Ga naar inhoud

Ik wil een wissel. Wie wil er nog meer een wissel.


Gast cinta

Aanbevolen berichten

haha, gaat lekker, De wissel-club!

Ben zelf bij Dr. Ulrich in de Velthuiskliniek geweest en heb 255cc, anatomische gekregen. ik heb ze nu 8 maanden en na een maand of 3 kwam echt dat platte, helaas. ik ben voor een second opinion bij Plovier geweest en daar wil ik ook graag mn wissel laten doen, als ik het ga doen, natuurlijk ;0!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi

ik zit ook met de gedachte van een wissel in mijn hoofd.

Als ik het geld zo had, ging ik zeker maar nu blijft het bij nadenken.

Ik vind de vorm op zich wel mooi, maar het valt me in kleding erg tegen, het lijkt gewoon een C, ook al draag ik 75E

daarnaast heb ik het idee dat ze nu (bijna 4 mnd po) kleiner beginnen te worden...

maar ja, als ik het geld heb ga ik zeker terug..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik zit ook met de gedachte van een wissel in mijn hoofd.

Als ik het geld zo had, ging ik zeker maar nu blijft het bij nadenken.

Ik vind de vorm op zich wel mooi, maar het valt me in kleding erg tegen, het lijkt gewoon een C, ook al draag ik 75E

daarnaast heb ik het idee dat ze nu (bijna 4 mnd po) kleiner beginnen te worden...

maar ja, als ik het geld heb ga ik zeker terug..

Oh jeetje meid. Weet er alles van dat het tegen valt in kleding en dergelijke. Heb ook een 75 e of een 70 f en nog zien mensen het niet. Hoe gefrustreerd kun je dan worden he. Helaas kost het veel geld en ik heb het ook niet een twee drie en dan is er nog een verhuizing die voor de deur staat. Pas daarna kan ik kijken wat ik over heb en of ik moet bijsparen voor mijn wissel. Hoe dan ook bij mij komt die wissel alleen kan het nog een jaartje of misschien twee jaar duren helaas. Anders zat ik er morgen al.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje meid. Weet er alles van dat het tegen valt in kleding en dergelijke. Heb ook een 75 e of een 70 f en nog zien mensen het niet. Hoe gefrustreerd kun je dan worden he. Helaas kost het veel geld en ik heb het ook niet een twee drie en dan is er nog een verhuizing die voor de deur staat. Pas daarna kan ik kijken wat ik over heb en of ik moet bijsparen voor mijn wissel. Hoe dan ook bij mij komt die wissel alleen kan het nog een jaartje of misschien twee jaar duren helaas. Anders zat ik er morgen al.

xx

hoi hoi

ik denk dat ik over een jaar of 3 ga, na mijn studie, en dan wel goed vol... hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja,willen doe ik het wel,

maar zoals vele van jullie al weten zal dat dan mijn 5e keer al worden...

Schrale troost voor velen ook dat de meesten van jullie iig al na 1 keer al op een 75d/e silliconenmaat zitten,heb ik 4 keer voor nodig gehad! :145:

Vandaar dat ik er soms ook moeite mee heb dat er zoveel over wisselen wordt gepraat,ik denk dan: wees blij dat je na 1 keer al zover bent/veel hebt. Los vd meiden/vrouwen met complicaties dan he.

Maargoed,ik krijg het ad hartkleppe als ik bedenk wat het me al gekost heeft,en het voelt oneerlijk en ook tegen mn gevoel in om dan weer zoveel geld erin te moeten investeren,heb het helaas ook niet zo maar liggen.

A/d andere kant is het duidelijk dat de grote protheses en dus grote borsten " in" zijn,en degenen die de middelen hebben wiselen dan ook automatisch ( en soms begrijpelijk) sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ itsme: In jou situatie zou ik ook een beroerte krijgen als ik zou optellen wat het je bij elkaar gekost heeft. Wordt je nou niet bepaald blijer van :( En dan mag je er best moeite mee hebben hoor lieverd!!! En dan de gedachte nog een keer een wissel en nog een keer zoveel geld. Krijg je dan wat je wil enz enz... erg moeilijk :145:

@ Lins: Dat snap ik wel een beetje lieverd :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Itsme,

Het gaat er bij mij niet om dat ze perse nog veel groter moeten zijn of worden. Groter worden doen ze dan toch omdat er al een pocket is die wat uitgerekt is en weer opgevuld moet worden. Ik vind bij mijn borsten dan de ronding onderin niet mooi is en bovenin geen bolling. En ik vind ze tever uit elkaar staan. Dat zijn mijn redenen. Wel heb ik het geluk dat er geen cc's verloren gaan. En als iemand toch vind dat zij een wissel wil om ze wel groter te laten lijken dan is dat die persoon haar keus. Ook dan moeten we die persoon steunen zoals we het bij een eerste bv ook doen. Je mag niet oordelen over wat een ander doet of graag wil. Ook niet met als ze ontevreden over de grote zijn. Het is natuurlijk heel rot dat er bij jou al veel wissels geweest zijn voor wat resultaat. Maar toch blijf ik zeggen dat een ieder voor zijn lichaam kiest en keuzes maakt en dat wij of althans degene die dat willen die persoon zouden moeten steunen. Daar zijn wij ook voor. Toch.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ja Its me,we kennen je probleem,echt heel triets,hoe mooi ze ook zijn he. :116:

Soms vallen ccs enorm weg,en bij een wissel denk ik ook direct..

m ,straks word t niet zoals je wilt wat dan?????????? :107:

Ik ben mega happy met me boobs,ze zijn wel groot ,vooral vanaf de zijkant gezien,

maar van een wissel zou ik wel fette bolling verwachten he,das dan weer mijn ding hihi.

Zo niet dan zou ik nooit meer terug komen ,dan zou ik dr (denk ik) wel klaar mee zijn.

:145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.