Ga naar inhoud

Ik wil een wissel. Wie wil er nog meer een wissel.


Gast cinta

Aanbevolen berichten

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou nou zeg lieve dames toch. Merk dat het toch veel los maakt als je over een wissel begint. Ik denk zelf dat een ieder het helemaal zelf moet weten of dat men een wissel wil ja of te nee. Iemand heeft een gegronde reden ervoor en ander misschien minder. Desondanks denkt die ander dat de reden toch gegrond is voor haar. Laten we dat respecteren laten we dat niet afkatten. Al staat er een tepel 2 milliemeter niet goed als die persoon dan een wissel wil laat het gebeuren en doen. Voor een ander is dat peanuts voor die persoon niet. Iedereen heeft er zijn of haar reden voor. Het gaat om wederzijds respect en steun. En ja dames ik vind mijn boobs niet zo als ik ze werkelijk gewenst zou hebben. Misschien dat er vele zijn die denken dat mens is gek. Zal best maar een wissel gaat er komen. En het gaat niet over de grote het gaat erover dat men tevreden is met het resultaat wat je verwacht had. Laten wel elkaar steunen dat is veel belangrijker dan de rest. Anders als je het er niet mee eens bent reageer dan gewoon niet op een topic. Er kunnen ook kleine dingen in een mens schuilen van onvrede die wij niet horen zien of wat dan ook. Ook dat moeten we met respect lezen en beantwoorden. Kun je dat niet doe het dan niet. Met andere woorden laat iedereen in zijn waarden. Leven en laten leven.

Liefs,

Cinta

Ook dit zal wel weer enig kritiek losmaken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuuk krijg jij van mij geen kritiek Cinta,ik bedoelde me eerst geposte zin met kan geen wissel meer horen of lezen,omdat ik er al 3 heb gehad helaas102.gif en ooit nog wle een 4de wil,is toch al erg genoeg,dat ik zo gek ervoor ben te ondernemen.

dus was zeker niet aanvallend bedoeld,maar dat weet jij best,mutstongue.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha lieve Moon. Tja het is toch gewoon zo he. Laten we elkaar steunen in plaats van afkatten. Soms weten wij ook niet de werkelijke reden van een wissel. Dan heb ik zoiets van laat de persoon in zijn waarden. En omdat dat niet meer hier is de laatste tijd ben ik dit topic begonnen. Zie nu dat het veel los maakt. Niemand kan in een hoofd van een ander kijken en toch heb respect voor die ander. Overal zit een reden achter. Maar het lijkt dat er dames of mensen zijn die dat niet begrijpen Moon. En dat is zo jammer. Het kan zo gezellig zijn hier en de laatste tijd is het zo kattig. En waarom dan eigenlijk. Alleen om die wissels? Naja als het dat is ppppffffffff. Men moet iedereen gewoon respecteren zo die is.

Liefs van mij,

Cinta xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha jullie waren me voor he dames. Moon ik weet dat jij het goed bedoeld he mutske. Ik ken je toch. Malle meid. Voor iedereen even gewoon een mens leven en laten leven. Dan heb je het zelf ook veel minder moeilijk. En belangrijker minder kritiek op een ander.

Liefs,

Cintaxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Moon lieve meid gewoon doen als je dat wil. Weet zeker dat er dames zijn die jou ook steunen. En klaar.

xxxx

Aardbei en Femmy gelukkig snappen jullie mij. Ja geld ook voor Moon maar jij kent me wel he mutske.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Cinta,ik weet heel goed wat je bedoeld,zolang iemand de gedachten deeld hier ene wissel te ondernemen,nu of ooit,is het hek van de dam lijkt het wel,terwijl ik,ja ik,zelf na 3operatie,s het maar al te goed begrijp,dat iemand een keus maakt het te ondernemen,en tuuk heeft niet iedereen de mogelijkheid,om wat voor reden dan ook,maar daarom hoef je zeker een ander niet af te katten of te beoordelen die het wel kan ondernemen.

laat iedereen idd in de waarde en als de gene er gelukkig mee is, is het toch goed,jou lijf,jou keus,jou redenen,en laat een ander maar zijn oordeel klaar hebben,moet je boven staan,als het jezelf dat al lukt,ben je al een heel eindjerolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moon je bent toppie meid. Jij snapt de dames wel die een wissel willen en kunnen. Men moet eens meer naar een ander kijken dan meer naar jezelf. En ja als een ander om wat voor reden niet gelukkig is met wat zij of hij heeft laten doen hoppa gewoon nog een keer. Wat heeft die jaloezie toch voor zin zeg. Laten we toch eens volwassen zijn. Ook al kun je door een reden geen wissel laten doen vroeg of laat komt die dan toch wel. Ja toch. Moon Femmy Aardbei en Vlinder jullie zijn top meiden vrouwen ja nou jullie snappen me wel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.