Ga naar inhoud

Ik wil een wissel. Wie wil er nog meer een wissel.


Gast cinta

Aanbevolen berichten

Jij ook Cinta

je bent een goedzak!!!127.gif

ennuhhh je houd me tegen de tijd toch wel op de hoogte,mocht het wisselen worden?

vind je boobs nu al mooi,dus beloofd enkel goeds,alleen had ik nog niet echt gezien dat ze ver uit elkaar staan,maar foto,s vertekenen he,dus jij zult het zelf beter zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste Reactie

Natuurlijk Moon houd ik je op de hoogte. Ja ze staan voor mij best ver uit elkaar hoor. Pppff balen. Maar de bolling mis ik het meest. Naja in ieder geval die wissel gaat er komen hoe dan ook. Eerst volgend jaar mijn huisje opknappen en dan verder kijken met de finantien he. Maar dat komt wel goed. En hoe dan ook als jij ook nog een wissel wil doen in de toekomst meid doe het gewoon. Ik weet niet alles maar heb je me nodig dan ben ik er voor je he. Dat weet je trouwens wel hahahahaha mutske. Laat je trouwens wel nog wat foto's zien die ik in mijn album plaats maar die zijn dan alleen voor bepaalde vrouwen bedoeld die mij begrijpen. Ik denk Moon dat je het dan wel ziet wat ik bedoel. Maar dat doe ik morgen ga nu naar mijn bedje hahahahahahahahahaha lol.

Hey topmeid welterusten he.

Liefs,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aardbei je hebt helemaal gelijk meid. Hier voel ik dat er de laatste tijd alleen maar haat en nijd is omdat er dames zijn die niet tevreden zijn. Nou so what al doet iemand 100 wissels als die er maar gelukkig mee is of word. Ja toch. Dit is toch een forum om elkaar te respeteren en te steunen. Nja sommige denken daar helaas anders over he. Gelukkig is er nog wat over die het wel begrijpen van elkaar. Ja toch.

Jij ook een dikke knuf gekke aardbei van mij,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

pppffttttttt....een wissel...ja ik weet niet.

Aan de ene kant denk ik soms ja,want ik bij mij zie je echt niet dat ze nep zijn.En er zullen altijd dingen zijn die ik minder mooi vind.Te plat,te weinig protectie etc.

Als ik in de spiegel kijk zie ik echt mijn borsten van voor de operatie maar dan groter,dus ik denk dat ik ook gewoon zo ben ,als jullie begrijpen wat ik bedoel.

En ik word 34 en eigenlijk heb ik dan zoiets van om nu nog mega boobs te nemen???

En over 15 jaar met een wissel moeten ze al iets groter en ik zit nu op F dus wat word de maat dan wel niet,echt leuk shoppen is er dan ook niet meer echt bij!

Dan ben ik 50 en vind ik het echt geen geicht met joekels te lopen.Oma met big tits hahahahah...nee niet mijn ding.

Als ik 21 zou zijn geweest denk ik dat ik het wel gedaan zou hebben want dan moet je nog een heel end hahaha heb je nog tijd om er lekker mee te pronken.

Maar goed ik kan niet zeggen over een aantal jaar en als ik een zak geld zou hebben of ik er anders over zou denken.

Ik ben nu heel tevreden,het heeft me meer zelfvertrouwen gegeven,alleen moet ik er soms nog op gewezen worden dat ze echt niet klein zijn!!(helemaal na een avondje fotoos kijken hier hahahah maar kan het niet laten he lol)

Ieder moet doen wat hij of zij goed vind voor zichzelf!!!En wie ben ik om daar over te oordelen...ik kan het bij sommige onzin vinden dat ze het doen of willen laten doen,maar wie ben ik lol.

Dus meiden alles jullie je daarbij goed voelen en het kan lekker doen!!

Wie weet had ik in jullie positie het zelfde gedaan!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oo een nog een brichtje....als je idd last heb of complicatiers is het ook weer een ander geval!!!

En dat je niet kan zien is dat het nep is bij mij bedoel ik meerte zeggen dat je echt denkt van is er wel wat gedaan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow moest flink wat bij lezen! :20:

Tnxx Cinta, jij bent ook een toppertje!!! :136:

Maar sluit me geheel aan bij marrie, mooier had ik het niet kunnen verwoorden.

Veel is al eerder gezegd, iedereen heeft zijn eigen redenen voor een wissel. De een heeft de middelen en de ander niet. Kan me voorstellen dat een keuze voor een wissel makkelijker is als je de middelen achter de hand hebt. Zoals vlinder al eerder ergens zei, alles is te koop.

Het maakt niet uit of het 1 wissel is of inderdaad 100, het gaat om het geluk wat je daarmee voor jezelf behaald.

Ik kan zoveel vinden als iemand een wissel wil en denken och is toch niet nodig. Ik ben niet diegene die in de spiegel kijkt en het ziet zoals die persoon het ziet.

Ik wens ieder haar geluk :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil GEEN wissel :P

Ookal heb ik relatief weinig cc's ben ik erg blij met het behaalde resultaat.

Dat is ook wel weer eens leuk om te horen toch?!

Ik vind het heel vervelend voor degenen die niet hebben bereikt wat zij voor ogen hadden.

Een borstvergroting onderga je i.m.o. om meer tevreden te zijn met je lichaam, als dat niet in 1 keer lukt, dan moeten daar helaas meerdere operaties aan te pas komen.

Ik vind niet dat je daarover mag / kunt oordelen als buitenstaander, immers het principe is gelijk bij de wissel als de eerste borstvergroting; onvrede met je lichaam en daarom een operatie laten uitvoeren.

Het forum is bedoeld om informatie te delen en elkaar te steunen, ik vind het dan weinig uitmaken of je voor je eerste borstvergroting gaat of je (zoveelste) wissel.

Dat betekend niet dat ik het niet snap als er onbegrip heerst voor een wissel, omdat het resultaat in andermans ogen al voldoende is behaald.

Maar het gaat erom dat jijzelf gelukkig bent met je boobs! :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi,ik moet 24/7 achter de pc zitten om het hier bij te benen geloof ik.

@ Cinta,daarom zet ik er ook altijd bij uitzonderingen en complicaties daar gelaten, ik zei niet dat ik het in jouw geval " onterecht" vind,je kunt je reden zelfs goed onderbouwen.

@ iedereen:

En tuurlijk ben ik wat feller op al dat gewissel door mijn eigen situatie,dat realiseer ik me wel,maar dan nog kan ik wel realtiveren en " zeuren" sommigen in mijn ogen,maar mijn idee/opvatting van groot/mooi,kan wel op een ander niveau liggen van een ander,dus ja waar ligt de lat?

Of ik nog een keer ga,ondanks mijn grote wens naar groter,is nog maar de vraag,ik vrees dat ik dan toch echt strakke/harde ballen ga krijgen,iets wat ik dus totaal niet wil,ik wil hang!

M.a.w, ik ga niet koste wat kost,maar denk er terdege goed over na voor ik stappen zet ( los vh financiele plaatje en een vriend die het niet ziet zitten zulke grote borsten)

Wat ik wel jammer vind is dat het soms lijkt dat je hier niet meer je eerlijke mening neer kunt zetten,sommigen kunnen helaas geen kritiek verdragen,al is die positief onderbouwd,en ik vertik het om in ieders straatje te praten als ik er anders over denk,of om dan mijn mening maar niet te geven.

En in mijn ogen zijn diegenen een beetje de sfeermakers,en zorgt het mede daardoor dat het nogal eens kattig is hier.

Het zou wellicht voor mij beter zijn dan maar niet meer op dit forum te komen,maarja,niet meelezen en kijken lukt toch niet,heb al een keer een mislukte "stoppoging" gedaan haha :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wel jammer vind is dat het soms lijkt dat je hier niet meer je eerlijke mening neer kunt zetten,sommigen kunnen helaas geen kritiek verdragen,al is die positief onderbouwd,en ik vertik het om in ieders straatje te praten als ik er anders over denk,of om dan mijn mening maar niet te geven.

Daar is het ook een forum voor he lieverd, vind dat ieder zijn/haar mening moet geven. Bij jou is het altijd goed onderbouwt, dus hebben veel juist wat aan lijkt me zo.

En je hebt gelijk hoor, niet doen koste wat het kost en ballen krijgen die je niet wil. Goed juist dat je alles goed overweegt en niet even over 1 dag ijs gaat!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wel jammer vind is dat het soms lijkt dat je hier niet meer je eerlijke mening neer kunt zetten,sommigen kunnen helaas geen kritiek verdragen,al is die positief onderbouwd,en ik vertik het om in ieders straatje te praten als ik er anders over denk,of om dan mijn mening maar niet te geven.

Het is heel erg, maar zo ervaar ik het ook. Ik ben dus wel iemand die dan maar haar mond houd. :blush:

Moet wel zeggen dat ik blij ben dat er tenminstte 1 iemand is die wél op durft te schrijven wat vele hier vaak alleen maar denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook dat je best je eerlijke mening kunt geven, maar daarbij kun je je wel afvragen in welke mate jouw reactie een toegevoegde waarde heeft voor degene waarop je reageert.

Je kunt wel negatief reageren op iemand die graag een wissel wilt, maar wat schiet je daarmee op? Je zult een negatieve reactie terugkrijgen, dat lijkt mij alleen maar een verlies-verlies situatie.

Als je wel een positieve reactie geeft, zoals 'Ik vind je borsten prachtig dus ik zou zelf geen wissel laten uitvoeren' is het inderdaad jammer als je negatieve reacties ontvangt want het is natuurlijk goed bedoeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames

ik zal hier ook maar even reageren aangezien ik ook niet echt tevreden ben over de grote/projectie van mijn borsten

en ook graag wat groter had gehad

heb zelfs een topic aangemaakt over mijn onzekerheid

om de meningen te horen wat jullie er van vinden (bedankt meiden die een mening hebben gegeven)

de reden waarom ik nog geen wissel heb zijn er eigenlijk 2

1: heb het geld ook niet zomaar 123 bij elkaar

2: ben nu heel tevreden met de vorm maar ben bang dat bij groter de vorm niet meer mooi is of erg veranderd

dus word ook best een moeilijke keus wel of geen wissel

doe ik het niet word ik dan ooit wel tevreden over mn borsten?

doe ik het wel krijg ik dan geen spijt als de vorm erg afwijkt wan hoe die nu is?

heel erg in dubio dus!!!!

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Itsme. Ik vind je ijzersterk meid. Snap je ook heel goed hoor. Voel me niet aangevallen of wat dan ook. Maar er is hier een taboe ontstaan over wissels en dan krijg je van die kattige reacties die niet terecht zijn meid. Ik baal er ontzettend van dat ik een wissel wil laten doen terwijl ik juist had verwacht dat het in een keer wel goed zou zijn. Weer narcose en onder het mes. Nee vind het helemaal niet leuk. En dan al niet gesproken over de kosten die ik er weer voor moet maken. Ook snap ik de dames die graag een wissel willen maar het niet kunnen betalen dat het hen steekt te lezen dat er weer dames zijn die aan een wissel gaan. Dat is juist zo rot omdat het dan omslaat of kan slaan in jaloezie en hoppa kattige reacties. En dat is toch helemaal niet de bedoeling van dit forum he. Ben blij dat jij super eerlijk bent en blijf dat meid.

@Marriebarrie. Ben het helemaal met je eens meid.

@Iedereen. Het is gewoon frustrerend als je een bv laat doen en dat je het toch niet mooi vind of dat je wensen niet zijn uitgekomen. Ik baal persoonlijk als een stekker dat ik het graag overnieuw wil laten doen. Ben niet met die achterliggende gedachtes aan een bv begonnen. Ik dacht zo he he ik heb borsten en nu zijn we blij en ik hoef het nooit meer te doen. Helaas is voor vele en ook voor mij de werkelijkheid anders. En ja ik ben wel dom geweest om niet meer informatie te halen via internet of dit forum voor ik een bv liet doen. Wist echt niet dat dit forum bestond. Nu ik hier de laatste tijd vaak aanwezig ben ben ik me meer gaan orienteren en weet nu ook beter wat ik aan een pc zou moeten vragen en wat mijn wensen zijn. Er zijn namelijk vriendinnen en kennisen die een bv hebben laten doen in het wellness kliniek en geopereerd zijn door dr.Damen waar het ontzettend goed gelukt is en zeer mooi. Nou ik heb met vele andere de pech dat ik het niet mooi gedaan vind en heb daardoor toch andere wensen gekregen. Een ding weet ik wel ik ga niet terug naar de wellness kliniek. Pak dan wel een ander pc natuurlijk. Welke weet ik nog niet precies dat ben ik nog aan het uitzoeken.

Hoop met deze topic en reacties dat het hier weer wat gezelliger gaat worden en dat we er zijn om elkaar te helpen en niet om af te katten. Kom op lieve dames laten we het weer gezelliger maken dan het nu is.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan het einde vd rit blijft het een ieder haar eigen keuze wat ze doet ongeacht wat een ander ervan denkt/zegt ,het is nl.ons eigen lichaam ( en geld )

Het gaat ook niet om goed-en fout,of je gelijk willen halen als je je mening geeft,ook al past die niet ih straatje van diegene,maar louter in sommige gevallen proberen iemand iets van een ander perpectief/standpunt te laten zien.

( wereld is net als onze borsten rond he , niet plat :141: )

En daar is in mijn ogen het forum voor,je komt hier toch voor advies/een mening ( en tuurlijk voor gezelligheid!) nou,en net als ih dagelijkse leven heb je dan te maken met positieve en negatieve reacties.

En wat Parkiet zegt is natuurlijk ook zo,het is maar net hoe je het verpakt,ik probeer dan ook altijd mijn woorden af te wegen bij het plaatsen v.e reactie.

en nu ga ik weer op naar het huishouden :26:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan het einde vd rit blijft het een ieder haar eigen keuze wat ze doet ongeacht wat een ander ervan denkt/zegt ,het is nl.ons eigen lichaam ( en geld )

Het gaat ook niet om goed-en fout,of je gelijk willen halen als je je mening geeft,ook al past die niet ih straatje van diegene,maar louter in sommige gevallen proberen iemand iets van een ander perpectief/standpunt te laten zien.

( wereld is net als onze borsten rond he , niet plat 141.gif )

En daar is in mijn ogen het forum voor,je komt hier toch voor advies/een mening ( en tuurlijk voor gezelligheid!) nou,en net als ih dagelijkse leven heb je dan te maken met positieve en negatieve reacties.

En wat Parkiet zegt is natuurlijk ook zo,het is maar net hoe je het verpakt,ik probeer dan ook altijd mijn woorden af te wegen bij het plaatsen v.e reactie.

en nu ga ik weer op naar het huishouden 26.gif

Meid je hebt helemaal gelijk. Vind alleen dat het negatieve hier een beetje omslaat naar het kattige. Dat is nou zo jammer. Hahahahaha ja ik ook weer wat gaan poetsen blehhhhh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha....de wereld is rond en niet plat ,lolol,

ja dus onze boobs ook rond he.jiehaaa..1bouncingboobs.gif

Hahahahaha ja mooie uitspraak van Itsme. Die houden we erin. Hahahahaha lol ja juist en boobs moeten mooi vol en rond en gezond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.