Ga naar inhoud

Kii23 : 10 februari 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Kim,super je verslagje,en helemala duidelijk ook,jij gaat echt mooie boobs krijgen,met nieuwe herboren nippels hihi!!

wat komt e rnu aan kosten bij als ik vragen mag,met die tepellift?

en hoeveel cc krijg je,en hoe geplaatst? achter de spier,voor,of dual plane?

greetzz xxx moon

hai meissie,

ik denk ook dat het echt mooie boobs worden hihi :D er kwam 800 euro bij voor de tepellift.. maar ik had mijn begroting ruim aangehouden en kwam precies uit! :D dus ik heb het geld maar meteen overgemaakt.. heb ik dat afgehandeld ;) aantal cc weet ik niet.. baal ik best van hihi ... zou ik eens bellen om te vragen wat het plan is? het wordt sowieso achter de spier geplaatst.. dat heeft ie al wel vertelt.. is dat goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een leuk verslagje kim!! En fijn dat je plovier ook leuk vind. Is toch belangrijk vind ikzelf. Denk dat het heeel mooi bij je gaat worden!! Ik wil ook zo graag lipo maar ga het eerst in de sportschool proberen hihi.

Fijne avond nog meis

haii meisje! jaa leuk he :D

Jaa lipo ga ik ook echt doen.. ik ben er zo klaar mee :S maar het gaat zeker mooi worden hihi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kii,

Dr Plovier spreekt vaak over achter de spier, maar bij doorvragen gaat het om dual plane :9:

Maar dat is helemaal goed hoor!

Anders mail je even over de cc's. Hij heeft vast al iets in zijn gedachten!

Ik vond het juist fijn niks te weten tot de dag zelf.

Kon ik er ook niet steeds aan twijvelen enzo.

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Meiden! ik wordt gek :103: nog een week en 1 dag en dan is het zover... ik weet niet meer waar ik het moet zoeken :102: en wat ik wil???? ik ga ze maar eens bellen zoals janine zegt, kijken wat ie er in wil stoppen. wat een drama zeg, ik ben echt helemaal uit mijn doen hoe dichterbij het komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyla,

Niet gek worden, gewoon bellen als je nog iets wil weten meid!

Het aantal cc valt bij iedereen anders uit, dus staar je er niet blind op: denk dat ie wel weet wat hij doet hoor als ik hier andere verslagen lees!

Zou wel mijn wensen heel duidelijk maken: wil je groot, heel groot of mega groot :)

Niet bang zijn om te vragen en duidelijk te maken wat je wil, kun je achteraf niet denken: had ik maar...

No stress,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje :( het is echt zo erg maar ik weet soms niet of ik van mezelf wel weet wat ik nu precies wil! Snappie!! Ik wil gewoon mooie ronde volle borsten die passen bij mijn lichaam... En ik denk dat ik voor een E cup wil gaan maar ook dat weet ik niet zeker ! Echt lastig!! :( pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje :( het is echt zo erg maar ik weet soms niet of ik van mezelf wel weet wat ik nu precies wil! Snappie!! Ik wil gewoon mooie ronde volle borsten die passen bij mijn lichaam... En ik denk dat ik voor een E cup wil gaan maar ook dat weet ik niet zeker ! Echt lastig!! :( pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang als ik voor een dtje ga ik spijt krijg ... Die op jou plaatje lijkt me wel wat! Is dat hogh profile?

Dankje :( het is echt zo erg maar ik weet soms niet of ik van mezelf wel weet wat ik nu precies wil! Snappie!! Ik wil gewoon mooie ronde volle borsten die passen bij mijn lichaam... En ik denk dat ik voor een E cup wil gaan maar ook dat weet ik niet zeker ! Echt lastig!! :( pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het over mijn plaatje links hebt: is een babe van het internet hoor, ben ik niet...en weet ook niet wat ze heeft maar t zal wel een hele hoop zijn! :49:

Heb foto staan, ga je die eens doorsturen.

Zelf heb ik ze nu achter de spier, high profile. Kom uit op een D, soms een E maar meestal D hoor...

En t is zoals je zegt: ik wil ook volle ronde borsten die er ook echt uitzien als een D of E, want met die neppers lijken ze echt kleiner merk ik toch. Als ik bh's shop zie ik de verkoopsters ook soms kijken 'een D????'

Soms zie ik hier foto's passeren van 300 cc die echt heel groot zijn, andere ( zoals ik ) halen daarmee net iets kleiner uitzicht. Heeft met je startsituatie en soort prothese te maken hoor je dan...

In elk geval, ik ga nu voor grooooooootttt... :55:

Als ik de verslagen van Dr. Plovier lees, houdt hij toch ook van groot, dus zou mijn wensen gewoon uitspreken hoor!

Hij maakt er zeker iets moois van!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het over mijn plaatje links hebt: is een babe van het internet hoor, ben ik niet...en weet ook niet wat ze heeft maar t zal wel een hele hoop zijn! :49:

Heb foto staan, ga je die eens doorsturen.

Zelf heb ik ze nu achter de spier, high profile. Kom uit op een D, soms een E maar meestal D hoor...

En t is zoals je zegt: ik wil ook volle ronde borsten die er ook echt uitzien als een D of E, want met die neppers lijken ze echt kleiner merk ik toch. Als ik bh's shop zie ik de verkoopsters ook soms kijken 'een D????'

Soms zie ik hier foto's passeren van 300 cc die echt heel groot zijn, andere ( zoals ik ) halen daarmee net iets kleiner uitzicht. Heeft met je startsituatie en soort prothese te maken hoor je dan...

In elk geval, ik ga nu voor grooooooootttt... :55:

Als ik de verslagen van Dr. Plovier lees, houdt hij toch ook van groot, dus zou mijn wensen gewoon uitspreken hoor!

Hij maakt er zeker iets moois van!

Kaatje

Ik ben alweer een beetje gekalmeerd. Ik heb gewoon heel veel foto's verzameld van alles wat ik mooi vind. Ik hoop dat het allemaal naar wens zal zijn. Mag ik dat plaatje van jou ook? wil je mij in een pb sturen ? liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onwijs veel sucses binnekort ,ik ben ook op consult geweest bij Dr plovier en heb er ook onwijs goed gevoel bij ! Hij is best heel aardig he!

Maareeemmmm achterin de bus liggen ??? Mag dat zomaar ???? wij hebben ook een combo bus waar ik in zou kunnen liggen maar volgens mij MOET! je toch echt een gordel om....Ik ga waarschijnlijk een wat luxere personen auto lenen voor de terug weg ..moet er toch niet aan denken om op de terug weg door de politie aan de kant gezet te worden en naar voor te moeten verhuisen :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onwijs veel sucses binnekort ,ik ben ook op consult geweest bij Dr plovier en heb er ook onwijs goed gevoel bij ! Hij is best heel aardig he!

Maareeemmmm achterin de bus liggen ??? Mag dat zomaar ???? wij hebben ook een combo bus waar ik in zou kunnen liggen maar volgens mij MOET! je toch echt een gordel om....Ik ga waarschijnlijk een wat luxere personen auto lenen voor de terug weg ..moet er toch niet aan denken om op de terug weg door de politie aan de kant gezet te worden en naar voor te moeten verhuisen :S

Dankje :) jaa hij is super aardig en heb er ook echt een goed gevoel bij! Ik ben er inderdaad van terug gekomen.. we gaan in een grote auto .. op de achterbank... met heel veel kussens in mijn rug een heel fijn plekje maken hihi! komt vast goed en ik hoop dat ik nog zoveel slaapmiddel in mijn lijf heb dat ik er weinig van door heb.. oefff het is zo spannend! :103: maargoed hopenlijk kom ik terug met mega mooie grote ronde boooobs :101: ben zoo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik maar mijn lieve papa zit achter het stuur en die vertrouw ik meer dan wie dan ook.. dus die ellendige gordel blijft.. ben 2 weken geleden zonder gordel over de kop gevlogen met de auto en ik had geen schrammetje.. ik keur het niet goed maar de kans dat je een ongeluk krijgt is zo klein en dan de kans dat je gordel enorm hard nodig heb ook weer heel klein.. Dus ik denk dat ik hem wel een ritje kan laten hangen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kii23

Heb net even jouw topic zitten lezen. Spannend hoor, nog een paar dagen en dan is het zover. Ik moet nog wachten tot 20 maart, maar duurt echt veeeeel te lang haha.

Heel veel succes he! En ik kijk uit naar je verslagje en je foto's!

Sja en die gordel... Je moet het zelf weten natuurlijk, het is jouw lijf. Liggend op de achterbank bij een aanrijding heb je volgens mij meer kans op twee kapotte borsten, dan dat je met gordel kans hebt op 1 kapotte borst.... :(

Maar goed, haha, waar bemoei ik me weer mee :59: sorry.

Groetjes BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Dat emotionele ken ik hoor, begon zelfs te twijfelen of ik het wel ging doen!

Want hoe lacherig we er soms over doen, het blijft toch een ingrijpende verandering he, en vind het dan best ok dat je over vanalles en nog wat gaat nadenken en twijfelen.

Maar nu ik lees dat je weet wat je wil komt alles wel goed toch?

Die dokters weten wat ze doen hoor meid! Je kunt ze enkel heel duidelijk jouw wensen doorgeven en dan tja ... Zul je ze toch moeten vertrouwen he! Dutje doen... En daar zullen ze zijn, de boobs waar je van droomde!

Ik wens het je in elk geval toe!

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii kaatje! Dankje voor je berichtje.. jaa weet ik wel en ga het ook gewoon allemaal laten gebeuren.. Maar de spanning kills! En inderdaad dat is ook logisch! Hoop alleen dat ik er een beetje van kan genieten .. ik heb nog een paar drukke dagen en dan donderdag ga ik uiy eten, zonnebanken en rustig proberen te slapen.. thnx voor de steun ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.