Ga naar inhoud

Dikidi82 : 4 juni 2009 : Dr. v.d. Dwey : ZH Walcheren


Aanbevolen berichten

hallo allemaal

ik ben inmiddels al een wk lid ofzo maar ik heb me wat op de achtergrond gehouden en de meeste verhalen gelezen! wordt er gewoon wat bang van zoveel mensen hier die ontstekingen krijgen enz! aangezien ik zelf ook noal ontsteking gevoelig ben ben ik gestart met het drinken van vitamine c tabletten van 1000 mg ze zeggen dat dat ontstekingen tegengaat! nou we zullen hopen! hier mijn verhaal

ik ben dus dianne ben 26 jaar en heb altijd al last gehad van grote borsten! op mn 12 e had ik al cup c. ik loop stiekum al jaren met het idee om een borstverkleining te laten doen maar sinds oktober ook echt stappen ondernomen! in oktober naar de huisarts gestapt en verwijsbrief gekregen. een paar wk later mocht ik op 1e gesprek bij plastisch chirurg op 3 november ze gaf mij groot gelijk en stelde voor om brief te schrijven aan verzekering! 2 wk later kreeg ik de brief van de verzekering dat ze het niet vergoeden omdat ik te zwaar was! mijn bmi moet 30 zijn voor de operatie dat betekent voor mij dat ik 95 kg moet wegen want ze zeggen bij de verzekering doodleuk als je dik bent heb je ook gewoon grote borsten! nou dat is lang niet altijd zo ik moest van de pc een brief opstellen waarin ik mijn verhaal vertelde maar kreeg brief terug dat ze het nie in behandeling namen omdat ze niet op hun besluit terugkwamen

dus ik naar een gewichtskliniek toe.op 19 januari weer naar de pc toe toen woog ik 101 kg dus nog teveel! ik moest van de pc op 23 maart weer terugkomen want dan zou ik volgens haar genoeg afgevallen kunnen zijn! maar op 10 februari woog ik al 96 dus ik gebeld of ik eerder terug mocht komen omdat ik volgens mij in die wk wel 1 kg af zou vallen dus ik mocht eerder komen op 16 februari mocht ik komen toen woog ik krap aan 95 dus zij weer n brief gestuurd aan de verzekering

op 5 maart heb ik mijn goedkeuring gehad de pc had mij de laatste keer al op de wachtlijst gezet in de veronderstelling dat het wel goed zou komen! nou dat kwam het ook

de datum is 4 juni geworden omdat in april de ok 2 wk dicht was en de pc 2 wk op vak ging anders zou ik in april al geholpen worden

dus over 3 nachten ist zover mijn operatie! ik krijg nu toch wel wat spanning hoor! maar ik kijk er heel erg naar uit al wordt ik wel wat bang van jullie verhalen!

om half 12 wordt ik verwacht en om 2 uur begint mijn operatie!!!

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Annemieke

Hoi Dianne,

Welkom op het forum! Houd bij al deze verhalen in gedachten dat het vaak mensen zijn die problemen tegenkomen na hun bvk die op fora bijven posten. Het grootste deel van de mensen bij wie het goed gaat komt nooit op een forum of houd na korte tijd op met schrijven. Ikzelf heb geen ontstekingen gehad, dus die verhalen zijn er ook! Mocht je nog vragen hebben: stel ze gerust!

groetjes Annemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja welkom hoor dyanne

ik heb eigenlijk ook niet echte grote problemen alleen dat een wondje niet snel genoeg wil helen....maar dat komt goed hoor, niks om bang van te worden :106:

niet te veel narigheid gaan lezen en vooral daar geen foto's van bekijken...niet een goed idee.

gewoon de bvk ondergaan zoals wij allemaal en dan zie je wel weer.

wij hier helpen je er wel doorheen........zo doen we dat hier he dames????

veel sterkte en succes en echt HET KOMT GOED!!!! :147:

groetjes annita :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hoi Dianne,

Spannend hoor, dat is echt al heel snel!!

En je hebt er hard naartoe gewerkt, ze willen geen risico nemen met mensen die te zwaar zijn volgensmij, en het geeft jou zelf vast wel een goed gevoel nu? Dan zit je lekkerder in je vel en dan minder kans op complicaties! (Dat is wat ze zeggen hè ;))

Heel veel succes en sterkte toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

heel erg bedankt voor jullie reacties

ja dat is ook zo ja dat als het goed gaat er bijna niemand op een forum zit! nog nie aan gedacht hihi

maar ik weet zowieso nie hoe ik foto's kan bekijken van jullie dus das wel jammer want ben best benieuwd hoe het er nu uitziet en ervoor. ik heb zelf ook al voor foto's gemaakt! ik ga van een g cup naar een c cup. de arts heeft gezegd dat er in totaal 3 kg afmoet dus dat is volgens mij heel erg veel of nie? ik lees bij sommigen 500 gram.

hebben jullie veel pijn gehad? ik ken iemand en die heeft helemaal geen pijn gehad zegt ze ik weet nie of dat echt waar is! ze zei dat ze alleen last had van jeuk omdat het genas. dus ik ben benieuwd hoe het met mij gaat!

hoe dichterbij het komt hoe spannender het wordt! hadden jullie zeker ook wel he?

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

als je in het profiel koijkt van bv mij, dan zet je de muis op mijn naam(niiietje) en het pijltje dat in het roze gedeelte is ,wijst je naar mijn profiel..(gebruikersprofiel)...en dat kun je bij meerdere doen mits ze foto's hebben natuurlijk

gewoon proberen het wijst zich vanzelf.

ik hoor het wel of het gelukt is.......of niet.............. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87
de arts heeft gezegd dat er in totaal 3 kg afmoet dus dat is volgens mij heel erg veel of nie? ik lees bij sommigen 500 gram.

Dat verschilt heel erg, bij m'n zus was het ook veel, bij mij is het nog even afwachten, denk wel een kilo per kant (hoop ik tenminste hahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ze kunnen pas definitief zeggen hoeveel eraf is gegaan na de operatie :). Van de buitenkant is het namelijk niet te beoordelen of je veel vet of juist veel klierweefsel hebt. Klierweefsel weegt meer dan vetweefsel, dus meer klieren = hoger gewicht. Ik ben zelf van een 70G naar een 70D gegaan. In totaal is er 800 gr weggehaald, wat in verhouding veel is omdat ik maar een omvang van 70 heb.

Mijn foto's kun je ook vinden in mijn profiel. Er staat daar ergens aan de linkerkant een link naar mijn website. Als je daar op klikt kom je bij mijn foto's terecht. Wel even een waarschuwing vooraf: op de eerste na foto's heb ik een enorme paarse plek: dat komt doordat ik een nabloeding heb gehad in combinatie met een niet werkende drain. Wees dus niet bang, zo zul je er als het goed is niet uit komen te zien ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Dyanne,

Ook welkom,

stel gerust vragen , ( heb ik ook gedaan).

en ik heb ook foto's die je kunt bekijken in meijn gebruikers profiel....

succes!

groetjes Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik heb van veel de foto's al gezien! ziet er mooi uit!

hadden jullie er geen last van dat je oppeens recht liep ipv krom door je borsten? lijkt me erg wennen! maar misschien went het ook wel weer snel!

wordt met de dag zenuwachtiger!

maar gelukkig heb ik morgen afleiding door naar de paardenmarkt/jaarmarkt te gaan met mn moeder en mn tante en neefjes en nichtje! heb expres afleiding gezocht anders blijf ik maar piekeren denk ik!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee super dat je die kilo's bent afgevallen. Je deed het nu echt ergens voor.

Ik vind het persoonlijk terecht en ook verantwoord dat je eerst moest afvallen. Dus nu ben je al lekker veel kilo's kwijt, en straks nog meer.

Het is natuurlijk bij heel veel vrouwen wel zo dat de borsten gevulder worden naarmate ze aankomen, en dus afnemen naarmate je weer afvalt. Wat overigens niet wil zeggen dat dat bij iedere vrouw zo is.

ik ben met 77 kilo naar de pc gegaan. Ik had toen een bmi van 27. Er werd mij gevraagd of ik nog wilde afvallen, want werd mij gezegd, dan is het beter om het voor een BVK te doen dan erna. Ik heb alles wel in werking gesteld maar ben wel actief aan het afvallen gegaan. Resultaat is 9 kilo minder, waarvan 7 kilo voor de BVK, 1 kilo dankzij de BVK en 1 kilo na de BVK.

3 kilo voor een BVK is enorm. Ik had een H cup en er is bijna een kilo af. Ik ben van een 75 H naar een 75 E gegaan.

Welke maat heb jij dan qua omvang? En ben je nadien nog weer afgevallen?

In ieder geval heel veel succes, en met jouw maten zal je zeker resultaat hebben. Dus meid laat het op je afkomen en straks pronk je net als alle anderen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik liep altijd al rechtop, ik ben maar een kleintje en heb er altijd heel bewust op gelet dat ik wel recht bleef lopen. Wat ik wel had de eerste week was spierpijn in mijn nek en schouders omdat ik ze eindelijk ontspannen kon houden. Mijn lichaam moest zich even aanpassen :P. Nu nergens last meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ja ik ben in totaal nu 21 kg afgevallen!!!

ik liep ook zo krom doordat ik erg onzeker was/ben ik ben veel gepest en heb ok een psychisch verleden waarvoor ik 7 jaar ben opgenomen geweest! nu gaat alles weer heel goed en ik woon al bijna 2 jaar op mezelf!

ik heb maat 95 g en ga naar 95 c dus dat scheelt missch ook weer als je grotere omvang hebt!

maar in de tijd dat ik afgevallen ben zijn mn borsten gegroeid lijkt wel!!! ik kan nog maar 1 bh met goed fatsoen aan!

maar goed erna kan ik mooie aan! dus lekker shoppen

en nog geen 2 wk erna heb ik hele dag bruiloft pfff maar wil er perse bij zijn dus moet dat ook!!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

staar je niet blind op die C-cup. De uiteindelijke cupmaat is deels afhankelijk van de breedte van de borsten.

Bij mij is dat niet op C gekregen, vanwege de breedte. Had wel gekund maar dan had het litteken aan beide kante nog zo'n 5 cm doorgelopen, en da's ook weer niet de bedoeling.

Maar goed hoe dan ook er gaat natuurlijk wel straks een flinke lading af.

spannend hoor het is bijna zo ver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ja is idd bijna zover!

nee ik probeer me er nie blind op te staren maar hoop er wel heel erg op! is moeilijk om daar dan nie aan te denken he? maar goed we zullen zien!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

wat spannend zeg..ik ga een bvk doen in sept.

en ga dan van een 80f naar een 80c maar als het een d wordt vind ik ook niet erg als ze maar weer mooi op hun plaats zitten en niet zo hangen.ben nu ook nog aan het afvallen want wil graag 70 kilo zijn bij de bvk maar ben nu ongeveer 78

dus er moet nog wel wat gebeuren.ik wens je veel succes morgen en hoop snel weer van je te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey

dat afvallen zal je wel lukken als je kijkt dat ik vanaf eind november 21 kg ben afgevallen!!!

en idd het is maar een nummertje als ik van mn klachten af ben vind ik het al lang best!

het wordt nu wel heel spannend hoor! morgen is de groete dag al!!! jullie kunnen daarna mn versalg lezen (hoop ik) als alles goed gaat!!!

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey

bedankt allemaal hoor! erg fijn om zoveel steun van jullie te krijgen!!!

vandaag lekker afleiding gezocht en gelukt om er nie teveel aan te denken! maar nu weer thuis en begint het weer haha ach ja komt wel goed!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.