Ga naar inhoud

Kii23 : 10 februari 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hii meissie! jaa ga nog wel een stuk dunner worden, is helemaal gezwollen nog, het waren vooral die zwembanden aan de voorkant waar ik echt mijn hele leven al mee loop te tobben.. die zijn nu weg! en er is nog veel meer weggehaald helemaal rondom.. buik maag rug gewoon om een gelijkmatig effect te krijgen denk ik.. dus dunner wordt ik zeker.. maar ik ben er wel blij mee.. heel raar misschien maar als ik had moeten kiezen tussen de borsten en de lipo had ik voor de lipo gekozen.. gewoon omdat ik daar zoooo onzeker van werd. Maar nu is het helemaal perfect :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zou al tekenen voor t lijfje wat je voordien had, maar als jij t wou moest je t doen he!

Kan misschien al sparen voor mijn volgende operatie als ik jou zo zie! Na de kindjes zijn de

Kilos wel weg maar inderdaad ook zwembandjes nu hoor ( al blijf ik altijd drijven met me bandjes en me boobs  )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahha jaa je verdrinkt dus niet in het zwembad.. elk voordeel zijn nadeel hehe ;) jaa ik moest het doen... ik heb geen zin om de rest van mijn leventje 20 keer wat anders aan te trekken omdat ik een avondje op stap gaan want zoo erg was het.. niemand die het ziet maar ik wel.. niemand waar ik het voor doe behalve voor mezelf.. gevoelskwestie net als de boobs voor heel veel meiden xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoii!! jaa het is super geworden en het wordt nog veeeeeel beter. het zal nog een half jaar lang kleiner blijven worden dus het eindresultaat is er nog lang niet. maarr ook als het zo zou blijven ben ik al tevreden :101: .

Ik heb 2000 voor de lipo betaald. Rug, buik, maag , zijkanten.. echt super! hij neemt het allemaal mee !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kii,

Even je topic bijgelezen en foto's bekeken.

Heftige eerste dagen zo te lezen, maar het resultaat mag er wel zijn. Heel mooi lichaam en die Boobs zijn groot maar passen zo goed bij je lichaam.

Woaw, 565cc dat wordt vast E/F cup niet? Lijken nochtans niet ZO huge. Althans op foto en bij wat ik in mijn achterhoofd van die maten heb.

Je hebt ook een tepellift? Als ik naar jouw Boobs voor kijk lijken de mijne er sterk op maar dan maatje kleiner. Mij heeft ie geen lift aangeraden ?!? Ik zie wel, hij weet wat hij doet.

Binnen 2 dagen ben ik aan de beurt.

Succes met je verder hetstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hii girls,

Even mijn onzekerheid er uitgooien.. Ik ben morgen 5 weken po.. Ik heb 1 borst waar het om de tepel een beetje rood is.. voelt niet raar, doet geen pijn, gewoon een beetje rood.. is dit normaal? is al vanaf het begin zo. En dan de andere borst (die niet rood is) doet nog vaak pijn. Een soort branderige steken? die ook wel weer snel afzakken maar is dat normaal? hebben daar meer meiden last van ? ... de andere borst (met de rode tepel) doet totaal geen pijn meer.. helemaal niks gewoon! ik snap er niks van :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die steken heb ik ook gehad én soms een zeurderige lichte pijn .

Dat komt en gaat , wakkert aan , zwakt af gedurende enkele maanden . Tuurlijk wordt de frequentie minder en ook de 'pijn' .

Ik had het meeste last van de rechtse borst , die zal harder gekwetst geweest zijn binnenin denk ik . Die hinkte ook wat achterop wat herstel betrof .

Van wat er met die tepel aan de hand is , kan ik niet meespreken maar denk niet dat 't 'erg' is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee dus zeurende brandende steken is bij jou ook wel bekend.. vind het zo raar dat ik bij de 1 totaal geen pijn heb en de ander wel

Hallo ik had het verschillend gevoel in mijn borsten ook, de ene week deed de rechterborst pijn en dan weer een ander gevoel aan de andere kant... Dit was volgens de pc heel normaal, het zijn tenslotte ook 2 delen! En zoals B-cupje al zei zal de ene borst al wat harder gekwetst zijn. De tepels waren bij mij ook heel gevoelig maar dat is nu allemaal al veel beter ;-) mss dat de ene tepel feller reageerd en daardoor roder is? Dat weet ik niet.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ikzelf ban 10 dagen po en heb wat last van schilferende tepels precies, maar dacht dat dit door die sportbh dag en nacht te dragen was dat ze geen verse lucht krijgen om het zo te zeggen, mss is dit ook zo voor uw rode tepel? Door het wrijven ofzo? Die brandende pijn kan ik enorm op de plaats van insnede hebben dat ik er precies niet mag aankomen, zal mss beteren eenmaal de draadjes eruit zijn en die bh er nietmeer zo op duwt;

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

hii meiden,

Ja het is ook zo dat de een anders heelt dan de ander.. Ik moest gewoon even bevestiging van hier hebben denk ik. Dat rode zal wel wegtrekken hoop ik.. over 3 maanden maak ik wel even een afspraak voor controle... Ik ben heel benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.