Ga naar inhoud

Dikidi82 : 4 juni 2009 : Dr. v.d. Dwey : ZH Walcheren


Aanbevolen berichten

Dat is wel heel erg ja, lijkt me niet prettig :unsure: Ik kijk er ook elke avond weer tegen op om te slapen omdati k van te voren al weet dat het niks word, maar niet zo erg als jij waarschijnlijk. Hoop dat het weer wat beter voor je gaat met de dagen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ja ik ben er ook zo goed al vanaf maar lijkt wel oft door de narcose komt ofzo! zal het eens navragen bij mn begeleidster want vind het vreemd eigenlijk! maarja narcose doet ook wel veel met je lichaam he?

heb trouwens ook nog n foto geplaatst hoe het wondje er nu uitziet! met dat klierweefsel wat naar buiten komt! tis nie echt een fris gezicht!

het zit aan mn linkerborst en met mn rechterborst gaat alles helemaal perfect helemaal nie open enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Wacht maar tot je kunt gaan shoppen! Er gaat een wereld voor je open en geloof mij: dan ben je binnen no time nog 10x zo gelukkig met je nieuwe borsten! :P Ik weiger ook nog om vaak blousjes te dragen: ben zo ontzettend blij met en trots op mijn nieuwe borsten! Weiger om ze te verbergen. Zat laatst in de achtertuin te zonnen en 't was een beetje warm: t-shirt uitgetrokken en lekker in m'n bh gezeten ;). Had ik eerst nooit gedaan, maar nu mag 't gezien worden. Daarnaast: zoveel verschil zit er niet tussen een bikini en een bh :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi is waar!

maar het gekke is ik pas alles nu veel beter nu ik kleinere borsten heb, dus mag niks kopen van mn ma balen he???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Oh, dat is inderdaad wel balen! Gelukkig moet je straks wel nieuwe bh's kopen, de oude kunnen waarschijnlijk echt niet meer :P. Bij mij zijn veel shirtjes echt wel veel te groot geworden. Blousjes gaat nog wel, maar nieuw zou ik ze een maat kleiner kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hihihi ik kan echt zoooooooo niet wachten om te gaan shoppen! Moet helaas nog efkes wachten, maar ach...

Ik heb één bloesje en die zat eerst echt enorm strak aan de bovenkant, zodat mn buik niet opviel.. Die had ik gister aan en toen zat ie echt zooooo anders! Helaas ook met uitpuilende buik, maargoed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blousjesssss :D Had vandaag een blousje van m'n zusje aan, die haar te strak zit en hij zit gegoten bij mij (ze heeft een E, arme schat, net 16..). Moest er zo om lachen.. Nu kan ik tenminste ook weer kleren van hunnie lenen ipv dat ze telkens de kleren uit mijn kast jatten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeee das pas handig zussen hebben van wie je kleren kan gebruiken!!!

heb helaas maar 1 halfbroer en 1 broertje dus daar begin ik nie aan hahahaha

ja wat een nadeel he die buik na je bvk! lijkt wel of ik zwanger ben haha maar ben nu wel ongesteld dus zal nie zo zijn hoor! en voordat ik ongesteld was ook al dikke buik. baal er van hoor want door die buik kan ik nu een leuk jurkje nie aan wat ik met mn grote borsten gewoon wel aan kon maar dan stond het beetje strak maar nu paste ik die om te zien of die nu beter stond maar lijk wel 4 mnd zwanger! mn ma zegt nee dat kan echt nog nie hoor eerst maar eens 10 kg afvallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens!!!

heb een nieuwe bril!!! dr gaat een wereld voor me open zeg!!! haha door die andere bril zag ik gewoon wat ik zonder bril ook kon zien dus dacht dat mn ogen eigenlijk heel goed waren! maar nu... ik weet nie wat me overkomt!!! ben dr zo blij mee!

zie foto in mn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja lijkt net of k op die foto heel breed ben maar zijn mn arman die zo wijd staan hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Nou, ik kan nog steeds de kleren van m'n zusje niet aan hoor! Ik pas dan qua shirtjes wel in maat S/M, maar zij heeft altijd max. XS... Daar kom ik met m'n schouders nog niet in. En qua broeken, daar durf ik niet eens aan te denken!

Gelukkig hebben we wel dezelfde schoenmaat, dat biedt weer opties :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha bij mij wisselt de schoenmaat van 40 tot 42 erg lastig want als je de ene nie past die je leuk vind wil je die in andere maat en issie er nie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb even je foto's bekeken. Vind je het niet verstandiger om anoniem te blijven? Nou ja moet je zelf weten, maar soms is het beter om geen herkenbare foto's te plaatsen.

Ik ben wel heel erg beniwud naar je voor foto's heb je die ook? Dan is het goed vergelijken wat er is afgegaan. Het ziet er al mooi uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik geef er nie om dat ik herkend wordt hoor!

ik heb wel voorfoto's maar die zijn of te groot of te klein voor het forum dus helaas kan ik die nie plaatsen vind ik ook wel balen hoor!

na de narcose gaat het minder met me! ik was heel erg stabiel maar nu opt moment belt straks mn psychiater terug of ik voor ff medicijnen moet hebben voor die angsten snachts! dus ff afwachten maar!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ja hoor weer een plekje open nu op mn 3 landenpunt! gelukkig aan dezelfde borst aan de rechter heb ik totaal geen last die is mooi dicht! maar de linker geeft problemen!

vandaag kwam mn begeleidster en tegen haar gezegd dat ik me zelf wel zorgen maak om mn open wonden! ze heeft me aangeraden om aan mn huisarts te vragen of ik om de 2 wk ff langs mag komen om het te checken en daar moet ik nu donderdag heen dus dan vraag ik het gelijk of ik dat mag doen!

ben ik toch beetje gerustgesteld he? of vinden jullie dat raar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh bah, doe je zo je best die punten dicht te houden.. Hopen dat ie snel weer dicht gaat dan :mellow:

En volgens mij roepen ze je op de bvk-hyves haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey melissa bedankt dat je ff gewaarschuwd hebt! ze riepen me idd! was er al poosje nie meer geweest haha

ff vraagje vanaf wanneer gingen jullie weer poosje in water in bad enz?

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.