Ga naar inhoud

Dikidi82 : 4 juni 2009 : Dr. v.d. Dwey : ZH Walcheren


Aanbevolen berichten

heyhey

ik heb ff vraagje aan jullie allemaal! ik voel nu dus een hard schijfje in mn linkerborst als ik eraan zit! is dat normaal? er iets boven zit een bultje waarvan de pc zei dat er nog iets aan het werken is en waarschijnlijk ook nog wit spul zal uitkomen! ik weet nie of dat iets met elkaar te maken kanhebben?

ciske de rat was echt geweldig!!! heb ondanks alle geldzorgen genoten van alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Annemieke

Die harde schijf is gewoon littekenweefsel. Ik had eerst ook harde plekken in m'n borsten, maar inmiddels is dat weer weggetrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ja bij mij zit het dan net onder waar mn wondje heeft gezeten bij mn linkertepel!

ben blij dat het niks ergs is!

dankje dat jullie mij geruststellen! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo ik heb nieuwe foto's geplaatst! 1 van mn bh van voor de bvk die opgevuld is zodat jullie een beeld hebben hoe groote ze waren en 1 van erna zonder opvulling natuurlijk he haha! kunnen jullie mooi vergelijken!

verders gaat alles wel goed eigenlijk! heb helemaal geen last meer van mn borsten ik slapp nu dan ook op mn buik en dan wordt ik soms halverwege de nacht wakker en dan lig ik weer op mn zij! maar ik vind het heerlijk om op mn buik in slaap te vallen dan slaap ik veel sneller in! dus ben blij dat dat weer goed gaat! dat snappen jullie wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik voel het verschil met alles! ook met zitten enz dat hou ik nu veel langer vol dan ervoor! nee ik heb geen echte wondjes meer alleen was ik zo dom om een velletje eraf te trekken en toen bloedde het ff maar is nu weer dicht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEYHEY

JA IK VOEL ME ECHT VEEL PRETTIGER! IK HEB ZELFS DEZE WK VOOR HET EERST IN MN LEVEN SPAGGETTI TOPJES AAN! VOELT ERG FIJN HOOR! IK VOEL ME SEXY HAHA KLINKT RAAR ZO IK DAT OPSCHRIJF VIND IK ZELF! MAAR IK VOEL ME ECHT GEWELDIG!

IK HEB VANDAAG VOOR HET EERST VAN HALF 10 TOT 3 UUR OPGEPAST OP 2 KIDS! HUN OUDERE BROER VAN 13 WAS ER OOK MET EEN VRIENDJE DE KIDS WAAR IK OP MOET PASSEN ZIJN 5 EN 1! HET GING HELEMAAL GEWELDIG EN ZE ZIJN NIE VERLEGEN GELUKKIG! DUS MORGEN WEER! VIND HET ZO FIJN OM MET KIDS BEZIG TE ZIJN! ZIJ MAKEN ME VROLIJK EN BLIJ EN IK DENK NIE MEER AAN MN ZORGEN! ZO FIJN!

OH NU KIJK IK NAAR MN BERICHT EN ZIE DAT ALLES IN CAPS LOCK GETYPT IS! NOU JA IK HEB GEEN ZIN OM ALLES OVER TE TYPEN HOOR!

LIEFS DIANNE

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey

ok spannend hoor! wanneer ben jij aan de beurt? ik hoop dat het bij jou voorspoedig mag verlopen net als bij mij! alleen dan zonder wondje wat eerst nie echt dicht wou! :rolleyes:

ja verschilletje he? maar ben echt zooo blij dak het heb gedaan!

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik kan eind augustus bellen en dan hoor ik de datum als het goed is dan is het begin september..schiet lekker op.

vind het spannend en kijk er naar uit en tegen op.maar denk dat ik straks ook er blij zal zijn.heb eigenlijk nog niet met iemand gesproken die er spijt van had dus komt allemaal goed ik hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ja het schiet idd al op! het is nu al augustus dus nog 1 maandje! lekker hoor! waar word je geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey

ik heb GROOT nieuws!!!!!!!!

nee het heeft niks met mn borsten te maken maar... ik heb de voorbeeld promotiemail binnen gehad van mn gedichtenbundel!!!! hij komt begin oktober van de drukpersen!!!! ooooh ben echt superblij ermee!

hij gaat vooral over mn leven toen ik opgenomen was in het psychiatrisch ziekenhuis en is wel heel heftig om te lezen!

mocht er iemand interesse hebben om het te kopen kan diegene haar mailadres dan opsturen in een pb naar mij? dan zal ik proberen als de echte promotiemail binnen is hem door te sturen naar degenen die hun mailadres hebben opgegeven!

en oh ja met mn borsten alles ok hoor! niks geen last meer mee en niks geen korstjes enz!

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dikidi,

Wat leuk voor je! Ik kan me voorstellen dat dat groot nieuws is voor je.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd? Ik zal mijn e-mail even doorgeven in een PB-tje

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey

alles gaat wel goed met mn borsten, alleen de littekens zijn nog erg paars maar dat trekt wel weer bij! heb veel littekens en dat duurt een tijdje maar dan vervagen ze zodat ze nie meer zo opvallen!

maar verder niks geen pijn meer! ja alleen als Raffy mn kat er met zn pootjes op leunt dan is t wel gevoelig

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het idee dat mn borsten nu alweer gaan hangen maar misschien komt dat doordat ze nie meer zo gespannen zijn als na de operatie ofzo! ik vind het wel jammer hoor want vond het wel lekker dat ze nie hingen maarja dit is natuurlijk wel een natuurlijker zicht (hoe zeg ik dat??? hihi)

kga nu weer lekker slapen want heb een drukke dag morgen en verder van de wk ook eigenlijk wel alleen de dinsdag nie zo! maar vind het wel best hoor dat ik het wat drukker heb dan eerst ik krijg er zelfs veeeel meer energie door! heb zelfs de zolder al voor de helft alles uitgezocht en met alles bedoel ik dan ook alles lezen en weggooien wat ik nie meer nodig heb! en ik kan zo moeilijk iets weggooien maar nu had ik al 3 of 4 zakken vol!!! had in de 2 jaar die ik nu op mezelf woon nooit energie gehad om de boel eens grondig na te kijken en op te ruimen! we gooiden alles maar neer! moet je nagaan wat een bende dat is geweest! haha maar alles zat netjes achter een gordijn hoor!!

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten zijn ook ietsje gaan hangen, maar voor de potloodproef slaag ik nog kansrijk. Ik vind het wel natuurlijk dat ze nu iets zakken. Ik merk ook dat als ik even ren dat ze dan weer lekker wat op en neer gaan, dus weer helemaal zo als het hoort, maar dantuurlijk een stuk minder dan voorheen. Met die hele gespannen en vooruitstaande borsten had ik net het gevoel dat ze weer vol melk zaten, pfff leek wel stuwing.

Fijjn dat je energie weer terug is, lekker he opruimen, ruimt ook altijd zo heerlijk in het hoofd op.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.