Ga naar inhoud

Depri en zeer ontevreden......


Moniq

Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

hai die moniq

och meiske het zit je niet mee.....morgen eventjes snel contact opnemen met je pc.

heb je je inplantaat dan weer voor de spier?

ik dacht dat je dual plane had..... als je echt de randjes zit is dat niet goed.

morgen dus snel eventjes contact op nemen en vertellen wat er aan de hand is.

ik denk dat je snel moet komen dan en hopelijk komt het snel in orde dan.......

liefs en sterkte meiske.

vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties......

ik kan gewoon niet meer huilen.....;((((((((( Ik heb de kliniek gebeld, ga 14.00 naar toe en waarschijnlijk moet ik al weer onder het mes.....ik moet niet aan denken...alles weer op nieuw !!!!!!!! HET LIJKT NET " NEVER ENDING STORY" ............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties......

ik kan gewoon niet meer huilen.....;((((((((( Ik heb de kliniek gebeld, ga 14.00 naar toe en waarschijnlijk moet ik al weer onder het mes.....ik moet niet aan denken...alles weer op nieuw !!!!!!!! HET LIJKT NET " NEVER ENDING STORY" ............

hoi,

ik leef volledig met je mee!

ben benieuwd wat ze zeggen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geweest...Het zit niet goed uit.......maar ze weten nog niet. Ik moet over 1 week terug...........

Ik denk niet dat ik deze week kan doorbrengen...;((((((((((((((((( Het liefst zou voor de hele week in deslaap willen vallen en niet nadenken......Wat erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo moniq......

da;s me ook wat zeg alles weer opnieuw te moeten. maaaaaaaaaaaaaar misschien komt het nog goed, je weet maar nooit.

het ziet er niet goed uit zoals jij het zegt maar je weet maar nooit.

sterkte meiske.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo moniq......

da;s me ook wat zeg alles weer opnieuw te moeten. maaaaaaaaaaaaaar misschien komt het nog goed, je weet maar nooit.

het ziet er niet goed uit zoals jij het zegt maar je weet maar nooit.

sterkte meiske.

liefs vlindertje

Hi Vlindertje,

Rechte inplantaat zit niet onder de spier ,maar hij weet nog niet 100% zeker en ook....of ik zo snel weer onder het mes kan.

Dikke Vetttte Baaaaaaaalen!!!!!!!!!!!!!! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve moniq

da's niet goed meiske........en alles is nog zo vers natuurlijk.

probeer hem te vragen of het niet direct kan als het kan want weer wachten als het niet nodig is is natuurlijk

vervelend je kunt er dan maar beter direct vanaf zijn.

het ziet je niet mee meiske.............ik hoop toch dat het snel goed gaat komen met jou en je bobs.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniq,

Wat ontzettend klote voor je, heb er geen andere woorden voor :(

Ik wens je heel erg veel sterkte!

Ga deze week iets leuks doen, om je gedachten te verzetten! Dat is makkelijk te zeggen door een buitenstaander, dat weet ik, maar dat lijkt mij echt het beste.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moniq....

...........ik heb net je PB gelezen en sjeesus....wat een gezeik weer!!! Ik ben er echt van geschrokken en vind dit echt zooo erg voor je!!

Hoe kan dit nou,godver!! Dit kan toch niet waar zijn?Hoe kun je nu 1 borst wel en 1 borst niet onder de spier plaatsen! Ik heb er echt

geen woorden voor.En dat ze het dus ook niet met 100% zekerheid kunnen zeggen....je bent echt NET geopereerd! Dat weet je als

arts toch nog wel?Dit is ronduit zeer slordig en onvakkundig! Noooou echt........onbegrijpelijk dit! Wat moet jij je verschrikkelijk verdrietig voelen

meis....echt vreselijk voor je!En dan die onzekerheid,WEER wachten tot je meer weet....nee....deze ervaring sinds je 1e BV is voor jou absoluut

geen feest geweest.Terwijl je jezelf een mooi cadeau wil geven,wat een hele hoop centjes kost,wat niet geworden is wat je wou,met onzeker

nieuws of het wel of niet vergoed zou worden....dan eventjes fijn nieuws: de hersteloperatie wordt vergoedt en snel uitgevoerd.....en als

klapper op de vuurpijl...is het WEER niet goed gegaan!!!

Ik weet niet eens wat ik moet zeggen....ik heb na het lezen van je PB wel 5 minuten met mijn hand voor mijn mond gezeten,starend naar mijn

scherm.Puur ongeloof,puur onbegrip gewoon!! En juist als het een herstel is.....dan zorg je als kliniek toch helemaal voor een extra goed resultaat???

Kom op nou! Zucht.......ik ben met mijn gedachte bij je...dit was wel het laatste wat ik verwacht had! En het allerlaatste dat je verdiend had.Heel erg.....

Rare vraag misschien he?....maar als je(heel voorzichtig natuurlijk) je handen in je zij zet,en je borstspieren aanspant....zie je dan maar 1 borst opzij gaan?

Ik heb dat na 2 dagen bij mezelf getest namelijk....en ze gaan netjes tegelijk opzij,dat zit goed dus.Probeer dat eens meis....al besef ik me tegelijk ook wel,

dat je natuurlijk al langs bent geweest bij ze...Heeft hij dat niet aan je gevraagd,of je dat wilde doen?Daar kun je veel aan zien namelijk.

Ik wil je echt heeeeeel erg veel sterkte wensen met afwachten.Ik hoop dat er een goede verklaring voor is en dat alles toch zo is,zoals het hoort te zijn!!

Maar die randjes...echt heel vreemd dit hoor! Sterkte meisje....we denken aan je!!

xxxxxxxxxxxxxxx dikke troostknuffel xxxxxxxx (ik stuur je nog even een PBtje ook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlindertje ( gaat het goed ,daar? Sllap je beter?) , Parkiet en B.D.,

Bedankt voor jullie live woorden!

Ik weet echt niet meer wat moet ik denken...het zou nu goed moeten zijn!!!!!!!!!!!!! Waarom??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Hoe kan dat???????

@Live B.D. tja....daar,in de kliniek moest ik ook drukken met handen op zij en los etc. Linke proteze wordt gewoon plaat (gedrukt door de spier) en rechte bewegt niet eens...Klaar ,toch ? Linker loopt vloeiend af , bij derechte zie je precies de protese en weer die randjes!!!!!!! Net als voor de ingreep, alleen maar nog opgezwollen. Ik voel ook geen spanning in mijn rechter pectoralis spier (zeker in de linker, hoor, die voel ik erg opgerekt!) dus de verschill is gewoon duidelijk!!! Pc zei: omdaat het 2de keer is, het kan nog alles zijn........Tot volgende week.

Ik heb gewoon gevoel dat ik ff een nachtmerrie heb, straks word ik wakken en alles is gewoon goed....Was het maar waar.....;(((((((((((((((

Maarrrre... hoe gaat het met jou B.D. ?

Liefs,

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai moniq

het slapen gaat nog steeds niet optimaal, ik lig halve nachten wakker, maar dat komt wel goed.

ik vind het erg rot voor jou dat het deze keer weer fout is gegaan.............

hopelijk kunnen ze het snel verhelpen en kun je dan het af sluiten en aan je herstel werken gaan.

ik ga aan je denken (kaarsjes branden)en je kracht sturen meiske.

lieve moniq uiteindelijk komt alles toch goed met jou daar ben ik van overtuigd.

Warme kusjes en heel veel liefs.............. vlindertje

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid!!

Ik snap alleen niet hoe hij niet onder de spier kan zitten?

Ja zou toch dual-krijgen :blush: ?

Vind dit toch wel erg slecht hoor!! Zou je mischien ook foto's willen plaatsen ben zo benieuwd!

Hele dikke knuffel meid het zit je niet mee :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai die moniq

je hoeft dan maar aan 1 borst worden geholpen als die andere goed zit.

volgens mij moet dat snel lukken (ik weet het niet zeker) gewoon eventjes vragen!

Sterkte meiske.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai die moniq

je hoeft dan maar aan 1 borst worden geholpen als die andere goed zit.

volgens mij moet dat snel lukken (ik weet het niet zeker) gewoon eventjes vragen!

Sterkte meiske.

liefs vlindertje

Hai die Vliendertje,

Ja! Dat heb ik gevraagd!!! Maar nog geen aantwoord op gekregen.....Nu zit ik te denken of het verstandig is om die liettekens weer open te snijden, ze ezijn net dicht etc.

Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk klaar zijn , maar ik misschien kan dat niet..;(((((((((

Weet iemand?

XXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moniq,

Ik heb even vluchtig je verhaal doorgelezen, maar ik kan niet anders zeggen :

Wat een prutsers (als blijkt dat je prothese wéér voor de spier zit)!!

Ik snap dat je er zo snel mogelijk vanaf wilt! En ja.. ze kunnen je litteken gerust opnieuw open maken op zo een snelle termijn en die groeit dan ook weer netjes dicht. ALs je een heroperatie moet doen..gewoon snel inplannen.

Blerghhh wat een teleurstelling!!

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt én een nette oplossing!

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee Moniq!!

jezus meid wat heb jij een pech! en hoe kan dat nou, dat er een wel dualplane zit en de ander niet?

wat een ............................!!!

niet te geloven!!!

echt mijn mond valt hiervan open, wat heeft de boer hierover gezegd?

onbegrijpelijk hoor, zucht, ik leef met je mee hoor!

heel veel sterkte meid!!

hou ons op de hoogte,

liefs,

jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai die moniq

gewoon eventjes bellen meiske dan weet je ook waar je aan toe bent.

en als het kan zou ik er direct voor gaan..........anders gaat het allemaal zo lang duren.

maar ja als het niet kan dan zul je moeten wachten meiske.

Erg vervelend allemaal.........

wens je sterkte.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi monique,

ik heb 4 november mijn borstvergroting gehad en 8 december hebben ze 1 borst terug opengehaald wegens niet goed zitten van prothese dus ik denk dat het wel kan zo snel:)

xxx

Hi Goas,

Bededankt voor je reactie. OK.

Jij hebt ook alles en nog wat meegemaakt ,meis!

Hoe is het nu met je?

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen BEDANKT voor jullie reacties.

Tja.....eigenlijk hebben we luxe probleemen maar het maakt je leven net zo zuur....;(((((((((

Ik hoop dat ik volgende week dinsdag weer onder het mes "mag" en dan eindelijk voor mij hele leven klaar mee zijn !!! (3 keer ...hoe gaat dat spreekwoord ? : )

Ik zou vandag een bericht erover krijgen, maar nog geen news gehoord........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.