Ga naar inhoud

Kii23 : 10 februari 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste Reactie

Hii kaatje!

Ik had daar weinig tijd voor de laatste weken maar die laatste dagen komt die stress ineens o hard! Pff maar snap dat het voor jou ook al kriebelt man 4 weken gaan snel zeg.. ik weet nog dacht ooo heb nog een dikke maand ik maak me nog nier druk en nu is het al zo ver! Pffff ik ga uitgebreid verslag doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er om 10 uur zijn en om 11 uur het ok in... is mijn spanning door de computer te voelen jaa ? ;) hihihi ooo by the way mijn operatie duurt 3 uur.. omdat ik ook lipo aan mijn buik en flanken krijg.. zal ff fotooowtje van nu posten .. ik ben er nu aan toe denk ik.. wou het eerst nog niet schaam schaam :blush: .. maargoed morgen komen er toch nieuwe in :101: ff kijke of het lukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, t is een hele vervanging van de carrosserie bij jou! :46: :46:

Je zal er letterlijk als nieuw uitkomen...

Nu ga ik je nog geen succes wensen voor morgen want k denk dat ik je vanavond wel nog eens zal zien verschijnen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen!! Als k dit allemaal lees word k zelf ook zenuwachtig haha, ik hoef 22 maart pas voor een borstvergroting bij plovier.. En die twijfels en zenuwen herken ik! Maar t komt allemaal goed!! Heeel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe dr Plovier & Valerie de groetjes hahah :P

Veel succes strakjes... komt allemaal goed hoor :D Probeer rrrrruuuusssstttiiiigggggg te blijven, het stelt écht niks voor :P

Laat je zenuwen de voorpret niet verpesten. Koppie op, en morgenmiddag ben je er weer vanaf.

Sterkte hè!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii lieve meiden... ik ben onderweg... zoveel zin in maar ook zoveel spanning... ik moet het gewoon over me heen laten komen.. Het komt vast goed alleen heb zo een trek hihihihi ik wil een brooodje .. mja even wachten... de volgende keer dat ik eet heb ik boobs hihihi .. doeii meiden ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.