Ga naar inhoud

Tietje : 29 januari 2010 : Dr. Koopmann : Medisch Centrum Scheveningen


Gast tietje

Aanbevolen berichten

Hai dames,

Geen idee of ik het nu goed doe, een operatieverslag aanmaken, maar ik probeer het gewoon. :D

Ik heb een jaar lang meegelezen op de forum, maar nog nooit eerder een eigen verslag geplaatst.

Omdat grote borsten bij mij in de familie zit, had ik verwacht dat ik die ook wel zou krijgen, maar dit is er helaas nooit van gekomen..

Ik ben de enige met een bh maar 75 B, bloot oogt het als een A cup vind ik en dat is ook wat de chirurg tegen mij zei tijdens een consult.

Omdat ik een volle kont heb en brede heupen vind ik dat mijn borsten hier totaal niet mee in verhouding zijn, en dus heb ik na een lange tijd en veel onderzoek besloten om een BV te ondergaan.

Ik ben in de tussentijd bij twee klinieken op consult geweest: Janssen Kliniek en Medisch Centrum Scheveningen (MCS).

Ik was heel tevreden over beide consulten maar na beiden vergeleken te hebben, was ik meer tevreden over het consult bij de Janssen Kliniek.

Deze chirurg keek naar mijn lichaam als geheel en paste daar de borsten op aan. Hij kwam meer betrokken over.

Achteraf heb ik van een BV bij deze kliniek afgezien vanwege de nare berichten die ik op internet vond. Deze chirurg heeft meerdere keren voor het tuchtcollege moeten verschijnen, vanwege patienten waarbij de ingreep mislukt was en één vrouw die zelfs overleed n.a.v. slechte nazorg. :20:

De chirurg bij MCS, dr. Koopmann, was ook erg kundig, maar maakte een wat koelere indruk.

Het schijnt wel één van de meest gerenommeerde chirurgen van NL te zijn en mijn vriendin die een BV door hem heeft laten uitvoeren heeft werkelijk prachtige borsten :3: !

Heb dus nog een consult gepland bij hem en ook een operatiedatum laten plannen (27 augustus)!

Dus hopelijk doe ik hier goed aan, het blijft moeilijk, helemaal zeker kan je nooit zijn..Ik heb ter vergelijking nog een consult gepland bij de bergman klniek.

Puur om de verschillende adviesen te kunnen vergelijken en daarop mijn keus te baseren.

Maar ik sta wel achter mijn keuze om de ingreep bij Dr. Koopmann uit te laten voeren, dat staat vast!

Ik zit boordevol vragen, maar hou het hier nog even bij, het verslag word anders wel erg lang!

Ben benieuwd naar de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Tietje,

Welkom hier! :D

Prima hoor om alvast een verslag aan te maken, uiteindelijk komt er natuurlijk het verslag van je operatie te staan!

Spannend dat je de knoop hebt doorgehakt, inderdaad goede verhalen ook hier over dr. Koopmann, dus dat komt vast

helemaal goed! Voor welke cupmaat wil je ongeveer gaan?

Verder.... alle vragen mag je hier gewoon neerzetten hoor!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames,

Nina 32, bedankt voor je reactie!

Ik wil een grote C / kleine D cup.

Ik heb van onderen een maat 38/40 en van boven medium...Ik denk dat die cupmaten het beste aansluiten op de rest van mijn figuur.

Twijfel nog een beetje..Wil ze niet te klein én niet te groot, een probleem dat iedereen volgens mij heeft bij een BV, haha.

Het is nu allemaal nog een beetje onwerkelijk..Denk dat ik me pas een week voor de operatie ga realiseren dat het echt gaat gebeuren.

Ik ben het meest angstig voor de pijn daarna! Als ik Dr. Koopmann moet geloven ben ik het beste af met een implantaat ónder de borstspier, en het herstel schijnt dan wat langer en pijnlijker te zijn.

Die vriendin van mij kon haar eigen kont niet eens afvegen de eerste week...

Beide consulten waar ik tot nu toe ben geweest werd mij een anatomische vorm geadviseerd.

Maar ik wil dit liever niet vanwege de kans op draaien...Ik moet me niet indenken dat ik in de spiegel kijk en een misvormde borst heb! :o

Zal het echt zoveel verschil maken, anatomisch of rond onder de spier???

Ik heb geprobeerd hier informatie over te vinden maar vind heel veel tegenstrijdige standpunten..

Ben benieuwd hoe jullie hier over denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tietje :D

Moest eerst even goed kijken, want we hebben ook een tietie en dacht eerst: huh nieuw verslag van tietie :154:

Maar goed.... WELKOM :D

Je zegt, dat je maat 38/40 hebt en boven een medium? Hoe lang ben je, want dat maakt ook veel verschil met de hoeveelheid cc's die bij je passen!

Ik bijv ben 1.65 en weeg 63, heb ook ongeveer jouw maten. Ik heb 350cc voor de spier gekregen. Voor of achter de spier maakt ook weer verschil: achter verlies je ongeveer 50cc ,voor aangezicht zeg maar.

Rond of anatomisch is persoonsgebonden: wat vind je zelf mooi, wat past het beste bij jouw borst? Het draaien van de prothese is eigenlijk (wat ik begrepen heb) als de pc de pocket te ruim maakt, waardoor hij ook kán draaien! Dus daar zou ik het niet van af laten hangen hoor!

Succes met orienteren :D

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietje! Hihi, ik moest ook even kijken hoor door je naam. Hebben we nu een tietie en een tietje ;)

Welkom hier en wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt en al een operatiedatum hebt! Is wel over een tijdje, kan je het nog volhouden het wachten?

Wat betreft de maat: is er al een aantal cc's geadviseerd? Ga niet voor te klein, het went zo snel je nieuwe maat en ik hoor van bijna iedereen dat ze best een maatje groter gemogen hadden. Soms is er ook niet altijd meer mogelijk omdat het er simpelweg niet inpast of niet mooi is en dat je de randen van de protheses gaat zien.

Succes met rondkijken en vraag gerust!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames,

Ja inderdaad niet zo handig die naam van mij, had Tietie wel al gezien, maar stond er niet bij stil toen ik een verslag aan ging maken! :unsure:

Het wachten kan ik nog wel volhouden hoor!

Heb de datum bewust eind augustus laten plannen, omdat ik in augustus gebruik kan maken van de 10% korting :125: en expres ook in de laatste week zodat ik grotendeel van de zomer al heb gehad...vind het niet zo'n prettig idee om weg te zweten in m'n sportbh of om ivm herstel thuis te moeten blijven terwijl ik liever ga genieten van de zomer!

Dus eerst genieten van de zomer maanden en wanneer deze aan z'n eind loopt dan ben ik er helemaal klaar voor!

Ja ik heb van onder een maat 38/40, van boven small/medium en ben 1.70 m lang.

Dr. koopmann adviseerde mij tijdens het laatste consult tussen de 325 en 375 cc en bij de Janssenkliniek werd mij 400/425 cc geadviseerd.

Nogal uiteenlopend dus..Denk dat ik (ik mocht ze passen) voor de 400cc ga..maar omdat er onder de spier wat af gaat ga ik toch weer twijfelen.

Oei oei het is zo moeilijk!!

Ze adviseerden mij ook beiden anatomisch, maar lees er best veel klachten over en ik dacht ook weer dat de ronde silicoon onder de spier toch haast dezelfde vorm gaat aannemen als de anatomische vorm..omdat het platgedrukt word zeg maar..

Daarom heb ik er ook voor gekozen sowieso nog een consult bij dr. Koopmann te ondergaan en ook eentje bij de Bergman, zodat ik verschillende adviezen kan aanhoren.

Hoe doen jullie dat met het van te voren kopen van een sportbh? De uiteindelijke maat weet je natuurlijk van te voren nog niet.

Ik lees ook dat het vaak wat groter blijkt te zijn..Gaan jullie gewoon uit van de schatting? Of koop je er ter plekke één bij de kliniek na de operatie?

En een vraagje aan de dames bij wie het onder de borstspier is geplaatst: hoelang heeft het geduurd voor jullie aan het werk gingen?

Ik heb lichamelijk geen zwaar werk (administratief) en heb twee weken vakantie opgenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietje,

Ik ben gister weer aan het werk gegaan. Had best een paar dagen eerder al gekund. Als ik kan autorijden en achter een pc kan zitten dan kan ik ook weer werken. Ook ik heb geen lichamelijk zwaar werk. Ik heb een goed bureau en een goede stoel. Kan mijn werk afwisselen door af en toe een ommetje te maken. Dus dan 2,5 weken weer aan het werk gegaan maar had makkelijk weer na 2 weken gekund!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Ik vroeg me af wat jullie er van denken dat Medisch Centrum Scheveningen natuurlijk nogal in opspraak ik geweest vanwege de belastingfraude en dreigend faillisement..

Op de website is te lezen dat ze nu een uitstel van faillisement hebben gekregen, zoiets word verleend voor de duur van 6 maanden. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat ze na die tijd failliet zijn.

Bepaalde dingen worden gratis gedaan, vallen onder de garantie, mochten die niet goed zijn gegaan tijdens de BV en achteraf gecorrigeerd moeten worden.

Maar als de kliniek failliet word verklaard, kan ik die garantie niet verhalen op de chirurg of kliniek. Dan ben ik dus de lul, bedacht ik me zo.. :(

Wat denken jullie hiervan? Kan ik beter uit voorzorg naar een andere kliniek gaan en geen risico nemen?

Dr. Koopmann is wel één van de meest gerenommeerde chirurgen van Nederland..en zijn resultaten zijn wel heel mooi...maarja als ik daarlijk de klos ben..

Hey Merel78, bedankt voor je reactie!

Ik denk dat ik dus wel een reeele schatting heb gemaakt door twee weken vrij te nemen. :) Goed om te weten!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tietje! :D

Ik kom net van het verslagje van mama24 af, die daar ook geholpen is! Als jij een goed gevoel hebt over je pc en je zekerheid hebt, dat je gewoon ter plekke kan betalen en zo, zou ik zeker daar gaan! Maar lees ff het verslag van sil ( mama24) zeker over de drains! Ik heb al vaker gehoord, dat dit pijnlijk is als ze verwijderen en dat is dus echt niet nodig! Gewoon ff lekker bijdehand uitvallen tegen de verpleegster haha ;)

Als je onzeker bent over het verloop van het bestaan van de kliniek, kan je ook uitzoeken of die pc ergens anders ook opereert... zo niet, bel de kliniek gewoon plat met al je vragen!! Jij komt je geld brengen, dus... ;)

Liefs, Trici :116:

p.s. ik kan je ook zeer zeker mijn kliniek aanraden haha ;) Service en zorg is super!!

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tietje,

Ik heb mijn protheses ook achter de spier laten plaatsen en ben na 2 weken al terug aan het werk gegaan als

verpleegkundige (wat wel een zwaar belaste job is) dus ik denk dat je met je 2,5 weken zeker toekomt als administratief bediende.

Ik heb het de eerste weken wel rustig aan gedaan.. Mijn collega's waren er van op de hoogte, dus die hebben mij

het zware werk wel uit handen genomen.

Ik heb ook anatomische protheses. Ik denk niet dat je veel bang moet hebben voor het feit dat ze kunnen draaien.

Dit is ook alleen mogelijk de eerste 2 weken, dus als je het die eerste weken lekker rustig aan doet, is er niks aan de hand.

Lieve groetjesss

Mixed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ga morgen naar MCS ook naar dr. Koopmann. Hij komt op mij wel over als een kundige man en ook 1 met humor. Ik voelde me er wel op me gemak. Ik ben heel benieuwd hoe alles gaat, ik heb thuis hulp dus dat is wel fijn!

Volgens mij werkt deze chirurg ook in Gorichem in het ziekenhuis, zou je eens kunnen googlen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ga morgen naar MCS ook naar dr. Koopmann. Hij komt op mij wel over als een kundige man en ook 1 met humor. Ik voelde me er wel op me gemak. Ik ben heel benieuwd hoe alles gaat, ik heb thuis hulp dus dat is wel fijn!

Volgens mij werkt deze chirurg ook in Gorichem in het ziekenhuis, zou je eens kunnen googlen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook anatomische protheses. Ik denk niet dat je veel bang moet hebben voor het feit dat ze kunnen draaien.

Dit is ook alleen mogelijk de eerste 2 weken, dus als je het die eerste weken lekker rustig aan doet, is er niks aan de hand.

Ik voel me toch een beetje geroepen om dit te corrigeren... Zolang je protheses nog niet zijn ingekapseld (gem. 6 weken) kunnen je protheses theoretisch gezien draaien. Belangrijk dus om niet op je buik te slapen en maar beperkt op je zij. Bij mij is mijn linkerprothese na 8 weken (!) een kwartslag gedraaid na het dragen van een push-up bh en werken (gebukt) in de tuin.

Dus a.u.b. wel voorzichtig doen! Bij mij is het overigens helemaal goed gekomen!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Ik vind het zo moeilijk! Iedere keer als ik denk definitief mijn keuze voor een chirurg/kliniek te hebben gemaakt, ga ik twijfelen! :wacko:

Dr. Koopmann werkt inderdaad ook deels in een ziekenhuis.

Maar ik heb een kennis die bij Kamer van Koophandel werkt en zij vertelde mij dat de kliniek waar ik de BV laat uitvoeren verantwoordelijk is voor de garantie en niet de betreffende chirurg die mij dan op dat moment geopereert heeft.

Ik voerde inderdaad ook als argument aan dat ik dan eventueel naar dezelfde chirurg terug kan omdat hij ook ergens anders werkzaam is, maar dat is dus niet het geval.

En alles zwart op wit laten regelen (betreffende deze specifieke situatie, het eventuele faillisement) heb ik ook niets aan want als de kliniek failliet word verklaard en niet meer bestaat, dan kan ik niets meer halen, al staat het zwart op wit.

Vind dit wel heel moeilijk hoor...

Wat het draaien van de protheses betreft, ik word al naar als ik die verhalen lees!

Eerst dacht ik toch anatomische te nemen op advies van twee verschillende chirurgen, want als beiden het zeggen dan zal het wel goed zijn, maar nu ik me bewust ben van het draaien ben ik ernstig aan het twijfelen!

Ik denk dan zelf; als rond onder de spier niet veel verschil maakt, doordat het toch door de druk en zwaartekracht haast een anatomische vorm aan neemt, waarom dan het risiso nemen op draaien en stress als ik bijna hetzelfde resultaat kan bereiken met ronde protheses? :144:

Whaaaaaaaaaa ik word gek!

Sja ik moet zeggen dat ik de resultaten van de borstvergrotingen die bij Boerhaavekliniek zijn gedaan ook wel erg goed eruit vind zien! :125:

Trici, zou ik jouw ww mogen?

Het zou nog handig voor mij zijn ook, want ik woon zelf in Almere en A'dam is dan lekker dichtbij!

Ik ga daar gewoon op consult, morgen even een afspraak maken! :14:

Booby, ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring daar, ik zal het zeker bijhouden!

Gelukkig heb je hulp thuis, dat is wel zo fijn. Ik heb mijn vriend vrij laten nemen in dezelfde periode, dus dat is in elk geval wél al mooi geregeld. :6:

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me toch een beetje geroepen om dit te corrigeren... Zolang je protheses nog niet zijn ingekapseld (gem. 6 weken) kunnen je protheses theoretisch gezien draaien. Belangrijk dus om niet op je buik te slapen en maar beperkt op je zij. Bij mij is mijn linkerprothese na 8 weken (!) een kwartslag gedraaid na het dragen van een push-up bh en werken (gebukt) in de tuin.

Dus a.u.b. wel voorzichtig doen! Bij mij is het overigens helemaal goed gekomen!!! :D

Hoi Nina!

Jee, dat had ik nog helemaal niet gelezen bij je! Hoe heb je gemerkt dat ie gedraaid is? En hoe is dat weer gecorrigeerd? Na 8 weken nog! Mijn pc zegt dat na 6 weken de prothese geen kant op meer kan... hmm....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sja ik moet zeggen dat ik de resultaten van de borstvergrotingen die bij Boerhaavekliniek zijn gedaan ook wel erg goed eruit vind zien! :125:

Hihihi, thanx!? :blush:

Prima kliniek hoor, hele lieve zorg en... geen wachtlijst! Ik belde op woensdag, meteen de dag erna een consult 's avonds en binnen twee weken lag ik op de operatie-tafel. Het had zelfs nog een week eerder gekund als de anesthesist niet toevallig een weekje was gaan skiën! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik ook benieuwd naar Nina32, ik werp een blik mee. :1:

Enne ja ik had jouw borsten ook gezien, heel mooi resultaat!

Trici die van jou ook trouwens, had jouw ww ontvangen!

Ik heb meteen ook maar een afspraak voor een consult gemaakt.

Voor mij staan dr. Koopmann en Medisch Centrum Scheveningen nogsteeds op :127: .

Maar mocht het met de garantie en dergelijke niet goed geregeld zijn dan stap ik over!

Ik heb dus net gebeld voor een consult bij de Boerhavekliniek...

Kreeg niet zo'n leuke eerste indruk.. :27:

Ik werd heel lang in de wacht gezet, en plotseling werd ik uit de wacht gehaald, maar volgens mij had die receptioniste dat niet door.

Er werd veel gelachen, in het Engels gesproken over tram verkeer en over dat meisje haar leuke naam en waar die vandaan komt enz. :92:

Naaaaaa...dat duurde 5 minuten ofzo en toen nam ze op en bood haar excuses aan voor het lange wachten, maar dat kwam doordat ze moest afrekenen met een klant zei ze..

Beetje apart.

Maargoed, laat ik dat maar proberen te vergeten. Een kletsende receptioniste zegt nog niets over het werk van de chirurg...denk ik dan maar..

Dus de afspraak staat gepland voor vrijdag 3 juli om half 8 bij dr. van der Weij!

Ben benieuwd!

Maar eerst zaterdag 27 juni 13:00 uur bij MCS voor een 2e consult! :14:

Ik kan niet wachten!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben gisteren op consult gegaan bij Medisch Centrum Scheveningen Dr. Koopmann.

Hij was nogal kort van stof, waarschijnlijk onder het mom van je bent al eerder geweest dus je weet meerendeel al. <_<

Ik heb wel alles kunnen vragen wat ik wou weten en daar duidelijke antwoorden op gekregen.

Hij gaf mij verschillende maten om te passen en hij begon met een 325cc waarvan ik en mijn vriendin die mee was, al meteen zeiden: nee, dit is te klein.

Toen pastte ik een 400cc en die vond ik mooi al mocht het van mij nog ietsje groter.

Ik paste een 450cc en van de zijkant was dat mooi , van de voorkant weer iets te groot naar mijn smaak.

Ook vertelde Dr. Koopmann dat hij zelf de 400cc aanraad en dat ik er rekening mee moet houden dat hoe groter de implantaat hoe groter de kans op complicaties..

En dat dit met name erg toeneemt vanaf de 450cc. Ivm de holte onder de spier de erg opgerekt moet worden omdat er iets groots in moet.

Hij vertelde mij dus ook dat het onder de spier zou worden en zijn voorkeur uit ging naar een ronde implantaat.

Hier was ik erg blij mee, want ik had erg mijn twijfels bij de anatomische ivm draaien.

Maargoed, een 400cc dus iets te klein, 450cc iets te groot, ik vroeg dus om een 425cc.

Deze hadden ze niet, het was 400cc of 450cc, maar ze zouden de leverancier gaan bellen om te vragen of er eventueel wel een 425cc geleverd kon worden.

Zodra ze meer weten nemen ze contact met mij op.

Dr. Koopmann adviseerde mij nog een paar weken voor de operatie terug te komen om samen de exacte maat te gaan vaststellen, want dat ik daar beter niet aan moest beginnen een uur voor de operatie, omdat ik dan door de zenuwen verkeerde keuzes kan maken.

Ik moet zeggen dat ik het een erg moeilijke keus vind, mocht ik moeten gaan kiezen tussen 400cc en 450cc.

Al is de kans niet groot dat zich complicaties voordoen bij 450cc, ik neem dan dus wel een groter risico en moet er niet aan denken dat ik één van die mensen ben bij wie dat het geval is! Bovendien vond ik de 450 wel iets aan de grote kant, al gaat er nog ietsje vanaf omdat het onder de spier gedrukt zit.

Die 400 mocht van mij wel iets groter, ook als ik bedenk dat het dus onder de spier ietsje kleiner uit valt.

Ik moet er niet aan denken dat het te klein word, maar te groot ben ik ook niet echt blij mee...Het is zo moeilijk!:107:

Met een half uur stond ik eigenlijk al weer buiten, het ging erg vlot.

Ik hoef me gelukkig ook niet druk te maken over het feit dat de kliniek failliet gaat, want ze zijn overgenomen vertelde hij! :14:

Aankomende vrijdag moet ik naar de Boerhaave kliniek. Ben erg benieuwd hoe dat zal bevallen en wat voor advies daar word gegeven!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietje :D

Mijn ervaring met Boerhaave was super ( duh, anders had ik natuurlijk niet gekozen voor deze kliniek :154: )

Mijn advies is: gewoon je vragenlijstje weer mee, mss wat voorbeeldfoto's die je van internet afhaalt (heb ik ook gedaan), vragen of daar wel de mogelijkheid is voor 425cc enz ;)

Ik ben benieuwd, hoe je Boerhaave zal ervaren :D

Succes! Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ladies,

Vanavond om 19:30 had ik een afspraak voor een consult bij de Boerhaave Kliniek.

Deze heb ik gecanceled. Ik voel me heel prettig bij mijn ervaring met Dr. Koopmann en Medisch Centrum Schevingen. :14:

Dit komt mede doordat ik weet dat de kliniek is overgenomen door de Bergmankliniek.

Ik ben trouwens nog terug gebeld door een dame van de kliniek. Zij vertelde mij dat er geen 425cc beschikbaar was.

Nu moet ik dus gaan kiezen tussen te klein of te groot, even kort door de bocht gezegd..

En dat is een eeeeeeeeerg moeilijk keuze...De 14e van augustus moet ik weer gaan passen en de maat definitief kiezen...ik kan niet wachten!

En nog een heel andere vraag: Weet iemand hoe ik zo'n balkje kan toevoegen aan mijn onderschrift?

Ik weet wel waar en hoe ik het moet maken maar hoe ik het aan mijn profiel toevoeg, daar kom ik echt niet uit...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog een heel andere vraag: Weet iemand hoe ik zo'n balkje kan toevoegen aan mijn onderschrift?

Ik weet wel waar en hoe ik het moet maken maar hoe ik het aan mijn profiel toevoeg, daar kom ik echt niet uit...

Liefs!

De ticker kan je maken op tickerfactory.com. De code plak je in je handtekening. Daar kom je door op instellingen te klikken. Aan de linkerkant zie je het menu. In dat menu zie je staan: wijzig handtekening .

Opslaan en klaar is ie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Daar ben ik weer!

Heb het erg druk gehad de afgelopen weken. Na 2 jaar zoeken ga ik eindelijk verhuizen op korte termijn.

Nare bijkomstigheid is dat het praktischer is om de operatie daarom naar januari te verschuiven..Ik baal er van maar het is niet anders.

Zal zo druk bezig zijn met mijn nieuwe stulpje dat het zo weer januari is!

Ik weet nog geen exacte datum omdat ze bij de kliniek de planning van 2010 nog niet weten voor de artsen. Wanneer ze deze wel hebben (met 2 weken zeiden ze) dan nemen zij contact met mij op om een datum te plannen.

De komende tijd zal ik dus waarschijnlijk erg weinig tijd op het forum doorbrengen door alle drukte..

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.