Ga naar inhoud

Kii23 : 10 februari 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik ben Kim en ik ben 23 jaar, al jaren lang zit ik moeilijk te doen met mijn lichaam. Ik ben al vanaf het begin van mijn pubertijd aan het lijnen om van mijn zwembandjes af te komen. (normaal gewicht maar die zwembandjes krijg ik er niet af) daar komt bij dat ik mijn borsten echt niet mooi vind. Ik ben nu op een punt dat ik er echt klaar mee ben. Ik heb een consult gehad bij de contour kliniek maar daar gaat het me 9300 euro kosten. dat is te veel. Ik heb ook hele goede dingen gezien en gelezen over dr plovier van de BE kliniek. Ik wil daar een afspraak gaan maken voor een consult. heeft iemand tips voor me ? en is dr plovier een aardige man? zijn er nog meer meisjes die hier een operatie hebben gepland binnen kort? ik heb iemand nodig die een beetje geduld met me heeft ik ben nogal bang aangelegd :(. Ik vind dit een fantastisch forum en fijn om alle verhalen te lezen. het doet me goed :) . groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo kii23,

Er zijn hier genoeg meiden die bij dr.plovier zijn geweest ......

Ik zelf niet ben bij de reinhart kliniek in Maastricht geweest bij dr. Malfeyt en als ik eerlijk mag zijn echt een hele fijne rustige man.

Neemt alle tijd voor je , (loopt ook altijd uit ) omdat hij alle tijd voor iedereen heeft.

Succes meid met je beslissing....(Y)

Groetjes Janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kii23,

Er zijn hier genoeg meiden die bij dr.plovier zijn geweest ......

Ik zelf niet ben bij de reinhart kliniek in Maastricht geweest bij dr. Malfeyt en als ik eerlijk mag zijn echt een hele fijne rustige man.

Neemt alle tijd voor je , (loopt ook altijd uit ) omdat hij alle tijd voor iedereen heeft.

Succes meid met je beslissing....(Y)

Groetjes Janine

hoi Janine,

bedankt voor je reactie! jaa ik moet er echt even goed over nadenken. ik zal even googlen naar dr malfeyt bedankt voor de info. groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt volgende week dinsdag geholpen en krijg een BV. En dokter Plovier is een erg leuke man. Zodra ik geholpen ben

zal ik mijn verhaal plaatsen! Anders gewoon een keer op consult gaan voor die 50 euro hoef je het niet te laten en dan

krijg je er zelf wel een gevoel bij of het je wat lijkt of niet!

Succes ermee en welkom op dit forum!!

Groetjes,

Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben geopereerd door dr. Maas van de Bergman Kliniek en ben dolgelukkig met m'n nieuwe boobies!!

Hij maakt hele smalle littekens, is heel rustig en kijkt goed naar je wensen. M'n borsten zijn exact geworden zoals ik wilde en passen perfect bij m'n lichaam!

Succes met oriënteren !!!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt een lipo aan maag buik flank.. mijn buik is niet echt dik maar er zitten vetophopingen op en vooral de zwembandjes steken altijd overal uit.. mijn borsten zijn kleiner dan die hobbels in mijn zij ! verder heb ik een mooi figuur.. en de borsten.. ik ga voor een volle D kleine E.. ik doe het meteen goed :D deze foto is een beetje de groote die ik wil ... ( en ook de taille hihi maar dat moet te doen zijn! ) xx kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt een lipo aan maag buik flank.. mijn buik is niet echt dik maar er zitten vetophopingen op en vooral de zwembandjes steken altijd overal uit.. mijn borsten zijn kleiner dan die hobbels in mijn zij ! verder heb ik een mooi figuur.. en de borsten.. ik ga voor een volle D kleine E.. ik doe het meteen goed :D deze foto is een beetje de groote die ik wil ... ( en ook de taille hihi maar dat moet te doen zijn! ) xx kim

Nou het ziet er mooi uit ......

Succes :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kim

ben heel benieuwd hoe het vandaag is gegaan

en of het de be clinic word

ik ben zelf ook door dr plovier geopereerd

groetjes bianca

FOUTJE !!!!!!!!

je moet je consult nog hebben

niet goed gelezen sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Allemaal,

Ja ik had valerie aan de telefoon (leuke meidd!) omdat ze best vol zitten en er in februari pas plaats was vroeg ik .. wat nou als ik 15 december kom en heel februari staat ook al weer vol?. ze zegt we kunnen nu samen een datum reserveren, en als je op consult komt en je wil toch niet hier je operatie laten doen kun je het afzeggen en anders gewoon bevestigen.. super toch :D dat vind ik wel hele goede service moet ik zeggen!

@ chadiva, jaa k heb je hele verhaal gevolgd! super dat het zo lekker met je gaat! ik ben ook heel erg kleinzerig.. en ik ben extreem panisch voor prikken. vandaar dat ik ook de lipo onder narcose wou. Ik was bij de contour kliniek en alleen de extra tijd narcose voor de lipo ging me al 1500 euro extra kosten! niet normaal .. das veel geld. toen ik BE clinic belde zei ze.. nee wij doen dat standaard onder narcose .. dat is helemaal niet leuk om mee te maken onder plaatselijke verdoving.. ik dacht JUIST! zo denk ik er ook over.. heb nu al een lekker gevoel bij de BE clinic en ik ben nog niet eens op consult geweest hihi ( ook door de dingen die ik hier allemaal lees natuurlijk. ik ben zo blij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA inderdaad, ik ben heel benieuwd. Ik moet natuurlijk eerst het consult afwachten. Het kan altijd tegen gevallen of je kan er misschien geen goed gevoel bij hebben. Maar tot nu toe ben ik heel happy met alles wat ik hoor en lees. En het kleine beetje contact dat ik met deze kliniek heb gehad. :D we zullen zien. Ik zal tegen de tijd dat ik de operatie onderga net als jullie voor en na foto's plaatsen :D cant wait !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouu meid ik heb dan alleen borstvergroting gehad maar ik heb in mexico een schaafwond op mn knie gehad door een klapband en die deed echt 100 x zeerder!! En ik dacht ook ziets van ik ben echt kleinzerig dus gaat een hel worden!! Maar doordat ik van t ergste uit ben gegaagn viel het reuze mee hoor! Vandaag werd ik netjes gebeld door de kliniek of alles goed gaat enzo. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.