Ga naar inhoud

Tietje : 29 januari 2010 : Dr. Koopmann : Medisch Centrum Scheveningen


Gast tietje

Aanbevolen berichten

Dames ik ben er weer!

Zoals jullie konden lezen in mijn laatste note, ben ik verhuist.

Mijn spaargeld heb ik hier voor aangebroken, maar was eigenlijk bedoeld voor de operatie die op 27 augustus zou plaats vinden.Deze heb ik dus moeten cancelen..

Nu heb ik het bedrag bijna volledig weer bij elkaar, en alvast overgemaakt naar de kliniek!

29 januari 2010 is mijn nieuwe afspraak voor de BV! Niets wat daar nog tussen kan komen! (even afkloppen :14: )

Nog vóórdat ik de operatie in augustus moest cancelen, was ik al op consult geweest zoals jullie hierboven al konden lezen.

Tijdens dit consult heb ik protheses gepast.

Ik wil niet per se 'dikke tieten' maar iets wat mooi bij mijn figuur past.

375 cc is wat de chirurg mij het mooist vond staan, maar ik vond het toch iets groter mogen.

Uiteindelijk vroeg ik om een 425cc.

De kliniek zou mij die week nog laten weten of die maat beschikbaar was. Dit was niet het geval.

Daarna kreeg ik te horen dat ik zou gaan verhuizen en was de BV van de baan.

Nu achteraf denk ik dat 425 te groot is en dat ik beter af kan gaan op het advies van de chirurg, die zal het immers wel weten!

Maar helemaal zeker van mijn zaak ben ik niet. Daarom ga ik 16 januari weer naar hem toe om nogmaals protheses te passen en de definiteve maat vast te stellen. Zodat ik twee weken daarna een complete vrouw ben!

Ik weet alleen niet wat ik mij moet voorstellen bij een medium of hoog profiel. Is dit werkelijk een groot verschil? Ik weet niet zo goed wat ik me er bij moet voorstellen...

Ik wil geen borsten die helemaal naar voren punteren, maar ook geen borsten waarvan je van de zijkant niet veel ziet..

Kan iemand mij dat vertellen?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Tietje,

Welkom terug en nog van harte met je nieuwe huis!!!! :D

Ben zo vrij geweest om je topic-titel even aan te passen...

Nu gaat het dan toch gebeuren!!! Spannend hoor! :D

Verschil tussen medium en high is meestal een paar milimeter in projectie.

Er is hierover een speciaal topic aangemaakt, ik weet alleen even niet precies waar,

daar kun je er meer over lezen!

Leuk dat je er weer bent!

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietje

Leuk dat het dan nu eindelijk echt gaat gebeuren.

Moeilijk he, de maat..... Ik heb zelf 350 cc, ben 1.68 cm lang en weeg 58 kg.

Van mij had het iets groter gemogen, of eigenlijk iets meer naar voren, wellicht had ik beter voor een high profile kunnen gaan ipv een medium. Maar goed, dat is achteraf. Ik hoop dat jij wel de juiste keus gaat maken de 16 jan.!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

Nina, bedankt dat je mijn topic titel hebt aangepast!

Was namelijk al aan het zoeken hoe ik dat kon doen, maar ik kon het niet vinden dus had het al opgegeven haha. :4:

Het is echt genieten een nieuwe woning maar wel een enorme hap uit m'n budget zoals je je vast kan voorstellen!

Ik heb nu dus ook een kleine lening voor een vierde van het bedrag af moeten sluiten, om de borstvergroting op korte termijn te kunnen doen. Ongeduldig he.. :66: Ik kon het niet opbrengen om nog langer te wachten hihi.

Bedankt trouwens voor de tip, ik ga meteen even wat meer lezen over die profielen!

Booby wat leuk, ik zie nu dat jij ook door dezelfde chirurg bent geholpen!

Heb je ook foto's, of zet je die liever niet op op het forum? Ben erg benieuwd!

We zijn even lang (op een cm na)maar ik ben wel exact 10 kilo zwaarder..

De chirurg adviseerde mij 375 cc maar als de 350cc van jou al iets groter mag terwijl je waarschijnlijk een stuk slanker bent..dan is die 375cc denk ik toch geen optie voor mij.

Natuurlijk, smaken verschillen, maar ik had al erg mn twijfels bij die maat.

Maarja, 16 jan gewoon nog even passen, kan niet wachten! :43:

Groetjes! :60:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie raden nooit wat mij nu overkomt!

Ik kocht anderhalve maand geleden ongeveer een tijdschrift. Hierin stond een oproep voor vrouwen die hun borsten willen laten vergroten.

Als je in aanmerking wilde komen voor een BV, door het tijdschrift betaald, dan moest je fotos van jezelf mailen en een motiverend verhaaltje er bij.

De BV zou dan gebeuren in Boerhaave kliniek door Dr. Rodhi. (als ik zijn naam goed schrijf) :124:

Ik heb dus een mail gestuurd met het hoe en waarom, en fotos van mijn borsten en een foto van mezelf.

Paar weken daarna kreeg ik een bevestigende brief dat het ontvangen was, in behandeling werd genomen en dat ik spoedig meer zou horen.

Vandaag kijk ik op mijn mail en ik zie dat ik een bericht heb ontvangen van een dame van de Boerhaave kliniek en of ik haar zo snel mogelijk wou terug bellen.

Dit deed ik uiteraard en zij melde mij dat ze veel inzendingen hebben ontvangen, maar dat ik bij de vijf geselecteerde hoor! :101:

Er kan maar 1 de winnaar zijn, daarom moet ik 16 december op consult komen, net als de overige vier kandidaten.

Aan de hand van deze consulten gaan ze bepalen wie de BV wint.

Bijkomstigheid is dan wel dat ik akkoord moet gaan met foto's in het tijdschrift en het mee spelen in een filmpje voor de kliniek. Dat vind ik nou zooooooooooo vervelend! :13: Hihi

Oh ik hoop zo erg dat ik het word!

Dat scheelt echt een pak geld!Het enige waar ik enigzins overin zit is dat ik al een datum heb geprikt natuurlijk voor mijn operatie bij Dr. Koopmann.

En sta gewoon echt helemaal achter mijn besluit dat ik door HEM geopereerd moet worden.

Maar Boerhaave kliniek schijnt ook een goede te zijn en dr. Rodhi ook geloof ik, van wat ik tot nu toe heb gelezen.

Dus ik ga nu even speuren op het forum naar ervaringen!

Ik hoop alleen dat ik niet weer een paar weken op de uitslag moet wachten, want anders krijg ik mijn aanbetaling voor de geplande operatie niet terug!

Veel liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend!!!!!

Ik vraag me af of je minder kans maakt om te winnen als je zegt dat je al een BV

gepland hebt... Dat ze dan denken, nou die gaat 't toch al doen en kan het dus

ook wel zelf betalen...

Maarrrr, als je heel lang moet wachten op de uitslag ben je je op.datum kwijt...

hmmm... lastig... Misschien kun je die dame van Boerhaave nog even bellen wanneer

ze de beslissing nemen en wanneer de vermoedelijke op.datum dan is ivm werk ofzo?!

Ik ben zelf bij Boerhaave geopereerd en ben er heel tevreden over en ik weet ook

dat ze eigenlijk altijd snel plek hebben!

Nou meid, ik duim voor je!!!!

:109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend!!!!!

Ik vraag me af of je minder kans maakt om te winnen als je zegt dat je al een BV

gepland hebt... Dat ze dan denken, nou die gaat 't toch al doen en kan het dus

ook wel zelf betalen...

Maarrrr, als je heel lang moet wachten op de uitslag ben je je op.datum kwijt...

hmmm... lastig... Misschien kun je die dame van Boerhaave nog even bellen wanneer

ze de beslissing nemen en wanneer de vermoedelijke op.datum dan is ivm werk ofzo?!

Ik ben zelf bij Boerhaave geopereerd en ben er heel tevreden over en ik weet ook

dat ze eigenlijk altijd snel plek hebben!

Nou meid, ik duim voor je!!!!

:109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker spannend!

Ik heb wat ervaringen gelezen over de betreffende chirurg.

Kon uit deze verhalen opmaken dat hij nogal een groot ego heeft en wanneer je ontevreden bent, hij niet bepaald 'klantvriendelijk' is...

Dus misschien ervaart hij het als een belediging dat ik een operatie gepland heb staan bij een andere chirurg en kliniek.

Ik zal het risico maar niet nemen, denk dat ik er beter over kan zwijgen...

Jij bent in dezelfde kliniek geholpen alleen door een andere chirurg zag ik. Hij heeft in elk geval prachtig werk geleverd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar komt het hoor, zet je schrap!

Ik kwam aan bij de Boerhaave kliniek. Moest even wachten en toen kwam Dr. Roddi me halen.

Hij adviseerde mij ongeveer 375cc, hij noemde een grote c kleine d cup, anatomisch en boven de spier.

Totaal het tegenovergestelde van wat Dr. Koopmann mij adviseerde, de chirurg waar ik de afspraak al had staan. :wacko:

Die adviseerde namelijk rond en onder de spier.

Ik begon over het draaien van de anatomische prothese, iets wat toch best regelmatig voor komt en wat me echt een nachtmerrie lijkt...nee hoor, dat gebeurt niet zei Dr. Roddi.....en klaar was dat.

Ik ben thuis even gaan googlen en vond toch aardig wat verhalen van mensen die door hem geopereerd zijn en die klachten hadden.

Wat ik uit de verhalen kon opmaken is hij niet gediend is van klachten, houd niet van commentaar op zijn werk en wuift alle klachten weg.

Toevallig zitten er ook verhalen tussen van vrouwen die anatomische protheses bij hem hebben laten zetten en waarvan de protheses meerdere malen per dag gingen draaien. Ook dit werd door hem afgedaan als ´niet waar´ of ´dat is toch geen ramp´.

In het ergste geval kwam hij hysterisch de trap af gestormd met ´ik ben hier de chirurg!!´. <_<

Nee...als ik in mijn lichaam laat snijden wil ik de kans op problemen zoveel mogelijk beperken. Het moet zo min mogelijk een groot risico zijn. In feite is dat het altijd, gezien de manier waarop je lichaam kan reageren, maar qua deskundigheid van een chirurg heb je keus, en bij de keus die ik maak wil ik mezelf zo veilig mogelijk stellen.

Daarnaast had ik ook gewoon een veel beter gevoel bij Dr. Koopmann dan bij Dr. Roddi.

Ik vind Koopmann deskundiger overkomen en de sfeer van de kliniek voelt prettiger.

Liever een paar 1000 euro betalen voor mooie borsten dan gratis een enorm risico nemen, voor mijn gevoel dan...

Ik heb natuurlijk ook goede ervaringen gelezen over Dr. Roddi en mooie resultaten te zien, maar Dr. Koopmann is voor mij een betere keus. Zo heeft ieder zijn voorkeur natuurlijk. :blush:

Bovendien werd er tijdens het consult bij Boerhaave vermeld dat ik de uitslag pas eind januari zou horen..te laat om mijn aanbetaling bij Medisch Centrum Scheveningen nog terug te kunnen krijgen.

Dames het was weer een lang en ingewikkeld verhaal! Maarja ik ben er wel uit na lang piekeren...toch grappig om eens een keer ´bijna winnaar´ te zijn van een wedstrijd hihi!

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietje!

Wat fijn je verhalen te lezen! Ik denk ook dat je er juist aandoet om je gevoel te vertrouwen en niet zomaar gratis borsten aan neemt als je je niet goed voelt bij de pc. Het is toch wel heel wat om je lijf te veranderen, en we willen natuurlijk allemaal dat het positief verandert!

Ik zelf ben ook vol afwachting van mijn toekomstige nieuwe borsten!

Ik heb 2 klinieken bezocht tot nu toe en ik voel me het fijnst bij dr Koopman.

Hij was bij mij ook vrij kortaf, maar het is me duidelijk dat hij weet waar hij over praat.

Voelde me wel een beetje een nummertje.

Mijn borstvergroting zal ws rond dezelfde tijd plaats vinden als die van jou! Dus het lijkt me leuk om onze ervaringen te delen!

Bij mij wordt het 350 cc onder de borstspier, ronde protheses medium profile.

Ik kan haast niet meer wachten!! Wil het al zo ontzettend lang!!! :)

Liefs,

Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Vlinder,

Wat leuk dat jij door dezelfde chirurg word geopereerd! Kunnen we inderdaad ervaringen uitwisselen!

Wat mij er toe bracht om op consult te gaan bij deze man, is omdat ik twee kennissen heb die door hem een borstvergroting hebben laten uitvoeren. Ik heb beide resultaten mogen zien en als je niet beter weet dan zou je denken dat ze echt zijn, zo natuurlijk! En daar doen we het voor! :125:

Hoeveelste word jij geholpen??

Ik kan niet wachten het lijk wel een eeuwigheid! Ik ben vooral bang voor de pijn ná de operatie, omdat het onder de spier is schijnt het veel pijnlijker te zijn.

Maar ik heb er bij Koopmann wel het vertrouwen in dat het heel mooi word en goed gebeurd!

Ik kan me voorstellen dat je het gevoel had een nummertje te zijn. Hij is vrij kort van stof en hij krijgt ongetwijfeld ook veel vrouwen op consult die hij daarna nooit meer terug ziet..niet dat dat een rechtvaardiging is maar goed.

Hij heeft een super cv, geen negatieve verhalen en erg mooie resultaten, das het belangrijkst!

Toevallig ben ik eergisteren gebeld dat ik niet de winnaar ben van die wedstrijd. Het heeft zo moeten zijn denk ik dan..

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Tietje!

Allereerst; Vrolijk kerstfeest!!!

Leuk dat je op mijn bericht hebt gereageerd.

Ik wordt de 27e van januari geopereerd. Helemaal spannend! Kan ook geen enkel negatief verhaal over dr Koopman vinden, dus wacht met spanning en plezier af!

De pijn zal behoorlijk zijn denk ik zo, maar krijg gelukkig hele lieve hulp. Ik laat het maar gewoon over me heen komen, geen idee wat ik kan verwachten.

Super om onze ervaringen uit te wisselen! Aangezien onze situatie ook nog eens zoveel op elkaar lijkt :)

Liefs,

Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merry Christmas!

27 januari, dat is 2 dagen voor mij operatie datum, spannend!

Ben benieuwd naar hoe jij het zal ervaren! Ga jij voor de operatiedatum ook nog langs om de laatste dingetjes door te spreken en te passen enzo, of heb je echt alles al vast staan en wacht je tot 27 jnauari?

Ik moet nog even gaan bespreken of ik medium of high profile wil..iemand die ik ken heeft ook een BV laten doen.

Ze is heel blij met de voorkant, maar draagt nogsteeds push up BH's omdat het er van de zijkant gezien, nog best 'plat' uit ziet.

Ik zou niet weten wat voor profiel zij heeft, maar ik zou niet zo blij zijn als mij dat overkomt.

Volgens mij is het verschil tussen high en medium minimaal, maarja ze moeten ook niet gaan 'punteren' zoals ik dat dan noem haha. Dat willen we ook weer niet hebben!

Poeh het kan mij niet vlot genoeg gaan! :5:

Ik las dat degene die met je mee komt niet in de kliniek mag wachten tot je weer terug bent. Dat vind ik wel minder..

Geeft toch een fijn gevoel om te weten dat er iemand in de buurt is maja, is niet anders dan.

Dan zal mijn support team ( ik neem mijn vriend en twee vriendinnen mee hihi)maar even de stad in moeten ofzo haha.

Fijne 2e kerst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Tietje en Boobie!

Kerst was erg leuk, grapjes om de tafel dat mijn ' kerstballen' nog moeten komen hahaha. Ja, kan echt haast niet meer wachten!!!

Ik wist niet dat diegene die met je mee gaat naar de kliniek niet mag blijven.

Maar wel als je wakker wordt toch?? Hoop ik... Zullen vast erg pijnlijk wakker worden....

Boobie, hoe is jouw ervaring?

Spannend he Tietje, dat onze operaties zo dicht bij elkaar liggen!! Kunnen we elkaar fijn op de hoogte houden :) Het geeft mij toch wel een fijn gevoel om contact te hebben met iemand die precies hetzelfde mee maakt:)Ik denk dat mijn maat wel goed zal zijn. Ik verwacht groot zat, er is volgens mij wel verschil met een medium profile of high profile. Ik geloof dat de prothese minder groot is qua diameter, en het volume meer naar voren steekt.

Ik heb nog wel een 2e consult gepland staan op 4 januari. Maar meer omdat ik ook ergens anders op consult ben geweest waar ze totaal verschillende antwoorden gaven als dr Koopman. Nu had ik bijzonder weinig vertrouwen in de arts van die andere kliniek en de foto's die ze lieten zien waren echt lelijk. Maar heb toch nog wel wat vragen om mezelf meer gerust te stellen. Ik heb al wel gepast de vorige keer en we kwamen dus uit op ronde protheses medium profile, 350 cc achter de borstspier.

Nu lees ik dat Boobie daardoor op een 70 D uitkwam??

Bij mij zou het meer een volle c worden volgens dr Koopman. Nu heb ik een zeer kleine B.

Hoe was jullie kerst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb wel een topic bij de operatieverslagen staan, daar kun je denk ik wel wat antwoorden vinden op je vragen!

Mijn man mocht er niet bij blijven, hij werd gebeld toen ik wakker was dat ik wakker was en hij mocht me 4 uur later komen halen............ Ivm de privacy van de andere patienten.

@Vlinder, welke omvang heb je? Dat heeft er ook mee te maken op welke cup je uit gaat komen... Ik heb wel dezelfde protheses als jou :rolleyes: , ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ze van mij wel iets meer naar voren hadden gemogen maar niet kleiner qua diameter :wacko: , snap je m nog?

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadihallo!!

@ Boobie, ik heb je topic gelezen. Het was inderdaad fijn om door te lezen. Hoe is het eigenlijk afgelopen met de symmetrie van je borsten?

Ik heb nu een kleine b-cup. Links schijnt ie 10.8 cm te zijn, rechts 11 cm. de diameter is dat geloof ik.

Het is niet veel.

Ik denk dat jij bedoelt dat er meer cc in de prothese had mogen zitten?

Je schijnt er nogal snel aan te wennen he?

Hoe lang duurde het bij jou voor je weer beetje normaal kon lopen, kom uit brabant en 2'5 wk na mijn bv is het hier carnaval. Ik zou daar heel graag een klein graantje van mee pikken, 3 uurtjes misschien... kan ik dat helemaal uit mijn hoofd zetten of denk je dat het wel kan?

Tietje, hoe gaat het met je?

liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Met de symmetrie is het goed gekomen, idd ook weer een kwestie van geduld :141: . Er zit nog wel een minimaal verschilletje in maar dat had ik voor de bv ook, ik denk dat alle borsten wel iets verschillen qua grote.

Ik zat ook tussen een a en b cup in, ik ga binnenkort weer eens op lingeriejacht en ben benieuwd welke maat ik moet. Of ze nog veranderd zijn qua volume.

Misschien had ik idd meer cc moeten/willen nemen maar denk niet dat dat gepast had, ik vind er nu al weinig tot geen 'hang' in zitten :141: denk dat ze dan helemaal vooruit hadden gestaan, haha!

Carnaval! Lekker hossen, haha!! Nou, ik denk als je je rustig houd, gewoon beetje hossen en oppassen dat niemand tegen je boobs aan botst :141: dat het dan wel gaat. En de armen laag he, glaasje naar de lippen gaat zeker lukken maar ik zou ze niet de lucht in gooien.

De eerste 3 dagen waren het ergst volgens mij, ik denk dat je na 2 weken wel weer redelijk op de been bent maar niet zwaar tillen :140: . Maar dat voel je gauw genoeg! :141:

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames,

Mijn kerst was lekker rustig en uiteraard weer veeeeel te veel gegeten... :47: hahaha

Booby volgens mij bedoelde jij dat je achteraf misschien liever een high profile had gehad met de diameter die bij een medium profile hoort.

Kan me voorstellen dat als er nu al meer 'hang'in had mogen zitten dat dat bij een high profile al helemaal het geval zou zijn geweest!

Tja je moet natuurlijk ook niet hebben dat ze strak vooruit staan...daarom vind ik deze keus ook zo moeilijk...en ieder paar borsten is natuurlijk ook weer anders dus ook het resultaat..

Heb je toevallig ook foto's van het resultaat? Ben wel erg benieuwd! :)

Vlinder ik had begrepen dat degene die bij jou is die dag, zoals Booby ook zei, gebeld word wanneer hij/zij je op mag komen halen. In de tussentijd moeten ze zichzelf ergens anders gaan vermaken, beetje jammer, maarja..helaas niets aan te doen.

Als ik het goed begrijp zijn jullie best tenger gebouwd?

Ik probeer het een beetje met mezelf en mijn mogelijke aantal cc te vergelijken.

Ik ben 1.70 m en 69 kilo.

Ik heb toevallig gisteren zakjes water gevuld met 400cc. Ik vind dat het toch wel ietsje groter mocht maar 450cc vond ik weer té groot. Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen hadden ze geen protheses van 425cc omdat ze vanaf de 400cc per 50cc omhoog gaan. Daar baal ik nogal van. :( Ik wil ze niet te klein maar ook echt niet te groot hebben.

Ik vind het ook erg leuk om ervaringen met jullie uit te wisselen. Het is toch geruststellend omdat jullie door de zelfde chirurg zijn/worden geholpen! ;)

Valt het jullie trouwens ook op dat Dr. Koopmann de protheses bij iedereen áchter de borstspier plaatst?

:65::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Dr. Koopman op consult geweest van de zomer. Hij wilde het ook achter de spier. Hij zei dat hij altijd achter de spier plaatst omdat het veel voordelen heeft en op lange termijn. Maar wat je wel ziet bij achter de spier dat als je je borstspieren aanspant tijdens iets of tijdens sporten dan verspringen de inplantaten heel onnatuurlijk. Ik zag dat op een filmpje van Youtube van een kliniek. Even kijken of ik hem nog vind.

http://www.youtube.com/watch?v=CNwSQB2LM5w

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Barb,

Bedankt voor het filmpje, ik heb het bekeken, erg informatief!

Ik denk dat ik inderdaad niet genoeg kleirweefsel heb voor een prothese voor de spier. Maar zoals ik op het filmpje kan zien, word ik er niet geruster op als het achter de spier word geplaatst!

Natuurlijk wil ik niet dat het er zo uit ziet wanneer ik mijn spieren aan span....gelukkig moet ik 16 januari bij hem langs om de maten definitief te maken, dan zal ik dit geval dus ook even aan hem voorleggen.. :6:

Ik zag dat je uiteindelijk voor Mediconsult hebt gekozen. Hoe kiest deze chirurg ervoor om de protheses te plaatsen bij jou?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.