Ga naar inhoud

Depri en zeer ontevreden......


Moniq

Aanbevolen berichten

Hi Ladys,

Ik ben Monique, ben geen Nederlandse vandaar alle foutjes in mijn geschrijft ;( Sorry !!!

1 jaar geleden heb ik bv ondergaan ( 210 cc), en sinds paar maanden ben ik gewoon diep ongelukkig en depri door de resultaat. Pc zou mijn protezen achter de spier plaatesen, maar hij heeft het toch voor de spier gedaan. Ik heb te weinig vetlagje, dus...... Ik schaam me nu dood, ik durf niet naar de strand, geen decolettes, etc want die randjes zijn zo zichtbaar.........

Ik weet niet hoe moet ik nu verder leven......

Heeft iemand het zelfde meegemaakt?

grtjes

M

Ps. Zie foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey monique

Als ik het zo bekijk lijkt het alsof je linker borst last heeft van kapsel?

Rechts loopt mooi af dus voor de spier had mischien we gekund?

Ik zou zeker terug gaan want dit klopt niet!! :unsure:

Succes meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

deze borsten doen mij denken aan plus minus 25 jaar geleden..........ik heb toen ook een bv gehad, de inplantaten waren toender tijd ook veel minder van kwaliteit en ik had ook 2 tennisballen ik kon er niet eens op liggen.

ik zou toch eventjes contact op nemen met haarlem en er naar laten kijken.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou eerlijk gezegt ook depri zijn in uw plaats ...

Heb je tijdens je intake gezegt wat je wou en wat absoluut niet ?

Heeft de chirurg een verklaring gegeven waarom hij jouw protheses toch voor ipv achter de spier plaatste ? Je doet een plaatsing toch om verschillende redenen en het lijkt me erg raar dat die dan (zonder te zeggen waarschijnlijk ook nog) het tegenovergestelde doet ...

Weet je ook welke vulling in de protheses zit ?

Ben je al terug op controle geweest ? Je kan altijd een afspraak maken , zou dan niet de echte reden zeggen waarom je bijkomend consult wil hoor want dan wimpelen ze je toch maar af .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een nachtmerrie! Ik zou direct terug gaan naar mijn chirurg! En als deze mij niet wil helpen zou ik een second opinion elders aanvragen!

Dit kan zo echt niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Errrrrg bedankt voor jullie reacties.....

Ja, ik ben natuurlijk terug geweest met mijn klachten, en dan hoorde ik dat het toch niet zo erg is en bla, bla, bla... Hij zei dat omdat ik aerobics lessen geef, zou het beter zijn op de spier....Natuurlijk het kan weer op nieuw onder de spier, maar moet ik dan weer betaalen....

Ik ben gewoon ten eide raad.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Monique,

net als de andere meiden leef ik erg met je mee joh....Wat een onproffesionele houding neemt je PC aan zeg!

Kan daar best boos om worden,kom op zeg!Het is nogal een bedrag wat je ervoor neerlegd en dan wil je

uiteraard meer dan tevreden kunnen zijn met het resultaat.Dat is het aller allerbelangrijkste waar een kliniek

naar zou moeten streven...tevreden clienten! Maar goed....ik vind het heel erg voor je en het lijkt inderdaad

wel of je kapselvorming hebt aan de linkerkant.Je vertelde al dat je weinig vet op je borsten had dus dat zou

het ook kunnen verklaren,de randjes...heb je er last/pijn van?Of voelen ze verder wel goed aan?

Ikzelf heb ook niet veel vet op mijn borsten dus bij mij zijn ze dual plane geplaatst.Ik heb helaas wel last van

kapselconstractie dus ik ga over een maand opnieuw onder het mes voor een herstel operatie aan de linkerkant.

Ik ben eigenlijk best benieuwd waar jouw PC/Kliniek zit want ik heb mijn consulten ook gehad in Haarlem namelijk.

Evenals de hechtingen laten verwijderen.De operatie zelf is in amstelveen gebeurd maar hoort wel bij hun.Ik moet

zeggen dat het bij mij allemaal heel netjes afgehandeld is.Zo betalen zij de herstel operatie en word ik echt serieus

genomen als ik vragen heb of mij ongerust maak.Vandaar.....

Ik zou er zeker nog een keer langs gaan met de mededeling er werk van te maken als er niet serieus naar een oplossing

gezocht wordt door ze.Dit mag je eigenlijk niet tolereren(ik besef dat het makkelijk gezegd is hoor......)Maar...net als je bij

medische missers terecht kan bij het regionaal tuchtcollege(als je er niet uitkomt met de desbetreffende arts)....moet

er ook iets zijn waar je hiervoor terecht kunt.Proberen een gesprek aan te gaan met de directie van de kliniek misschien?

En anders zou ik de ''geschillencommissie zorginstellingen'' inschakelen.(ik heb het even voor je opgezocht) Want bij

het regionaal tuchtcollege krijg je geen schade vergoeding.Als ik mag zeggen wat ik zou doen?.....eerst een laatste poging

om met je PC tot een acceptabel compromis te komen.Dan de directie inschakelen van de kliniek.Misschien hebben ze

wel een klachten functionaris/vertrouwenspersoon in dienst(bemiddelaar) dan zou ik daar een afspraak mee maken en

als laatste optie de geschillencommissie zorginstellingen.

Ik wil je veel sterkte en succes wensen meis....dit is wel het laatste waar je allemaal zin in hebt natuurlijk,maar je moet

helaas hard voor jezelf opkomen in dit soort situaties! Take care!

liefs Baby'sDrankkast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn wel gelijk, maar ik moest een hand optillen om foto te maaken.....

Ik vind ze afschuwelijk, net 2 tennis balletjes, toch?

Ik ben in Haarlem geweest....

HOI!! waar in Haarlem ben je geweest? welke Kliniek en arts???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Monique,

net als de andere meiden leef ik erg met je mee joh....Wat een onproffesionele houding neemt je PC aan zeg!

Kan daar best boos om worden,kom op zeg!Het is nogal een bedrag wat je ervoor neerlegd en dan wil je

uiteraard meer dan tevreden kunnen zijn met het resultaat.Dat is het aller allerbelangrijkste waar een kliniek

naar zou moeten streven...tevreden clienten! Maar goed....ik vind het heel erg voor je en het lijkt inderdaad

wel of je kapselvorming hebt aan de linkerkant.Je vertelde al dat je weinig vet op je borsten had dus dat zou

het ook kunnen verklaren,de randjes...heb je er last/pijn van?Of voelen ze verder wel goed aan?

Ikzelf heb ook niet veel vet op mijn borsten dus bij mij zijn ze dual plane geplaatst.Ik heb helaas wel last van

kapselconstractie dus ik ga over een maand opnieuw onder het mes voor een herstel operatie aan de linkerkant.

Ik ben eigenlijk best benieuwd waar jouw PC/Kliniek zit want ik heb mijn consulten ook gehad in Haarlem namelijk.

Evenals de hechtingen laten verwijderen.De operatie zelf is in amstelveen gebeurd maar hoort wel bij hun.Ik moet

zeggen dat het bij mij allemaal heel netjes afgehandeld is.Zo betalen zij de herstel operatie en word ik echt serieus

genomen als ik vragen heb of mij ongerust maak.Vandaar.....

Ik zou er zeker nog een keer langs gaan met de mededeling er werk van te maken als er niet serieus naar een oplossing

gezocht wordt door ze.Dit mag je eigenlijk niet tolereren(ik besef dat het makkelijk gezegd is hoor......)Maar...net als je bij

medische missers terecht kan bij het regionaal tuchtcollege(als je er niet uitkomt met de desbetreffende arts)....moet

er ook iets zijn waar je hiervoor terecht kunt.Proberen een gesprek aan te gaan met de directie van de kliniek misschien?

En anders zou ik de ''geschillencommissie zorginstellingen'' inschakelen.(ik heb het even voor je opgezocht) Want bij

het regionaal tuchtcollege krijg je geen schade vergoeding.Als ik mag zeggen wat ik zou doen?.....eerst een laatste poging

om met je PC tot een acceptabel compromis te komen.Dan de directie inschakelen van de kliniek.Misschien hebben ze

wel een klachten functionaris/vertrouwenspersoon in dienst(bemiddelaar) dan zou ik daar een afspraak mee maken en

als laatste optie de geschillencommissie zorginstellingen.

Ik wil je veel sterkte en succes wensen meis....dit is wel het laatste waar je allemaal zin in hebt natuurlijk,maar je moet

helaas hard voor jezelf opkomen in dit soort situaties! Take care!

liefs Baby'sDrankkast

Heel erg bedankt voor je brief Baby'sDrankkast!

Ik ben daar inderdaad nog een keer geweest met mijn drama. Ze willen mij helpen als ik weer 1000 euro bij betaal.....Ik vind erg veel geld voor iets wat al gedaan zou moeten zijn, toch! Als ervaren pc weet je toch wat voor resultaat je krijgt, etc. Ik voel me gewoon niet serieus genomen en weet je...probleem is dat mijn nederlandse taal is niet goed genoeg om nu te vechten met allerei instanties.

Ik ben ook in Amstelveen door dr. de Boer geopereerd. MIjn linker borst doet veel pijn, denk jij dat ik ook een kapselvorming krijg?

Hoe lang geleden had jij je bv? Heb je en foto van je boobies? Hoe weet ik dat het kapselvorming is????????????????

Wat erg voor je ook je weer onder de mes moet. Sterkte ermee! Laat iets van je weten, graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moniq,

Ik ben me nog aan het orienteren en kwam jouw topic tegen. Wat ontzettend vervelend voor je. Ik zie dat je linker borst op de foto meer omhoog staat en de rechter borst lijkt mooier te vallen. Je zei dat dit ook kwam omdat je zelf de foto hebt gemaakt.

Ik ben benieuwd hoe het er uitziet wanneer je je armen gewoon naar beneden hebt hangen. Ziet het er dan nog steeds zo uit of is het dan beter? Zijn ze dan meer gelijk of wordt het alleen maar erger?Heb je daar ook een foto van? Ik stel wel veel vragen he, sorry hoor. Als hij pijn gaat doen is het misschien toch wel kapsel (of doet dat geen pijn, dat weet ik eigenlijk niet).

Ik zou de kliniek dan nog een keer bellen of ze kunnen kijken of het kapsel is.

Veel sterkte,

Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor je brief Baby'sDrankkast!

Ik ben daar inderdaad nog een keer geweest met mijn drama. Ze willen mij helpen als ik weer 1000 euro bij betaal.....Ik vind erg veel geld voor iets wat al gedaan zou moeten zijn, toch! Als ervaren pc weet je toch wat voor resultaat je krijgt, etc. Ik voel me gewoon niet serieus genomen en weet je...probleem is dat mijn nederlandse taal is niet goed genoeg om nu te vechten met allerei instanties.

Ik ben ook in Amstelveen door dr. de Boer geopereerd. MIjn linker borst doet veel pijn, denk jij dat ik ook een kapselvorming krijg?

Hoe lang geleden had jij je bv? Heb je en foto van je boobies? Hoe weet ik dat het kapselvorming is????????????????

Wat erg voor je ook je weer onder de mes moet. Sterkte ermee! Laat iets van je weten, graag!

Hey Moniq,

dr.de Boer?.....meen je niet! Ik ook!

Goh....vreemd,want ik heb persoonlijk wel goede ervaringen met ze.

Er werd mij meteen verteld dat zij de kosten van die herstel operatie voor hun

rekening zouden nemen en dat vind ik wel netjes(je hoort ook vaak andere verhalen

van klinieken)

Maar je hebt dus wel pijn aan je linkerborst :23: Dat hoort niet inderdaad.De eerste weken...

maar daarna zou dat langzaam wel weg moeten trekken.Het zou heel goed kunnen hoor,dat je last hebt

van kapselvorming.Hoe zit het met je borsten als je je armen omhoog doet? Blijven ze dan op gelijke

hoogte? Bij mij is het namelijk zo dat je dan pas echt het verschil tussen die 2 ziet.Op het moment dat

ik langzaam mijn armen in de lucht gooi....dan zie je mijn linkerborst helemaal naar boven trekken.Het

wordt een kleiner balletje,terwijl rechts redelijk mooi op zn plek blijft.Je ziet bij de linkerkant het litteken

ook goed omdat hij zo naar boven trekt.

Je vroeg om wat foto's....ik heb er een paar gevonden van 2 dgn po,5 mnd po en ik heb er net 1 gemaakt

terwijl ik mijn armen omhoog doe.Dan kun je zien wat ik bedoel.Ik zal een album maken in de galerij.

Wat ook vreemd was...was dat de linkerborst heel erg blauw werd en de rechterkant,daar was geen plekje

te zien! Maar dat kan ook toeval zijn hoor. Ik had dus ook haast geen vet op mijn borsten en had een klein

A cupje...nu heb ik een normale maat 75 B.Echt heel vreemd dat dr de Boer ze bij jou niet dual plane heeft

geplaatst! Dan had het resultaat wat natuurlijker geworden.Als ik mijn handen in mijn zij zet en mijn

borstspieren aanspan...dan zie je ze wel wat opzij trekken maar daar stoor ik mij niet aan.Dat hoeft voor

jouw beroep geen probleem te zijn,lijkt mij.

Ik zal je een berichtje sturen als ik de foto's geplaatst heb :1:

Tja....ik vind duizend euro bijbetalen ook wel erg veel hoor! Ze mogen je best meer tegemoet komen :23:

Zo krijg je het gevoel dat het puur om het geld gaat,echt minder hoor,dit!!

We houden elkaar op de hoogte meis!

liefs Baby'sDrankkast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniq,

nog even 1 dingetje he?....als nou WEL blijkt dat je kapselvorming hebt?(en je zou evt bij een andere kliniek

voor een second opinien kunnen gaan,om dat zeker te weten) dan heb je dus wel recht op volledige

vergoeding hoor!Ik wens het je niet toe......maar ergens hoop ik het wel,want dan valt het onder de

garantie en kost het je niet weer een hele smak geld! Ik ben benieuwd wat je gaat doen

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

nog maals bedankt voor jullie steun en alle reacties. Ben blij dat jullie er zijn want ik ben alleen en niemand van mijn omgeving weet het dat ik bv heb gedaan en zo wou ik het liefst houden.

Ik heb nog extra fotos gemaakt(zie Galerij), beide borsten zijn wel gelijk, mijn linker borst doet regelmatig pijn en is ook veel 'afgescheid " van mijn eigen borst. Zou dat kapselvorming zijn?..Ik ga snel een afspraak maken.

Ik weet niet of het te zien is op de fotos , maar ik vind die randjes afschuwelijk, en mijn borsten hangen nu al ( 1 jaar na bv!) Ik kan niet eens iest met een decolette aan, want je ziet meteen dat ik 2 silikonen in mijn bh heb!!!!

MIjn pc zei dat het mee valt.....Sorry,hoor! Ik heb zo veel geld uitgegeven, zo veel pijn en stressss en .....nu moet ik alsnog alles verbergen.....Goede push-up bv was veel beter en goedkoper.....) Zoiets doe je om jezelf beter en gemakkelijk te voelen, toch? Nou..ik was veel relaxer met mijn push-ups!!!!!!!!!!

Zelf wou ik het zelf onder de spier of dual p. maar hij dacht: ik doe aerobic dus doen we op de spier.......( dat zegt ie nu) Hij heeft mijn leven verwoest ( zo voel ik me nu...)

En eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet wat moet ik verder doen....alweer onder de mes? ( Ik heb veel topics hier gelezen en BEDANKT dat jullie zo eerlijk hier zijn vooral over minder leuke dingen) .... Ik ben nu erg bang voor alle complicaties, etc want je weet maar nooit....

Ps. Sorry voor mijn gebroken nederlandse taal...;) fotos zijn op de Galerij ....ben benieuwd naar jullie reacties......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniq,

nog even 1 dingetje he?....als nou WEL blijkt dat je kapselvorming hebt?(en je zou evt bij een andere kliniek

voor een second opinien kunnen gaan,om dat zeker te weten) dan heb je dus wel recht op volledige

vergoeding hoor!Ik wens het je niet toe......maar ergens hoop ik het wel,want dan valt het onder de

garantie en kost het je niet weer een hele smak geld! Ik ben benieuwd wat je gaat doen

liefs B

Dankje voor je tip B, inderdaad als je dat binnen 1 jaar na bv krijgt, heb je daar recht op.....Moet wel graag III of IV zijn.....Ik weet nu niet wat erger is...;)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniq,

Je Nederlands is prima hoor, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen!

Ik vind het ontzettend naar voor je dat je niet de borsten hebt gekregen die je had gewild.

Je arts had jouw implantaten echt onder de spier / dualplane moeten plaatsen vind ik.

Ik hoop dat je er uit kunt komen met je arts..

1000.- vind ik nogal een hoog bedrag!

Groetjes en sterkte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniq :-)

Wat goed dat je je foto's in de galerij hebt gezet,ik heb ze net even bekeken.

Ja...ik zie wat je bedoeld.Echt jammer want het gaat echt om de randjes van boven he?

Aan de onderkant zien ze er mooi rond uit,je tepel zit ook mooi in het midden :-)

Ik snap niet dat hij niet geadviseerd heeft om voor anatomisch gevormde protheses

te gaan.Misschien oordeel ik trouwens veel te snel nu,maar het lijkt erop dat je ronde

protheses hebt...klopt dat? Het lijkt mij dat je bij weinig vetweefsel het beste druppel

vormige protheses kan hebben,als het op de spier geplaatst wordt.Ze zijn wel wat duurder

maar als het resultaat natuurlijk wordt,heb je dat er wel voor over.Desnoods stel je dan

je operatie wat langer uit..

Ik ben benieuwd of je zal overwegen een second opinien te laten doen.Bij de meeste klinieken

is het eerste consult gratis en vrijblijvend(desnoods vraag je een verwijsbrief aan je huisarts voor

een plastisch chirurg in een ziekenhuis) want dan heb je zekerheid voor jezelf,meis!

En dan vind ik het niet meer dan redelijk dat mediconsult de herstel operatie voor hun rekening

neemt.

Sterkte en succes:-) Liefs B

p.s: zoals Parkiet al zegt...je nederlands is echt prima hoor! Mijn complimenten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Parkiet en B .D. van jullie steun en lieve woorden!!!

Ik ben zo depri en verlamd door al die ellende geweest dat ik niet eens energie had om iets te ondernemen..;((((

Ik heb een afspraak geregeld morgen met pc in Haarlem en ga ik nog maals proberen om uit te komen.Hoe kan ik hem als nog overtuigen dat er foutje is gemaakt ik en ik ben daar door een enorme slachtoffer geworden.....

Misschien is het inderdaad een kapselvorming? Is dat niet iets trouwens wat steeds terug komt omdat je lichaam iets niet wilt accepteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

jeetje...ik zal echt voor je duimen straks! Heel veel succes met het gesprek in haarlem!

En als je dit berichtje nog leest voordat je weggaat,vraag waarom hij je niet geadviseerd

heeft om anatomisch gevormde protheses te nemen.

Nou,het is niet gezegd dat de kapsel weer terugkomt hoor...kwestie van geluk hebben,denk ik.

Sterkte....ik zal aan je denken!Zet m op!

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.