Ga naar inhoud

Dikidi82 : 4 juni 2009 : Dr. v.d. Dwey : ZH Walcheren


Aanbevolen berichten

Wauw, super dat het zo goed gaat en dat je nu lekker op je buik kan slapen!! :101:

Moet er niet aan denken, op m'n buik slapen. De tweede week kon ik dat wel een beetje, maar nu ook niet meer sinds ik op m'n buik wakker ben geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Daantje87

Goed nieuws!

Al lijkt buikslapen me niks, nooit echt gedaan, ik zou wel graag weer lekker op mn zij willen rollen... Hihi nog effe niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben er ook heel blij mee hoor

durf je nog nie op je zij daantje? doet dat teveel pijn nog ofzo? ik lag geloof ik de 4e dag na mn operatie al op mn zij omdat ik het nie uithield van de pijn in mn rug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Tsja, wonder boven wonder lukt het me al bijna 3 weken op mn rug te slapen! Geen last van tot nu toe, dus ben daar heel blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

hebben jullie enig idee hoelang na de operatie je zwanger mag raken? mn vriend wil erg graag snel een kindje van me maar ik ben zo bang dat mn borsten dan weer flink gaan groeien en net nu ik die verkleind heb wil ik dat de eerste tijd nog nie hoor!!!

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gezien dat een vrouw na een half jaar alweer zwanger werd (weet jij misschien ook wel, Claudia van Hyves!) Ik weet niet echt wanneer het 'mag', misschien toch ff je pc vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ik heb geen idee maar op het andere forum heb ik gelezen dat het een jaar duurt voordat alles echt helemaal hersteld is. Ook qua narcose en dat soort dingen. Ik zou het ook zeker niet nu snel gelijk doen...

Maarre, je zegt nu wel dat je vriend graag een kind van je wil, maar wil jij nu ook al zo graag dan? Je moet het namelijk niet alleen voor hem doen he en als je nu eerst wil genieten van je kleinere borsten, zou ik dat gewoon eerst doen ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik wil wel graag een kindje maar nog nie zo snel na de operatie

ik vraag dat zeker aan mn pc eerst voordat we het gaan proberen want stel je voor dat ik weer van die enorme dingen krijg daar zou ik echt nie blij mee zijn!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hebben jullie dat nou ook dat je zodra je op deze site komt en bv de topic operatie verslagen bvk aan klikt dat je met je msn wegvalt???

of ligt dat nou gewoon aan mijn computer???

ik weet dat die van mij het snel gaat begeven want iedere keer krijg ik de melding dat mn harde schrijf vol is en moet ik weer ruimte maken. een teken dus dattie gaat crashen!! ben druk bezig te sparen voor nieuwe maar dat lukt nog nie zo :unsure:

dus dan weten jullie als ik nooit meer online kom of berichtjes plaats dat mn computer gecrasht is!!! :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, mijn harde schijf zit ook vol en die moet ik ook steeds leegmaken, maar m'n msn valt niet uit als ik hier op de stie kom... Pc is trouwens ook al gecrashed een paar weken geleden, maar kon er toen nog muziek afhalen en toen deed ie het wel weer :).

Hoe gaat het met je littekens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gaat heel goed met mn littekens

ik had aan de rchterkant dat mn huid helemaal gerimpeld om dat het leek of het te strak was gehecht maar das al n heel eind bijgetrokken gelukkig! verder helemaal geen last meet!

er zit n soort van korstje op mn open plek gelukkig en het is droog!

en... vannacht voor t eerst zonder bh geslapen! ging heel goed! eigenlijk beter nog dan met! nou ja.. geslapen!!! sliep om half 5 tot half 9 want onweer mensen!!! maar lag in ieder geval veel lekkerder zonder als met bh ik kon mn arm boven mn hoofd leggen als ik op mn buik lag en anders trok het heel erg!!! dus veeeel beter! heb nu nog steeds geen bh aan ik ga zo douchen en daarna trek ik m aan! was echt een genot zonder bh te lopen en te liggen! eindelijk dat ding uit! ja heb wel gewone sportbh's van de wehkamp hoor maar toch het idee dat ik nu eindelijk zonder kan na al die jaren met!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey

ik heb vandaag van kw o 7 tot en met kw v 4!!! stoeptegels gesjouwd! en helemaal geen last van mn borsten gelukkig! wel van mn armen en rug maar das gewoon spierpijn!!!

ik weet dat het nie echt slim is maar ik wou zo graag helpen bij mn nicht! die had n relatie en heeft n kindje van net 2 nu hadden ze net n huisje helemaal ingericht is dr vriend ervandoor gegaan! en... hij wou eerst in dat huis!!! maar ze heeft volgehouden dat zij erin kon met haar dochtertje en gelukkig mocht dat van hem anders moest ze weeeer in een caravan leven met haar kleine meid!

vandaag dus haar hele achtertuin stoeptegels gelegd! nou ja ik heb ze nie gelegd hoor maar ik heb wel ik denk ongeveer 1000 of meer keer tegels vastgehad en zand geschept! en ik voel me goed!!

ben ook blij dak haar kon helpen! we waren met 7 man dus ging aardig snel! ze heeft n tuin van 18 bij 6of 7 ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Dikidi,

Het is natuurlijk heel lief van je dat je geholpen hebt. Maar echt slim lijkt het me niet. Het gaat natuurlijk niet alleen om je uithoudingsvermogen en de pijn. Maar ook om de wond die binnenin moet helen en niet te vergeten je litekens die op deze manier een flinke opdonder gekregen hebben.

Ik hoop voor je dat je litekens niet te veel spanning hebben gekregen, want dat lijkt me niet zo fijn voor de genezing ook niet voor het aangezicht.

Het is niet voor niks dat je pas na 6 weken weer wat mag gaan sporten, maar dan moet je ook niet gelijk met zware gewichten in de weer gaan.

Heel veel succes met het helen en ik zou het echt wat rustiger aan gaan doen. Maar wie ben ik om dat te zeggen :blush:

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik sluit me echt helemaal bij Marianne aan!

Ik heb zelfs nu nog wel eens dat wanneer ik mijn borstspieren te veel belast dat ik dat de dagen erna bezuur met ontzettend veel pijn! Ze geven aan dat je inwendige wond na een week of 6 genezen is, maar voordat het echt helemaal weer de oude is, duurt echt wel wat langer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is wel zo maar ik merk er helemaal niks van. nie uitwendig en ook geen pijn inwendig! je ziet er helemaal niks van dat ze onder spanning stonden ofzo

ik weet wel dat ik nie slim was maar ik wou haar zo ontzettend graag helpen dat ik mezelf wegcijferde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm denk niet dat ik hoef te herhalen wat de dames allemaal zeggen. Maar toch, zou voor jou wel fijn zijn geweest om even bezig te zijn. Als je maar goed naar je lichaam luistert :)

Pff trouwens, ben een dag niet op het forum geweest, moest behoorlijk wat teruglezen haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

de relatie is over hoor! ik kende hem nog maar heeeel kort maar hij wou meteen al n kind van me zonder dattie mij gezien had enz en het voelde gewoon nie goed aan. er waren volgens mij nog veel meer dingen die nie klopten zoals zn leeftijd enz dus ik heb er maar een punt achter gezet! hij heeft daar nie op gereageerd wat ook zo vaag is maarja ik ben van m af in ieder geval en daar ben ik blij om

maar ik vroeg toen gewoon om jullie advies omdat ik wel n hele grote kinderwens heb en het leek misschien of wij elkaar al lang kenden maar dat was nie zo hoor! hooguit n paar wk en ik had eigenlijk meteen al de de alarmbellen begonnen te rinkelen dus na een aantal dagen nadat ik mijn vraag hier had neergezet heb ik er n punt achter gezet! ik doe het rustig aan op dat gebied nie te snel kinderen als je iemand nie goed kent. ik vind trouwens ook dat ik eerst getrouwd moet zijn hoor voor ik n kindje krijg maar vragen kon geen kwaad daar heb ik wat aan! aan jullie antwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr is hier iets vreselijks gebeurd. mn ma hoorde op de radio dat er bij de c1000 op de stolpweg een ongeluk was gebeurd waarbij een vrachtwagen een 13jarig meisje heeft doodgereden! we wisten nog nie wie het was! dus toen we terugkwamen van de boodschappen ben ik ff naar mn buurman gegaan die weet meestal nogal veel! nu blijkt dus dat het een (bijna) buurmaisje van me is geweest! ik kijk zeg maar op het huis waar zij woonde met haar ouders broertje en zusjes en haar moeder is ook nog eens zwanger daarbij! echt zoooo erg voor iedereen! afschuwelijk je kan geen afscheid nemen enz alles zo in 1 klap weg! ik vind het zo erg!!! ik ga zo maar eens n kaartje in de bus gooien dat staat wel zo netjes! ik ken haar moeder enz ook goed! ik heb jantine zo heette ze nog in mn armen gehad toen ze net geboren was! en ik zag haar dagelijks spelen met haar zusjes en broertje en vriendinnetjes! nu is dat over! ik zal haar nooit meer zo vrolijk zien spelen nooit meer zien lopen nooit meer haar zien!!!

sorry voor dit droevige bericht maar ik moest het ff kwijt!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.