Ga naar inhoud

Dikidi82 : 4 juni 2009 : Dr. v.d. Dwey : ZH Walcheren


Aanbevolen berichten

Vreselijk, Dikidi,

Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.

Hier is een aantal maanden geleden een 5-jarig meisje doodgereden, toevallig ook bij de C1000, mijn dochter was de dag ervoor nog met haar op schoolreisje geweest (zij zat in groep 1 en mijn dochter in groep 2)

Ik krijg altijd kippevel bij dit soort gebeurtenissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ja dit is echt vreselijk he zoiets! ik hoop het nooit mee te maken dat op deze manier familie van me overlijdt maar je weet het nooit he het kan altijd gebeuren!

ik heb de net al een kaartje in de bus gedaan en op haar hyves ook n berichtje achergelaten! toen ik m krabbel daar plaatste waren er al 5 pagina's vol van mensen die hun medeleven betoonden

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey

met mn borstjes alles goed hoor! denk dat het korstje er eerdaags af gaat vallen want die zit al helemaal los aan de uiteindes.

moet maandag om kw o 4 weer op controle bij de pc. ze zal denk ik wel tevreden zijn hoor! heb ook helemaal niks geen pijn meer eraan

weet je wat het gekke is??? voor mn operatie had ik als ik ongesteld was heeeele zere borsten en nu... helemaal niks geen last gehad niks gevoeld zelfs! beter he??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff moest wel even teruglezen hoor.

Allereerst vresleijk van dat 13-jarig meisje. Echt het zal je kind maar zijn, moet er niet aan denken er ook maar één te moeten missen.

Wat dat andere verhaal betreft, je spreekt over een relatie, maar je had met nog nooit gezien. Beetje vaag.

Wat fijn dat het met de borstjes helemaal goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel miep c ik heb hem zeker wel gezien! ik had alleen nog erg kort een relatie maar hij wou dus meteen al kinderen voordat hij me zag! maar ik heb hem zeker wel gezien hoor! maar alleen al dattie kinderen wou voordat hij me zag vond ik al iets wat nie in de haak was en ik had meer twijfels dus vandaar dat ik die relatie heb verbroken

ja he melissa er is al een deel vanaf gevallen hoor! ik hoop dat vandaag en morgen en maandagmorgen het er helemaal af is dan is de pc zeker te weten blij met me :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

yippieeeeeeeeeeeeee mn korstje is eraf gegaan! ben nu echt blij! en tot nu toe is het geeneen x open gegaan weer. int begin alleen getob met dat wondje die eerst nie dicht wou maar nie dat het telkens open ging zoals bij velen van jullie wel het geval was!

mijn herstel gaat eigenlijk super! vanaf 3 augustus weer lekker oppassen op mn oppaskids als het goed gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga zo al weg! we moeten nog ff naar scapino en dan naar de pc moet om kw o 4 bij de pc zijn

ik zet later wel hoe het gegaan is en hoop ook nieuwe foto's te plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

de pc was heel erg tevreden. ze zei nog wel dat aan de voorkant waar de open wond is geweest op mn linkerborst nog iets aan het werken is en het kan zijn dat er nog wit spul uitkomt! dat is op de plek waar de oplosbare hechtingen zaten zei ze! ik moet 9 november terugkomen en dat zal dan als alles goed is de laatste controle zijn!

o ja, ik heb nieuwe foto's geplaatst waarop mn littekens duidelijk te zien zijn :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dikidik, ik heb je foto's even bekeke, ik zag er geen foto bij van voor de bvk, is jammer want dan is het zo lekker vergelijken.

De vorm wordt wel al mooi, vind je niet. Welke maat denk je nu ongeveer te hebben, zo te zien toch nog een aardig cup denk je niet?

Je kan wel zien dat er veel is weggehaald, je littekens lopen behoorlijk ver door.

Maar ach verpakt in een mooi bh-tje zie je er niets van en uiteindelijk vervagen ze toch nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben van cup g naar cup b gegaan. ik heb wel een foto op mn telefoon van voor de bvk maar die is te klein ofzo geloof ik die kan ik er nie op krijgen jammergenoeg. ik ben zo dom geweest om nie met mn fotocamera een foto te maken jammer hoor! als ik die had kan je idd leuk vergelijken!

vind je ze nog groot dan miep-c? ik vind ze nu echt nie groot meer hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Fijn dat de pc tevreden was!

De foto's zien er mooi uit, jammer idd geen voorfoto's maar die heb ik zelf ook niet, vind ik zelf ook wel jammer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vind ik ook jammer! ik heb dus wel een foto maar is te klein om hier te plaatsen krijg ik steeds de melding! dus helaas pindakaas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

ik kan me voorstellen dat jij ze niet meer groot vindt, ze waren voorheen natuurlijk mega, er is zoveel bij jou afgegaan, maar als ik er naar kijk, dan vraag ik me serieus af hoe je dat in een B-cup gaat krijgen. Welke omvangsmaat heb je dan?

Het is niet negatief bedoeld hoor, ik vind ze er erg mooi uitzien, maar ja vergelijken doe je toch en het lijkt me gewoon dat jouw borsten groter zijn dan die van mij. En natuurlijk speelt de omvangsmaat ook mee in de cupmaat (ik heb nu 75E)

Maar meid weest er wel lekker trots op hoor, en bij jou scheelt het letterlijk kilo's.

Heb je niet een oude foto van jezelf met kleding aan? Als je dan hetzelfde aantrekt, maar dan nu met je nieuwe boops, dan geeft dat ook een aardige indruk van wat er nou precies weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even teruggelezen, en zag dat je omvangsmaat 95 hebt, en als ik dan even per 5 een cupmaat bereken, dan zou ik op

80 D, 85 C, 90 B zitten, dus dan kan ik het wel weer plaatsen.

Sorry hoor voor mijn gezeur, probeer gewoon mijn voorstellingsvermogen te laten werken, ben denk ik nog steeds beduusd van jou 4,5 kilo.

Dan lijkt die ene kilo van mij zo weinig, en daarvan wordt al gezegd door de pc dat het veel is.

je had een G, ook even terugrekenen maar dan andersom:

90 H, 85 I, 80 J, 75 K.

Maar waar ik nu zo beneiuwd naar ben, hoe voelt het nou, dat moet je toch echt wel merken, 4,5 kilo minder aan je nek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Hoi hoi,

Ik snap nu idd wat je bedoelt met die littekens.. Bij jou lopen ze voornamelijk naar het midden toe verder door dan bij mij.

Bij mij echter lopen ze sneller naar boven toe. Zo zie je maar weer wat het onderling verschilt per PC.

Ik vind mijn herstel belangrijker en de uiteindelijke vorm dan het litteken, je moet er iets voor over hebben ;)

Maar het ziet er nu allemaal goed uit bij je!

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey miep-c

ik heb het nog eens gevraagd aan mn pc en nu zei ze dat er 2.5 kg is afgegaan! klinkt eigenlijk wel meer logisch vind ik zelf! dan was ze dus de eerste controle verkeerd! of ik was nog zo versuft! haha

hey laura

ja haha blij dat je m snapt nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

4,5 klinkt ook wel heeel erg veel! Bij mn zus was het toen 3 kilo en dat was al abnormaal veel!

Maar het is dus 2,5 nou da's alsnog veel, 2x meer dan wat er bij mij af is gegaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja de pc kan goed schatten want voor de operatie zei ze dat er ongeveer 3 kg af zou gaan! eenhalve kg er naast dus heeeel erg knap! maarja het is haar werk he ze ziet dat meteen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou 2,5 kilo is nog behoorlijk, en hoe voelt dat nu?

Ik vind die kilo verschil nogal tegenvallen in de klachten, maar ik denk dat 2,5 kilo echt wel verschil moet maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ja het maakt zeker wel verschil! ik loop rechter en heb weinig tot geen klachten meer in mn rug nek en schouders!

ik zat ff te denken... ik heb mn oude bh bewaard als ik die nou eens aantrek en opvul? hihi ook maar een ideetje maar misschien lukt het! het was zo'n voorgevormde!

ik heb nu echt cup b! ik heb omvangmaat 95!!! ik pas echt geen c die zijn echt te groot voor me haha

die foto maak ik nog wel eens! ik ga nu lekker naar boven tv kijken of slapen! want ik hoop morgen naar ciske de rat te gaan naar de musical in scheveningen!!! heb er superveel zin in! het zal wel nacht zijn als ik weer thuiskom dus ik ga denk ik maar eens proberen te slapen en morgen lekker uitslapen zodat ik morgenmiddag uitgerust erheen kan!

ja het wordt echt tijd dat ik ga slapen ik maak echt veeel typefoutjes nu! maar ik herstel ze snel voordat jullie het zien hihi

trusten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha je bh weer opvullen.

Het is wel een idee.

Maar je hebt geen foto van jezelf in een shirtje of bloesje van voor de operatie?

Ik moet trouwens ook nodig weer even foto's laten maken.

wil dat al maanden.

maar komt er niet van.

maar het is natuurlijk wel leuk om af en toe een rijtje foto's naats elkaar te hebben. De vorm is toch weer iets veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.