Ga naar inhoud

Shiningstar : 23 januari 2012 : Dr. van der Lei. : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Jantje! Met mij gaat het goed! Het wondje op het drielandenpunt geeft haast geen wondvocht meer af, heel af en toe nog en het verschil tussen mijn borsten lijkt toch weer steeds minder te worden.

Ben ook al twee keer op stap geweest met een strapless beugelbh haha, wat eigenlijk vanaf maandag pas mag, maar het zat en ging prima! Maandag ga ik helemaal aan de beugelbh's. Ik heb toch echt wel een flink D-cup in plaats van en C, dat is nu wel duidelijk, al moet ik van sportbh's wel cupmaat C hebben. Verder slaap ik al een tijdje zonder bh en dat ging vanaf het begin af aan goed. :)

Ook merkte ik afgelopen twee weken dat de hechtingen mijn lichaam uit willen, want dan had ik opeens een klein gaatje bijv. rond mijn tepel. Twee hechtingen kon ik er ook zo uittrekken en die gaatjes zijn gelukkig gelijk weer dichtgegaan. Ik heb nog een loszittend korstje onder één tepel en daaraan zit een hechting. Ik heb er heel zachtjes aangetrokken, maar die zit nog wel vast dus daar blijf ik nu verder van af. Ik irriteer me alleen wel aan het loszittend korstje haha.

Het is zeker spannend voor jou, aftellen geblazen nu! En voor je het weet is het zover! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn dat het zo goed gaat en dat je drielandenpunt bijna dicht is! Ik kan me voorstellen dat je je aan die loszittende korstjes irriteert, maar goed dat je er wel af blijft... hoe moeilijk dat ook is, hihi :3:

Hoe zit het met het verschil tussen je beide borsten? Is dat al wat minder geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Margje, ja ik ben ook heel blij dat het allemaal zo goed verloopt! Had boven je bericht al iets over het verschil in mijn borsten gezegd, maar het lijkt nu wel weer minder te worden. Het scheelt ook wanneer ik een bh heb aangehad, dan zie je ook meer verschil (denk omdat ze dan een beetje omhoog worden gedrukt) dan wanneer ik 's ochtends wakker ben en zonder bh heb geslapen. De onzekerheid over het kleine verschil is in ieder geval wel (weer) helemaal weg, want als ik denk aan hoe ze waren dan ben ik echt zo super blij met mijn boobies (en ook als ik daar niet aan denk hoor haha).

Ik zal dit weekend nog wel weer even foto's maken. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al een foto gemaakt en in mijn album gezet! :)

Het wondje ziet er trouwens nog redelijk hetzelfde uit als de laatste foto ervan, dus die heb ik achterwege gelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Margje! En fijn om te horen dat het verschil je niet opvalt. Bij de foto van mijn borsten van 1 maand na de operatie is het wel wat duidelijker te zien.

Ik had afgelopen week trouwens wat nieuwe bh's besteld en bij de bh's die iets te klein waren was wel duidelijk te zien dat mijn rechtertepel hoger zit. Die floepte er namelijk een beetje bovenuit, terwijl de ander er nog wel netjes in zat haha. Maar gelukkig dat het verschil in de grootte van de borsten steeds meer mee lijkt te vallen. En wie weet gaan ze nog wel meer veranderen.

Ik zat me trouwens te bedenken, ik heb volgens mij nog helemaal niet naar jou foto's gekeken en daar ben ik stiekem ook wel benieuwd naar ook al is het een bv geweest. Dus zou ik je wachtwoord mogen? Had trouwens gelezen dat het met jou ook heel goed gaat, fijn te horen! En over dat gaatje ter grootte van een speldenprikje hoef je je denk ik niet druk te maken. Ik heb al twee mini gaatjes gehad, waar verder niks uit kwam (dacht dat er misschien een hechting uit ging komen) en die zijn gelijk weer dichtgegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf maandag al een beugelbh aan en dat zit en gaat prima! Voelt niet naar ofzo, dus ben helemaal happy. :D Komen mijn boobies tenminste wat mooier uit. :P

Had de week hiervoor ook al 2x een strapless beugelbh aan tijdens uitgaan, dus was er al een klein beetje aan gewend.

Het wondje bij het drielandenpunt heeft al ong. een week geen wondvocht meer afgegeven, dus ik hoop dat ie droog blijft nu want er zit nog best een grote korst.

Vorige week zat er een los korstje onder mijn tepel (met hecthing eraan) dat vocht afgaf en die is een paar dagen geleden 's nachts eraf gevallen/eruit gegaan en toen is het wondje gelijk dichtgegaan gelukkig.

Gaat dus helemaal goed hier! Morgen weer een feestje waar ik erg naar uit kijk. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat afgelopen week mijn kast een beetje te doorzoeken en ik kwam nog twee splinternieuwe bh's en twee splinternieuwe bikini's tegen die ik jaren geleden net iets te klein had gekocht (jullie kennen het vast wel, dan vind je het zo leuk/goedkoop en maak je jezelf wijs dat het toch net aan past) en nooit heb gedragen. En guess what? Nu zitten ze gewoon perfect! Heb helemaal niks nieuws nodig zo haha. Toch ook al een nieuwe bikini besteld en een paar nieuwe bh's gekocht (eindelijk een H&Metje).

Gister heb ik voor de tweede keer gesport en deze keer voor het eerst weer hardgelopen, ging prima!

Morgen mijn laatste controle alweer, toch wel een beetje spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh morgen alweer je laatste controle, wat gaat dat snel hè? Wat fijn dat het tot nu toe zo goed gaat zeg! Hoe gaat het nu met je drielandenpunt?

Wat fijn dat die beha's nu gewoon passen, haha... wel een beetje een dure manier om niet-passende beha's passend te maken :3:

Ik zal je mijn WW even sturen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er vanmiddag om 14:40 zijn, zal daarna wel even laten weten hoe het is gegaan.

De tijd is inderdaad echt omgevlogen! Al denk ik soms ook wel 'het is nog niet eens 2 maanden geleden', maar als ik kijk naar hoe snel ik alles al weer kan lijkt het wel veel langer geleden.

Met mijn drielandenpunt gaat het nog steeds erg goed! Het korstje zit er nog steeds op, maar er is al een hele tijd geen vocht meer uitgekomen. Ik gok dat het korstje er op een gegeven moment vanzelf afvalt en dan is (hopelijk) de huid daaronder geheeld.

Haha ja als ik het alleen had gedaan om oude bh's weer te passen, dan was het zeker een dure en heftige manier geweest. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de laatste controle zit erop! Hij was erg tevreden en vond het verschil erg meevallen. Hij heeft alle knopjes van de hechtingen eruit getrokken, dus nu heb ik allemaal gaatjes rond mijn tepel haha en hij heeft het korstje van mijn drielandenpunt getrokken, dus daar komt nu weer een ieniemienie beetje vocht uit. Zal vast allemaal snel weer dichtgaan.

Hij liet me ook nog zijn voor en na-foto's zien en daarop was het verschil nog beter te zien dan op de foto's die ik zelf had gemaakt. Jeetje zeg, wat ben ik blij dat ik van die joekels afben haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag dames,

Morgen is de dag en moet ik om 11.00 uur aanwezig zijn en wordt geopereerd om 11.00 uur door dokter van der Lei.

Ik heb al eerder gepost, alleen niet in een eigen topic, maar hoofdzakelijk bij Shiningstar.

Groeten, Jantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.