Ga naar inhoud

Depri en zeer ontevreden......


Moniq

Aanbevolen berichten

hoi daar!!!

IS ER IEMAND DIE BINNEN 2 WEKEN WEER ONDER HET MES MOEST? sorrrrry voor mijn gebroken nederlandse taal..;)

1 week geleden 6.12.2011 ben ik 2 keer gepereerd, ( 1te keer protezen, 210 cc rnde Natrelle waren op de spier, wat erg lelijk was omdat ik te weinig vetlagje heb, zie topic DEPRI EN ZEER ONTEVREDEN) en het zou nu eindlijk dual plane worden. Helaas is mijn linker protese wel dual plane , maar rechter weer [b]op de spier nu. Hoe dat kan snap ik nog steeds niet!!!!!!!!!!!!

Anyway....Waarschijnlijk ga ik komende dinsdag weer opegesneden om dit te corrigeren. Heeft iemand zoiets meegemaakt??? Wat enne kant wil ik natuurlijk zo snel klaar mee zijn maar is het verstandig(risicos,etc)

Liefs,

Moniq

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo is het Moniq, 3 maal is scheepsrecht!

Blij om te horen dat je positief blijft.

Ik hoop ook voor je dat dit gedoe dinsdag af is gelopen!

Dan kun je herstellen en lekker gaan genieten van de borsten waar je recht op hebt!

Als je morgenmiddag nog niets hebt gehoord zou ik zelf even bellen ;) Weet je waar je aan toe bent.

Groetjes en veel sterkte gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is het Moniq, 3 maal is scheepsrecht!

Blij om te horen dat je positief blijft.

Ik hoop ook voor je dat dit gedoe dinsdag af is gelopen!

Dan kun je herstellen en lekker gaan genieten van de borsten waar je recht op hebt!

Als je morgenmiddag nog niets hebt gehoord zou ik zelf even bellen ;) Weet je waar je aan toe bent.

Groetjes en veel sterkte gewenst!

Dankje lieve Parkiet !!! Het kost een enorme energie om na allees nog positief te blijven ...dat kan ik je vertellen !!!dus hoop ik dat "3 maal is scheepsrecht" ECHT werkt!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn littekens zijn wel een paar keer achter elkaar open gemaakt en opnieuw gehecht, litteken is niet lelijker geworden daardoor.

Maar narcose is nooit goed, of je nu alweer onder narcose gaat of over 2 mnd maakt denk ik niet zo heel veel uit.

Je zal een lichte narcose krijgen omdat je maar heel eventjes onder het mes hoeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moniq,

ik hoop dat je jezelf een beetje af kunt leiden door leuke dingen te doen....is bijna een onmogelijke opgave he?

Praat maar lekker van je af.Tegen ons en tegen je vriendin...want een echte knuffel heb je nu wel nodig!!

Moet je nu a.s maandag weer terug om te laten kijken naar je borst?Ik hoop echt dat er een goede verklaring

voor is en dat je een nieuwe operatie bespaard blijft...time will tell.Hoe eindeloos het ook lijkt te duren voor je.

Hopelijk kun je toch goed je slaap pakken.Ik wens je heel veel sterkte toe meissie.....zorg goed voor jezelf!!

Weet dat we aan je denken hier:-)

xxxxxxxxxxxxx knuf xxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moniq:-)

ik had al gereageerd op je andere topic maar......is het echt zeker dat je opnieuw onder het mes moet???Dat wist ik niet joh...

Ik was in de veronderstelling dat je a.s maandag terug moest komen(na 1 week) omdat ze dan beter konden zien wat

nou het probleem was....maar jeetje!! Het is dus echt fout gegaan???Wat een giga blunder!! Ik kan er nog steeds niet over uit.

Laat staan hoe jij je erover voelt.Tja,het is wel erg snel na 6 december.Maar als het echt niet goed is?...dan kun je het maar beter

gehad hebben.Aanstaande dinsdag al?..pffff.....heftig allemaal voor je!

Echt heel veel sterkte meis,ik hou je topics goed in de gaten.Zorg goed voor jezelf,ik hoop dat je een beetje redelijk kan slapen

want dit valt echt niet mee...

xxxxxxxxxxxx liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Piepke!

en @ B.D. (ik heb je pb verstuurd)

Ja..... ik moet al weer onder het mes 20 December......hier we go again.:((((((((((((((((((((((((((((((((((

Maarrrre.... ik vraag me af of het goed is in zo'n korte tijd weer daar in mijn spier te graaien? Na 2 weken dus....Na een week ok, want alles is nog rauw, maar na 2 weken zijn mijn littekens er bijna dicht, toch?

Heeft iemand dat meegemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi daar!!!

IS ER IEMAND DIE BINNEN 2 WEKEN WEER ONDER HET MES MOEST? sorrrrry voor mijn gebroken nederlandse taal..;)

1 week geleden 6.12.2011 ben ik 2 keer gepereerd, ( 1te keer protezen, 210 cc rnde Natrelle waren op de spier, wat erg lelijk was omdat ik te weinig vetlagje heb, zie topic DEPRI EN ZEER ONTEVREDEN) en het zou nu eindlijk dual plane worden. Helaas is mijn linker protese wel dual plane , maar rechter weer [b]op de spier nu. Hoe dat kan snap ik nog steeds niet!!!!!!!!!!!!

Anyway....Waarschijnlijk ga ik komende dinsdag weer opegesneden om dit te corrigeren. Heeft iemand zoiets meegemaakt??? Wat enne kant wil ik natuurlijk zo snel klaar mee zijn maar is het verstandig(risicos,etc)

Liefs,

Moniq

hoi,

bij was het na 4 weken een correctie omdat de prothese niet goed zat, de draadjes moeten er nu alleen 3 weken in blijven (mischien omdat zo kort op elkaar was)

het nadeel bij mij was dat ik deze keer doodziek van de narcose was. de eerste keer heb ik er niks van geweten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi daar!!!

1 week geleden (6.12.2011 ) ben ik 2 keer geopereerd, ( 1te keer protezen, 210 cc rnde Natrelle waren op de spier, wat erg lelijk was omdat ik te weinig vetlagje heb, zie topic DEPRI EN ZEER ONTEVREDEN) en het zou nu eindlijk dual plane moeten worden.

Helaas is mijn linker protese wel dual plane , maar rechter weer op de spier nu.

Hoe dat kan snap ik nog steeds niet!!!!!!!!!!!!

Anyway....Waarschijnlijk ga ik komende dinsdag weer opengesneden worden om dit te corrigeren. Heeft iemand zoiets meegemaakt???

Van enne kant wil ik natuurlijk zo snel klaar mee zijn, maar ....is het verstandigom daar weer te graaien in zo'n korte termijn? (risicos,etc)

Liefs,

Moniq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi daar!!!

1 week geleden (6.12.2011 ) ben ik 2 keer geopereerd, ( 1te keer protezen, 210 cc rnde Natrelle waren op de spier, wat erg lelijk was omdat ik te weinig vetlagje heb, zie topic DEPRI EN ZEER ONTEVREDEN) en het zou nu eindlijk dual plane moeten worden.

Helaas is mijn linker protese wel dual plane , maar rechter weer op de spier nu.

Hoe dat kan snap ik nog steeds niet!!!!!!!!!!!!

Anyway....Waarschijnlijk ga ik komende dinsdag (20 December) al weer opengesneden worden om dit te corrigeren. Heeft iemand zoiets meegemaakt???

Van enne kant wil ik natuurlijk zo snel klaar mee zijn, maar ....is het verstandigom daar weer te graaien in zo'n korte termijn? (risicos,etc)

Liefs,

Moniq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, moniq

Hoe gaat het er nu mee?

weet je al zeker dat je aankomende dinsdag op nieuw onder het mes moet.

allemaal erg vervelend zeg dat het weer niet goed is gegaan.

je moet dan maar denken 3 keer is scheeps recht.

ik ga voor je duimen dat het allemaal goed gaat komen met jou!

Liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai moniq.......

toch proberen positief te denken meiske.

Ik kan me voorstellen dat je bang bent geworden en weinig vertrouwens nog hebt.

maar geloof me het komt heus goed.

weet je nu al wat meer over aankomende dinsdag? gaat de operatie door.

ik neem aan aan 1 borst de andere zit goed toch..........

met mij gaat het wel nog niet optimaal maar ik sla me er wel door heen.

deze keer was erg pijnlijk m'n wissel en dan al dat kapsel weg halen was geen pretje om

het zo maar te zeggen.

morgen mogen de pleister er af dan moet ik voor controle.(ben benieuwd)

veel liefs van mij en een warme troost knuffffffffff XXXXXXXX vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai moniq.......

toch proberen positief te denken meiske.

Ik kan me voorstellen dat je bang bent geworden en weinig vertrouwens nog hebt.

maar geloof me het komt heus goed.

weet je nu al wat meer over aankomende dinsdag? gaat de operatie door.

ik neem aan aan 1 borst de andere zit goed toch..........

met mij gaat het wel nog niet optimaal maar ik sla me er wel door heen.

deze keer was erg pijnlijk m'n wissel en dan al dat kapsel weg halen was geen pretje om

het zo maar te zeggen.

morgen mogen de pleister er af dan moet ik voor controle.(ben benieuwd)

veel liefs van mij en een warme troost knuffffffffff XXXXXXXX vlindertje

Thx voor je pb !! XXXXXXXXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moniq,

nog 5 daagjes he,meis?Ondanks de onnodige ellende...toch wel erg fijn dat het zo snel gaat gebeuren!

Kan je toch goed en wel het nieuwe jaar in.Althans...dan zitten je boobies zoals ze horen te zitten.Je zit nu helaas toch

nog in die pijnlijke molen...dan maar meteen toch?Ik hoop dat je je al weer wat rustiger kan voelen en dat de grootste

schrik eraf is voor je.Hoe gaat het nu met de pijn van je operatie 6 december j.l? Ben je erg blauw en gezwollen?Wordt de

pijn al iets minder?En hoe gaat het trouwens met slapen?Wil dat een beetje lukken?

Nou,ik wens je in ieder geval vast een fijn weekend toe en doe je rustig aan?:-)

xxxxxxxxxxxxxxxxxx knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai moniq.......

toch proberen positief te denken meiske.

Ik kan me voorstellen dat je bang bent geworden en weinig vertrouwens nog hebt.

maar geloof me het komt heus goed.

weet je nu al wat meer over aankomende dinsdag? gaat de operatie door.

ik neem aan aan 1 borst de andere zit goed toch..........

met mij gaat het wel nog niet optimaal maar ik sla me er wel door heen.

deze keer was erg pijnlijk m'n wissel en dan al dat kapsel weg halen was geen pretje om

het zo maar te zeggen.

morgen mogen de pleister er af dan moet ik voor controle.(ben benieuwd)

veel liefs van mij en een warme troost knuffffffffff XXXXXXXX vlindertje

Ik hoop voor je dat alles goed is! Laat snel weten na de controle.

Dikke KnufffffXXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wat erg zeg lees net je bericht, Ik hoop dat het allemaal goed komt.

Ik neem aan dat dit toch vergoed wordt door de pc? Vindt het wel heel raar hoor een wel en de ander niet, heeft je pc niet vertelt waarom? Nou hoop voor je dat het goed komt en duim voor je. Sterkte xxx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wat erg zeg lees net je bericht, Ik hoop dat het allemaal goed komt.

Ik neem aan dat dit toch vergoed wordt door de pc? Vindt het wel heel raar hoor een wel en de ander niet, heeft je pc niet vertelt waarom? Nou hoop voor je dat het goed komt en duim voor je. Sterkte xxx kleintje

Dankje Kleitje!

Hi zei alleen dat mijn rechter bortspier is waarschijnlijk sterker en ie heeft de proetese weg geduwd......Tja.....Wat heb ik daar aan...;(((((

Maar jij gaat net voor de Kerst! Su6 meis!!!!!!

XXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.