Ga naar inhoud

Kii23 : 10 februari 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ja kim dat wil ik wel gaan doen hihi alleen durf de bh niet uit te doen! Hou m nog even aan. Brandnetelthee is goed voor vochtafvoer en is zuiverend voor je bloed, arnica is voor kneuzingen etc dat jed bloed goed doorstroomt dan is die druk wat minder. Ik heb 1 week vantevoren 3x daags 10 druppels per x met water gedronken. Hoop dat je er iets aan hebt. Is van A. Vogel.

Komt goooed kim!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Nog 19 DAGEN !!! en dan mag ik op consult .. ik kan niet wachten! hadden jullie dat ook :S ik wil nu! ik zit steeds te bedenken als er iemand uitvalt op welke dagen zou ik dan eerdder kunnen ! nou helemaal niks :S het is echt pas 10 februari eerder kan ik niet :S jaa 3 februari.. maar dat is 1 weekje verschil hehe :P willen jullie een naar mijn foto's kijken? wat voor maat zou dit zijn? ik wil ze ongeveer zo ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 19 DAGEN !!! en dan mag ik op consult .. ik kan niet wachten! hadden jullie dat ook :S ik wil nu! ik zit steeds te bedenken als er iemand uitvalt op welke dagen zou ik dan eerdder kunnen ! nou helemaal niks :S het is echt pas 10 februari eerder kan ik niet :S jaa 3 februari.. maar dat is 1 weekje verschil hehe :P willen jullie een naar mijn foto's kijken? wat voor maat zou dit zijn? ik wil ze ongeveer zo ..

aaah spannend dat is al bijna! wel even je vragen vantevoren opschrijven dan vergeet je ze niet te stellen net als mij haha! :wacko:

Ik heb het even voor je opgezocht en carmen electra heeft een d cup. Ik had voorbeelden meegenomen van keeley hazell en vind dat hij ze wel ongeveer zo heeft gemaakt maar dan iets kleiner. Zou ook foto´s meenemen van carmen electra topless dan kan hij het beter zien.

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid ik heb net mijn operatiedatum van 6 januari naar 3 januari laten vervroegen!!!

er is normaal nu een plekkie vrij 6 januari om 10u? Mss kan je een mailtje sturen als je je operatie vroeger wilt voor die dag?:D ALS het nog vrij is :P

En ze zijn daar allemaal superlief, ben ook op consult 22 november geweest dus afgelopen dinsdag en voelde me ook goed bij Plovier, en heel mooie kliniek

alleen weet ik niet hoe ik de boebels op de oprit ga overleven na de operatie :P haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaah spannend dat is al bijna! wel even je vragen vantevoren opschrijven dan vergeet je ze niet te stellen net als mij haha! :wacko:

Ik heb het even voor je opgezocht en carmen electra heeft een d cup. Ik had voorbeelden meegenomen van keeley hazell en vind dat hij ze wel ongeveer zo heeft gemaakt maar dan iets kleiner. Zou ook foto´s meenemen van carmen electra topless dan kan hij het beter zien.

:1bouncingboobs:

Oke een d cup.. nou mijn tweeling zusje heeft een d cup .. en die vind ik wel wat klein.. misschien 1 maatje groter dan ? ik zal eens zoeken naar andere foto's van mooierds hihi ;) keeley hazzell? zijn die mooi? ik ga even googlen :D ik heb je nieuwe foto gezien ... heeel erg mooi meid! echt prachtig al!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid ik heb net mijn operatiedatum van 6 januari naar 3 januari laten vervroegen!!!

er is normaal nu een plekkie vrij 6 januari om 10u? Mss kan je een mailtje sturen als je je operatie vroeger wilt voor die dag?:D ALS het nog vrij is :P

En ze zijn daar allemaal superlief, ben ook op consult 22 november geweest dus afgelopen dinsdag en voelde me ook goed bij Plovier, en heel mooie kliniek

alleen weet ik niet hoe ik de boebels op de oprit ga overleven na de operatie :P haha

Hahah nou ik heb al bedacht hoe ik terug ga komen.. een grote matras en slaap zakken achter in de bus van mijn zwager en lekker 3 uur slapen :D :D

jaa daar heb ik inderdaad aan zitten denken.. ik dacht mmmmmm er is nu een plek op 6 januari hihihihi maar ik kan niet.. ik ben die maand echt te druk met mijn werk .. echt klote!!! anders had ik DIRECT gebeld hihi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Kii23

tuurlijk hebben wij allen uitgekeken en waren we zenuwachtig als de datum begint te naderen3.gif leuke spanning is dat he

de maat op de foto,s vind ik moeilijk beoordelen hoor,zeker via een foto

dit omdat als ik 2 lady,s naast elkaar zet met ene cup G zien de ene G er mega groot uit,en de andere wat kleiner en meer natuurlijk,dus ik zou wel duidelijk zijn tegenover je arts,wat je wilt en wenst,en dan komt het zeker goed101.gif

las dat je zusje een D heeft,zijn dat natuurlijke boobs of ook prothesen? ik weet wel dat een natuurlijke D enorm kan zijn,tegenover een prothese D,afijn,ik hebe en G cup en lijkt net een E tje in me kleding hoor106.gif

al die cupmaten,om gek van te worden eerlijk gezegdlaugh.gif

sucses met aftellen nog tot 15dec01.gif

greetzzz x moontje6.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Kii23

tuurlijk hebben wij allen uitgekeken en waren we zenuwachtig als de datum begint te naderen3.gif leuke spanning is dat he

de maat op de foto,s vind ik moeilijk beoordelen hoor,zeker via een foto

dit omdat als ik 2 lady,s naast elkaar zet met ene cup G zien de ene G er mega groot uit,en de andere wat kleiner en meer natuurlijk,dus ik zou wel duidelijk zijn tegenover je arts,wat je wilt en wenst,en dan komt het zeker goed101.gif

las dat je zusje een D heeft,zijn dat natuurlijke boobs of ook prothesen? ik weet wel dat een natuurlijke D enorm kan zijn,tegenover een prothese D,afijn,ik hebe en G cup en lijkt net een E tje in me kleding hoor106.gif

al die cupmaten,om gek van te worden eerlijk gezegdlaugh.gif

sucses met aftellen nog tot 15dec01.gif

greetzzz x moontje6.gif

HAi nee mijn zusje heeft ook een borstvergroting laten doen.. maar haar taille is een heeel smal.. maar dan nog hadden ze ook bij haar nog iets groter gekunt.. Ik vind alleen de proportie op deze foto's heel erg mooi.. dus ik denk dat het bij mij dan een E gaat worden.. ik heb nu een beetje een lege C ... ik wil wel echt mooie grote stevige cup hihi :D ik vind het zo moeilijk.. ik kan ook zo moeilijk toppless foto's vinden :S ik moet nog maar even goed zoeken op internet.. heb jij geen moeite met nieuwe bh 's kopen met die maat? das echt enorm! hihi maar ik heb ze wel gezien op de foto .. mooooi :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Kii23

ja heb je me prive albumpje ook ingezien? dan heb je een betere kijk hoor,in me handtekening lijken ze BIG terwijl het enormmmm meevalt131.gif

ja lastig he,een E is wel een hele mooie maat.

mijn bh,s shop ik niet hier,verdom het om in vleeskleurige oma bh,s rond te lopen,ik bestel ze veel uit UK en Amerika127.gif

thanks voor je compliment68.gif

en tot 27dec43.gif43.gif43.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Kii23

ja heb je me prive albumpje ook ingezien? dan heb je een betere kijk hoor,in me handtekening lijken ze BIG terwijl het enormmmm meevalt131.gif

ja lastig he,een E is wel een hele mooie maat.

mijn bh,s shop ik niet hier,verdom het om in vleeskleurige oma bh,s rond te lopen,ik bestel ze veel uit UK en Amerika127.gif

thanks voor je compliment68.gif

en tot 27dec43.gif43.gif43.gif

nee heb je prive album nog niet gezien.. kan dat ? :D jaa E lijkt me ook een mooie maat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben je al langer als mij,ik ben 1,63(kort) en weeg 64,voor me lipo 67mellow.gifblush.gif

maar er moet weer 2kilo af,maar zal wel weer pas januari worden eerder ik er eens voor ga weer,met die feestdagen lastig op me lijntje letten hoor,143.gif

vergeet niet dat een E met prothesen totaal anders ogen als een echte E he141.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi lieverds! Ik ben op de terug weg dus even een update via mijn telefoon.. Ik heb goed en slecht nieuws .. Ik begin met het slechte.. Ik heb ook een tepel lift nodig ! Anders wordt het echt niet mooi zegt hij .. Mijn tepel zit te ver naar onderen en als hij het gaat opvullen zal dat nog meer opvallen helaas :( mja als ik dan toch onder het mes ga dan moet dit ook maar .. Mijn lipo wordt spectaculair zegt hij hihi .. Hij kan er iets heel moois van maken .. Ik ben erg blij ondanks die tepel lift ;) dan nog het goede nieuws .. Vanwege mijn grote angst voor naalden gaan ze me met een kapje wegmaken voor ik het infuus krijg .. Hihi hij heeft me echt zo blij gemaakt daarmee .. Nu zijn mijn zorgen weg .. Anders werd het echt een gevecht met mezelf .. Blijven liggen of wegrennen .. Hihi .. Het wordt minstens een flinke D .. Ik heb het aan hem over gelaten .. Hij gaat tijdens de operatie kijken wat mooi is .. En ik heb er alle vertrouwen in .. Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Kim

ooh wat een bericht!

aan de ene kant super dat hij eerlijk is geweest en het nu wil aanpakken,je tepellift,anders kwam je er na een tijdje toch niet onderuit vrees ik,en je kapje,voor de narcose en al begint,nog meer super!!! wat een service,zal je vast een hele berg zenuwen schelen,want je schreef me al,dat je eens op blote voetjes uit ziekenhuis bent weggerent,kan nu niet he lollll

heel fijn dat je nu een zalig gevoel hebt,dus nu word het relax aftellen naar 10feb43.gif43.gif43.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallloooo!

na een heel druk weekend even een wat meer uitgebreid verslagje. ik had een onwijs drukke dag donderdag, eerst naar sassenheim toen naar boskoop, toen terug naar huis en toen naar belgië. tegen een uur of 2 reed ik weg en moest er om 5 uur zijn. Het was echt een eindje! en ik was ontzettend hyper actief dus had zus lief maar laten rijden... (anders druk ik steeds te hard op het gaspendaal uit enthousiastme hihi) dus wij vroeeeemmm naar belgië. kwamen we daar tegen 5 voor 5 aan ( hihi net op tijd) tien minuutjes gewacht ( 2 keer op de wc geweest hoezo zenuwen!) en toen kwam dr plovier! :wub: halloooo ik ben kim .. :wub: ... hihi wij meelopen.. zitten .. nou zegt ie.. ik luister, dus ik vertellen waar ik voor kwam... hij mij wat vragen stellen.. oke zegt ie ik weet genoeg.. goed nu heb ik ook nog wat vragen zeg ik.. neeeee laten we eerst even gaan onderzoeken die vragen komen zo wel... ooo nou owkeej dus ik staan voor de spiegel.. je mag wel even uitkleden zegt ie .. hihihihihi :wub: ohjaa klopt sorry.. ikke uitkleden :P dus ik voor de spiegel laten zien waar ik mee zat en wat ik niet mooi vind.... moest ik naar hem toe komen... schijterd die ik ben! hihihihihih :154: over de lipo eerst... (ik had mijn bh nog aan .. rustig opbouwen met dat 'uit de kleren gaan' :153: ) ik zeg HET MOET WEG! .. ik ben 178 cm met 66 kilo. en al het vet dat ik heb zit op mijn buik.. en dan vooral aan de zijkanten ! hij pakt het vast.. trekt het naar achteren en zegt .. dit gaat HELEMAAL weg:101:. ooo wat was ik blij toen die dat zei zeg! het wordt spectaculair zegt ie hihihihii... ik werd spontaan verliefd op de chirurg ! wat een fijne dingen kan die zeggen :101: . ik zeg en mijn buik en maag? die moeten ook wat gladder.. daar kon die niet veel afhalen.. maar hij ging er wel iets afhalen :D nou iets is genoeg want er zit niet zoveel. Toen de borsten.. bh uit :69::69: dan wordt ik toch ineens een heel onzeker mensje hoor :69::69: nou goed diepe zucht uit dat ding.. ik moest bij hem komen.. ( ik stond weer voor de spiegel verrrr weg van plovier :101: ) mmmm hij meten en meten .. hij zei niks.. het duurde en duurde.. hij voelen en kijken .. goed je mag je aankleden ! eumm okeeee :36: ... dus ik ging zitten.. hij mij vragen wat ik precies wil.. ik zeg mooie borsten :75: .. verder weet ik het echt niet! ik zei ik heb toch geen borst lift nodig he.. daar komen we zo op terug zegt ie.. kuttttt :92: de liefde voor plovier was ineens over.. :154: hij nog wat dingen vertellen en toen begon die erover.. het zou echt niet mooi worden, mijn tepels staan niet goed.. ze staan te ver naar beneden :139: ik wist het ergens ook wel.. mijn borsten hangen gewoon en ze zijn nooit mooi geweest. Hij zei dat ik geen volledige borstlift nodig had maar een tepel lift. dus ik krijg alleen een litteken aan de bovenkant van mijn tepel.. en die gaat helemaaal weer weg. maar dat duurt wel even helaas. :( mja ik wil gewoon mooie borsten dus mijn keus was snel gemaakt.. hij zei ook nog dat als ik geen tepellift deed dat het niet eens verstandig was uberhaupt een borstvergroting te doen, dan werd het sowieso niet mooi. njaa komt wel goed. ik ben alsnog blij. :1bouncingboobs: ik kan niet wachten tot het achter de rug is! groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.