Ga naar inhoud

Listy : 31 augustus 2009 : Dr. Zophel : Cosmea : Hengelo


Gast listy123

Aanbevolen berichten

Listy,

Ik had net dezelfde twijfels.. Wat als ik complicaties krijg.. Zou ik wel aan mijn ichaam laten sleutelen.. Binnen x aantal jaar terug onder het mes.. Enz..

Na de operatie heb ik er eerlijk gezegd nog 2 weken last van gehad. Zo van: Wat heb ik toch gedaan?! Haha..

Maar nu 4 weken later zou ik ze niet meer kunnen missen!!

Volkomen normaal hoor.

Het aftellen is begonnen, hihi!

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

thanks Johanna,

Ja ik weet ook wel dat het normaal is hoor maar toch haha.

Vind het ook steeds een beetje vreemd mijn buurvrouw heeft borstkanker gehad en mist hierdoor een borst die wil het absoluut niet. Ze weet het ook nog niet van mij hoor maar dan denk je wel eens waar begin je aan.

Maar goed we zetten door. Nog dik 2 weken en dan is het zover spannend!!!!!! :wacko::wacko::wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Hoezo moet je wisselen eigenlijk? Mijn pc zei dat het tegenwoordig zo goed gaat, dat een wissel eigenlijk helemaal niet hoeft (tenzij.... er iets mis gaat met de siliconen of omdat ik het zelf zou willen omdat mijn lichaam zelf nog verandert).

Snap je twijfels verder wel hoor. Nog maar 18 daagjes! Spannend zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

He excella,

Mijn pc vertelde dat tegenwoordig ze wel dik 20 jaar kunnen zitten in mijn ogen is dat dan wel zo dat je ooit moet wisselen als alles goed blijft gaan.

De zenuwen beginnen nu ook wel erg te komen hoor. Dacht net nog over 2 weken om deze tijd heb ik ze haha. Het is ook wel onwerkelijk hoor.

Ben ook nog steeds bang dat ze te groot worden stom he! met het passen vond ik ze prachtig hoor begrijp me niet verkeerd maar stel je voor als ik ze straks heb dat ik dnek OEEEEEEEEI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Vraagje He!! Heeft iemand van jullie een idee waar ik filmpjes kan kijken over een borstvergroting kan niet zoveel vinden waar ik wat aan heb.

Ideeen??

Listy <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even over dat scheren, volgens mij is dat puur scheren met een scheermesje hoor. Anders had er wel 'niet ontharen' gestaan ;), ik heb me dan ook onthaart op de dag van de operatie met ontharingscreme! Wat wel vervelend was, was toen de narcose kwam, het op die plekken begon te prikken waar de ontharingscreme had gezeten :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He booby heb het gister nog even geschoren en stop er maar mee tot DDAY haha.

Best spannend mijn vriendinnen vragen nou ook steeds "nou al zenuwachtig"

Heb wel mijn momenten hoor maar ben ma t/m wo aan werk dus dat scheelt he!!!

Komt nog wel haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet wat het is maar krijg ineens de kriebels haha.

Nog maar 12 daagjes. Ben blij dat ik het volgende week nog zo druk heb anders werd ik gek volgens mij haha :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet wat het is maar krijg ineens de kriebels haha.

Nog maar 12 daagjes. Ben blij dat ik het volgende week nog zo druk heb anders werd ik gek volgens mij haha :107:

Ja spannend is dat he. En toch...is het straks ineens zover. Dan zeg je achteraf, wat is het toch snel gegaan.

En wat zijn 12 daagjes nou op een mensenleven... :131:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja spannend is dat he. En toch...is het straks ineens zover. Dan zeg je achteraf, wat is het toch snel gegaan.

En wat zijn 12 daagjes nou op een mensenleven... :131:

Groetjes Kelly

Ach je hebt helemaal gelijk. Gelukkig heb ik het nog heel druk tot die tijd. De nieuwe kinderkleding word gelanceerd. Voor de liefhebbers. Kaketoe.com.

We zijn begonnen met het werven van nieuwe consultentes in het noorden dus als je intresse hebt??? haha.

Woensdag, donderdag, vrijdag en zondag ben ik hier nog zoet mee. Zaterdag gaan we iets leuks doen met de buurt dus lekkerrrrrrr druk voor de tijd en dat vind ik wel erg lekker hoor moet ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha nu nog maar 9.

GIsteren een feestje gehad met al mijn collega's meeste dus mannen en ja er werd weer over gesproken (einde avond) en na de nodige drankjes helaas hadik ook wat te veel op haha :wacko: . Maar ze vinden het erg intressant allemaal die mannen. hihi

Ik heb nog niet echt last van spanning ook veel te druk voor. Ik ben nu bezig met consulentes te werven namelijk voor kaketoe kindermode in het noorden van het land dus advertenties maken. Maandag lekekr naar ikea, woensdag kleding halen voor verkoop en vrijdag en zondag hebben we inloopdagen va nde kleding dus dan is het ook al zo maandag.

Tja 9 dagen is echt heel snel phoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zozo het is bijna zo ver voor je!

spannend zeg..

ik ben benieuwd naar hoe je operatie verloopt, maar het wordt vast ontzettend mooi!

liefs,

Jamie

Thanks Jamie,

Ja ik hoop ook dat ze mooi worden ben erg nieuwgierig Zenuwen zijn er op het moment nog steeds niet echt. Vind het gewoon nog steeds erg onwerkelijk allemaal.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaahhhhhhhh je bent bijna aan de beurt listy,

spannend :106: heb je al de zenuwen of geloof je

het nog niet dat het echt gaat gebeuren..?

Liefs Meloentje

Nee raar eigenlijk soms wel even hoor van brrrrr maar overhet algemeen nog steeds zoiets van komt nog wel ofzo weet niet hoe ik het zeggen moet.

Heb het ook nog erg druk deze week. Zijn bezig met consulentes te werven in het noorden van het land voor kinderkleding verkoop aan huis dus druk druk. En daaraan hangend opendag vrijdag en zondag dus tja je snapt dat ik eigenlijk nog niet bezig ben met maandag misschien ook maar beter he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp je best hoor ik was ook van nou ik zie het wel

gaat echt gebeuren of toch soort van een droompje.

Toen ik echt op de operatie tafel lag dacht ik oohwww

ok het gaat dus echt gebeuren en toen kwamen de zenuwen bbrrrr :107::107::ph34r:

hihi.

Lekker druk en bezig zijn is beste medicijn om je gedachtens ff stil te zetten.

Ik ga Donderdag naar Hengelo Cosmea voor mijn 3 maanden controle spannend.

En krijg dan ook gelijk mijn paspoort mee.

Alles is spannend.....Succes

Tutuuttutt Meloentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat mijn echte zenuwen zondag na de open dag gaan beginnen hoor. Moeten er op tijd uit duzzzzzzzzzzzzzzzz.

Kids blijven bij mijn schoonouders slapen want we moeten rond 6 uur vertrekken anders word het wel erg vroeg voor de kids he!!!!

3 maand alweer phoe wou dat ik zover was haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Meloentje,

Dit klinkt wel erg somber haha :rolleyes:

Maar goed je hebt er gelijk in dat de tijd erg snel gaat. Nog een paar daagjes ben ik aan de beurt.

Heb nog feestje zaterdag had al even met cosmea gebeld of ik ook wat mocht drinken.

Nou ga gewoon naar feestje en drink 1,2 drankjes. HAHA kan ik net zo goed niets drinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Meloentje,

Dit klinkt wel erg somber haha :rolleyes:

Maar goed je hebt er gelijk in dat de tijd erg snel gaat. Nog een paar daagjes ben ik aan de beurt.

Heb nog feestje zaterdag had al even met cosmea gebeld of ik ook wat mocht drinken.

Nou ga gewoon naar feestje en drink 1,2 drankjes. HAHA kan ik net zo goed niets drinken.

---------------------------------------

Oepssssssss sorry zo bedoelde ik het niet, :blush::blush::rolleyes::ph34r::107:

het gaat zo snel voorbij.....

Nog 5 nachtjes te gaan..................... dan heb jij ook je meloentjes :rolleyes:

Spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 nachtjes slapen jaaaaaaa komt nu erg dichtbij.

Oppas geregeld voor zondag ze slapen bij opa en oma de kids dus op gelost.

Mijn mannetje moet maandags voor 17.00 uur weer thuis zijn dus die zal zeker tegen uur of drie weggaan smiddags Blah word lange avond want ik denk niet dat ik savond nog bezoek krijg ivm lange rijtijd nou ja afwachten maar voor hetzelfde wil ik alleen maar slapen enzo

Hoe hadden jullie dat wel of geen behoefte aan bezoek direct na de operatie?

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 nachtjes slapen jaaaaaaa komt nu erg dichtbij.

Oppas geregeld voor zondag ze slapen bij opa en oma de kids dus op gelost.

Mijn mannetje moet maandags voor 17.00 uur weer thuis zijn dus die zal zeker tegen uur of drie weggaan smiddags Blah word lange avond want ik denk niet dat ik savond nog bezoek krijg ivm lange rijtijd nou ja afwachten maar voor hetzelfde wil ik alleen maar slapen enzo

Hoe hadden jullie dat wel of geen behoefte aan bezoek direct na de operatie?

Listy

Hoi Listy,

Ik had absoluut geen behoefte aan bezoek, was hartstikke ziek van de narcose. :99: Ik kon mijn mannetje nog niet om me heen verdragen. :rolleyes:

Alvast succes!!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.