Ga naar inhoud

Dikidi82 : 4 juni 2009 : Dr. v.d. Dwey : ZH Walcheren


Aanbevolen berichten

en ja hoor weer door iemand aan de kant gezet die eerst een kennisje wou worden!

wat een k*t mensen bestaan er toch op deze aarde!!!

ze wou zelf contact met me en zou vanavond langskomen nu zegt ze ik heb mn eigen leventje eigen gezin en eigen kennissen!!!

snappen jullie dat nog??? ik volg dat echt nie meer hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Annemieke

Hoihoi,

Ik ben pas weer lang in het water geweest na 5 en halve week. Toen ben ik nl. voor het eerst gaan zwemmen. Zolang je wonden nog niet dicht zijn en je korstjes ook nog niet weg zijn, mag je niet lang weken in water, omdat dat het weefsel week maakt en daardoor de kans op een ontsteking vergroot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Geen idee, maar meestal houden die het water niet heel effectief tegen. Zou je ff naar het ziekenhuis voor moeten bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh jongens toch!!! weet je wat ik vandaag gedaan heb???

heerlijk naar het strand zonder mn borsten nat te maken toch int water gezeten! was zo lekker om af te koelen!!! ben alleen wel erg verbrand ondanks 2 x smeren! maar wat was dat heerlijk zeg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mieke80

Hoe gaat het met je wondjes dikidi82?

Die van mij groeit echt dicht, maar heb nog steeds een vetgaasje erop!!

Ik heb nog geen bikini gekocht omdat het toch nog wel pijn doet en een bikini geen stevigheid geeft.

Moet nog 2 weken (dan zijn de 6 weken voorbij) misschien is het dan wel prettig om een bikini aan te doen.

Vooralsnog moet ik het nu doen met mijn HEMA sportbh haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Oh wat lekker zeg! Ik wil ook naar het strand!!!!!!! Maar ik moet ook nog efkes wachten met een bikini... Nog effe doorbijten dus!

Denk wel dat ik misschien vanavond effe een terrasje wil pakken aan zee.. (Heerlijk om zo dichtbij te wonen!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

mn wonden zijn nog open maar heb ze dus nie int water gehad en zijn dus ook nie nat geworden! en heb ook nog steeds vetgaasjes! vanochten naar dokter geweest om ff te laten zien naar de huisarts dus! gewoon voor gersuststelling hij deed heel lief soms issie zo sjaggie maar nu zei hij zelf van als je het volgende wk nog nie vertrouwd kom dan nog maar eens langs je mag altijd langskomen! had ik nie verwacht dattie zo zou reageren maar wel heel fijn!

heb op t strand gewoon mn tankini aangehad en zat even strak als mn bh dus daar geen last van gehad!

ik zit tegenwoordig ook als ik gedoucht heb bv de hele middag in mn blote borsten om te laten drogen maar het schiet niks op!

maar mn wonden zijn wel goed doorbloed en eromheen ist ook nie ontstoken dus ziet er goed uit zei de ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Fijn dat je bij je huisarts terecht kunt! Toch een veilig idee, lijkt mij?

Je bent morgen alweer een maand PO! Goed hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou met zwemmen zowieso wachten tot alles dicht is.

Je weet toch dat er veel rotzooi in het water is,dus geduld hebben tot alles dicht is.

Let erop dat je littekens niet verbranden het eerste jaar,want dan worden ze bruin en blijven bruin

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is idd wel een veilig idee! als er dan iets nie goed zit kan ik daar ook ff terecht en hoeven we nie pere of n halfuur of een uur in de auto te zitten naar een ziekenhuis!

jaja morgen 1 maand geleden! gaat wel heel hard zeg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff vraagje ik voelde eerst mn linkertepel wel heel goed en nu bijna nie meer is dat normaal? aan die borst zit ook die ontsteking/klierweefsel

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het lijkt of er een korstje komt aan de randen maar het kan ook etter zijn dus ik weet het nie goed! verder ist nog wel open hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hiephoiiiiiiii

er zitten nu aan de randen toch echt korstjes!!!! en de wond ik gelijk kleiner aan het worden yesssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

had na de operatie wel goed gevoel in mn linkertepel maar nu voel ik die bijna nie meer dat vind ik vreemd en heb gebeld naar de assistente van de pc. later belde ze terug met de mededeling dat ik nie langs hoefde te komen omdat dat wel vaker schijnt voor te komen!

hadden jullie dat ook dat je eerst op een plekje na de operatie wel goed gevoel hebt en na een tijdje nie meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik weet dat van mezelf nog niet, maar wel vaker gehoord/gelezen dat het lang kan duren tot het gevoel in de tepels terug is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar omdat ik die na de operatie nog wel een paar weken goed heb gevoeld vind ik dat raar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik slaap sinds van de wk weer af en toe op mn buik!!!

heeeeeeeeeeeeerlijk vind ik het ben zo blij dat t weer gaat nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.