Ga naar inhoud

Tietje : 29 januari 2010 : Dr. Koopmann : Medisch Centrum Scheveningen


Gast tietje

Aanbevolen berichten

hoi meid

ik laat even weten dat ik ook volledig met je meeleef!

het verhaal van depijn, opt ergste voorbereid, maar het overstijgt echt alles

in het begin niet kunnen spreken.. geen adem, erg vermoeiend

nog bijna geen glas water kunnen naar je mond brengen

ik kon na een uur een beetje achterover liggen niet mee recht, en zelfs met hulp, ging ik door de hel bij het rechtkomen..

het voelt als pijnlijke kasseien die enorm zwaar wegen en je borst brandt verschrikkelijk

ik weet niet of iemand dit herkent, maar telkens ik recht wilde komen, scheurde bij mijn linkerborst precies mijn huid terug van de prothese en vloeide daar lucht of zo tussen en dat brandde verschrikkelijk! en ook zo een eng gevoel! het was net of ik trok telkens terug een genezend stukje huid terug van bloot vlees los.. snap je?

ik ben ook bij het ontwaken héél erg misselijk geweest, deed niks dan overgeven.. en dit met de pijnlijke kapotte spieren;

zelf je bakje niet kunnen vasthouden..

de volledige dag erna heb ik nog overgegen.. ik ging echt bezwijken.. zo slap was ik geworden.. ik kon gewoon niks eten!

echt afzien..

en ik bracht het grootse deel van de dag alleen door, de nacht echt alleen..

achteraf gezien echt onverantwoord..

maar je moet wel sterk zijn..

ik had het zelf gewild..was de opmerking geregeld..

het alleen zitten, niks kunnen doen, maar echt echt niks(ik bewonder het typen van je verslag echt)

maakt een mens na een paar dagen echt zwaarmoedig..

en dan beginnen de twijfels over de vorm de maat, zoals vlinder 25 ook heeft..

maar dat heb jij denk ik niet? 450cc zal wel een heel mooi resultaat geven!!

alle zins, héél veel moed en sterkte: we zijn er allemaal al doorgeraakt, mede dankzij dit forum, bij mij toch

en achteraf gaan we heel trots zijn op onzelf.. vrouwen :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

heeey,

ik lees net je verhaal..

wat erg voor je dat het zo is tegengevallen.. :139:

ik kan er niet over meepraten, want mij is alles 200% MEEgevallen !

bij mij ging het echt met de dag beter.

wel de eerste 2 dagen erg veel pijn gehad hoor.

ik had uit t ziekenhuis pijnstillers meegekregen, maar door de misselijkheid van de narcose moest ik steeds bijna overgven als ik deze pakte, zo vies waren ze !

ik heb toen ipv de pijnstillers, ibrobufen geslikt (misschien een idee voor je om de proberen?) bij mij werkte ze erg goed !

ik pakte ze zo om de 2/3 uur..

en na een aantal dagen vond ik t ook heerlijk om wat rond te lopen in huis, op mijn gemakje !

van liggen naar zitten deed ook zo vreselijk veel pijn, dat ik op n gegeven moment maar rechtop bleef, puur om die pijn te vermijden..

vind voor jezelf even uit wat je fijner vind..

het word echt met de dag beter joh !

heel veel sterkte en beterschap toegewenst he !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik een lap tekst getypet, is het in eens weg!

Nog een keertje dan..

Bedankt voor jullie lieve reacties, ik put hier veel steun uit!

Ik ben vandaag eindelijk wat mobieler, kan zelf eten en drinken en naar de wc gaan..

De nachten zijn een hel, ik slaap niet of nauwelijks door de rug en nek pijn...

Ben nogsteeds gezwollen aan alle kanten en mn tieten voelen op mijn lichaam als keiharde bakstenen..strak en gespannen...

Ik hbe een foto in mijn album gezet!

Ben tot nu toe blij met het resultaat. De foto is op dag 4 gemaakt, moet zeggen dat ik het er voor dag 4 al erg goed er uit vind zien.

Mag ook wel met al die pijn!!!

Liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi tietje

ik heb je eerste na-foto bekeken! wow, ziet er idd heel goed uit, en, met alle info die ik verder over je weet, ook heel erg gespannen. kan me voorstellen dat je lijf daar een erge optater van heeft gekregen. heb je geen baat bij pijnstillers, evt. spierverlappers? anders even aan je huisarts vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tietje,

Ook nog eens opnieuw beginnen, tekst weer weg...

Ziet er inderdaad al goed uit na 4 dagen, hoop dat je pijn ook spoedig beter is en je 's nachts ook beter kunt slapen! Misschien wat extra kussens, dat je wat hoger ligt, kan nog wel eens helpen voor de nek en rugpijn.

Liefs,Eefjexxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietje, nou ziet er zeker al goed uit zeg, mooie maat ook.

De nachten zijn errug hè, ik toen een heleboel kussens onder mijn matras aan het hoofdeneind laten leggen zodat ik half zittend sliep, misschien een tip? Ja, de pijn moet je niet onderschatten, en nog een tip, probeer nu niet in een krampachtige, onnatuurlijke houding te bewegen, met lopen enzo, om zo min mogelijk pijn te voelen, want dan ga je ook last van spieren krijgen die je normaal niet gebruikt als je loopt bijv.

Succes met je herstel!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Ja ik moet er inderdaad op letten dat ik niet geforceerd ga lopen, die neiging heb ik wel, maar dat komt je lichaam ook niet ten goede..

Ik heb van de kliniek Dyclofenac meegekregen, nam er eerst 4 per dag, nu nog 2. Spierverslappers heb ik in de kliniek zelf toegediend gekregen, maar niet mee naar huis. Ik teer nu dus op de Dyclofenac, en lopen en zitten afwisselen werkt ook erg goed. Zodra ik één van de twee te lang doe voel ik dat onmiddelijk!

Op de bank slaap ik beter dan in bed, kan vanaf de bank namelijk makkelijker opstaan en dat is prettig aangezien ik veel last heb van steken in mijn rug. Ik lig dan half liggend met kussens.

Ik heb nu een cup 80 D. Moet zeggen dat ik alles best vind, mijn missie was om borsten te hebben die bij mijn postuur passen en die hbe ik nu!

Zoals ik vaak lees op het forum kan mn cup nog afnemen of toenemen met de tijd..

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietje, hoe gaat het nu met je? Ben je blij met het resulaat? Zo te horen krijg je wel een mooi maatje, super toch! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, zou ik je foto´s mogen zien (als je die hebt), ik zie wel een linkje staan maar die werkt niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames,

Ik zit vandaag op dag 6. Morgen is het exact een week geleden (wat gaat dat snel zeg..) en dan moet ik om half 1 bij de kliniek zijn voor controle.

Het gaat al een stuk beter. Ben veel mobieler, kan meer zelf.

Heb niet veel pijn meer gelukkig. De nachten zijn nogsteeds rot, al slaap ik nu wel beter.

Maar het blijft gewoon ellendig liggen, constant op je rug met al die kussens en niet lekker op je zij of buik kunnen...ook blijft het pijnlijk voor mijn rug, maar ook dat is wat minder geworden omdat ik nu wat mobieler ben en dus wat meer beweging heb.

Wat mijn borsten zelf betreft, die zijn nogsteeds knoert hard!

Het voelt alsof er een riem suuuuuuuuper strak is aangetrokken rond om mijn borst, met twee bakstenen ertussen op de plek waar mijn borsten zitten.

Pfff....vraag me af hoelang het duurt voordat ze een beetje zacht en soepel worden. Kan iemand dat vertellen?

Als het zo blijft voelen, zal het nooit eigen worden, dit is echt niks hoor...

Mijn moeder heeft me de afgelopen dagen geholpen met wassen. Gister zei ze dat het haar opviel dat ze wat meer gezakt waren, ze merkte op dat de BH iets minder strak zat.

Dus dat is positief!

Ik wilde meteen nog een foto maken, maar de camera bleek leeg te zijn dus die moet ik nog even laden en dan zet ik morgen een nieuwe foto er op.

Coco, ik kom dat prbleem niet tegen. Als ik op mijn link klik, krijg ik gewoon mijn album te zien...er is geen ww nodig dus je zit er meteen in. Komen anderen dit probleem ook tegen???

Veel liefs, Tiet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Vandaag ben ik naar mijn eerste controle geweest.

Alles was goed en hij was erg tevreden.

Bh mocht ietje strakker, dat verwachtte ik al want m'n borsten zijn ietsje ingedaald waardoor de bh wat losser was gaan zitten aan de bovenkant.

Hoe strak de band zat was ook prima, eigenlijk alles positief dus! :1:

Ik vroeg wanneer dat strakke gespannen ROT gevoel op mn borst weg gaat, hij zei dat dat na drie weken ongeveer weg is.

Ook vroeg ik hem wanneer ze een beetje zachter zullen gaan aanvoelen en wat meer soepel en beweeglijker, dat kon drie maanden duren.

Maar wel fijn om te weten dat dat wel gaat gebeuren en een beetje een tijdsindicatie te hebben, want ik zat me (hoe stom dan ook misschien) al druk te maken dat het zo zou blijven en dat idee vind ik vreselijk.

Het opstaan gaat al een stuk beter eigenlijk, merk wel duidelijk vooruitgang, iedere dag een beetje meer.

En ik ben zeker tevreden met de cup maat, tot nu toe is het alleen maar aan het slinken en dat vind ik wel prima, ze blijven alsnog groot genoeg uiteraard want groot zijn ze sowieso! :4:

Liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve tietje!!

Wat fijn dat je herstel zo voorspoedig gaat en het bij de controle allemaal goed was!!

Hoe is het nu met je pijn?

Ik moet zeggen dat ik de 2e wk pas echt veel pijn heb. De eerste wk ging allemaal wel goed.

Heb nog steeds aan de rechtse kant erg veel zwelling :( Links gaat goed..

Hoop maar dat het allemaal goed komt...

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

:116: Hey Vlinder!

Ik hbe gelukkig geen pijn meer!

Wel is het nogsteeds ontzettend ongemakkelijk slapen...

Koopmann vertelde dat je na twee weken weer mag proberen op je zij te slapen.

Nu voelt dat nog niet prettig..

Ook doet het geen pijn meer, maar ze voelen wel heel gespannen, zeurderig,hard, zwaar etc..

Dat is ook niet bepaald prettig. :angry:

Dat je in de tweede week meer pijn hebt zal wel komen omdat de band nu een stuk strakker is gezet of niet?

Het voelt heel vervelend maar is wel voor een goed doel, anders blijven die protheses hoog zitten! En daar ben je niet blij mee..

Koopmann zei toch dat het niets ernstigs was, gewoon die band wat strakker?

Soms heb je dat, dat de ene borst anders hersteld dan de andere borst.

Uiteindelijk komt dat gewoon goed, alleen in het begin valt het meer op.

Positief blijven! :71: (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve Tietje!

Wat fijn te horen dat je al na 2 weken op je zij mag liggen!!

Hahahaha ben benieuwd of het ook lukt!

Zou fijn zijn he!! Hoe slaap jij? Ben je er al aan het wennen of kun je niet wachten tot je weer op je zij/ buik mag liggen?

Ik denk idd dat het door de band gaat... Nu lijkt t vndg wel wat beter te gaan.. hopelijk blijft t zo...

Ik doe dan ook he le maal niets. Zit alleen maar op de bank....

saaaaaaiiii..............

Wanneer moet jij eigenlijk weer beginnen met werken?

Vrijdag heb ik de 2e controle bij dr koopman. Hopelijk is het dan goed nieuws!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook benieuwd of dat dan gaat lukken.

Af en toe probeer ik me wel een beetje half op mn zij te kantelen, maar echt prettig voelt het niet.

Ben wel blij wanneer het eenmaal kan, want ik kan er niet aan wennen, dat rugslapen...

Heb nog geen nacht sinds de BV echt lekker geslapen!

Jij wel?

Nou die band zit strakker en stil zitten is saai, maar wel goed voor je herstel!

Ik zit ook maar uit mijn neus te vreten thuis hoor...doe wel kleine dingetjes, maar gisteren bijv. ging ik stofzuigen, afdrogen en eten koken en toen voelde ik al in mijn rechter borst dat ik meer last had dan anders.

Je hebt dan het gevoel dat je het gewoon allemaal weer kan maar van binnen is je lichaam er dan blijkbaar nog niet aan toe.

Ik heb aangegeven op mijn werk dat ik sowieso twee weken ziek ben ivm herstel van operatie.

En dat die twee weken een schatting is...

Ik zou dan aankomende maandag weer aan de slag moeten, maar weet nu al dat dat te vroeg is.

Ik slaap slecht, zodra ik echt recht op zit of moet staan/lopen krijg ik een heel naar zeurderig irriterend gevoel in mn borsten.

En ik hbe veel last van duizeligheid. Dan moeten acuurt alle lichten uit en de tv en comp.

Dan krijg ik lichte hoofdpijn wat de hele dag aan houd..

40 uur per week werken zit er echt niet in.

Het gekke is dat mijn werk sinds ik geopereerd ben nog niet 1x heeft gebeld!

En ook geen bedrijfsarts! Heel vreemd...heb het ruim van te voren aangegeven dat ik per 29 januari zeker 2 weken afwezig zou zijn (ziektewet).

Dus ik ga morgen maar eens bellen...Misschien hadden ze verwacht dat ik me op de dag zelf ook nog eens zou ziekmelden, nou niet dus heb het van te voren aangegeven en de dag zelf werd ik al zo vroeg geopereerd, hoe had ik dat moeten doen?

Hoe heb jij het geregeld?wanneer begin jij weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve tietje!!

Ik slaap wel redelijk... Tenminste, als ik een oogmasker op heb kom ik makkelijker in slaap. Op een of andere manier voel ik me dan meer in mezelf ofzo. Normaal gesproken ga ik altijd op mn buik liggen en dan kom ik er wel. Het oogmasker is voor mij een goed alternatief.

Lig nog wel omhoog. Op de een of andere manier vind ik het niet prettig plat te liggen. Daar komt bij dat ik omhoog niet om kan draaien.

Een soort veiligheid dus.

Wat vervelend dat je die duizelingen hebt!!!! Weet je hier meer over?

Ik probeer nog steeds erg rustig aan te doen. De was stapelt zich wel op en moet echt nodig stofzuigen en dweilen, maar ja.... Gezondheid comes first at the moment. Vind het behoorlijk moeilijk.

Vreemd joh dat je nog niets van je werk hebt gehoord!! Ik heb de afspraak om zelf met nieuws te bellen. Bij mijn ene werk wisten ze het vooraf. Bij mijn andere ook, de kindjes, maar die heb ik wel wegens ziekmelden gebeld op de dag zelf. Gelukkig zijn zij rond 7.45 bereikbaar, dus dat heb ik nog gedaan voor ik naar binnen ging.

Ik zou inderdaad zelf maar even bellen, want dit is wel heel raar.

Ik kan zelf ook echt nog niet beginnen. Heb de afspraak dat ik ma contact op neem voor het hoe en wat.

Toch best heftige ingreep he?

Heb zelf nog niets gehoord van de bedrijfsarts... daar ga ik zelf nog even achter aan...

Heb vandaag een extra sport bh gekocht, toch wel erg onhandig 1 bh. Zou ook wel erg graag een extra band willen hebben.. Je hebt hem toch 24/7 aan. Mijn maat blijkt op dit moment 75D te zijn!

Maar zo heel groot vind ik ze niet ogen, vreemd he, die maten! Ik vind de maat nu ontzettend mooi, dus van mij hoeft t niet kleiner te worden!

Weet jij jouw huidige maat al?

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Vlindertje!

Ja met die maten is het af en toe echt raar..ik heb bijv 100cc meer dan jou, maar heb een 80 D, niet veel verschil met jou dus!

Plat liggen doe ik ook nog, ik slaap half liggend, heb drie kussen waar ik op lig.

Ben wel blij hoor als daar eindelijk verandering in komt..

Heb jij ook dat je je niet kan afzetten met je armen? Ik kan niet op mijn armen steunen en niet afzetten..het doet lichtjes pijn, misschien dat het wat tijd kost, zijn toch weer die borstspieren die je dan gebruikt.

Mijn tepels zijn ook ENORM gevoelig... :wacko: Die van jou ook?

Ja heel raar van mijn werk, maarja, ik heb sowieso een vreemd management, dat wist ik al..

Ik ga morgen zelf even bellen.

Het is inderdaad best een heftige ingreep, niet mis!

Volgens mij heel wat anders dan boven de spier als ik zo de verhalen lees..

Ik heb ook een extra sportbh gekocht, althans mijn vriend..

Een 80 D. Het zit precies goed, maar de cups zijn geen stretch en vrij puntig.

Doordat mijn borst niet puntig is, vallen ze niet mooi in die cups, bij de tepel is de cup een beetje losjes.

Dus die ga ik retouren.

Waar heb jij die BH gekocht? Ik bij de Hunkemoller.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat het allemaal goed gaat hey !

ik heb ook lang niet op mijn armen kunnen leunen, of mezelf omhoog duwen, tegenhouden..

nu ben ik 5 weken po en nu lukt het wel !

zonder "pijn" !

het blijft een raar gevoel, zit tenslotte toch iets "vreemds" onder die spier :141:

maar het verveeld niet.

en mijn tepels waren ook heeeel erg gevoelig.

als er een shirt langs kwam ofzo, ging ik door de grond !

ook dit is nu weg :rolleyes:

dus hou vol, het komt goed ! :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.