Ga naar inhoud

Tietje : 29 januari 2010 : Dr. Koopmann : Medisch Centrum Scheveningen


Gast tietje

Aanbevolen berichten

Booby volgens mij bedoelde jij dat je achteraf misschien liever een high profile had gehad met de diameter die bij een medium profile hoort.

Kan me voorstellen dat als er nu al meer 'hang'in had mogen zitten dat dat bij een high profile al helemaal het geval zou zijn geweest!

Heb je toevallig ook foto's van het resultaat? Ben wel erg benieuwd! :)

Valt het jullie trouwens ook op dat Dr. Koopmann de protheses bij iedereen áchter de borstspier plaatst?

:65::116:

Ja, dat is wat ik bedoel, helemaal omdat ik ook een achter de spier plaatsing heb.

Dat aanspannen wat je ziet in het filmpje, dat heb ik ook, dat is een nadeel van het achter de spier....Het vervormd dan :21:

Maar ja, bij mij kon het niet anders qua weefsel van mezelf.

Ik ben 1.68 bij 58 kg. Slank maar niet tenger gebouwd. Omvang is 70.

Bij plaatsing achter de spier 'vervalt' er ook zo'n 30/40 cc, dat wordt weggedrukt door de spier.

Ik heb geen foto's helaas :23: .......

Liefs Bo

en een goede jaarwisseling en een goed en gezond 2010 toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hai Barb,

Bedankt voor het filmpje, ik heb het bekeken, erg informatief!

Ik denk dat ik inderdaad niet genoeg kleirweefsel heb voor een prothese voor de spier. Maar zoals ik op het filmpje kan zien, word ik er niet geruster op als het achter de spier word geplaatst!

Natuurlijk wil ik niet dat het er zo uit ziet wanneer ik mijn spieren aan span....gelukkig moet ik 16 januari bij hem langs om de maten definitief te maken, dan zal ik dit geval dus ook even aan hem voorleggen..

Ik zag dat je uiteindelijk voor Mediconsult hebt gekozen. Hoe kiest deze chirurg ervoor om de protheses te plaatsen bij jou?

Liefs!

Hoi,

De chirurg keek of ik voldoende klierweefsel had om het voor de spier te doen en dat heb ik. Ik ben vrij slank (56 KG)

En ik wil graag 310cc al deze past maar er worden randen zichtbaar tijdens de operatie, kiest de chirurg ervoor om de prothese dual plane te plaatsen. Dus hoe het definitief wordt kon de chirurg niet zeggen omdat hij nu niet kan zien hoe het er vanbinnen uit ziet bij mij. Dat ziet hij pas tijdens de operatie. Bij mediconsult willen ze precies weten wat je wensen zijn en wat je mooi en niet mooi vindt. Hierdoor kan de chirurg, als je onder narcose bent, de juiste beslissing voor je maken. ;-)

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Hmmmm het begint nu wel erg ingewikkeld te worden...of maak ik het zelf zo ingewikkeld? :blush:

Ik ga de 16e vragen of dual plane misschien ook een optie is.

Mocht dat niet zo zijn dan ben ik ook tevreden, weet dat het resultaat alsnog wel mooi zal zijn. Maar toch... :wacko:

Ik heb een schema met de afmetingen van de eurosiliconen.

Ik neig meer naar de high profile omdat deze qua diameter smaller is en naar voren meer volume heeft. En dat komt goed uit aangezien ik eigenlijk het liefst voor de 425cc had willen gaan, maar ze deze niet hebben.

Mijn vriend zegt dat je dat alleen moet doen, naar zijn mening, als je vrij slank gebouwd bent (dus een smallere diameter nemen, dus een high profile). Aangezien ik wat voller ben zegt hij dat het hem logischer lijkt dat ik dus een 'bredere' prothese neem, dus medium profile.

Zit daar enige logica in?

Als ik gewoon 450 cc neem dan is de kans op infecties groter omdat de holte meer moet worden opgerekt. Dus dit vind ik ook weer een eng idee..

Booby, dat effect bij het aanspannen van de spieren, is dat iets waar je vaak tegen aan loopt of valt het nauwlijks op?

En ja ik moet er inderdaad rekening mee houden dat er wat cc word weggedrukt onder de spier. Jammer dat je geen fotos hebt. :)

Barb, fijn dat je een chirurg hebt gevonden waar je zo achter staat, hun werkwijze klinkt goed.

Alvast een happy new year dames!

:50:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik merk het aanspannen van de spieren eigenlijk alleen als ik wat doe waarbij je die spieren gebruikt. Voor mijn bv gebruikte ik ze natuurlijk ook

maar toen voelde ik het niet, of lette er niet op. Nu voel je het wel maar volgens mij zie je er niets van, ik heb er tenminste nog nooit commentaar op gehad van iemand.

Ik ben geen sporter dus wat het dan doet durf ik niet te zeggen.........

Wat je vriend zegt over de high profile had ik ook wel een beetje, te smalle borsten op je borstkas is ook niet mooi, deze medium zit bij mij wat dat betreft precies goed, maar misschien is er wel een optie voor een prothese met een diameter van de medium maar dan toch wat meer projectie naar voren geeft!

Ben benieuwd wat Koopmann zegt!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietje,

Volgens mij heeft je vriend inderdaad gelijk!!

Het is een heel raar gezicht als niet je hele borstkas bedekt is...

Ik zou in jouw geval dan zeker voor de medium gaan, maar het is

natuurlijk je eigen keuze! Ik zou het zeker nog eens met de pc

bespreken als je twijfelt.

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sja...we spreken wel over een verschil in diameter van max 1,5 cm.

Opzich heel weinig natuurlijk maar blijkbaar wel genoeg voor een duidelijk verschil tussen medium en high profile..

Ik ga het zeker bespreken. Kom met een 400cc high profile namelijk wel op een grotere projectie dan 400cc medium en aangezien die 400cc medium ietsje te klein vond komt mij dat juist goed uit.

Maargoed, ik ga het 16 januari zeker overleggen. Evenals de optie dual plane.

Gisteren ben ik in antwerpen gaan shoppen.

Complete lingerie setjes waren 8 euro! Ik kon het natuurlijk niet laten... :blush: heb er drie meegenomen...hihi.

In een cup 80 C. Mocht ik het niet passen na de operatie, dan geef ik ze aan mijn zus, dat is namelijk wel haar maat.

Haha is er sowieso iemand gelukkig mee!

Wat zouden jullie doen als jullie alleen de optie hebben tussen bijv 400cc en 450, maar je wilt het liefst 425cc ?

Zouden jullie dan voor iets groter of iets kleiner gaan?

Booby, gelukkig merk je er niet veel van. Het zal ook heus wel meevallen, twee vriendinnen van mij hebben het ook achter de spier en zijn ontzettend blij met het resultaat. En terecht!

Heb je na afloop van de operatie pijnstillers van de kliniek mee gekregen? Of moest je die zelf halen?

groetjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Als ik voor de keuze zou staan van 400 cc of 450 cc zou ik voor de grootste gaan, mits dat past/kan natuurlijk! Er valt ook nog zo'n 30/40 cc weg

door het drukken van de spier en je went heeeel erg snel aan de maat en ik heb zelf dat ze van mij wel iets groter hadden gemogen! ;-)

Je krijgt pijnstilling mee, en een receptje voor nog meer. Ook een recept voor gaasjes enzo. Daar hoef je verder niets voor op te halen.

Moet er wel bij zeggen dat toen ik mijn bv daar heb gedaan het nog alleen MCS was en nu is het overgenomen door de Bergmankliniek dus of er wat is veranderd durf ik niet te zeggen....... Ook de 16e maar even vragen.

Leuk he, lingerie kopen! Ik heb gister ook hele mooie setjes van MD gekocht, en draag toch een 70D!

Het staat gewoon veel mooier als er 'borst' in je cup zit ipv een filetje, haha!!!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai!

Ja daar zit wat in...ik ga de 16e passen, Koopmann zal ongetwijfeld stapelgek van me worden, ik doe er vast een uur over tot ik tot mijn besluit kom, haha.

Ja lingerie kopen dat is dan gewoon hemels kan ik me voorstellen!

Heb je zelf vóór de operatie sport BH's aangeschaft?

En ben je ook vóór de operatie begonnen met vitamine slikken en medicijnen tegen blauwe plekken?

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoiii!

nee, ik kreeg mijn sportbh van hun, en een reserve gekocht. die werden op een gegeven moment te klein en toen ben ik naar livera gegaan voor een triumph. 70F en 75E!!!!!!!!!! was veel vocht ofzo, helaas, haha!

ik heb geen medicijnen of vitaminen gebruikt voor de operatie en ben niet blauw geweest!!

ff kort antwoord maar heb visite ;)

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoeee dames!!

Laatste week ontzettend druk geweest met werk, dus vandaar weinig bericht van mij.

Gisteren mijn 2e consult bij dr koopman gehad.

Ik ben he le maal gerust gesteld:) Ik heb er nu zoooo veel zin in!! Kan echt niet meer wachten hahaha.

Dr Koopman was dit keer enorm vriendelijk, nam goed de tijd en was in voor grapjes.

Hij heeft mijn borsten opnieuw opgemeten naar aanleiding van mijn vraag of de medium profile wel zou passen qua diameter (aangezien die andere arts had gezegd van niet). Hij legde me precies uit het hoe en wat terwijl hij mijn erwtjes op meette, en ik kon goed zien dat ik me geen zorgen hoef te maken.

We hebben de maat nog een keer besproken: 350cc. Het wordt een royale c.

Het blijkt dat dr Koopman meestal dual plane toe past. Hierdoor is het bewegen natuurlijker. Ik had in eerste instantie begrepen dat het helemaal onder de borstspier kwam, maar dat is dus niet.

Massage schijnt uit den boze te zijn als je de prothese achter de borstspier plaatst. Vroeger werd dit gedaan omdat de protheses een glad oppervlak hebben waardoor massage teveel kapselvorming tegen zou kunnen gaan. Maar aangezien het nu ruwe protheses zijn en achter de spier, heeft dit totaal geen zin, sterker nog, je vertraagd het herstel ermee.

Ik heb ook de papieren al binnen met de verdere info.

Daarin staat dat je een antibioticum tijdens je operatie krijgt waardoor je m geloof ik niet meer hoeft te slikken. Een recept voor pijnstillers krijg je geloof ik idd mee. En 2 weken van te voren goed beginnen met extra vitamine c.

Ohhhh... nog 3 weken! Can't wait anymore!!!!

Verder kregen we nog de tip om op de terug weg een extra kussen mee te nemen voor onder je rug. Je zult ws alleen maar zo recht op mogelijk willen zitten vanwege de pijn...

Ook slapen (voor de buikslapers onder ons waarvan ik er zeker 1 ben!!) de tip om kussens om je heen te leggen zodat je niet kunt rollen... Au..

Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Hoe gaat het verder allemaal met jullie?????

veel liefs!!

Vlinder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoeee dames!!

Laatste week ontzettend druk geweest met werk, dus vandaar weinig bericht van mij.

Gisteren mijn 2e consult bij dr koopman gehad.

Ik ben he le maal gerust gesteld:) Ik heb er nu zoooo veel zin in!! Kan echt niet meer wachten hahaha.

Dr Koopman was dit keer enorm vriendelijk, nam goed de tijd en was in voor grapjes.

Hij heeft mijn borsten opnieuw opgemeten naar aanleiding van mijn vraag of de medium profile wel zou passen qua diameter (aangezien die andere arts had gezegd van niet). Hij legde me precies uit het hoe en wat terwijl hij mijn erwtjes op meette, en ik kon goed zien dat ik me geen zorgen hoef te maken.

We hebben de maat nog een keer besproken: 350cc. Het wordt een royale c.

Het blijkt dat dr Koopman meestal dual plane toe past. Hierdoor is het bewegen natuurlijker. Ik had in eerste instantie begrepen dat het helemaal onder de borstspier kwam, maar dat is dus niet.

Massage schijnt uit den boze te zijn als je de prothese achter de borstspier plaatst. Vroeger werd dit gedaan omdat de protheses een glad oppervlak hebben waardoor massage teveel kapselvorming tegen zou kunnen gaan. Maar aangezien het nu ruwe protheses zijn en achter de spier, heeft dit totaal geen zin, sterker nog, je vertraagd het herstel ermee.

Ik heb ook de papieren al binnen met de verdere info.

Daarin staat dat je een antibioticum tijdens je operatie krijgt waardoor je m geloof ik niet meer hoeft te slikken. Een recept voor pijnstillers krijg je geloof ik idd mee. En 2 weken van te voren goed beginnen met extra vitamine c.

Ohhhh... nog 3 weken! Can't wait anymore!!!!

Verder kregen we nog de tip om op de terug weg een extra kussen mee te nemen voor onder je rug. Je zult ws alleen maar zo recht op mogelijk willen zitten vanwege de pijn...

Ook slapen (voor de buikslapers onder ons waarvan ik er zeker 1 ben!!) de tip om kussens om je heen te leggen zodat je niet kunt rollen... Au..

Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Hoe gaat het verder allemaal met jullie?????

veel liefs!!

Vlinder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlinder,

Ik had al bij jouw topic een berichtje geplaatst, maar je verslagje hier is wat gedetaillerder dus ik reageer hier ook nog even. :D

Dus jij begreep a.d.h.v. het eerste consult dus ook dat hij het volledig achter de spier zou plaatsen? Dat dacht ik dus ook!

Maar wel fijn om te horen dat zijn voorkeur dus naar dual plane gaat, want daar gaat die van mij ook naar uit, míts het bij mijn borsten past natuurlijk.

Fijn dat hij dit keer wat losser was, dan voel je je toch meer op je gemak.

Hij heeft jouw borsten dus opgemeten? Dat deed hij de eerste keer niet bij mij. Misschien komt dat het tweede consult.

Kon je wel op je gemak passen, kreeg je voldoende de tijd. Is niet een keuze die 1,2,3, gemaakt is lijkt mij...

Niet bij mij althans haha!

Goeie tips inderdaad van die kussens, daar heb ik ook wat aan!

Nog 19 dagen voor jou he?

Voor mijn gevoel gaat het allemaal een beetje traag...maarja dat is meestal als je ergens erg naar uit kijkt volgens mij...

Booby, het is dus wel handig om van te voren een extra sport BH te kopen?

Of kan ik beter wachten tot na de operatie? En dan in de eerste dagen eentje kopen?

Groetjes! :65:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Tietje,

Ik lees dat je twijfelt om een extra sportbh te kopen. Krijg je er geen één dan bij de kliniek war jij gaat? Die is toch overgenomen door de Bergman kliniek? Daar krijg je wel een sportbh namelijk. Zit bij deprijs in. En anderz zou je er nog één kunnen kopen ze kosten 50 euro, dat kost een goede sportbh ook minimaal in de winkel. Weet je ook zeker dat ie goed zit namelijk. Ik heb na 2 weken er één in de winkel gekocht dieme eigenlijk achteraf niet eens zo lekker zit. Ik dacht te wisselen na twee weken met die van de Bergman, omdat ik die zat was, maar achteraf zit die lekkerder dan die uit de winkel.... Dus mocht je er bij medisch centrum scheveningen er ook 1 krijgen dan zou ik er daar nog 1 kopen als ik jouw was.....:-)

Vind je het spannend allemaal? Nog 3 weekjes voor je! Gaat sneller danje denk hoor!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Diaan,

Dat klopt inderdaad wat je zegt, ik krijg er sowieso één van de kliniek. Maar ik had er niet bij nagedacht dat het ook een optie is om daar ter plekke nog een bh te kopen, dat lijkt me wel handig om te doen!

Ik vind het wel spannend moet ik zeggen, maar heb niet het gevoel dat het op schiet.

Ook besef ik het nog niet allemaal, denk dat dat pas het geval is wanneer ik op de operatietafel lig!

Ik wou dat het allemaal wat sneller ging, kan niet meer wachten! :43:

Ben jij achteraf tevreden met jouw gekozen maat? Of had het groter of kleiner gemogen?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik had een sportbh van de kliniek en een reserve daar gekocht maar die zaten me te krap, de borsten zaten niet goed in de cup.

Ik ben, toen ik enigzins kon naar de Livera gegaan en heb er daar een heleboel aangepast en kwam uit 70 F en 75 E. Ik denk door de zwelling? Ze passen nu nog steeds trouwens :126:

De sportbh's van de kliniek waren een C cup.... Staan ook te koop in de koopjeshoek ;-)

Ik denk dat je moet doen wat jou het beste lijkt, als je bijv. gaat douchen en je wast de bh even en legt hem op de verwarming is hij ook zo droog.

Spannend wordt het he, de datum komt al dichterbij!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke! Ik denk dat ik daar ter plekke gewoon nog eentje extra koop dan kan ik de eerste dagen in elk geval afwisselen...wanneer ik weer in staat ben om de stad in te gaan dan kan ik altijd nog een andere halen die dan wellicht beter zit.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wel even bekijken welke bh's ze daar nu hebben want die Triumph die ik bij Livera had gekocht was veeeel steviger en gaf meer steun. En 20 euri goedkoper.. :141: .... Je zou nu al een beetje kunnen kijken en vergelijken bij verschillende lingerie zaken! Die van de Hema schijnen ook heel goed, comfortabel en stevig te zijn.....

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Booby, goh dat is inderdaad best een groot prijs verschil!

Ja ik las inderdaad al ergens op het forum dat die van de Hema ook goed schijnen te zijn.

Maja ik heb gewoon werkelijk geen idee wat voor maat ik zou moeten kopen... :blink:

Vlinder25, heb je al de kriebels? :125:

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, ik was ook nog benieuwd naar jullie mening ivm het volgende:

Morgen ga ik mijn manager vertellen dat ik de 29e geopereert word en er daarom niet zal zijn (ziektewet dus).

Omdat ik mijn manager en collega's er niet voor aan zie een BV 'normaal' te vinden, heb ik er voor gekozen niet inhoudelijk uit te wijden over het hoe en waarom.

Ik weet dat ik wettelijk gezien het recht heb om me ziek te melden voor een cosmetische ingreep (waar een ziekte/herstel periode bij komt kijken). Maar ik denk dat mijn manager het mij moeilijk gaat maken als ik hier open kaart over speel. :122:

Op mijn werk zijn ze namelijk, behalve niet bepaald ruimdenkend, erg gefocused op productie en de personeelsbezetting.

Toch voel ik mij er rot onder omdat ik dus iets geheim moet houden.

Het zal ze niet snel opvallen dat ik een BV heb gedaan, want op mijn afdeling is het altijd erg koud dus weten ze niet beter dan dat ik altijd met dikke truien en vesten loop. :65:

Maargoed, ik zal wel langs de bedrijfsarts moeten en voor zover ik weet heeft deze beroepsgeheim.

Hij mag mijn leidinggevende niet inhoudelelijk informeren als ik dat niet wil, hij mag alleen doorgeven of ik in staat ben om te werken of niet.

Hoe denken jullie hierover? En klopt dat wat de bedrijfsarts betreft?

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Tietje!!

Hahahaha, jaaaaaaaaaaaaaaa het is zeker aan het kriebelen!!! Het komt steeds dichterbij!!

Morgen de laatste dag dat ik een sigaret op mag steken.... Vanaf woe nog maar 2 weken!!

Ben al een tijdje bezig met extra vitamine c. Lees dingen over recepten ophalen??? Maar ik weet daar verder niets over, enkel dat je meer vitamine c moet nemen.

Ook hebben ze het in de informatie over een pre-up. Dat is een drankje die je 2 uur voor de operatie in moet nemen (drinkvoeding). Daar schijn je dan wel een recept voor gekregen te hebben. Komt dit nog per post? Wat denken jullie?

Volgens mij kreeg je tijdens de operatie antibiotica toegedient, en ben je er daarna klaar mee?

Ohhhhh zo spannend!! Val elke avond in slaap denkend aan het resultaat wat komen gaat :)

Tietje, je hebt gelijk wbt geheimhouding van de bedrijfsarts. Maar heb helaas zelf meegemaakt dat dit niet altijd na gestreeft word. Dit wordt natuurlijk niet toe gegeven.

Ik wist niet dat je wettelijk recht hebt om je ziek te melden bij cosmethische ingrepen. Ik was wel van plan het te proberen.

Ik werk met kinderen, en moet dus veel tillen etc, dat gaat dadelijk gewoonweg niet.

Jij mag al weer bijna naar je volgende consult he?

Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen met passen qua maat!

Leuk hoor!!

Voor ons allebei steeds spannender en spannender... Was het maar vast zo ver!! :)

Heel veel liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha ja Vlinder voor mij vanaf zaterdag geen peukjes meer!

Heb er nu nog twee in mn pakje, dat kan ik morgen op roken en ik denk dat ik vanaf dat moment geen pakje meer haal..

Ik ben ook al een aantal dagen begonnen met vitamine C pilletjes.

Verder heb ik niets gehoord over vitamines of antibiotica, ook niet over die pre-up waar jij het over hebt.

Misschien hoor ik dat zaterdag..?

Ik hbe wel een informatie pakketje opgestuurd gekregen, het staat daar ook niet in.

Wel zaten er twee lijsten bij die ik moest invullen en opsturen alleen heb ik dat nog niet gedaan..dus dat mag ik wel ff gaan doen!

Ja wettelijk gezien heb je er recht op om je ziek te melden.

Ik heb zelfs gebeld naar ministerie van huppeldepup, is al weer een tijd je geleden. Zij bevestigden dit.

Je mag je alleen niet ziek melden wanneer je die ingreep ondergaat om opzettelijk ziek te worden en zodoende dus thuis te kunnen blijven.

Ik doe gelukkig administratief werk dus zal waarschijnlijk wel wat sneller kunnen beginnen, voor jou ligt dat inderdaad weer anders..

Ik heb er zin in!!! :115:

Heb zelfs al lingerie en een bikini gekocht in een grote maat! Mocht t niet passen dan kan ik genoeg andere mensen in mijn omgeving er blij mee maken.

Nog even en het is zover!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey tietje!!

whaaaa voor jou ook nog maar 16 daagjes!!! Spannend!!

hih zelfs al bikini's gekocht! Goed zeg... ik wacht nog even want ik heb geen idee wat het straks wordt. Al zou ik het liefts nu al een hele nieuwe gardarobe shoppen haha.

Wat goed dat je dat allemaal uit hebt gezocht van de ziektewet. Als ik dat had geweten had ik dat misschien ook geprobeerd. Ik heb nu al mijn overuren en een week vakantie opgenomen. In totaal drie weken. Begin al wel een weekje eerder met mijn andere werk maar dan heel voorzichtig. Ik heb namelijk net zoals vlinder wel wzwaar werk in de zorg.

Nou meid ook voor jou nu echt aftellen en heel veel succes met stoppen met roken. Dat zal wel lastig worden maar je doet het voor een goed doel!

Geniet nog van je laatste sigaretje!

nog 16 daagjes!!!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haa Tietje!!!

Nog 16 daagjes!!! :D

Vandaag dus geen sigaretjes meer voor mij :( Ben benieuwd hoe het me gaat verlopen. Als ik er maar niet teveel van aankom. Ben er prompt van aan de lijn hahaha.

Ga jij het er moeilijk mee krijgen denk je?

Heb gisteren gebeld naar bergmankliniek en kennelijk is er op de 2 locaties een verschillend beleid wbt medicatie.

In den haag schrijven ze geen vit.c en arnica druppels voor. Je moet wel 2 weken van te voren beginnen met vit.c 1000. De arnica is je eigen keuze. Het is een homeopatisch middel dat de zwelling en blauwe plekken wat tegen gaat. Ik ga het wel zelf kopen. Baat het niet, schaadt het niet!

Vond het prettig dat de anesthesist belde om de lijst voor de zekerheid na te lopen. Daarbij ook een fijn gevoel omdat het natuurlijk een teken is dat het dichter bij komt!

Nog een week en dan hoor ik de tijd als het goed is....

Ik durf zelf nog geen lingerie te kopen. Haha dan lonkt het allemaal naar me terwijl je verplicht die bh dag en nacht aan moet voor een maand! Hahaha, ben ook erg benieuwd naar de preciese maat die me komen gaat!

LIEFS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!

Nou gelukkig ben ik wel iemand die 4 dagen met een pakje sigaretten doet, dat maakt het toch wat minder zwaar misschien..

Maar heb bijvoorbeeld net gegeten en ik heb me een trek!!!! Nu smacht ik er echt naar!

Wat je stofwisseling en aankomen betreft: Daar ben ik ook erg bang voor. Daarom heb ik bedacht 1 sigaret in de 4 dagen te gaan roken..dan valt het misschien nog mee... :124:

Ik heb nog niets van de kliniek gehoord. Ben dus wel begonnen met vitamine C en ga die Arnica ook halen, inderdaad, baat het niet dan schaad het niet!

Haha die aanschaf van lingerie was geen goed idee! Had bij de H&M twee BH's gekocht maat 75 D.

Dacht voor de grap, laat ik ze eens passen. Zaten bijna strak!!! Ik zal dat nooit passen als mn borsten echt gedaan zijn...

Dus heb ze aan mn zusje gegeven! Zij ook weer blij! :118:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Tietje!

Jah de tijd is idd wel relaxed.. moet namelijk nog ruim en uur rijden naar de kliniek.

Wat betreft het profiel, heb ik ook nog geen duidelijkheid. Tijdens het consult is dat niet ten sprake gekomen. Hij gaf wel aan dat bij mij juist aan de onderkant opgevuld moet worden omdat ik daar niets heb. Ik heb echt "tuutjes"zoals de pc ze noemde haha. Diaan is ook geopereerd door Laban en ze heeft het ook nog voor de operatie gevraagd en daar had hij aangegeven dat ze eigenlijk alleen maar med profile plaatsen. Ik denk dus ook dat ik dat krijg maar ik ga het maandag nog even vragen. Ik heb er iig alle vertrouwen in.

Als ik jou was zou ik het dan ook nog even vragen. de pc zal uiteindelijk wel zien wat het mooiste/ beste resultaat zal geven.

Goed dat je ook al met de vit C bent begonnen en de arnica dr gaat halen. Ik heb 3 x dgs 20 dr voorgeschreven gekregen maar heb aan een potje niet genoeg, dus ik heb er nog een bij besteld.

haha, dat wordt toch nog even wachten met lingerie kopen maar achja dat is dan ook wel weer leuk om naar uit te kijken na de operatie :)

Je krijgt een best groot aantal cc he? ben echt benieuwd waar je op uit komt!

Spannend, nog even volhouden <_<

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.