Ga naar inhoud

Shiningstar : 23 januari 2012 : Dr. van der Lei. : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik wist dat die wondjes wel konden komen, maar nu het zover is schrok ik er toch een beetje van. Ik heb inderdaad toch maar even dat nummer opgebeld en ze zeiden eigenlijk precies wat ik al verwachtte. Tape mag erop gelaten worden en voor de zekerheid een extra gaasje of maandverband eroverheen, wat ik al had gedaan. Mag er alsnog gewoon mee douchen ook, ze zeiden niet dat ik het echt veel en goed moest gaan spoelen. Mocht ik koorts krijgen of iets dergelijks, moet ik wel weer aan de bel trekken.

Ohh Marlies ik kijk echt zo uit naar de zomer, eindelijk al die leuke dingen kunnen dragen! Dat probleem met bikini's a la Pamela Anderson en zomerjurkjes herkende ik ook maar al te goed hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja nu ik terugkijk ben ik echt te druk geweest :$, helemaal als je nagaat dat het nog maar anderhalve week geleden is dat ik onder het mes lag. Lesson learned. Gelukkig heb ik geen plannen voor het weekend en ben ik maandag nog vrij van school, dus dat wordt veel rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend was de bloeding gestopt en zat er nog maar een klein beetje bloed in het gaasje, maar nu keek ik net weer en is het veel erger wezen bloeden. Het gaasje was doorweekt (al wel redelijk droog) en het was door mijn bh en topje heengegaan tot aan de binnenkant van mijn trui. :(

Heb alleen wat boodschapjes gedaan vandaag en verder veel gelegen + rustig aan gedaan, maar ik snap ook wel dat zoiets niet 1 2 3 over gaat. Baal er alleen wel van, juist omdat het zo goed leek te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee inderdaad, denk dat ik aankomende week school ook maar even oversla.. Zolang het geen stinkend bloed is, het geen andere kleur heeft en ik geen koorts heb hoef ik niet aan de bel te trekken. Wanneer 1 van deze dingen wel gebeurd, moet ik wel contact opnemen. Verder dus gewoon een gaasje erover of maandverband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd vanochtend wakker rond 7:15 en ik voelde wat nattigs. Dus ik voel aan mijn bh, ja hoor.. het bloeden was weer hevig bezig. Het zat zelfs op mijn dekens.

Dit keer maar een maandverband erin gedaan in plaats van zo'n gaasje, maar het blijft maar doorbloeden. En aangezien het tape er nog steeds op zit, kan ik niet zien wat voor gat het nou is. Morgen mocht ik wel al het tape eraf halen (zei de ps op mijn controle vorige week), maar ik denk dat ik daar nog even over ga opbellen. Wat het beste is om te doen. Die tape is op die plek inmiddels ook al doorweekt met bloed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shiningstar,

Welkom op het forum smile.gif

Ik heb bij deze kliniek een borstlift met prothese gehad. Ik ben alleen geopereerd door dr. van Dam.

Volgens mij krijg je een bvk helemaal vergoed? Het is toch ook een medische ingreep.

Mijn borsten waren op zijn zwaarst ook 75G, hier bleef na mijn zwangerschappen maar een lege 75C van over. Nu heb ik dankzij een lift en prothese een mooie 75D :2:

Sterkte op je eerste consult! Ben benieuwd wat ze je gaan adviseren.

Groetjes Xanaa

Jij wordt vandaag geopereerd he? Hoop dat alles goed gaat/is gegaan en ben heel benieuwd naar je verslagen! smile.gif

hallo ik kwam jou verhaal hier tegen en ik word zelf volgende week geopereerd aan een verkleining en prothese erin dat het stevig word ik ben daarom heel erg benieuwd naar jou fotos

ik heb zelf een cup fg en wil een d cup hebben met een ptothese erin dat het mooie word

ben best zenuwachtig

hoe is jou hestel gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik ben heel benieuw naar jiu fotos ik word zelf volgende week geopereerd aan een verkleining en een prothese gaat erin heb nu een cup fg en wil een d hebben ben nerveus en ben hier op de site druk aan het lezen

verhalen van vrouwen voor en na ik heb er veel aan

hoe is jou herstel gegaan

ben je er blij mee

ik hoor het graag van je

Nou gefeliciteerd met je datum...sorry dat het me even ontgaan is in me roes na de operatie..maar ik verhuis je topic gelijk naar de operatie verslagen en dan kan je lekker gaan aftellen :136:

Liefs,

:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de kliniek bellen, meis....Dat is niet echt normaal!!!

Sterkete ermee!!!

Ik had ze vrijdag al gebeld en zo lang ik geen koorts krijg en het bloed niet veranderd van kleur of gaat stinken, hoefde ik me geen zorgen te maken. Alleen telkens een nieuw gaasje of maandverband eroverheen doen en douchen mag ook gewoon. Heb wel besloten om morgen sowieso even te bellen, ook ivm de tape die er dan afgehaald mocht worden. Even navragen of dat slim is om dat ook op de plek van de bloeding te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis, dit klinkt niet zoals het hoort hoor! Het is gelukkig bloed, dus het is wel schoon, maar het lijkt me niet dat de wond zo snel dicht kan gaan... misschien is er een hechting kapotgegaan ofzo... ik zou echt nog een keer bellen, zoveel bloedverlies hoort niet! En Bergman is de hele dag door bereikbaar, dus even opbellen is echt niet erg ;) Al is het alleen al om zeker te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb ze net geprobeerd te bellen, kwartier aan de lijn gehangen en nog niet doorgekomen. Dus toen maar opgehangen.

Ik zou aan de ene kant het tape er nu af willen halen, om te kijken wat de schade is. Maar dan wacht ik toch nog even het telefoontje af.

Ik ga nu maar even douchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je ze niet kon bereiken, maar goed dat je het even geprobeerd hebt! Ga je het nog een keer proberen vandaag?

Ik kan me voorstellen dat je de tape er liever nog even op laat zitten, is toch wel eng om dat er af te halen hè?

Sterkte in ieder geval! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin nu toch wel in paniek te raken. Het maandverband zit ook al behoorlijk vol met bloed. Heb ze nog twee keer weer geprobeerd te bellen en beide keren weer bijna 10 minuten aan de telefoon gehangen, maar nee hoor. Aangezien ik mobiel bel kan ik dit ook niet telkens doen. Net maar even mijn moeder opgebeld, die is nu op visite maar gaat zo even met de huistelefoon bellen voor me.

Als ik er niks op heb, dus nu geen maandverband omdat ik zo onder de douche stap, druppelt het bloed gewoon naar beneden. Loopt er heel snel uit.

Het is niet dat ik de tape er niet af durf te halen, al ben ik wel bang voor de wond, maar ik weet niet of dat juist wel of niet slim is om te doen.

Het enge vind ik ook dat we geen auto in ons bereik hebben, mijn moeder heeft wel een scooter en met 30 min. rijden kan ze bij me zijn. Ze zei al, als het nodig is gaan we gewoon langs het ziekenhuis bij mij in de buurt (nog geen 10 min. met de scooter vanaf mijn huis), ook al wilde de kliniek juist dat we alleen contact met hun opnemen als er wat is en dus niet naar bijv. een ziekenhuis gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meis, eng!! :54: Maar geen paniek, dit komt ook wel weer goed!! Rustig blijven, dat is het beste...

Naar het ziekenhuis gaan lijkt me sowieso wel een beter idee, omdat het al een tijdje aan het bloeden is en erger lijkt te zijn geworden... Misschien is je wond weer open en dan kan de kliniek ook niet veel beginnen aan de telefoon... Je kunt nog proberen te bellen tot je moeder er is en anders doorgaan naar het ziekenhuis...

Hou me op de hoogte en sterkte! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Margje :54:

Ik doe mn best, wat het rustig blijven betreft. Net wel even wat tranen gelaten van schrik, maar ben nu weer redelijk rustig.

Aangezien ik maar 1 bh heb, heb ik die net even in een sopje gedaan (man wat was het water troebel zeg, terwijl ie al eerder is uitgewassen). Die ligt nu op de kachel te drogen. Misschien wel goed als er nu even wat lucht bij de wond komt, ik hou er nu nog even een maandverband tegenaan gedrukt. Tijdens het douchen net bleef het bloed ook maar stromen.

Heb mijn moeder nog niet gehoord, terwijl ze al aan het bellen is, dus die is vast nog niet doorgekomen.

Ja en ik neem aan dat ze er in het ziekenhuis ook wel raad mee weten, dus voor nu even afwachten wat er uit het telefoontje naar voren komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn moeder heeft ze gesproken. We moeten naar het ziekenhuis in Leeuwarden, omdat daar nu een arts van de kliniek zit. Ze willen niet dat een ander ziekenhuis of iets dergelijks eraan gaat zitten. Gelukkig wil mijn oom ons met de auto brengen, dus ik word zo opgepikt. In eerste instantie zeiden ze dat de bloeding waarschijnlijk geen kwaad kon, maar omdat het door blijft bloeden toch voor de zekerheid erheen en ik moest de tape er nog oplaten. Dus ik post later wel even hoe het is gegaan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn moeder heeft ze gesproken. We moeten naar het ziekenhuis in Leeuwarden, omdat daar nu een arts van de kliniek zit. Ze willen niet dat een ander ziekenhuis of iets dergelijks eraan gaat zitten. Gelukkig wil mijn oom ons met de auto brengen, dus ik word zo opgepikt. In eerste instantie zeiden ze dat de bloeding waarschijnlijk geen kwaad kon, maar omdat het door blijft bloeden toch voor de zekerheid erheen en ik moest de tape er nog oplaten. Dus ik post later wel even hoe het is gegaan. :)

Ben echt blij voor je dat je terecht kwam zat al elke x te kijken of je nu toch langs kon komen, gelukkig dat je moeder ze heeft kunnen bereiken pff heel veel sterkte hoor!!!

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vervelend! Ik hoop dat ze in het ziekehuis kunnen zien waar het vandaan komt en er wat aan kunnen doen.

Ik heb ook flinke lekkages gehad, dat het na een uur al dwars door alle gazen en m'n bh heen was, maar dat was wondvocht en geen bloed. Aangezien het bij jou juist wel bloed is, lijkt me toch dat er iets anders aan de hand is....

Sterkte meis! En ik ben erg benieuwd wat het ziekenhuis ervan zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.