vorm hoor ( straalt er niet vanaf dat het implantaten zijn) ,en heb er ook niks geen last van gehad en nog steeds niet.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Ja maar ik vind ze wel mooi hoor itsme :blush:

Bij iedereen zal het anders vallen denk ik ligt ook aan of je smal/breed bent. dik/dun. groot/klein etc.

Natuurlijk vind ik het wel doodeng hoe het bij mij uitvalt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

En daarbij is het ook nog een C is bij een ander misschien wel B of D het verschilt natuurlijk ook per lichaamsbouw en wat je vulling nu al is.

Het blijft voor iedereen afwachten incl. mijzelf haha.

Ik ga er vanuit dat het mooi word.

Hier hebben de kids inmiddels vakantie wat zijn ze druk en dus beetje vervelend haha. Moeten eerst tot rust komen phoe

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Listy!

Heb je topic gelezen! Spannend he allemaal. Weet precies hoe je je voelt met dat kijken naar andere borsten, hihi. Maar het is gewoon zó moeilijk in te schatten. Ik ben op het advies van mijn pc afgegaan, 255cc of 295cc en heb uiteindelijk na veel lezen hier voor de 295cc gekozen. Nou, ben pas 3 dagen PO maar vind ze zeker niet te groot!

@itsme87: Vind jou borsten juist prachtig! Mooie natuurlijke vorm, echt mooi. Jammer dat je het aantal cc er niet vanaf ziet, maar je mag echt trots zijn op het resultaat na al die moeite!

Succes met de voorbereidingen Listy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Ben voor kids bezig spellen op nintendo te zetten krijg het niet voor elkaar vreselijk foute software denk ik maar goed nog tips iemand??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Heb net even voor en na foto's gekeken. Phoe dan weet je het echt even niet meer.

Bij de een zakt het al na een week of 2 wat maar bij een ander begint het pas na een week of 4.

Ik hoop wel dat het bij mij een beetje snel zakt Is eind aug. dus dan is het als het goed is nog wel mooi weer en wil nog wel strakje shirtjes aan maar dan moet het niet zo raar hoog zitten dat de mensen schrikken :107: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo listy . ik les nu pas je topic. in principe ben je nu klaar voor je BV. leuk hoor. en ik zal niet te druk om maken om de cc. je wend heel snel aan de maat. ik was ook zo bang en ik wilde niet meer dan en C, ik zei altijd "niet te groot" als iemand tegen mij zei een D of E zei gelijk neeeeeeeeee maar de PC wist wat goed in verhouding van mij lichaam was. ik ben nu super blij mee met mij boobies. ik zal niet minder willen hebben.

Je zou alleen je kind van 2 niet kunnen optillen. ik ben nu 4 weken PO en vandaag heb ik een paar tasjes gedragen(helemaal niet zwaar) en was echt pijnlijk. je heeft echt 6 weken de tijd nodig om te herstellen

succes met aftellen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Ja norita zal even wennen zijn hem niet te mogen tillen en dat vind hij zo fijn nou ja afwachten hoe alles verloopt. Kruipt hij maa rop schoot hihi.

Ik heb meer met de maat ook ik werk in een mannenbedrijf en dat vind ik gewoon beetje eng. De eerste werkdag kan ik nu al tegenop zien haha.

Maar goed doe het niet voor hun maar gepraat word het straks toch.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

hebben ;) de code waarbij staat: BB code

Jij hebt de HTML versie gekopieerd :)

Hoe is het met de zenuwen ?? ;)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.