Ga naar inhoud

Listy : 31 augustus 2009 : Dr. Zophel : Cosmea : Hengelo


Gast listy123

Aanbevolen berichten

Gast listy123

Hallo allemaal,

Ik ben Listy, 32 jaar. Drie kids van 2, 5 en 6. Na die drie zwangerschappen is de boel een beetje gaan hangen zeg maar hihi. Heb gister gemeten heb nu nog 70A nie veel dus. Ik ben op consult geweest bij dhr zophel Cosmea Hengelo en krijg 31 aug. 350cc onder de spier. Mcghan soft toch. Ben erg zenuwachtig als ik er aan denk en ben blij dat de vakantietijd er voor zit kan ik mijn gedachten nog mooi even verzetten.

Ik lees vanalles en nog wat van iedereen en ben blij met jullie verslagen.

Vraagje is het onder de spier echt zoveel pijnlijker?? En is de protese kleiner na het plaatsten onder de spier?

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey leeftijdgenoot ;),

Van harte welkom hier!!! Wat spannend dat je al een datum hebt, nog 2 maandjes! :D

Ik heb zelf de protheses óp de spier gekregen, maar ik lees hier dat het inderdaad pijnlijker is om ze eronder

te krijgen. Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar ja, het is niet alleen je huid, maar in dit geval ook je

spier die moet worden opgerekt. Inderdaad verdwijnt er ook een klein stukje volume bij een onder de spier

plaatsing, maar je krijgt dan ook geen kleine protheses. Het schijnt dat je 25 tot 40 cc kwijt bent. Ik denk zelf

(maar het is echt bij iedereen anders!) dat je normaal gesproken met 350cc naar een C of D cup gaat, zeker als

je omvang maar 70 is. Welke cupmaat had je zelf in gedachten?

Hou er trouwens wel rekening mee dat je je kids voorlopig even niet kunt optillen na de operatie. Zwaar tillen (boven

de 10 kilo) mag pas weer na 6 weken eigenlijk...

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust hier in je eigen topic of bij één van de andere meiden in het topic, je krijgt

gegarandeerd reacties!!! We zijn er om elkaar te helpen!!

Grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Listy,

Het is idd voor iedereen anders. Ik heb ze ook achter de spier gehad en ik heb helemaal geen pijn of vervelende druk gehad. En ik ben van A naar grote C gegaan met 'amper' 245 en 270cc. Ik raad je aan om hier veel te lezen op het forum. Je steekt er echt veel van op.

Laat het gewoon op je af komen en denk vooral aan die mooie boobies waar je binnenkort kan van genieten! :lol:

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Lief dat jullie allemaal al zo snel reageren super hoor.

Ik zat eerst alleen op de ned. site maar die valt steeds weg vandaar dat ik hier naar toe verhuisd ben haha.

Ik ga voor een grote C kleine D. Ik ben vrij tenger van boven dat klopt en met de pasprotese had ik zo'n mooie ronding aan de zijkanten als jullie snappen wat ik bedoel ik hoop dat straks ook te hebben. Ik wil ook weer niet te groot dan komen eerst de boobies en dan ik pas dat wil ik niet.

Ik weet dat ik eerste weken niet kids kan tillen oudste 2 is dat natuurlijk ook niet nodig maar jongste kan nog wel een klein probleempje worden.

Mijn vriendin gaat me de eerste 2 weken veel helpen komt gewoon veel bij me thuis. En mijn oudste 2 tillen nu hun broertje ook wel eens uit bed dus dan moest dat straks maar haha.

Ik ben steeds nog wel bang dat je in het begin van die punttieten krijgt daar moet ik niet aan denken hoe was dat bij jullie?? Ik ga na 2 weken weer aan het werk is de bedoeling dan moet dat zeker niet meer zo zijn anders heb ik zo'n bekijks haha. (mannenbedrijf he)

Ik hoor graag van jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je met deze protheses een heel mooi resultaat gaat krijgen, niet te groot en niet te klein! ;)

Ik had zelf helemaal geen punttieten :D in het begin, maar ik denk dat dit erg ligt aan de huidige vorm van je borsten,

ze waren bij mij in het begin nog vrij klein (achteraf gezien dan) en na een paar weken werden ze door het oprekken

van de huid denk ik, ineens een stukje voller. Maar wel gewoon rond, niet puntig ofzo! In ieder geval valt het vaak veel

minder op dan wij denken. Ik droeg ook altijd een flinke vulling in mijn bh, dus het is nu maar 1 maatje groter en dat

valt echt niet zo op voor anderen. Zeker ook omdat je de eerste periode een sport-bh draagt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Ja met zo'n sportbh trekt het natuurlijk erg strak in het begin en drukt het ook wel wat weg denk ik toch?? :107:

Ik heb nu gewoon gevormde hoor ja ze hangen nu wat maar nooit puntige gehad dus zo erg zal het ook niet zijn maar ja de angst is er wel hihi.

Ik hoop gewoon dat het gewoon erg mooi word. Ik heb wel al in de gaten dat onder de spier eerst wel kleiner lijkt maar na het oprekken langzaam wat groter word. Dus ik moet eerst niet schrikken :107: de eerste keer dat ik ze zie.

Leuk is dit zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, is ook helemaal niet leuk meer na een paar weken, dan wil je echt graag weer gewone bh's aan,

dan zie je pas echt goed het verschil met ervoor! :3: Nee, je moet echt niet schrikken, hoewel het bij jou

ook mee kan vallen hoor, ik heb ook al resultaten gezien waar 'ze' wel meteen groot waren, bij mij duurde

het ook wel even een paar weken, toen was het ineens alsnog van een C naar een D gegaan. :wub:

Ja leuk he om al je twijfels en gedachten hier neer te zetten?! Het is nu wel een beetje rustig moet ik zeggen,

iedereen aan het werk (ik ook trouwens ;)) of lekker in de zon denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Hoe kan dat dan dat het later groter word?? Doordat ze achter de spier worden geplaatst? Of ergens anders door vind het zo raar.

Heb nog advies gekregen (omdat ik niet meer weet hoe groot ze worden) 350cc rijst in zakje te doen en erbij in te doen zodat je redelijk kan zien hoe het word dus dat wil ik vanavond eens uitproberen nog hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk bij mij door het oprekken van mijn huid? Ik weet 't anders ook niet eigenlijk...

Ja, je kunt rijst koken, af laten koelen en dan in een panty of boterhamzakje doen, maar heel veel wijzer

word je er niet van hoor, is meer voor het idee. Ik ben zelf gewoon op het advies van de PC afgegaan, zij

kunnen het beste zien wat er bij jou mogelijk is. Heb je nog een tweede consult gepland staan of laat je het

hier bij? Ik heb zelf maar 1 consult gehad, maar vond dat ook genoeg, ik had hier en op .nl al zoveel gelezen

dat ik al heel veel vragen beantwoord had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Nee ik ben ook afgegaan op de pc. Hij wilde eigenlijk wel 20cc groter maar ik vond dit mooi staan dus heb dit gekozen.

En nee ik ga niet nog een keer heen ik had ook al vrij veel gelezen en vertrouw hem wel hoor alleen goede verhalen over Cosmea. Al lees je er niet veel over hoor.

Ik word geopereerd in Enschede in het ziekenhuis daar huren ze 1 dag per maand een operatiekamer. Dan moet ik daar ook een nachtje blijven en volgende dag naar huis. Vind ik wel een prettig idee en het koste niets meer dan elders. Kreeg zelf 5% korting doordat ik bij Bepaalde verzekering zat dus was/ben 4000 kwijt.

Blijft veel geld maar heb je ook wat moois voor als het goed is toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Zit steeds veel te lezen op deze site heerlijk hoor.

Heb vandaag een strak truitje aan en toen ik hem aan deed dacht ik die is straks voor mijn zus want die past straks zeker niet meer.

Ik vind het toch nog steeds erg spannend met de maat hoor. Krijg 350cc (niet weinig vind ik) met nu een 70a (bijnaB) dus ben toch wel bang dat ze erg groot worden maar ik wil ze ook niet te klein dat is andere uiterste weer.

Hebben jullie ook zo getwijfeld??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Listy :D

Ik zie, dat jij ook 350 cc krijgt :) Ze zullen niet zo groot worden als bij mij denk ik, want jij hebt een A cup en ik had toch nog een C, weliswaar een lege, maar toch :) Ik denk dat je met die 350cc een hele mooie cup gaat krijgen ;)

ww van mij heb je inmiddels ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

He hallo,

Nee zo groot moeten ze ook niet hoor. Ik ben vrij tenger (van boven) dus dat zou ook niet lijken hoor. Ben erg nieuwgierig hoe het word.

Ik vond wel toen ik het vertelde aan bepaalde mensen die het eigneliljk wel moeten weten dat iedereen erg leuk reageerde dat viel me echt 100% mee. En had het ook niet verwacht van een aantal.

Ik ben 2 week vrij of in ziektewet.

Waren jullie ook in ziekteweg of gewoon vrij genomen?

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

vandaag is mijn zoontje jarig. Lekker springkussen gehuurd. Verwacht veel gasten. Badje in de tuin moet goedkomen dacht ik he!!

Spreek jullie later

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Hoi allemaal,

Ben weekend naar de camping geweest. Hebben jullie dat ook dat je steeds naar borsten zit te kijken?? hihi :blush::blush:

Ik denk steeds hoe zullen ze eruit zien.

350cc is best wel veel. Ben met rijst aan de gang geweest phoe ze worden wel groot maar goed afwachten ik ga voor een grote C maar als ik zo kijk met die rijst word het wel een D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Listy :D

Met die rijst is het niet hetzelfde, als in het echt ;)

Ik paste met 300 gr rijst en voelde me Lolo Ferrari :154: Nu met 350cc en de zwellingen weg, is het ' minder' groot, dan met mn zakjes Lassie hahaha!!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Ik had er ook wat minder ingedaan hoor! Had op andere forum meerdere die er goed ervaringen mee hadden vandaar. Maar goed we zullen zien.

Nog 3 weekjes werken dan 3 weekjes vakantie dan weer 2 weekjes werken en dan is het al zover phoe gaat best snel op deze manier hoor.

Alleen kan ik wel gek van mezelf wroden dat ik steeds naar borsten kijk om me heen maar dat zullen er wel meer hebben van jullie (hoop ik)

Mijn man zei al als ik er naar kijk dan is het niet goed en nu moet ik er naar kijken van "kijk die eens"hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Topic gevonden! :D

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op consult heb aangegeven niet van die hele grote borsten te willen maar een mooie volle C cup, kleine D.

Dit ivm mijn lichaamsbouw, ik wilde ook niet dat ze aan de zijkant breder zouden worden dan mijn lichaam. Daarom hebben we voor medium profile gekozen.

Nu ik bijna 3 weken po ben draag ik 70 F, daar zit de hele prothese fijn in ;)

Toen ik dat tegen mijn moeder zei schrok die best wel :20: , die had mijn boobs al 2 weken niet meer gezien.

Nu zag ik haar gisteren en heb ze natuurlijk weer even geshowd :lol: en ze zei dat het echt niet op een F lijkt maar gewoon een mooie natuurlijke borst is!

Mooi in verhouding met de rest van mijn figuur!

Wat ik hiermee zeggen wil is dat het allemaal heel groot klinkt maar dat ik zelf echt niet vind dat ze te groot zijn, in tegendeel :44::3:

Ik heb zelf altijd een kleine C cup gehad, later had ik een a/b. Ik droeg mijn C bh's met opvulling........... Ik heb dan ook nog van niemand gehoord, die het niet weet :38: of ik er wat aan heb laten doen, zelfs niet van vriendinnen, hihi!!

En dat twijfelen, dat had ik ook hoor, nog steeds, had ik misschien niet beter voor de 375 cc kunnen gaan? Omdat je ook 20 tot 40 cc 'mist' doordat het achter de spier is geplaatst......

Maar ach, over een aantal jaar moeten ze toch vervangen en dan kan er altijd een maatje meer in!

Groetjes en succes met je keuze!!!

Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Meloentje nee inderdaad lees en hoor je er niet veel over (cosmea dan he!!) Maar wat je hoort is toch overwegend positief! Jij had dat toch ook?

We zien wel ik heb mijn keus samen met PO gemaakt en ga er vanuit dat het straks er mooi uitziet. Ik had altijd mooie borsten :blush: vind ik zelf maar nu erg leeg dus daarom wilde ik het. Krijg natuurlijk straks wel groter als wat het ooit geweest is. (misschien met stuwing na zwangerschap hihi).

Ik ben wel bang voor die punttieten maar dat heb ik nu ook niet dus daar moet ik ook niet te bang voor zijn.

Alleen dat achter de spier hoor ik toch wel dat het veel pijnlijker is en dat vind ik niet zo leuk te horen haha. Ik heb nog een kleine van 2 dus die wil wel opgetild maar dat kan gewoon straks even niet.

Moet het allemaal 6 weken helen? Heb in ieder geval 2 week hulp dat scheelt en dan zal ik het toch weer grotendeels alleen moeten doen. Afwachten maar he!!

He booby leuk dat jet het gevonden hebt kunnen we mooi zo elkaar spreken zal die van jou ook nog eens doorspitten :rolleyes:

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt geluk listy dat je dit forum hebt gevonden.

ik wist helemaal niet dat er zo iets bestond.

helpt je toch nog wel een eind.

Als ik zo achteraf lees heb ik geluk dat het groot is uitgevallen.

Kon ook dus kleiner uitvallen :blink: .

Dan had ik zeker voor onzekere genomen en voor 500cc gegaan.

Advies was 365 tot max 500cc.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Ik word geholpen en Enschede. Vind ik wel wat vreemd maar goed is niet anders. Moet de 22-7 eerst naar enschede toe voor preoperatief onderzoek en dan weer langs hengelo BH halen. Dus ben ik weer dik een halve dag kwijt maar goed moet er wat voor over hebben he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

O ja meloentje.

Ik wilde gewoon graag een grote C kleine D. Ik denk dat ik dat wel krijg met die 350cc hoor. Laten we het wel hopen hihi.

Ik wil niet groter dan D vind ik zo van phoe daar kom ik.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.