Ga naar inhoud

Ik wil een wissel. Wie wil er nog meer een wissel.


Gast cinta

Aanbevolen berichten

Hahahahahahaha ja Vlinder dat valt mij ook op. Is ook mooier toch. Dus ik ga ook voor groter dan als het daar mee is opgelost. Met heel veel extra high high profile. Profile zijn toch banden hahahahahahahahahahahaha. Kunnen we rollen hahahahaha lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahahahahaha mii18 ik wil die ook die van femmy. Trouwens die van Aardbei zijn ook mooi. Als het bij mij zover is voor een wissel juich ik heel Nederland bij elkaar hahahaha lol. Snap wel dat jij nog even wil wachten met een wissel. Nja mijn vriend was er heel erg tegen maar nu heeft hij zoiets van nou ja als jij dat wil prima meid maar eerst de verhuizing volgend jaar en dan kun je verder kijken van wat je nog over hebt. En eerlijk is eerlijk hij heeft wel gelijk. Maar nu ik wil stoppen met roken is dat geld in ieder ook voor de aankomende wissel. Dat leg ik per maand toch even opzij. Toch lekker een 100 euro per maand. Ja toch.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

100 euro in de maand :blink:

Dan heb je je wissel binnen 3 jaar terug :136:

Ik wi nog niet wisselen maar krijg soms wel kriebeltjes hoor zou zo rond de 500/ 550 wel willen :blush: na de foto's van femmy ben ik in love hihi

Op naar nio na kindjes hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of aardbei is nog veel meer kwijt in de maand hahahahahaha. Nee meiden roken kunnen we maar beter niet doen he. Kan nu lekker sparen voor mijn wisseltje. En ja Marisjuh groot gelijk dat je eerst kindjes wil meid. Zou ik dan ook doen. Nu hoef ik geen kindjes meer hoor. Das voorbij hahahahahahahha. En Femmy en Aardbei hebben giga mooie boobs. Die wil ik ook hahahahaha zoiets dan hahahaha lol.

Liefs,

Cinta xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahah moet zeggen Piepke het gaat goed meid. Heb vanaf gisteren geen sigaret meer aangeraakt. Terwijl ik nog wel mag roken met die pillen. Maar vind het plotseling zo smerig zo vies dat ik ze weg heb gedaan. Dus ja die pillen doen voor mij hun werk wel. Hoop ook echt meid dat het zo blijft he. Ligt natuurlijk wel aan mezelf.

xxx

200 euro in de maand oo stoppen nu hoor!!

Jee wat een bedragen aan die stink stokken blush.gif Hihi mag ik het zo noemen? rolleyes.gif

Lekker stoppen meiden!

Zeker mag je dat zo noemen meid. Het is de waarheid.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohhh Aardbei echt joh!!!!! WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahahahaahahahahaha wil ze zo hebben hoor. Maar hoe moet ik die nu plaatsen heys hahahahahah. Mijn vriend weet ook niet hoe dat moet. Hoe moet dat nou??

Liefs,

Cinta xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ja aardbei. Gewoon erbij plaatsen hahahaha ahahah. Zo heys dan heb ik wel BIG BOOBS. Hahahahwhahwhahwahwhwahhaha looooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahah moet zeggen Piepke het gaat goed meid. Heb vanaf gisteren geen sigaret meer aangeraakt. Terwijl ik nog wel mag roken met die pillen. Maar vind het plotseling zo smerig zo vies dat ik ze weg heb gedaan. Dus ja die pillen doen voor mij hun werk wel. Hoop ook echt meid dat het zo blijft he. Ligt natuurlijk wel aan mezelf.

xxx

Wowwwww wat goed van je!! Zie je wel.... kun je best! Vind het fantastisch om te lezen dat jij dus ook echt wel megakarakter hebt hè! :136: Oooh hoop zo dat je er vanaf komt!

Ik kan je op 5 december de 950cc aanbieden, maar die zul je wel zelf moeten plaatsen :D

x

Heb ik iets gemist? :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies136.gif

weet je,ik ben een voorstander van grote boobs,weet iedereen onderhande al hier,maar ik zie zovaak meiden met zulke mooie borsten,en die zijn 3maal zo klein als mijn,maar neemd niet weg dat ik het niet mooi vind,vind het wel mooi,sommige dan,maar alleen,ik zou het niet willen,das weer een ander verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar moon, ben zelf ook een voorstander van groot. Zoals die van jou, de blijven zo ontzettend prachtig!! Poehee! Ook als ik kijk naar mezelf, men D was een mooie maat maar god wat ben ik happy met deze boobs die ik nu heb. Dit is het "voor mij" gewoon.... maar zeker je moet er van houden! Ken mensen in men omgeving die de mijne nu TE vinden, maar goed das hun smaak en das hun mening en die mogen ze zeker hebben. Ik hou in ieder geval van men big girlies :D

En zeker er staan hier boobs in de galerij waarvan ik denk damn die zijn mooi! Die zijn dan kleiner, maar zeker weten ook prachtig :D Alleen zelf zou ik niet meer terug willen lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees dat mijn naam hier al eerder is genoemd dat ik in dit gesprek gemist wordt omdat ik ook een wissel wil hahahha

de reden dat ik hier niet op heb gereageerd is omdat de mensen die mij kennen via dit forum toch al weten dat ik een wissel wil

en deze ook ga krijgen.. dus heb er ook niet echt de behoefte aan om op elke topic te reageren die over eenwissel gaat ;) anders blijf je maar

zo in een negatieve spiraal hangen, als ik naar mij persoonlijk kijk :D

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie zaak!

Nu kan ik hier ook weer mijn gedachten neerzetten,zat er aan te denken er een nieuw topic over te openen met titel 1300+ cc,maar doe dat niet omdat ik niet wil dat het op Aardbei gespeeld word,ik wil hier dus een ALGEMENE opmerking plaatsen.

Want tuurlijkhoud het me bezig dat er nu bij een jong meisje ( waarvan ons bekend,er zullen er meerderen zijn vrees ik) , zo veel cc"s geplaatst gaan worden, vreselijk onverantwoord in mijn ogen, ik denk dat het niet voor niks is dat dit in Nederland niet gebeurd en dat je er al voor over de grens moet wijken. In amerika mag dit dan wel heel normaal zijn,maar het gaat mijn grens van mooi en cosmetisch verantwoord te buiten.Dit brengt hoe dan ook zonder twijfel problemen met zich mee id toekomst.

eerlijk is eerlijk,voor een maand of 4 geleden dacht ik nog,als ik ooit nog een wissel ga doen,ga ik misschien ook wel bij plovier ( en Nio) op consult,maar nu ik weet dat plovier aan zoiets meewerkt bij zo een jong iemand ben ik totaal op die man afgeknapt,voor mij een reden om never nooit naar hem toe te gaan,ook al maakt hij net zo goed hele mooie borsten en zijn velen van jullie heel tevree over hem.

Van elke chirurg is wel wat negatiefs te vinden,maar dit cosmetisch onverantwoord opereren is voor mij dus een grote no-go.

Denken jullie nu echt dat als hij zelf een dochter heeft die op haar 21e bij hem komt met:pa,ik laat 1300cc implantaten plaatsen hij dit goed vind? Denk het niet hoor,denk dat hij haar dat verbied ( voor zover dat kan bij een volwassen iemand,maar gaat om de casus)

Het heeft er bij mij zelfs voor gezorgd al dat groter/groot/grootst dat ik zelf niet meer zo nodig hoef,en wel tevree ben voor nu,dan maar wat kleiner dan gemiddeld ondanks 4x en 700cc.Want heb gelukkig niks geen complicaties gehad en de vorm is mooi.De lol gaat er voor mij gewoon een beetje af als er zulke extremen voorbij gaan komen,heeft niks meer met de werkelijkheid en een "normale" bv te maken.

Ook hier zet ik er weer uitdrukkelijk bij dat het maar een enkeling betreft waar ik over praat,er komen veel mooie bv"s voorbij,ook met veel cc"s!

( Ik zal weleens de discussie aan willen gaan met pc"s die zo extreem vergroten,en willen vragen of ze dat nou zelf werkelijk verantwoord vinden en vragen waar ze mee bezig zijn,maar goed,ga geen consult aanvragen en een eind rijden om dat te doen,haha,maar zo voelt het wel!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.