Ga naar inhoud

Depri en zeer ontevreden......


Moniq

Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat fijn voor je dat je gratis weer terug mag komen!!

Ik heb ook dual plane en ze zeggen dat je veel verliest maar ik heb 240cc gekregen en ben er vandaag achter gekomen dat ik uitkom op

een 70/75D 70E!! Ze zien er alleen niet uit als een d of e.. Mijn borsten ogen als een kleine C en zien er heel natuurlijk uit!

Als ik jou was zou ik gewoon voor dual plane gaan! Dat word mooier dan achter de spier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn voor je dat je gratis weer terug mag komen!!

Ik heb ook dual plane en ze zeggen dat je veel verliest maar ik heb 240cc gekregen en ben er vandaag achter gekomen dat ik uitkom op

een 70/75D 70E!! Ze zien er alleen niet uit als een d of e.. Mijn borsten ogen als een kleine C en zien er heel natuurlijk uit!

Als ik jou was zou ik gewoon voor dual plane gaan! Dat word mooier dan achter de spier!

Dankje D-raakje!

Ga ,denk ik voor dual plane inderdaad. Had jij veel pij? Waneer kon jij normaal functioneeren na de bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve moniq:-)

ik ben even niet zo heel actief geweest op het forum de laatste tijd en had niet in de gaten dat je een vraag had

gesteld.Sorry daarvoor :-)

Jeetje meis.......6 december al he?Nog eventjes.....Begin je al nerveus te worden?Of ben je inmiddels wel blij dat het

straks klaar is(en heeeel erg mooi wordt uiteraard) :-D

ehh...nou de eerste keer was ik toch nerveuzer dan nu eigenlijk.Ik ben er een tijdje ook niet echt mee bezig geweest in

mijn hoofd...maar nu het over 5 dagen al zover is,begin ik er wel meer aan te denken.Meer in de zin van,wat ik nog

moet regelen voor die tijd,welke boodschappen in huis halen voor de hele week,huis een extra grote schoonmaakbeurt geven,

bh klaarleggen bij de medicijnen(zou typisch iets voor mij zijn om dat te vergeten,haha)

en dat soort dingen.

Het enige dat ik heel erg hoop....is dat ik beter uit de narcose kom.Dus niet zo misselijk en extreem duizelig als de vorige keer.

Dat heb ik inmiddels al aangegeven en de 29e zeg ik het nog een keer tegen de anesthesist,dan kan hij alvast iets toedienen

voor ik wakker wordt.Maar....gaat vast goedkomen!:-)

Ik wordt om 9 uur geopereerd en 8 uur aanwezig zijn:-)

Lekker vroeg...dus weer vroeg thuis.Je kan het maar vast gehad hebben he?:-) Ik laat je sowieso dezelfde dag nog weten

hoe het gegaan is:-)

En wat het litteken betreft....daar is idd al mooi antwoord op gegeven.Ze maken hetzelfde sneetje open :-) Dat is mij ook verteld.

En of het herstel sneller gaat de tweede keer?....het gekke is....mijn PC zegt van wel!(dat is dan alweer een geruststelling,haha)

Omdat de holte al gecreeerd is(wat schijnbaar het meeste pijn doet) valt het allemaal erg mee.Maar dat vraag ik liever aan

vlindertje en de andere meiden hier die daar ervaring mee hebben.Want ja....hij is een man,haha.Maar de vrouwen die hij heeft

geholpen in de loop der jaren,zeggen dat de eerste keer pijnlijker was.

Nou........ik wens je alvast veel rust toe en succes met het afwachten...je hoort mij snel weer!

En ik hou je topic goed in de gaten.Zet m op,meis!!

liefs xxxxxxxx Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje D-raakje!

Ga ,denk ik voor dual plane inderdaad. Had jij veel pij? Waneer kon jij normaal functioneeren na de bv?

Ik heb niet veel pijn gehad.. je voelt het natuurlijk wel, maar met pijnstilling voelde het meer als zware spierpijn.

Ik heb zelf maar 5 dagen echt ´pijn´gehad daarna kon ik het zonder pijnstilling af!

Ik zal als ik jou was wel 2 weken van te voren met arnica druppels beginnen ook al schrijven ze dit niet voor!

Dit is homeopatisch tegen zwellingen en blauwe plekken! Ik dacht zou mij benieuwen of het helpt maar ik ben totaal niet blauw of

opgezwollen geweest na de operatie het heeft dus heel goed geholpen! je kunt dit gewoon bij de drogist halen kost maar 5,95 na de operatie

moet je het potje opmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wat een super bericht!!!!!

Ben heeeeeeel blij voor je!

En ook gratis! Bij mij ook. Ik ben van de week onder het mes geweest en moet nu en half jaar wachten tot ik een wissel krijg.

Wens jou heel veel sterkte toe! Weet je al hoeveel CC?

Of heb ik daar overheen gelezen?

Bij mij IS en WORD straks ook weer hetzlefde litteken gebruikt. Mijn litteken is nu 3dagen oud en geneest hetzelfde als bij mijn BV.

Het ziet er ook niet groter uit, terwijl de prothese eruithalen moeilijker is dan hem erin krijgen.

En of het meer pijn doet? Ik vind van niet.. Heb zo ie zo weinig pijn gehad ook niet bij mijn BV. Nu geneest het bij mij wel sneller

omdat er geen prothese meer in zitten.

6 december is snel al.... Wow echt goed nieuws. Ben heel benieuwd hoe ze bij je worden!

Suc-6 meid.

Dan kan je gauw dit hoofdstuk sluiten!

Liefs Nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle reacties!!!!

o jah...Ik haud mijn oude protezen ( 210 cc ronde Natrelle Plus), die worden alleen maar onder de spier geplaatst.

@ Babys Drankkast...Lieve Meid....het is zo ver!!! Alles voorbereid thuis ;) ..vast welen!!! En hoe voel jij jezelf? Ik hoop voor je dat dit keer geen last van de narcose krijgt en alles voorpoedig verloopt.

We keep in touch!!!!

VeeeeeEEEEEEl sterkte dinsdag!

Ps.Ik zou zo veel meer willen hier opschrijven, maar ben ik erg bang voor mijn gebroken nederlandse taal, vandaar reageer ik meestaal erg "zuinig".

Maar ik waardeer enorm jullie reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniq,

Krijg je je protheses volledig onder de spier of dual-plane?

Het zal hoe dan ook vast mooi worden :)

Je kan hier alles schrijven wat je wilt hoor ;)

Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken dat het verkeerd is ofzo, Nederlands is nu eenmaal een erg lastige taal en ook erg verwarrend.

Maar je beheerst het Nederlands prima, don't worry! ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniq,

Krijg je je protheses volledig onder de spier of dual-plane?

Het zal hoe dan ook vast mooi worden :)

Je kan hier alles schrijven wat je wilt hoor ;)

Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken dat het verkeerd is ofzo, Nederlands is nu eenmaal een erg lastige taal en ook erg verwarrend.

Maar je beheerst het Nederlands prima, don't worry! ;)

Groetjes

Het gaat steeds beter met mijn nederlands, maar het blijft lastig...;)

Ik denk dat ik voor dual plane ga.....ik lees zo veel positieve reacties van jullie over dual plane hier.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moniq! :-)

Jaaa....het gaat echt opschieten nu.Twee daagjes nog!

Voor jou gaat het ook al snel he?Spannend hoor:-) Ja ik voel mij prima,geen spanning nog.

Morgen de laatste dingetjes doen en dan ben ik dinsdag gelukkig van dat vervelende kapsel af :-)

(ik ga liever naar de kapper daarvoor) Nou....voor ons allebei een fijn begin van het nieuwe jaar he?:-D

Ik ben echt zoooo benieuwd hoe het gaat worden bij je!! Ik weet 100% zeker dat je dolgelukkig zult zijn

met het resultaat.Zet m op,meisje....we houden zeker contact! Ik laat je dinsdag even weten hoe het is

gegaan:-)

tot horens :-) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paniek!!!!!!!!!!!!!! ;((((((((

Ik moet 6 December onder het mes en word nu verkouden. MIjn voorhooft zit vol, neus dicht, spierpijn,etc, geen korts. Ik doe mijn best om snel beter te worden, maar ......is het verstandig om onder het mes te gaan??? Of moet ik alles afzeggen?

Geeft iemand een goed advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee wat goed! ik ben harstikke blij voor je.de volgende zomer kan jij ook elkker pronken!!

veel succes 6 dec!!

ooh en misschien helpt stomen of van die euchinaforce druppel bij de drogist is voor extra weerstand!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik lees net voor het eerst jouw topic en ben zooooo blij voor je! Het is zo'n stap om onder het mes te gaan, dan hoop je toch op mooi resultaat!! Super dat je opnieuw mag!!

Ik ben 22-11 geopereerd en heb de protheses dual plane. Ik had me voorbereid op de ergste pijn, maar het is me 1000% meegevallen!!! Als ik mijn paracetamol om de 6 uur neem dan voel ik helemaal geen pijn!!! Het is alleen daarom heel moeilijk om rustig aan te doen. Ik heb namelijk een dochter van 1 jaar die graag opgetild wilt worden en dan is nee zeggen moeilijk... Maar na overleg met mijn pc mag ik volgende weeg weer rustig beginnen met tillen :)

Ik heb een fotoboekje aangemaakt daar kun je het resultaat zien..

Heel veel succes volgende week!! En met je nederlands is niks mis hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja! Stomen!......dat is ook een hele goeie :-)

Paracetamol mag altijd en extra vitamines ook....maar ik zou de kliniek even bellen of je een antibiotica kuurtje mag hebben voor

die 4 daagjes(dat je daar bv morgen mee begint) Even informeren bij ze of dat geen kwaad kan ivm je narcose.En je huisarts om

advies vragen.Kleed je lekker warm aan he?En goed je rust pakken.Het zou inderdaad heel zonde zijn om het af te zeggen....al begrijp

ik je zorgen heel goed hoor :-)

Zorg goed voor jezelf en heel veel beterschap! xxxxxxxxxxx knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi daar!

Bedankt voor julie raecties!

Ik heb de klieniek gebeld, zonder korts is geen probleem en ik word langzaam beter. Ben alleen nog erg moe ;(((( Niet echt goede timming. Dat noemen we PECH, toch!

Net als jouw story over de zwangerschap B.D. :)

A fijn...laatste dagen. De paniek wordt steeds groter ;)))) nog wat dingen voorbereiden thuis, arnica druppels gekocht, pijstillers,etc en ga ik dinsadad rond 14.00 onder het mes! ! Voorige keer mocht ik meteen s 'ochteds en nu moet ik nog de half dag wachten ;( Brrrr!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh...gelukkig dat het allemaal door kan gaan!! :-)

Dinsdag al...spannend zeg! Het gaat echt opschieten voor je nu:-) Ja? Ben je zenuwachtig?

Kan ik mij heel goed voorstellen.Inderdaad wel jammer dat je pas s'middags geopereerd

wordt,maar dat is helaas niet anders.Mag je dan wel iets eten eigenlijk?Anders wordt het

wel heel moeilijk voor je(ik had al trek s'ochtends,kun je nagaan...haha)

Goed dat je pijnstillers en druppels hebt nu.Ik hoop dat je goed op zult knappen voor

dinsdag.Je hebt gelukkig nog een paar daagjes:-)

Ik ben echt zooo benieuwd hoe je ze vindt strakjes!! Ik weet zeker dat je er superblij

mee zult zijn:-) Eindelijk mooie topjes en bikini's aankomende zomer :-)

Nou,ik denk aan je.....knap maar lekker op en ik hou je topic in de gaten hoor!

Fijne avond nog xxxxxxxxx liefs en knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moniq:-)

Hoe gaat het met je meis?Ben je inmiddels al weer wat opgeknapt van je verkoudheid?Heb je het gevoel dat de

pijnstillers en druppels wel hebben geholpen?En hoe voel je je over dinsdag?....yeahh...nog 2 daagjes!!! :136:

Echt zooo spannend! Ben je nog steeds zenuwachtig?Of ben je wat rustiger geworden?Heb je oxezepam gekregen

die je op de operatiedag kan innemen zodat je relaxeder bent?Want dat kan goed helpen om wat rustiger te blijven:-)

Ik hoop dat alles goed met je gaat.....weet dat er aan je gedacht wordt! :-)

fijne dag nog,rust maar lekker uit en we spreken elkaar weer

xxxxxxxxx liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve B.D. !!!!

Wat lief dat je aan mij denkt. :59:

Het gaat wel beter met mijn verkoudheid,en nu ben echt bang en errrrrg zeneuwachtig. ;) Je weet het wel .......Nog 1 dag!

Ik mag nog voor 7 uur nog een beschuitje eten, maar het wordt moeilijk tot 14.00 met leeg maag te overleven ;)

Ik hoop geen korts of complikaties na dinsdag te krijgen en we zullen zien hoe het deze keer wordt :1big_boobs:

Hoe is het met jou????

Nog zo veel pijn? Ben je al een beetje zelfstaandiger thuis geworden of gaat het nog niet?

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow, Moniq

ik hoop voor jou dat het allemaal mee vallen gaat straks.

gewoon proberen over je heen te laten gaan (komt goed)

en straks kan je fijn bikini's passen gaan (LOL) en zie je er weer uit

om door een ringetje te halen.

ik ben benieuwd.................liefs van vlindertje

xxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moniq! :-)

ik ben blij je te horen:-) Gelukkig gaat het veel beter met je gezondheid,dat zal wel een rustiger gevoel geven voor straks.

Ja....7 uur voor je operatie niet mogen eten is best lang inderdaad.Veel beschuitjes eten voor 07.00 uur dus :-P

Je mag waarschijnlijk ook niets drinken dan he? Misschien kan het zuigen op een zuurtje wel helpen.Dan heb je

niet zo'n droge mond en je doet heel lang met zo'n snoepje:-)

Met mij gaat het wel beter hoor,dank je wel:-) Vandaag visite gehad van een lieve vriendin die meteen aanbood om

te stofzuigen.Ik zei ''nee schat...laat maar,dat kan ik wel met rechts'' maar daar wilde ze niets van weten.Heel lief van

haar.Verder doe ik alles zelf gewoon en dat gaat goed hoor.Ze heeft mij trouwens wel verwend vandaag.Een grote doos merci

chocolaatjes,thee,een lieve theekop en een tijdschriftje...de schat!!

En ik sluit mij bij vlindertje aan....strakjes straal je als een topmodel in je bikini's en mooie topjes!! Ik kan niet wachten

om te horen van je,wat je vindt van het eindresultaat.Ik ben echt zo benieuwd!

Ik hoop dat je na dinsdag heel snel op zult knappen...goed je rust nemen he?En ik hoop dat vlindertje zich ook snel beter zal voelen!

We komen er wel,meiden! Van de zomer zijn we supertrots:-)

Jeetje meis.......het is nu echt al bijna he?Wij gaan in elk geval kaarsjes voor je branden en wierookjes...positieve en helende

gedachtes naar je zenden...en voor je het weet heb je je mooie boobies!!

Zorg goed voor jezelf,sterkte met afwachten nog he? We denken aan je!

xxxxxxxxxxx liefs :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je je voorstellen dat je morgen om deze tijd je prachtige nieuwe boobies hebt?!!......yeahhhh! :136:

Spannend allemaal he?Ik heb alvast een kaarsje voor je aangedaan bij mijn boedha en er brandt een lekker wierookje:-)

In de hoop dat alle nerveuze en gespannen gevoelens,tot het minimum beperkt zullen blijven voor je.

Ik denk aan je meis......ik hoop dat je helemaal opgeknapt bent inmiddels en een beetje fit de OK in zal

gaan...lekker slapen,wat moois dromen...en ontwaken met je droom boobies!!! :-D

We hopen stiekem nog iets van je te horen vanavond,hoe je je voelt....en anders wil ik je alvast heel erg

veel sterkte en succes wensen voor morgenmiddag! Zorg goed voor jezelf en doe rustig aan:-)

Alvast een klavertje 4 voor al het geluk van de wereld morgen! :71:

xxxxxxxxxxxxxx dikke knuffel!! Zet m op,meisje! xxxxx

:43::171::179::177::179::178::173::181: , :171::179::177::179::178::173::181: !!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.