Ga naar inhoud

Depri en zeer ontevreden......


Moniq

Aanbevolen berichten

Hey Moniq

Als de prothesen achter de spier geplaatst worden heb je minder kans op kapselvorming.

Dat bij jou de prothesen voor de spier geplaatst zijn lijkt mij een fout van de chirurg...vind dus ook dat hier een heroperatie moet komen en dan kosteloos!

heel veel succes meid: ik hoop dat er een goede oplossing komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Moniq:-)

ik heb echt aan je moeten denken vandaag en hoop zoooo dat je iets

hebt kunnen bereiken met dat gesprek! Zo niet,dan zou je nog kunnen

overwegen om vervolgstappen te ondernemen om het alsnog voor

elkaar te krijgen.Ik bedoel.....het gaat hier niet om een pakje koekjes

van vijf euro die niet helemaal goed zijn.Het is wel je lijffie! En bovendien

een behoorlijk bedrag.Ik ben benieuwd....

@ikke59....was het bij mij maar waar,hahahaha.Ik heb ze ook achter de

spier(deels,dual plane) en ik moet over een maandje voor een herstel

operatie ivm kapselconstractie.Ik denk dat dat niet veel uitmaakt.Kwestie

van geluk hebben,denk ik :-) (rechts is wel goed trouwens)

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Dames,

Ik heb geen kapselvorming en hij kon mij niets beloven maar hij gaat nog een keertje overleggen of mijn heroperatie vergoed zou worden. (Niet dat ik sta te poppelen om weer onder de mes te gaan met alle risicos, etc. Grrrrrrr!!!!!!.... Maar zo kan ik ook niet leven.) Weer afwachten dus.......

Een ding is zeker : Zonder jullie steun zou ik de kracht niet hebben om te vechten

Ps. Errrrrrg lief dat je aan mij dacht Baby's D. ;) Ik ga ook voor je duimen 29te

Liefs

M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI Moniq!!

wie heb je gesproken bij mediconsult? dokter Ludlage??? of dokter de Boer??

en met wie moet hij overleggen dan?/

Ik vind dit zeer raar hoor, iedereen kan zien dat de beslissing om op de spier te plaatsen een foute keuze is geweest,

ik snap er niets van!

Ik ben heel erg in verwarring hierdoor juist omdat mijn ervaring zo goed is, kan ik dit niet met elkaar rijmen!

Wanneer hoor je meer?

Ik hoop voor jou dat je een kosteloze wissel krijgt hoor, ik zal zeker voor je duimen!!

heel veel succes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniq!!

Nou....nog niet helemaal uitgesloten dus dat het vergoed gaat worden,best positief nieuws:-)

Goed van je dat je bent gegaan!Spannend zeg....dat afwachten.Weet je ongeveer wanneer

je teruggebeld wordt?Of kon hij daar niets over zeggen?

dr.Ludlage gaat over dit soort beslissingen,dat weet ik zeker ivm een vriendin die ook iets

aan de hand heeft gehad.dr de Boer doet de planning en de ingrepen.

Ja jolly,ik heb hetzelfde als jou.....bij mij is het ook allemaal netjes geregeld en goede nazorg.

(zonder twijfel werd mij verteld dat mijn hersteloperatie vergoed zou worden,erg netjes!)

Ik ben ook tevreden over ze...maar ik vind dit wel erg wat hier gebeurd...met Moniq's situatie.

Sterkte Moniq,met deze onzekere periode! Ik ben blij dat we je konden steunen(en dat blijven we

doen hoor!) :-) Uiteindelijk heb je zelf de kracht weer terug weten te vinden,wees trots op jezelf.

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ze zijn wel aardig in Haarlem, hoor!

Maar het feit is dat ik voel me nu net als mijn hele leven verpest is en ze zeggen...."ach! het valt mee!" Ik schaam me nu erger voor mijn borsten dan toen ik altijd goed gevoelde push-up had. De hele zommer tot over mijn nek bedekt, altijd in stress, geen strand en ook geen vacanties want ik durf niet in bikini....HET is geen leven EN ZEKER NIET VOOR ZO VEEL GELD!

Ik ging zojuist daar naar toe omdaat ik echt vertrouwde gevoel had na de eertste gesprek. A fijn.....Ik weet zeker dat Dr. de Boer geweldig pc is, maar iedereen kan foutje maken... Tja ..hoe kan ik het anders noemen......;((((((

Ik had gesprek met Dr. Ludlage en hij moet het overleggen met Dr. de Boer en hoor ik het pas als ze allebei tijd voor hebben, Wie weet wanneer, aangezien hoe druk ze nu daar hebben. Afwachten dus....

Liefs,

m

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniq:-)

ik hoopte eigenlijk dat je al iets gehoord had van de kliniek.....

Ik heb regelmatig aan je moeten denken...gun je zooo dat ze

tot een goede oplossing komen die acceptabel is voor jou !

Nou ja...ik hou je topic goed in de gaten en blijf voor je duimen.

Als er 1 mooie boobies verdiend,dan ben jij het wel...na de ellende

die je ervan hebt ondervonden :-(

Sterkte meissie!!

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie,

ik wil je gewoon even laten weten dat er aan je gedacht wordt....

En ik hoop dat je snel het verlossende telefoontje krijgt met goed nieuws.

Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf :-)

liefs B xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Meis,

Persoonlijk vind ik het extreem vervelend voor je als ik dit allemaal zo Lees.

Al helamaal dat er niet aan de gemaakte afspraken word gehouden en jij daar zelf vor moet opdraaien.

Ik hoop voor je dat je niks zelf hoeft te betalen voor de volgende operaties! Zo ja, dan zou ik er goed over na denken of je dat überhaubt daar nog wil laten doen of dat je het ergens anders laat doen.

Dit zal niet alleen een lichamelijke teleurstelling voor je zijn vast ook mentaal. Kan me voorstellen dat je zeer teleurgesteld bent in het uiteindelijke resultaat waarop je gehoopt had dat het erg mooi zou worden.

Ik wens je heel veel sterkte en succes!!!

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!! heb je al wat gehoord?????? als je nog steeds weet zou ik zelf ff bellen hoor! je wilt toch weten waar je aan toe bent?

Ik was vandaag op controle, alles goed, maar dat wist ik al, zoals ik je verteld heb ben ik wel heel tevreden over dr de Boer.

Ik wens je heel veel sterkte toe en weet dat we hier met je meeleven hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Dames!

Nog steeds geen bericht....;((((((((

Afwachten...afwachten...afwachten........

Het ergste is, dat je hier eigenlijk geen rechten hebt.

Al zou ik de moed en geld hebben om een advocat te nemen, hoe kan ik bewijzen dat hij heeft zijn best niet gedaan......

Mentaal ben ik gebroken en naar mijn gevoel zou ik dit of couurse ( !!!!!!!!!!!!! ) vergoed moeten krijgen plus... een schade vergoeding voor de hele klote jaar van mijn leven en dat ik weer op nieuw onder het mes moet, toch?

Nog maals BEDANKT voor jullie lieve woorden!

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moniq,

fijn om even wat van je te horen!!

Je hebt zeker wel rechten! Je lijdt er niet alleen lichamelijk onder,maar ook geestelijk.

Je zou via je huisarts een verwijsbrief kunnen krijgen voor een plastisch chirurg in het ziekenhuis.

En wat je ook zou kunnen doen,is op gratis consult gaan bij tenminste 2 andere klinieken.

Het mooiste zou zijn als je zwart op wit krijgt dat het eindresultaat niet naar behoren is.Maar ik

weet dat dat erg moeilijk is.Andere klinieken werken daar niet graag aan mee,belangeloos.

Ik zou ze inderdaad zelf weer even bellen en kijken wat daar uit komt.

Je kan daarna bv bellen met WKCZ-klachtencommissie : 0900-2437070

of postbus51 van de rijksoverheid : 0800-8051

of: stichting klachtenregeling eerstelijnszorg : 010-2095934

Als je er niet uitkomt met de kliniek...dan zou je dit bv kunnen doen.

Als je even googled...komen er nog veel meer opties tevoorschijn.

Het is gewoon een principe kwestie.Je bent niet blij en ongelukkig en daarbij is het eindresultaat

niet wat je ervan verwacht had...daar moet een

oplossing voor komen...punt uit!

Een advocaat zou een optie kunnen zijn,maar kost je WEER een smak geld.En deze instellingen

kunnen je telefonisch al wat advies geven.

Misschien hebben ze het gewoon te druk nu,waardoor je nog niets gehoord hebt...

Ik zou morgen toch proberen te bellen.

Sterkte meis:-) xxx liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moniq:-)

goed dat je hoop houdt! Dat is heel positief van je:-)

Ja,ik denk ook dat ze het druk hebben.Dat was in februari al,toen ik geopereerd werd...en het

zou zomaar kunnen zijn dat veel vrouwen nu alsnog de knoop doorhakken om voor een BV te gaan...

nu de feestdagen voor de deur staan.Een mooi cadeau voor zichzelf en er prachtig uitzien met de feestdagen:-)

Ik vind het heel erg netjes van je dat je afwacht en niet wil pushen....maar denk je op de 1e plaats ook even aan

jezelf nu? Je hebt er alle recht toe antwoord te krijgen he?

Helemaal omdat het een gevoelskwestie is...je wilt toch graag weten waar je aan toe bent.Die onzekerheid is

ook niks! En het wordt gewoon tijd voor je dat je deze vervelende periode af kan sluiten.Met of zonder goed

nieuws.

Luister maar naar je gevoel en als je nog even af wil wachten,dan zou ik dat zeker doen:-)

Ze gaan je echt wel bellen,dat geloof ik zeker....maar...denk aan jezelf :-)

Jaja...nog 3 weekjes en dan is het zover.Ik ben helemaal niet nerveus eigenlijk.En vertrouw erop dat het

herstel veel voorspoediger zal verlopen als de eerste keer.Ik hou je op de hoogte!!

xxxxxxx liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi daar!

Vandag een telefoontje van Dr.Ludlage gekregen......Ik mag 6 December onder het mes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATIS !!!!!!!!!! ;)

WOW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yoepiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoerrrrrra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben errrrrrrrg blij en tegelijk ...Totaal in de paniek....

1 jaar geleden was ik zo blijk om bv te doen.... Eindlijk heb ik 2 borsten i.p.v. uitgezakte theezakjes ( ik ben ooi 10 kg zwarder geweest) dacht ik...helaas werd het groote en pijnlijke telurstelling........

Wat wordt het nu na 6 December???????????????

Anyway...nog maals bedankt voor jullie steun, zonder jullie had ik dat niet doorgezet!

Nu moet ik nog ff nadenken of ik dual plane wil of helemaal achter de spier?

Wat is jullie ervaring?

Is er iemand die heeft ook zulke wissel meegemaakt?

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Moniq'

heel mooi dat je zo snel aan de beurt bent.........en nog gratis ook (mag ook wel toch)

ikzelf heb dual plane da's de nieuwste techniek..........en ik ben er best wel tevreden mee.

jij bent iets later als mij aan de beurt.............ik mag 30 nov. en ik krijg een wissel.

krijg je ook meer cc?

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniq,

Wat super voor je! :126:

Ik snap dat het je wel een dubbel gevoel geeft.. maar het zal hopelijk stukken mooier worden :)

Een verlaat sinterklaascadeau! :D

Ik zou zeker voor dual-plane gaan!

Je geeft aan dat je voorheen theezakjes had dus als je dan voor dual-plane kiest heb je in ieder geval minder kans op een double bubble!

Sterkte! :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI moniq!!!

ik ben echt superblij voor je!! als ik jou was zou ik zeker voor dualplane gaan, je bent nu zo slank, en anders ga je de randen van de prothese weer zien!!

heel veel succes ermee, ik ben overtuigd dat het goed komt!!

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt???.....WAUWWWWW!!!!!!! :136::136::136:

YEAHHHH!!!!!!! you go girl!

hahahaha...aaaaah meissie!! Mijn hart maakt een sprongetje voor je!!

Wat ontzettend fijn voor je ! Jee zeg.......na al die onzekerheid en je verdriet

ervan...zooo'n

fantastisch nieuws! Ik ben echt heel erg blij voor je :-)

Een heel mooi sinterklaascadeautje inderdaad!

Geniet maar lekker van dit geweldige gevoel en nu maar toeleven naar

je nieuwe mooie boobies :-D

xxxxxx liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja enne.....ik zou ook voor dual plane gaan.Ik had ook weinig vet op mijn borsten en je hebt

gezien hoe het bij mij is geworden.Heel natuurlijk.Hoe het zou worden als het volledig onder

de spier zou gaan weet ik niet,ik ken niemand die dat heeft laten doen :-)

Genietze en fijne avond!

Nog even een hieperdepiep hoera sprongetje voor je... :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

haha xxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Dankje ! Dankje iedereen!

Leuk die sprongentjes van je B .D. :1bouncingboobs:

Jah! Ben ontzettttttend blij ( van enne kant) maar ook erg bang :unsure:

Toen, een jaar geleden ging ik totaal onTspannnend onder de narcoze, met alle vertrouwen dat alles goed komt en tja....het is een drama geworden. Wat krijg ik deze keer te verduren?

Hebben jullie dat ook B.D. en VVliendertje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.