Ga naar inhoud

Ik wil een wissel. Wie wil er nog meer een wissel.


Gast cinta

Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames,

Wil er toch nog eens op terug komen over de wissels. Nog steeds wil ik een wissel laten doen. Ben niet echt tevreden over de cupmaat en wil ze graag dichter bij elkaar en wat meer bolling bovenin. Heb nu een 70 e of 75 f en het lijkt op een d of dd. Daar passen mijn boobs dus echt niet in en floepen er gewoon uit. Plus ze staan veel te ver uit elkaar. Ook vind ik ze lijken op een skischansje. Met andere woorden geen bolling. Mijn vraag is of dat er dames zijn die ook dat probleem hebben en over een wissel zitten na te denken. Ik hoor het graag van jullie.

Liefs,

Cinta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahahahahaha heb net de lotto gekocht. Ja dan gaan we samen en dan betaal ik voor jou de wissel met een megabolling. Geef je rekeningnr maar vast dan hahahahah. Ik voel aan mijn water da ik ga winnen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cinta,

Ook ik twijfel heel erg om een wissel te doen, niet zozeer vanwege de maat (70E maar lijken een C) maar ten eerste vanwege het feit dat rechts een soort van los zit en pijnlijker en harder is. Mijn andere reden is (als ik toch moet wisselen vanwege de pijn en het losse gevoel) ook dat ik totaal geen bolling bovenaan heb, zelfs geen skischans, die ik wel mooi vind..... Ze zijn bij mij echt plat van boven en dat vind ik zooo jammer. Ik heb nu anantomische, medium profile.

Ik ben al voor een second opinion bij Plovier geweest en hij zei dat het losse gevoel weg KAN gaan maar waarschijnlijk niet en dat rechts harder KAN worden maar ook zo kan blijven. Een wissel hoeft op dit moment dus niet persé. Maar omdat ik dus ook baal van de platte bovenkant zit ik nu erg in dubio....

Is het bij jou al concreter of alleen de twijfel nog?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cin: Ik snap je wensen heel goed en ik zeg gewoon doen! Zeker met jou wensen moet dat met een wissel goed komen lijkt me zo :D Blijft jammer he dat de silicone maten zo erg afwijken van de echte… Het oogt gewoon kleiner als wat je draagt qua bh.

Dusssss even langs Nio na de Lotto en dan neem je Vlindertje mee :D Krijgen jullie misschien wel groepskorting :101:

@ Doperwt: Snap dat jij erg in dubio bent meid, zou ik ook hebben. Vind persoonlijk een bollere bovenpool ook erg mooi :wub: Wel heb je erg mooie natuurlijke boobs meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cinta,

Ook ik twijfel heel erg om een wissel te doen, niet zozeer vanwege de maat (70E maar lijken een C) maar ten eerste vanwege het feit dat rechts een soort van los zit en pijnlijker en harder is. Mijn andere reden is (als ik toch moet wisselen vanwege de pijn en het losse gevoel) ook dat ik totaal geen bolling bovenaan heb, zelfs geen skischans, die ik wel mooi vind..... Ze zijn bij mij echt plat van boven en dat vind ik zooo jammer. Ik heb nu anantomische, medium profile.

Ik ben al voor een second opinion bij Plovier geweest en hij zei dat het losse gevoel weg KAN gaan maar waarschijnlijk niet en dat rechts harder KAN worden maar ook zo kan blijven. Een wissel hoeft op dit moment dus niet persé. Maar omdat ik dus ook baal van de platte bovenkant zit ik nu erg in dubio....

Is het bij jou al concreter of alleen de twijfel nog?

Liefs!

Hey doperwt,

Nee de wissel gaat er zeker komen. Eerst mijn huisje volgend jaar opknappen en dan kijken wat ik overhoud en dan nog sparen en dan komt de wissel. Ja een hele omweg ik weet het maar helaas is het niet anders. Als ik eerlijk mag zijn doperwt zou ik dan toch gaan voor een wissel meid. Je kunt wel blijven wachten maar dat heeft denk ik geen zin. Weet trouwens niet of ik ooit jou foto's gezien heb joh. Sta jij gewoon in de galerij? Of als je een album hebt mag ik dan jou ww dan kan ik eens kijken en ook makkelijker een antwoord geven.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij doet iedereen mee hier. We gaan een potje met geld openen en dan iedere maand storten dan kan er eens per half jaar wel iemand een wissel kado krijgen. Heys is da nou gin goei idee. Ik vind van wel136.gif1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan ga ik ook mee, meiden wink.gif!

Ik sta idd in de galerij, staat ook een foto bij van de geen-bolling....

Liefs!

Ik ga kijken erwt. Maar reageer wat later moet even nog wat doen hier. Oke meid

Liefs,

cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Fem. Briljant of nie heys hahahahaha

@Vlinder wij gaan samen. Of door de lotto die we winnen of door een donatie van het forum.

@Doperwt. jij mag zeer zeker mee meid. Geen twijfel mogelijk. Mee gaan gewoon doen dan krijgen we des te meer groepskorting. Geweldig he.

@ Marco ook jij mag mee. Nog meer groepskorting.

@Parkiet. nee we sparen zelf via het forum zodat iedereeen een kans krijgt.

Wie wil er nog meer mee. Hoe meer mensen hoe meer korting en geld wie weet van de pot van het potje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Doperwt,

Ja meid ik heb je foto's gezien. Vind jou boobs niet lelijk maar je hebt wle gelijk qua bolling bovenin. Vind ze er ook idd plat uitzien. Wel heel jammer meid. Hoe lang heb jij je bv al? Zo ik jou foto's bekeken heb zou ik idd kiezen voor en wissel. Trouwens bij wie heb jij je bv laten doen. Waar zou je nu een wissel willen laten doen.

Liefs,

Cinta x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.