Ga naar inhoud

Shiningstar : 23 januari 2012 : Dr. van der Lei. : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik had pyjama's gekocht bij hunkemoller en het kruitvat, maar in de kliniek heb ik gewoon in m'n ondergoed geslapen, want het was veel te warm daar binnen. Thuis heb ik ze wel gedragen en vond t idd heel handig om een voorsluiting te hebben.

Als t goed is krijg je van Bergman een klein tubetje littekenspul. Ik heb zelf nog 1 potje daarvan gekocht, omdat het toch wel gloed spul schijnt te zijn. Maar als op is, ga ik verder met bio-oil. Daarvan heb ik al 2 flesjes cadeau gehad, dus ik kan nog even vooruit ;)

Van dat afvallen weet ik niet. Ik hoop dat het geen kwaad kan, want ik wil zelf ook nog 5 kilo kwijt :)

Heel veel succes nog even met aftellen en voor je het weet heb je mooie nieuwe boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel voor je antwoorden Kir! De Kruidvat, daar had ik nog niet aan gedacht! Die heeft soms ook wel fijne pyama's ja, daar ga ik ook zeker even een kijkje nemen. Ik ga nog even zorgen voor degelijk ondergoed, lijkt me wel zo'n strak plan. :P

Fijn dat ik waarschijnlijk ook een klein tubbetje crème meekrijg! Maar het gaat me wel echt teveel kosten als ik zelf zo'n potje aan zou moeten schaffen, dan neem ik liever een low budget crèmetje van bijv. Kruidvat eigen merk. Bio Oil heb ik nog staan, maar die heb ik al 2 jaar in mijn bezit (als het niet meer is), dus lijkt me niet dat die werking nog goed is.

Hmm ja ik neem aan dat je met het afvallen hetzelfde effect zou hebben zonder borstverkleining (dus dan net zo goed de kans dat je borsten wat slapper kunnen worden) als na een borstverkleining. Eerst maar eens zien of het me uberhaupt gaat lukken om die paar kilootjes af te vallen. ;)

Dankjewel, vind het best wel eng worden nu! Heb ook net de brief binnen gekregen met de tijd en moet me om 8:45 melden aan de balie.

Helaas moet ik wel alleen erheen (met de trein) en gelukkig (natuurlijk, want dat zou ook wel moeten) word ik wel opgehaald na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk d at is snel meid... maar echt super. nu kan je gaan afblazen. tip maak foto´s van je borsten voordat je geopereerd word. altijd leuk om terug te kijken hoe het was.

liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje jij kan al echt aftellen.

Ik ga dit jaar ook bij Bergman kliniek in Heerenveen onder het mes. Niet voor een BVK maar voor een BV bij dr. Cromheecke.

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen van deze locatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben zeker van plan voor- en na foto's te maken van mijn boobies!

Het spannendste vind ik eigenlijk nog het uiteindelijke resultaat, ik hoop zo dat ik het mooi ga vinden.

Maar ik denk sowieso al wel dat alles beter is dan wat ik nu heb.

En liesje2, spannend dat je een BV laat doen in de Bergman Kliniek!

Vandaag ga ik langs de apotheek en alle nodige dingen kopen, ik ga ook nog even kijken voor vitamine C tabletten. Weet iemand of het goed is om daar nu al mee te beginnen, of dat je er het beste juist na je operatie mee kan beginnen voor het herstellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt eigenlijk niet veel uit of je voor of na je operatie daarmee begint...als je maar je weestand op peil kan houden straks.

Het is bijna zover dus ik begin met je mee af te tellen hoor...erg spannend allemaal:D.....niet vergeten he dat je cremes etc pas kan gebruiken als je littekens helemaal dicht zijn en je geen wondjes meer hebt erop...dus je hebt nog even de tijd om dat te halen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oke, dan zou ik er eventueel nu ook al mee kunnen beginnen dus!

Las namelijk wel dat je citroensapjes en dergelijke moet vermijden tot na je operatie?

En ja dat van die littekencrème wist ik, maar vind het wel fijn om alles al in huis te halen.

Maar misschien is het ook wel weer beter om even af te wachten wat ik vanuit de kliniek al meekrijg, wie weet dat ik daar ook wel eventjes mee vooruit kan. :)

Ohh het aftellen is echt zo spannend! Leuk dat je mee aftelt!

Ook goed om te lezen trouwens dat je er totaal geen spijt van hebt, ondanks wat er nu nog moet gebeuren. Lijkt me toch wel naar als niet alles helemaal hersteld zoals het eigenlijk hoort. Succes ermee in ieder geval! Ik volg je verhaal, dus ben benieuwd hoe het allemaal nog verder verloopt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citroensapjes, alcohol, roken zijn allemal dingen die idd moet vermijden.....de citroepsap i.v.b met zuur na je operatie...tjah sommige dames zijn dan nou eenmaal misselijk...en dan is je maag niet helemaal lekker...

Alcohol i.v.b met jeuk....als je aan het genezen bent kan die een bij-effect hebben dat je een extreme jeuk krijgt...dit zijn dingen die je dokter niet tegen je zal zeggen hoor maar dat ervaring uitwijst met veel dames..

Tjah en roken omdat het nou eenmaal slecht is voor je litteken genezing.

Bio-oil of creme van biotherme is een goede goedkope alternatief voor de wat duurdere cremes....tenzij je PC je straks een specifieke creme voorschrijft een een speciale reden zoals bij mij dus....tis nog ff kijken of de verzekering hem vergoed maar anders betaal ik het tubbetje van 40 euro maar...tis toch voor me eigen gezondheid :7:

Noujah en naar zou ik niet beschrijven omdat ik dit wist vanaf dag 1 dat ik me tieten zag....de pc zei het ook al gelijk dat het even aankijken was of hij genoeg had weggehaald....dus tot nu toe is daar alles mee perfect gegaan behalve wat extra huid....die hij nu weg gaat hlen......al met al helemaal geen ramp en ik ben super blij met mijn boobs die mooi vooruit staan nou zonder BH haha :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ga ik langs de apotheek en alle nodige dingen kopen, ik ga ook nog even kijken voor vitamine C tabletten. Weet iemand of het goed is om daar nu al mee te beginnen, of dat je er het beste juist na je operatie mee kan beginnen voor het herstellen?

Bergman had bij mij voorgeschreven dat ik een week voor de operatie moest beginnen met Arnica en Vitamine C bruistabletten.

Nu ruim 6 weken later gebruik ik dat trouwens nog steeds omdat nog niet alles dicht is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ yc_angel: het scheelt al dat ik niet rook. :P En ik wou eigenlijk nu al niet meer drinken, maar heb donderdag toch nog een soort van afscheidsfeestje. Nouja dan zit ik alsnog 3 dagen zonder alcohol voor de operatie.

Ik heb trouwens een goedkopere versie van Bio Oil gevonden bij de Action, lijkt er erg op en kostte maar 2,19 euro. Zit ook vitamine A en C in.

Gelukkig maar dat je er alsnog heel erg blij mee bent! En ik kan me nu echt nog niet voorstellen dat mijn boobies vooruit zullen staan haha. Dus wat dat betreft kijk ik er toch wel heel erg naar uit.

@Kir: wel raar eigenlijk dat ik daar helemaal niks over gehoord heb. Ben nu in ieder geval al begonnen met vitamine C tabletten. Heb wel tabletten gekocht in plaats van bruistabletten, maar dat lijkt me ook prima.

Vanmiddag even langs de apotheek geweest, dus heb nu alles in huis wat ik moet hebben voor de operatie.

Ow en zaterdag heb ik een makkelijk en fijn fleecevest voor 2,00 euro en een bouwvakkersblouse met sluiting vooraan voor 1,50 euro gekocht bij de Zeeman. Was 50% extra korting op de sale artikelen, dus dat was mooi meegenomen.

Nog een weekje, whaaaaa!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zaten er in het informatiepakket (waar ook de vragenlijst voor de anesthesist en de menukeuze in zat) 2 receptenbriefjes, waarop de de Arnica en vitamine C stond, maar ook een middeltje tegen de misselijkheid en een drankje tegen een leeg gevoel in de maag enzo. Misschien heb je die briefjes over het hoofd gezien? Het lijkt me dat ze dat wel vanuit elke Bergman kliniek hetzelfde voorschrijven......

Dat drankje heb ik trouwens niet gebruikt, omdat ik toch zo vroeg al aan de beurt was. Het pilletje tegen de misselijkheid heb ik wel genomen, gewoon voor de zekerheid :) en ik heb gelukkig nergens last van gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen maar een receptenbriefje voor maagbescherming en pijnstillers gekregen. Heb net alle papieren weer doorgenomen, maar verder niks gevonden. Misschien dat ik morgen voor de zekerheid de kliniek even bel daarover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou tis bijna zover....heb je al gekeken naar het lijstje dat bij de algemene informatie staan van de BVK op het forum....gewoon een goed lijstje met do en dont's en ook alle benodigheden...kan je alles bijwijze van dubbelchecken :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kir ik heb gebeld hoor. Ze zeiden dat ik dat daar gewoon kreeg en dat ik dat dus niet op hoefde te halen bij de Apotheek. Dus ik ben weer helemaal gerust!

Gelukkig vertelde een vriendin me gister dat ze zondagavond al naar me toe komt met de auto, bij me blijft logeren en mij dan naar de kliniek brengt maandagochtend. Plus ze blijft wachten tot de operatie voorbij is. Echt zo lief! Vond het toch wel een beetje een naar idee om er alleen heen te gaan en pas de volgende dag na de operatie mensen te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je vriendin je wil brengen! Ik was ook heel blij dat m'n moeder meeging :)

Nog maar een paar nachtjes joh en dan heb je ze! :)

Ik heb echt afscheid genomen van m'n oude borsten: samen met vriendinnen hebben we er een borrel opgedronken tijdens mijn boobie farwell party ;) was eigenlijk gewoon een avondje stappen, maar we waren er wel allemaal heel bewust van dat het de laatste keer met m'n joekels was en ik kreeg toen ook nog een cadeaubon van de hunkemoller van ze, echt zo lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben echt heel blij dat ze meegaat! :D

Nog 4 nachtjes ja, whaaa!

Vanavond heb ik ook een soort boobie farewell party haha. Ga straks met een vriendin stappen, nog even een laatste x voor de operatie, dus ook wel heel bewust daarvan.

Heel lief van je vriendinnen dat je nog een cadeaubon voor de Hunkemöller had gekregen! Als je borsten een beetje hersteld zijn wil je volgens mij het liefst als eerst nieuwe bh's en bikini's wil kopen. Dan komt zo'n bon natuurlijk wel goed van pas. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor!!

heel veel sterkte!!

En in den haag gaat het gebeuren?, ben sinds 2 jaar verhuist naar Huissen (arnhem) maar woonde in den haag ..dus weet precies waar je geholpen word hoop dat je nog een beetje kan slapen!!!!

Gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks sporty! Maar nee het gaat in Heerenveen gebeuren, weet niet waar je Den Haag vandaan haalt? :P

Maar ik ben ook benieuwd of ik vanavond kan slapen haha, zenuwen vallen nu op zich nog wel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.