Ga naar inhoud

Kii23 : 10 februari 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey! Het is zo ver!!!

Gefeliciteerd met je nieuwe body!!

Ik hoop dat alles goed is verlopen en dat je een voorspoedig herste hebt...

Benieuwd naar je verslagje, maar rust eerst goed uit he!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii lieve meiden hier even een korte versie van mijn verslag.. Het was enorm zwaar.. die borsten in combinatie met de lipo .. echt zwaar onderschat ... wat een drama.. mijn pijnstillers hield ik niet binnen dus heb een hels weekend gehad.. :( nu heb ik zetpillen en knap ik weer een beetje op.. maar ik heb ze! En ook al ga ik nu door een hel.. het is het vast waard.. kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Kii23,

Ja lipo doet zeer ey.... houd je ook veel vocht vast of valt t mee? Gelukkig heb je nu pijnstillers als zetpil zodat je wat minder pijn hoeft te lijden.. Het is het zeker en vast waard, over een maandje ben je het alweer vergeten hoeveel zeer het deed!! Succes met je herstel, lekker rustig houden, laat jezelf maar ff verwennen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeiiiii wat ontzettend vervelend van je pijnstillers in je eerste weekend! Pffff dat is dan heavy als je die niet volledig in kan nemen, wed dat je het allemaal even vervloekt hebt ;)

Gelukkig heb je een oplossing kunnen vinden, nou vlug vlug herstellen zodat je de pijn snel vergeten bent.

Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: aaaah je hebt ze eindelijk gefeliciteeeerd!!!!

Wat erg voor je zeg zon rot begin maar het komt uiteindelijk altijd goed, hoop dat het nu wat beter met je gaat en het is voor een goed doel!

Nou ben oook benieuwd of je al gekeken hebt en wat je ervan vind!

dikke kus voor jou!!!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hii lieve meiden, sorry dat het zo lang duurde.

het duurde even voor ik me goed voelde en toen ik het kon opbrengen had ik een heel verslag getypt en was bijna klaar toen de pc uitviel. balen!!! en chagerijnig werd ik er van. dus ik heb besloten mijn laptop aan de kant te doen aangezien ik beter mijn krachten even kon sparen. Nu voel ik me super en sinds gisteren ben ik blij dat ik deze operatie heb ondergaan. Meiden mijn borsten zijn enorm!!!! :101: 565 cc bij een c-cup. Ik weet niet wat het gaat worden maar ze zien er ook enorm uit. jesusssss ! maar het staat niet lomp, juist heeel vrouwelijk en het ziet er erg goed uit! ze moeten alleen nog wel wat meer naar binnen gaan staan. maar komt vanzelf.. ik heb nog geen foto's maar die komen snel genoeg. mijn lipo is ook echt goed gegaan maar wat een piijn zeg!! maar goed maarliefst 2,5 liter vet weggehaald. en als je straks mijn lichaam van voor die tijd op de foto,s ziet denk je, zat daar 2,5 liter vet????? nou blijkbaar wel hihi en waarschijnlijk wordt het nu dus uberstrak :106:

mijn verslag:

we vertrokken om 6 uur in de ochtend. alles liep op rolletjes alleen mijn zenuwen waren enorm. We hadden een uurtje extra tijd genomen vanwege files en die hadden we nodig. om precies 10 uur kwamen we aan bij de kliniek,.. hoezo timing ! valerie zat al klaar en bracht ons naar mijn kamertje. ziet er leuk uit! helemaal vol spanning wacht ik op de narcose vrouw die nog even kwam praten. Ze kwam met slecht nieuws. het beloofde kapje waardoor ik rustig heb geslapen al die tijd en waardoor ik niet op mijn blote voeten de kliniek uitren ging niet meer door :103: huilen, huilen, huilen, huilen... dit zou fataal zijn, mijn operatie zou misschien niet doorgaan door dit nieuws. en mevrouwtje dacht dat ze mij voor eens en voor altijd van mijn angst af zou helpen.. zou die snapte er dus weinig van.. :103: het is een fobie die is opgebouwd vanaf dat ik een heeeeel klein meisje was. later komt valerie binnen met een tube en gaaasjes,.. ze wou het op mijn hand doen zodat ik er niks van zou voelen. ze zegt het is niet de pijn he waar je bang voor bent. ik zeg nee, zegt ze okee dan moet ik dr plovier maar over halen, het komt goed. Kijk dat wou ik horen! zei snapte het in een keer toen ze alleen naar mijn bange gezichtje keek. even later komt plovier binnen. ik mijn zus en vader gevraagd de kamer te verlaten. er werden immers naaktfotos van me gemaakt.. jaa jaa poedelnaakt!! daarna ging plovier zitten en moest ik bij hem komen om af te tekenen. hij zegt wat ben je toch gespannen, niet doen meisje we maken je weg met een kapje dat had ik je beloofd. Wauuwww wat werd ik blij toen die dat zei zeg.. nog even gekletst en hij lekker tekenen... ik zeg hee eumm kijk je vergeet een stukje dat moet ook weg hahahahaha hij tekenen :101: hihihihihi... toen mocht ik gelijk met hem mee.. afscheid nemen van zus en papa en mee de operatie kamer in.. valerie wou me ontsmetten van hals tot tenen en ik moest op een matje staan .. ik kon alleen maar heel hard huilen.. plovier liep langs me heen en zag dat ik huilde.. hij zei iets tegen valerie en zei daarna , toe maar we zijn met mensen genoeg.. ik mocht ineens gaan liggen en het kapje kwam er al aan. Volgens mij gaf hij valerie opdracht mij uit mijn lijden te verlossen en weg te maken. zooo lieff!! even paar keer adem halen door het kapje en weg was ik! Ik herriner me verder alleen nog flitsen van deze dag. eentje dat plovier in mijn kamer was en een pilletje in mijn mond deed.. eentje dat ik met een rolstoel naar de auto ging en dat ik thuis op de bank lag. verder was het 1 grote narcose slaap tot zaterdag. heeeeeel apart.. zelfst de rit van 3 uur naar huis heb ik niet mee gekregen. echt fantastisch. maargoed toen begon het.. ik kwam bij op zaterdag. pijn pijn pijn. die lipo mensen is echt niet grappig. heb minder last gehad van de borstvergroting en die lipo was hels. Op zondag had ik zware problemen. Ik kon niks meer binnen houden en al mijn medicijnen kwamen er rechtstreeks uit. wat een drama zeg. moeders op naar de huisartsen post om zetpillen te halen aangezien ik nog maar zo kort na mijn operatie geen pijnstiller in mijn lijf meer had. :103: daarna ging het nog een paar dagen heel zwaar tot gisteren. Toen had ik een goede dag ! heerlijk en vandaag is helemaal top! ik begin te genieten van mijn nieuwe voorgevel.. had ik al gezegt dat ie enorm is? :101: het staat zo moooi hhihiiihi ik ben in de wolken.. werd de hele week lief verzorgt door mijn lieve ouders en zussen, echt zoo lekker. vanavond gaat iedereen op vakantie en blijf ik over met papa, vriendinnen, en vriendlief maar ik ga me prima redden. komt helemaal goed. Ik ben blij blij blij. Als je mij zondag had gevraagd of ik blij was dat ik het had gedaan had ik gezegd. noooooit doen!!! maaar nu denk ik al weer mmmm ik denk dat ik het zo over zou doen.. heerlijk gevoel met die mooie borsten. alleen mijn buik is nog heeeeel opgezet.. ik ben drie keer zo dik als daarvoor maar dat is zwelling en gelukkig gaat dat weer weg ;) thnx voor al jullie steun meiden was zo lief om te lezen... dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: aaaah je hebt ze eindelijk gefeliciteeeerd!!!!

Wat erg voor je zeg zon rot begin maar het komt uiteindelijk altijd goed, hoop dat het nu wat beter met je gaat en het is voor een goed doel!

Nou ben oook benieuwd of je al gekeken hebt en wat je ervan vind!

dikke kus voor jou!!!! :53:

meisje!! dankje lieverd ik heb ze! hoe gaat het met jou? ben je nog steeds blij meissie? mijne zijn groooot ! echt enorm!! hihi dikke kus terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

meisje!! dankje lieverd ik heb ze! hoe gaat het met jou? ben je nog steeds blij meissie? mijne zijn groooot ! echt enorm!! hihi dikke kus terug

he meis ja het gaat super ben er nog steeds heel blij meee :55: .. hahaha ja ik las het wel super moooi toch groteee boobs!!! Ik had wel weer gekke dingen in mijn hoofd gehaald zoals kapselvorming enzo maar gisteren op controle geweest en dit was dus absoluut niet het geval. Ik ben blij dat je nu toch blij bent dat je het hebt gedaan en inderdaad de pijn is het zeker waard.. jij heb straks lekker strak buikie met groteeee boobs! :1bouncingboobs:

Ook fijn dat plovier toch naar je wensen heeft geluisterd nou nu op naar je herstel!! Ben wel erg benieuwd naar de resultaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag lieve meiden!

Ik heb echt een vreselijk goede dag! ik ging onder de douche en kleede mij uit.. en mijn lichaam was prachtigggggg!!! blauw dat wel maar de zwelling aan de voorkant is al zoooooo een stuk beter, het is nu echt een mooi lijfje (behalve als ik me omdraai) met ontzettend grote boobs erop... echt ze zijn MEGA lady's, ik verbaas me er nog steeds over.. het is alleen wel dat mijn rug nog enorm gezwollen is van de lipo... ik ben nu net de klokkenluider van de notre dame.. damnnnwat een boggel op mijn rug hihihii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat en dat je zooo blij bent!

Hoop op hetzelfde resultaat binnen 2 weken en vooral ook dat ze zoooo grooooot zullen zijn, benieuwd naar je foto"s!

Kaatje

dat komt vast goed meisje met jou! Ik was vandaag in de lingerie winkel .. ik zit op een 70F !!!! OMG!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja die maat is nu een beetje mijn plan, heb nu d kleine e dus ga voor die magische F!

hihi wat nice.. nou het was even slikken maar ik ben er blij mee :101: het zijn zulke mooie borsten! qua vorm dan ik heb de tepels nog niet gezien, kan niet wachten. Ik heb gisteren een hele mooie marlies dekkers gekocht met string en nog een viertal andere setjes.. aanbieding 3 bh's voor 30 euro een heel rek vol.. en er zaten 3 bh's in mijn maat bij gewoon een zwarte, een witte, en een mooie sapph. Kon ik natuurlijk niet laten liggen. BRoekjes erbij gekocht en ik was geslaagd voor weinig.. en een vreselijk mooie bikini! wauuww... koste wel wat maar kon hem niet laten liggen :101: .. hoop dat jij ook op een mooie F uit komt dan kunnen we lekker tips uitwisselen over mooie bh's :106: nog maar eventjes meissie! gaat snel genoeg dikke knuf voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.