Ga naar inhoud

Depri en zeer ontevreden......


Moniq

Aanbevolen berichten

hallow...................

ik sluit me helemaal aan bij Baby'sDrankkast........... morgen mooie bobs.

we hopen dat je nog wat van je laat horen...........hoe is het nu met jou???

en anders lekker proberen te ontspannen.............ik ga zekers ook voor jou een kaarsje branden bij onze lieve monnik.

liefs van vlindertje XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

:43::171::179::177::179::178::173::181: , :171::179::177::179::178::173::181: !!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

hahahahaha...nou moniqje....denk er maar aan dat vlindertje en ik in onze cheerleaderpakjes met pompoentjes voor je staan te zingen en dansen:-)

''Give me a M...give me a O...give me a N...give me a I...give me a Q.....MONIQ!!! yeahhhh!!! :43::43:

En dan met zijn drietjes met onze mooie bouncing boobies op een rijtje nog even: :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Haha....Hopelijk ga je zo relaxt mogelijk je ingreep tegemoet.We denken aan je!!

dikke kus en we hopen gauw wat van je te horen.Probeer lekker te slapen strakjes enne....lekker veel beschuit eten voor 07.00 uur he?:-)

Succes!! xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee moniq!! :-)

Op de eerste plaats....GEFELICITEERD MET JE MOOIE NIEUWE BOOBIES!!!!!! :136::136::136:

Ik hoop echt dat het tot nu toe meevalt voor je,en we horen je vanzelf wel als je daar aan toe bent:-)

Rust nu maar lekker uit,zorg goed voor jezelf! Weet dat we aan je denken:-)

xxxxxxxxxxxxxx beterschapsknuffel xxxxxxxxx :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow Moniq..........

ik sluit me helemaal aan bij Baby'sDrankkast .......................GEFELICITEERD MET JE MOOIE NIEUWE BOOBIES!!!!!! :136::136::136:

we hopen toch snel iets te horen van jou........een fijn herstel toegewenst.

wij denken aan je.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames!

Bedankt voor jullie steun !!!

Eerste nacht achter de rug... UUUUFFFF!!!! Geen korts of andere raare dingen! Allelujah!!!!!!!!!!!!!!!! :63:

Ik had gisteren de langste dag van mijn leven.

Ik was paar urtjes eerder in de kliniek voor 14.00 (wegens lift van mijn vriendien, het kon niet anders) dus zat ik daar half dag te staren naaar de oliebolen kraam ( die waren erg lekker volgens B.D, toch :159: ) helemaal nuchter en gestrest. Ze hadden vertraging dus ik mocht pas na 15.00 onder het mes. Toen ik wakker werd had ik een idee dat ik snel moest bijkomen want die mensen wilen op tijd naar huis. Die verzorgster, aardig meisje, maar nog zonder ervaring, denk ik... moest rennen tussen 2 OK. Om te eten moest ik van haar mijzelf opillen op de kracht van mijn armen om te gaan zitten op de bed ( PIJN!!!!!!!!!!!! ) , en later heb ik van Dr. de Boer gehoord dat ik zulke bewegingen zo juist moet absoluutnie niet doen in de komende weken.......

Anyway...ik werd wakker misselijk en.....zo veeeel pijn heb ik nooit in mijn leven gehad !!! Echt niet normaal! Ik heb zelfs extra pijnstlles met morfine gekregen. Vandag gaat het langzaam beter .Toen 1 jaar geleden was just peace of cake als ik de pijn nu vergelijk. Maar logisch ook, want toen was mijn spier niet aangerakt.

Ik heb vanmiddag stikem gekeken onder mijn sexy bh :) ...mijn rechter borst zit vel lager dan de linker. Na de middag werd ik gebeld door Dr. Ludlage ( echt aardig van Mediconsult dat ze dat doen! ) en hij heeft mijn verteld dat het komt omdat ik rechthandig ben, mijn recter borstspier is sterker en die drukt meer op de proteze dan de linker. Hadden jullie dat ook?

Verder pijn,pijn,pijn, zwellingen en de rest zo als jullie ook weten ....

Hoe is het met jullie B.D. en Vlindertje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ja is normaal hoor dat je ene borst wat hoger zit! Ik ben links en mijn linkerborst zat ook hoger ;)

Balen dat je wel zo veel pijn hebt meid maar geloof me over 2 daagjes gaat het stukken beter :D

Heel veel succes en rust lekker uit! ben benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ja is normaal hoor dat je ene borst wat hoger zit! Ik ben links en mijn linkerborst zat ook hoger ;)

Balen dat je wel zo veel pijn hebt meid maar geloof me over 2 daagjes gaat het stukken beter :D

Heel veel succes en rust lekker uit! ben benieuwd naar het resultaat!

Dankje Marisjuh,

Maar....Er klopt iets niet.... Ik ben rechts en mijn rechter borst zit ...LAGER......:)

Het is pas 1 dag po, dus hoop dat het nog gelijk komt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee moniq............

fijn dat je eventjes wat laat horen we werden al een beetje ongerust................

je hebt je nieuwe bobs nu :1bouncingboobs: ja meiske ik kan jou verhaal bevestigen

bij mij is het ook vies tegen gevallen, ik dacht dat doe ik wel eventjes ..........die wissel.

maar ik ben bont en blauw en m'n ribben doen me zeer, en dan m'n heupen (LOL) komt

van het rug slapen.

vannacht ben ik zittend in slaap gevallen hahahaha.

mijn linkerborst staat iets hoger en ik ben rechtshandig..........dus rechts staat lager.

ik heb het dual plane geplaats jij ook??

ik heb dan ook veel meer last van mijn linkerborst.......

nu moet je gewoon eventjes rustig aan doen en herstellen.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlindertje!

Jah...dat valt niet mee ,hé?????

Nu nog ff bijkomen en ik hoop voor ons dat we deze keer 1000% tevreden worden! : :1big_boobs: na al die pijn en martelling :)

Ja, nu heb ik ook dual plane. Ik had meteen na de ingreep veel last en meer pijn in mijn rechter borst ( die hangt lager) maar tja....het is pas 1 dag po.....

Hou je taai, veel rust en minder pijn!

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeee meissie!!! :-)

Wat ontzettend fijn om je te horen joh! :)

Jammer dat je toch nog misselijk uit de narcose bent gekomen,hoe gaat het daar nu mee?Is dat gevoel al wat gezakt?

Lukt het een beetje met eten ook?

Aaaah....ja meis...dat doet pijn he?Dat je spieren opgerekt zijn nu.Heeft inderdaad een paar daagjes nodig om te wennen.Wel heel

(sorry dat ik het zo zeg)onvakkundig van de verpleegster dat ze je zelf uit bed heeft laten komen.Ze had je echt even moeten ondersteunen

hoor!Druk of niet,dat is het allerbelangrijkste.Zeker net na je operatie.Luister inderdaad maar naar dr de Boer,hahaha.Heel rustig aan doen

even.

Maar ondanks dat ze nog niet gelijk hangen(gaat helemaal goedkomen hoor!) De grote vraag is:...En???? Hoe vindt je ze geworden??? :-D

Zijn ze mooi glad aan de bovenkant?Een mooie druppelvorm,wat je zo graag wou?Ik ben echt heel benieuwd wat je tot nu toe van het

resultaat vindt.Of je ook duidelijk verschil kunt zien met de vorige keer :-)

Nou lieverd,neem je rust...neem lekker een paracetamol als de pijn even TE wordt en je moet maar zo denken: Over een paar weken ben

je jezelf dankbaar dat je dit hebt gedaan!! Kun je eindelijk gaan genieten van je mooie borsten:-)

Heb je wel genoeg hulp in de huishouding?Wil je vriendin zo lief zijn om af en toe te stofzuigen misschien?Want dat moet je echt even niet doen hoor meis!

En anders weet je wat ik gezegd heb he?Ik ben ook al stukken beter aan het worden nu:-)

Wel naar trouwens dat je zo lang moest wachten! Dat heeft je nerveuziteit niet echt goed gedaan he?En dan liep het ook nog eens uit....zucht...

Maar je hebt je er sterk doorheen geslagen,wees maar trots op jezelf!!!

Fijne avond,ga maar lekker onderuit een filmpje kijken:-) En we spreken elkaar snel!

xxxxxxxxxx dikke beterschapsknuffel xxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeee meissie!!! :-)

Wat ontzettend fijn om je te horen joh! :)

Jammer dat je toch nog misselijk uit de narcose bent gekomen,hoe gaat het daar nu mee?Is dat gevoel al wat gezakt?

Lukt het een beetje met eten ook?

Aaaah....ja meis...dat doet pijn he?Dat je spieren opgerekt zijn nu.Heeft inderdaad een paar daagjes nodig om te wennen.Wel heel

(sorry dat ik het zo zeg)onvakkundig van de verpleegster dat ze je zelf uit bed heeft laten komen.Ze had je echt even moeten ondersteunen

hoor!Druk of niet,dat is het allerbelangrijkste.Zeker net na je operatie.Luister inderdaad maar naar dr de Boer,hahaha.Heel rustig aan doen

even.

Maar ondanks dat ze nog niet gelijk hangen(gaat helemaal goedkomen hoor!) De grote vraag is:...En???? Hoe vindt je ze geworden??? :-D

Zijn ze mooi glad aan de bovenkant?Een mooie druppelvorm,wat je zo graag wou?Ik ben echt heel benieuwd wat je tot nu toe van het

resultaat vindt.Of je ook duidelijk verschil kunt zien met de vorige keer :-)

Nou lieverd,neem je rust...neem lekker een paracetamol als de pijn even TE wordt en je moet maar zo denken: Over een paar weken ben

je jezelf dankbaar dat je dit hebt gedaan!! Kun je eindelijk gaan genieten van je mooie borsten:-)

Heb je wel genoeg hulp in de huishouding?Wil je vriendin zo lief zijn om af en toe te stofzuigen misschien?Want dat moet je echt even niet doen hoor meis!

En anders weet je wat ik gezegd heb he? Ik ben ook al stukken beter aan het worden nu:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve B.D.!

Bedankt voor je kaarsjes en wierook! Nu moet het alleen maar goed worden!!!!! :)

Ik heb naar mijn boobies net gekeken, maar het zit echt raar uit ! ;) Hahahaaha!

Veel te veel uit elkaar en mij tepels richten erg naar beneden, geen gezicht... maar ik weet nu dat het normaal is in de eerste fase bij dual plane. Die randjes van de protezen zie ik nog niet en ik hoop dat het zo blijft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eerlijk gezegd, 1 jaar geleden was ik echt dik tevreden tot 3-4 maanden po, want toen was alles nog opgezwollen en mooi dus! Later pas kwamen die randjes te voorschijnem ;(

We zullen zien......

Mijn vriendien zorgt goed voor alles hier, maar bedankt voor je aanbod, schat!!!!!!!!!!!!!

Hoe gaat het met je??? Nog steeds rookvrij????? :) Ik hoop voor je, dat je genoeg kracht in jezelf zou vinden om dit vol te houden!!!!!!!!!! Je bent het waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We is sterker hier? JIJ of dat stukje papier met die troep in??????????????????????????????????????????????????? Laat maar zien! ;)))))

Denk aan die leuke dingen die ga jij straks kopen om jezelf te verwennen van dat geld die zou je anders verpillen voor viese sigaretten!

Sterkte!!!

xxxxxxxxxx dikke beterschapsknuffel ook xxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai moniq

hoe is het vandaag met jou?

jou tepels richten naar beneden (LOL) kun je mij een hand geven heb ik namelijk ook.(komt goed)

mijn borsten worden elke dag mooier en het resultaat is er nog niet helemaal (duurt wel eventjes)................

maar wat een verschil zeg van voor mijn wissel................ik zie nu pas hoe vreselijk het er voor was.

ik had hier voor voor de spier (dacht dat ik dual plane had) dus niet.............ik heb nu wel veel meer pijn maar da;s dus normaal.

mijn linkerborst spier moet wat meer uitrekken nog komt dat ik rechts ben.

maar weet je ondertussen kunnen wij toch genieten van onze mooie bobs............en die worden elke dag mooierder :1bouncingboobs:

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlindertje,

Heb je beter geslapen nu? Ik vind ook niets op mijn rug te slapen, hahahaha! Maar jah..als je mooi wilt zijn, moet je pijn lijden ;)

Ben blij voor je dat je nu al tevreden bent! Wist je niet eens dat je voor de spier hebt gehad? Heb je misschien fotos voor en nu?

Ik weet het nog niet....ik blijf nog sceptiesch na mijn vorige ervaring......Ik heb steeds minder pijn , jij ook hoop ik?

Het komt goed met onze boobs !!!!!! :1big_boobs:

We moeten B.D. stimuleren om af te bliven van de sigaretten. Sterk van je dat jij er vanaf bent :136:

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moniqje!:-)

ja dat klopt ja...hahahaha,dat je tepels nog naar beneden richten! Wat grappig dat vlindertje dat ook heeft want dat had ik ook:-)

Deze keer raar genoeg,niet.Het lijkt wel of de uiteindelijke vorm er nu al inzit.Eerst had ik veel meer borst boven de tepel dan pnder de tepel

maar zo te zien is dat wel beter nu:-) Ja,ik hoop ook echt voor je dat de uiteindelijke vorm wordt zoals je heel graag wil.En ik weet wel zeker

dat de protheserandjes dit keer wel wegblijven na een paar maanden.Ze liggen namelijk lekker warm verstopt onder een deken van spieren,haha.

Komt helemaal goed meissie! En ik denk eerlijk gezegd ook...dat je boobies straks dichter bij elkaar komen.Je spieren drukken ze nu nog opzij en moeten

even oprekken nog...en je gaat straks weer mooie sexy bhtjes dragen die ze ook dichter bij elkaar brengen,haha.

Ik hoop dat je zwelling snel afneemt en belangrijker nog...dat je pijn snel minder wordt.Echt heel fijn om te horen dat je zo'n lieve vriendin hebt die

je met alles helpt! Wat heerlijk....kun je echt rustig aandoen en je lichaam laten herstellen.Eet je wel goed verder?Of heb je nog niet veel trek?

Ohhhh.....whahahahahaha....ik ben gewoon 3 kilo aangekomen joh!! Ik woog 60 kilo en nu 63...oeps....normaal snoep ik heel weinig maar ik denk de verveling.

En inderdaad een vervanging zoeken voor het niet-roken.Maar ik ben al een beetje aan het opletten de laatste 2 dagen.Want ik wil het er wel weer afhebben :-P

Stukje papier met troep erin...hahahahaha....die hou ik erin!! Klopt,je hebt zooo gelijk...ik weet het:-)

Nou lieverd,sterk maar goed aan! Oh ja...hoe gaat het trouwens met douchen?Heb je dat al geprobeerd?Armen zo laag mogelijk houden he?:-P Als je je hoofd goed scheef houdt dan kun je je haar van opzij wassen.Zo heb ik het ook gedaan.Of helemaal voorover,alleen is dat ook niet heel goed voor je prothesen nu nog.Beetje aanklooien en creatief zijn,haha

xxxxxxxxxxxxxx beterschaps knuf xxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai moniq

fijn dat het met jou iets dragelijker word nu.

bij mij is het nog steeds hetzelfde...........langzamerhand word het beter.

de blauwigheid neemt nu ook wat af.

IK WIL WEER OP M"N ZIJ SLAPEN hahahahhaha, dat duurt nog wel eventjes denk ik.

Baby'sDrankkast zei tegen mij dat ik nog wel een weekje pijn zou houden.

m'n kapsel hebben ze ook weg gesneden he.

al met al geen fijne ok .............misselijk geweest .........gewoon beroerd.

en jij zijn ze bij jou al mooi????

Liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee moniq! :-)

Jaaaa....daar ben ik ook heel benieuwd naar!Zijn ze bij jou al mooi?Ondanks dat het nog veel beter gaat worden natuurlijk.

Ik ben ook nieuwsgierig hoe het is gegaan met douchen:-)

Ja dat klopt vlindertje....tenminste...dat was bij mij zo.Pas na twee weken kon ik echt zeggen dat het goed ging omdat ik ook erg last had van de spierpijnen in mijn borst.Dat oprekken ging niet van een leien dakje,haha.En ook zo'n raar bubbeltjesgevoel in mijn borsten,wat ik dit keer helemaal niet heb.Veel wondvocht hield ik vast.Ik ben nu ook minder blauw dan vorige keer.Maar het verschilt echt van persoon tot persoon hoor:-)

Ik kan mij voorstellen dat je weer op je zij wil slapen...wat dat betreft is 6 weken wel lang,zeker als je slecht slaapt.Kon je maar tijdelijk een gat uit je matras snijden....waar je je borst in kon leggen he?....even volhouden meisjes! :-D xxxxxxxxx dikke knuf voor jullie

Ik hoop dat het goed gaat met je,moniq.Dat het slapen s'nachts niet al teveel moeite kost en dat je blij bent met je mooie boobies:-)

We horen je wel weer meis.Fijne avond en alvast een goed weekend!

xxxxxxxxxxxxxx kus xxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi daar!

@ Jolly bedankt voor je steun!

@ B.D. hahaha! Bedankt vooe je douch tips! Het gaat langzaam goed. Ik heb mijn haar nog niet gewasen. Brrr!! Maar..tja...ik ben alleen dus niemand heeft er last van;)))))

@ Vlindertje heb je veel blauwe plekken???? Ik heb ook een beetje onder mijn rechter borst. Kan je wat fotos posten? He3b arnica druppes? Dames hier zeggen dat het helpt....

En ja.....ik heb ook veel vocht vermoed ik , want elke keer als ik mijn armen probeer te bewegen hoor ik maar bubbbeltjes, zo'n klotsend geluid ;) ......Goed dat je het zegt dat het normaal is...ufffffff! Mijn beide borsten zijn nu gelijk , maar mijn linker borst begon te zwellen en pijn doen....Ik neem aan dat het er bij hoort?????? Het is pas 4 dag po...

Of ik ze mooi vind?...nee, nog niet! Ze zijn erg plaat van boven, maar dat is mij verteld (de spier drukt nog de protezen) Ik heb maar een kleine 210 cc.....Ik denk dat ik pas na 3-4 maanden echt de resultaat krijg te zien......

Lieve dames, dikke knufff en fijn weekend!!!!!!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi daar!

@Jolly bedankt voor je steun!

B.D. hahaha! Bedankt vooe je douch tips! Het gaat langzaam goed. Ik heb mijn haar nog niet gewasen. Brrr!! Maar..tja...ik ben alleen dus niemand heeft er last van;)))))

En ja.....ik heb ook veel vocht vermoed ik , want elke keer als ik mijn armen probeer te bewegen hoor ik maar bubbbeltjes, zo'n klotsend geluid ;) ......Goed dat je het zegt dat het normaal is...ufffffff! Mijn beide borsten zijn nu gelijk , maar mijn linker borst begon te zwellen en pijn doen....Ik neem aan dat het er bij hoort?????? Het is pas 4 dag po...

Of ik ze mooi vind?...nee, nog niet! Ze zijn erg plaat van boven, maar dat is mij verteld (de spier drukt nog de protezen) Ik heb maar een kleine 210 cc.....Ik denk dat ik pas na 3-4 maanden echt de resultaat krijg te zien......

Lieve dames, dikke knufff en fijn weekend!!!!!!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

hoi

ik ben je ook al een tijdje mee aan het volgen en wil je een goed herstel toewensen en dat je deze keer echt tevreden word.

kijk uit naar je fotototjes

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moniq:-)

Ja dat klopt inderdaad,dat bubbeltjesgevoel....raar gevoel is dat he?Het lijkt wel of je het zelfs kunt

horen.Dat had ik ook de eerste keer.

Dat had ik nu ook wel verwacht maar dat heb ik deze keer niet.Volgens mij is dat inderdaad vocht

en dat verdwijnt weer hoor:-)

Doe rustig aan meis en geniet ook van jouw weekend!

xxxxxxx knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeeeeeeeeeeeeeeeee! Niet weeer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...;((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Ik heb me vandag uigekleed om te douchen en...ik zie weer in mijn rechter borst ( die lager hangt) die protese randjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze zwelling is mender en je kan het duidelijk zien......hij is niet onder de spier !! !!!!!!!!!!!!!!!! Linker is nog opgezwollen , maar ik denk dat ie wel onder de spier ziet....

Ik kan niet meer huilen.....Wat nu???????????????????????????????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.