Ga naar inhoud

Ik wil een wissel. Wie wil er nog meer een wissel.


Gast cinta

Aanbevolen berichten

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste Reactie

Vraag ik me ook af?

Je hebt hem gister pas gestart en denk dat er nog wel een aantal dames zijn die willen reageren,maar wellicht niet elke dag op het bf zijn.

Zal jammer zijn,ik vind het een goed topic waarin open en eerlijk gecommuniceerd word naar elkaar toe :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke Moon en Itsme dan ga ik even een pb sturen naar de persoon die ik gevraagd heb om het te sluiten. En ja Itsme dat is me ook opgevallen dat er op een goede manier word gecomminiceerd. Alleen maar goed idd.

Jullie zijn schatten.53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ik heb mijn nieuwe borsten nu 4 dagen.

Dus weet natuurlijk nog niet precies hoe het eindresultaat eruit zal zien.

Maar ik vind ze nu al zoveel mooier dan eerst!

En zo groot als ze nu zijn heb ik ze nog nooit gehad (niet tijdens zwangerschap of borstvoeding).

Zoals ik er nu over denk is het precies geworden wat ik van te voren in mijn hoofd had!

Niet te groot en niet te klein.

Ik kan zelf door middel van kleding bepalen of ik ermee wil showen of niet.

Dat is voor mij ideaal omdat ik het geheim wil houden, en zo kan ik me op mijn werk ook nog discreet kleden.

Maar ik mijn blootje zijn ze in mijn ogen echt HUGE!

Dus best of both worlds!!! :43::43::43::43:

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ik heb mijn nieuwe borsten nu 4 dagen.

Dus weet natuurlijk nog niet precies hoe het eindresultaat eruit zal zien.

Maar ik vind ze nu al zoveel mooier dan eerst!

En zo groot als ze nu zijn heb ik ze nog nooit gehad (niet tijdens zwangerschap of borstvoeding).

Zoals ik er nu over denk is het precies geworden wat ik van te voren in mijn hoofd had!

Niet te groot en niet te klein.

Ik kan zelf door middel van kleding bepalen of ik ermee wil showen of niet.

Dat is voor mij ideaal omdat ik het geheim wil houden, en zo kan ik me op mijn werk ook nog discreet kleden.

Maar ik mijn blootje zijn ze in mijn ogen echt HUGE!

Dus best of both worlds!!! 43.gif43.gif43.gif43.gif

Lfs Janine.

Kei geweldig om dit goede nieuws te lezen meid. Hoe zijn ze geplaatst bij je en hoeveel cc heb je nu gekregen. 136.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou tis hier nog lang geen sluitingstijd hoor..lol. 143.gif

Ok dan :43: :43:

Denk ook dat er misschien nog wel meer reacties zullen volgen, net als itsme zit niet iedereen hier 24/7.

Al zit ik dat bijna wel ssssttttt :44: Tja afkicken is nu eenmaal onmogelijk lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

450cc en dual plane :wub: !! Bij dr Plovier. (foto's staan in de galerij)

En het valt me allemaal zo ontzettend mee!!

Heb denk ik wel geluk gehad met mijn herstel.

En nu ben ik zoooooooo benieuwd naar het resultaat als het vocht weg is.

En ik heb me toch een vocht....weeg drie kilo zwaarder dan voor de borstvergroting???????????

Hadden jullie ook zoveel vocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Mag ik dan ook mee voor die wissel-groepskorting bij dr. Nio?

Ik wil graag ook nog meer bolling bovenin m'n borsten,ze mogen ook dichter bij elkaar staan en extra cc's heb ik ook wel oren naar... :rolleyes:

Maar ik heb nu al een F... Dus dan wordt het straks helemaal moeilijk shoppen :wacko:

Aan de andere kant ben ik nu bijna 8 maanden PO en nog steeds niet 100% tevreden :unsure:

Ik zit heel erg te twijfelen of ik dit zal aankaarten bij dr. Nio door opnieuw een afspraak te maken...

Net wat Marrie schrijft, want ik ben nog jong en wil er wel graag mee showen... :rolleyes:

M'n vriend vindt ze nu al prachtig, maar stribbelt ook niet tegen als ik het wél over een wissel heb :44:

Zo fijn dat ik dat toch eventjes kwijt kan hier op het forum! :7:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha leuk het wissel topic!

Ik zou ook wel een maatje meer willen + dichter bij elkaar!

Maar ik denk dat ik dan giga boobies krijg en ik ben daar het type niet zo voor -> verlegen dame hier!

Maar ik vind het prachtig om te zien dus wel foto's showen als er een groepskorting is hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een maatje meer zou ik ook niet erg vinden :blush:

Maar vind ze wel perfect zo, en over een aantal jaartjes eerst maar aan kindjes denken en dan zijn ze boobies weer aan de beurt :136:

Hihi mijn vriend denk nu ook zo kiki! In het begin vond ie het maar niks maar laatst zei ik goh later wil ik denk 2 a 3 cupmaatjes meer: van mij mag je dat helemaal zelf weten liefje.... tja :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Mag ik dan ook mee voor die wissel-groepskorting bij dr. Nio?

Ik wil graag ook nog meer bolling bovenin m'n borsten,ze mogen ook dichter bij elkaar staan en extra cc's heb ik ook wel oren naar... :rolleyes:

Maar ik heb nu al een F... Dus dan wordt het straks helemaal moeilijk shoppen :wacko:

Aan de andere kant ben ik nu bijna 8 maanden PO en nog steeds niet 100% tevreden :unsure:

Ik zit heel erg te twijfelen of ik dit zal aankaarten bij dr. Nio door opnieuw een afspraak te maken...

Net wat Marrie schrijft, want ik ben nog jong en wil er wel graag mee showen... :rolleyes:

M'n vriend vindt ze nu al prachtig, maar stribbelt ook niet tegen als ik het wél over een wissel heb :44:

Zo fijn dat ik dat toch eventjes kwijt kan hier op het forum! :7:

Liefs :116:

Jij mag vast mee :P Als jij ooit voor een wissel gaat worden dat amazing big boobies, want ze zijn al prachtig!

Maar al jou reden snap ik wel, heb ik dus net zo. Denk dat veel dames dat mooi vinden, want je hoort he veel he.

Mijn mannetje was hier net zo makkelijk hoor Kik & Maris :P Die zei al direct nou beter wat te groot als te klein, went toch wel weer :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.