Ga naar inhoud

Missy1 : 1 augustus 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast missy1

Aanbevolen berichten

Spannend!!! Heel erg leuk voor je hoor! Krijg je ze eindelijk, yeeeey!

Vergeet niet een lekker kussen en dekentje voor in de auto :-) En je mag daar om litteken olie vragen, dan krijg je het gratis mee ;-) (maar dat zeggen ze niet als je er niet om vraagt)

Groetjes

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha dank je wel Marijse! Ik zal er aan denken om die littekenolie te vragen.

Kussentje voor in de auto lijkt me wel handig. Hoop dat de terugreis wel beetje fijn verloopt en dat ik niet al te misselijk ben,, ben al gauw auto-ziek en die slaapverdoving zal niet veel helpen.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

fftjes iets veranderen :P

Werd net gebeld door de kliniek en iemand had geannuleerd en ik wordt nu om 08.10 uur geholpen!

Ben er best blij om, ben ik tenminste 's middags weer thuis :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi parkiet

Ja het is echt spannend!! Nog 3 daagjes en kan nu al niet meer wachten..

Ik raak er ook niet over uitgepraat nu,, iedereen wordt hartstikke gek van me haha :P

Ben zelf ook iedere dag wel ff hier op het forum te vinden,, echt verslavend he..

Misschien dat ik maandag al een verslagje schrijf hier maar dat ligt eraan hoe ik me voel,, maar het komt wel goed!

Voor jou is het nu ook echt aftellen he!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi parkiet

Ja het is echt spannend!! Nog 3 daagjes en kan nu al niet meer wachten..

Ik raak er ook niet over uitgepraat nu,, iedereen wordt hartstikke gek van me haha :P

Ben zelf ook iedere dag wel ff hier op het forum te vinden,, echt verslavend he..

Misschien dat ik maandag al een verslagje schrijf hier maar dat ligt eraan hoe ik me voel,, maar het komt wel goed!

Voor jou is het nu ook echt aftellen he!!

Groetjes

Hoi Missy,

Haha heel herkenbaar!

Ik praat alleen nog maar over borsten en de operatie en lees veel op het forum.

Neem lekker de tijd om uit te rusten en schrijf maar een verslagje als je er aan toe bent.

Inderdaad, voor mij nog maar 3 dagen!

Vandaag is jouw grote dag en ik wens je heel veel sterkte toe. Als het goed is lig je inmiddels een beetje bij te komen.

Ik hoop voor je dat je er heel blij mee zult zijn!

Sterkte met je herstel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haa parkiet,,

Ja we kunnen samen aftellen,, als ik geweest ben dan ben jij 3 daagjes later al aan de beurt..

Jij krijgt met 230 cc ook mooie borsten,, kleiner kunnen ze in iedergeval niet worden :)

Ik hoop dat ik met mijn 300 cc op een grote D/E uitkom. Gelukkig heb ik al een kleine c van mezelf. Ik hoop het echt!

groetjesss

Da meisje kwam nog even piepen en zie dat je vandaag moest gaan , ik wil je alvast proficiat wensen met je nieuwe vriendinnen.

Je zal tevreden zijn hoor,die kleintjes ben je snel verheten hoor ;)

En de pijn die gaat ook wel snel over ;)

Veel groetjes en tot later Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!

Hier is mijn verslagje.

Vanmorgen om 7 uur vertrokken en om half 8 kwamen we aan bij de kliniek.

Hele rit daarheen stijf van de zenuwen.

Binnen aangekomen heb ik me aangemeld en moest ik in de wachtkamer plaatsnemen, nog geen 5 minuutjes daar riepen ze me alweer dat ik de papieren moest tekenen en dat ik de rest van het geld mocht betalen.

Na een klein kwartiertje mocht ik mee naar mijn kamertje, een mooi kamertje en gelukkig lag ik alleen!

Daar moest ik mijn kleren uitdoen zodat een verpleegster foto's kon maken van mijn borsten. Toen zei ze dat ik het shortje, slippertjes, haarnetje en de badjas aan mocht doen en ik moest een zetpil pakken. Ik werd dan zo geroepen voor de operatie.

Ik had natuurlijk weer dat ik naar de wc moest nadat ik die zetpil gepakt had, mijn moeder moest al lachen en zei al dat er altijd wel wat was als ik ergens ben.

Na een dik half uur wachten kwamen ze me dan halen.

En nog meer zenuwen dan eerst.

Ik kwam in een ijskoude kamer terecht waar 2 verpleegsters waren en mijn pc. Daar moest ik op het tafeltje gaan liggen met mijn armen gespreid. Alles was daar heel netjes en proper.

Een van de verpleegsters jaagde een naald mijn arm in, deed ook nog eens pijn en moest er dan ook wat van zeggen. Vind dat sowieso al niks en dan doen ze het ook nog eens heel snel zonder wat te zeggen.

Voor ik het wist was ik weg, ik zag alles in het oranje :S dat was best wel raar.

Daarna hoorde van heel ver weg mensen vertellen, geen idee wat ze allemaal zeiden.

Ik ben heel blij dat ik voor de rest niks heb meegekregen van de operatie zoals sommigen dat hadden.

Voor ik het wist was ik dan ook alweer op mijn eigen kamertje waar mijn moeder op me aant wachten was. Ik was 3 kwartier weggeweest.

Ik heb fftjes lekker geslapen maar toen ik mijn ogen opendeed en beetje rechtop kwam toen was het niet lekker meer.

Ik was kots en kotsmisselijk. Ik heb best wel vaak moeten overgeven. De verpleegster ging iets halen tegen de misselijkheid en tegelijkertijd tegen de pijn. Dit hielp dus voor geen meter.

Na een uur had ik het gehad en wou ik naar huis, ik heb me aangekleed ofja mijn moeder want mij lukte het niet goed haha en toen gezegd dat we gingen. De verpleegster is meegelopen tot de parkeerplaats.

Hier moest ik erg genoeg nog eens overgeven. In de auto heb ik dat half uurtje geslapen en toen ik wakker werd moest ik natuurlijk weer overgeven en gelukkig was dat ook de laatste keer. Om 2 uur ongeveer was ik thuis en ben me toen ook gelijk in mijn eigen bed gaan liggen (heerlijk) maar helaas kan ik alleen op mijn rug liggen. Om half 5 werd ik wakker en gelukkig was de misselijkheid zo goed als over. Ik kwam beetje slecht rechtop en verwacht dat ik dat de komende dagen niet goed zelf zal kunnen.

Ik wil heel graag mijn borsten zien maar ze zijn helemaal verpakt en dat verband zit zo strak. Ik durf niet eens diep adem te halen.

12 dagen moet dat verband ongeveer blijven zitten dus het is echt nog ff afwachten.

Maar ik heb ze en dat is hetgene wat telt!! Ben zooo blij!! En ben ook blij dat ik het nu eindelijk heb laten doen :D

Nu ga ik mijn soep en mijn beschuitje eten zodat ik een beetje binnen heb.

Veel liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!

Hier is mijn verslagje.

Vanmorgen om 7 uur vertrokken en om half 8 kwamen we aan bij de kliniek.

Hele rit daarheen stijf van de zenuwen.

Binnen aangekomen heb ik me aangemeld en moest ik in de wachtkamer plaatsnemen, nog geen 5 minuutjes daar riepen ze me alweer dat ik de papieren moest tekenen en dat ik de rest van het geld mocht betalen.

Na een klein kwartiertje mocht ik mee naar mijn kamertje, een mooi kamertje en gelukkig lag ik alleen!

Daar moest ik mijn kleren uitdoen zodat een verpleegster foto's kon maken van mijn borsten. Toen zei ze dat ik het shortje, slippertjes, haarnetje en de badjas aan mocht doen en ik moest een zetpil pakken. Ik werd dan zo geroepen voor de operatie.

Ik had natuurlijk weer dat ik naar de wc moest nadat ik die zetpil gepakt had, mijn moeder moest al lachen en zei al dat er altijd wel wat was als ik ergens ben.

Na een dik half uur wachten kwamen ze me dan halen.

En nog meer zenuwen dan eerst.

Ik kwam in een ijskoude kamer terecht waar 2 verpleegsters waren en mijn pc. Daar moest ik op het tafeltje gaan liggen met mijn armen gespreid. Alles was daar heel netjes en proper.

Een van de verpleegsters jaagde een naald mijn arm in, deed ook nog eens pijn en moest er dan ook wat van zeggen. Vind dat sowieso al niks en dan doen ze het ook nog eens heel snel zonder wat te zeggen.

Voor ik het wist was ik weg, ik zag alles in het oranje :S dat was best wel raar.

Daarna hoorde van heel ver weg mensen vertellen, geen idee wat ze allemaal zeiden.

Ik ben heel blij dat ik voor de rest niks heb meegekregen van de operatie zoals sommigen dat hadden.

Voor ik het wist was ik dan ook alweer op mijn eigen kamertje waar mijn moeder op me aant wachten was. Ik was 3 kwartier weggeweest.

Ik heb fftjes lekker geslapen maar toen ik mijn ogen opendeed en beetje rechtop kwam toen was het niet lekker meer.

Ik was kots en kotsmisselijk. Ik heb best wel vaak moeten overgeven. De verpleegster ging iets halen tegen de misselijkheid en tegelijkertijd tegen de pijn. Dit hielp dus voor geen meter.

Na een uur had ik het gehad en wou ik naar huis, ik heb me aangekleed ofja mijn moeder want mij lukte het niet goed haha en toen gezegd dat we gingen. De verpleegster is meegelopen tot de parkeerplaats.

Hier moest ik erg genoeg nog eens overgeven. In de auto heb ik dat half uurtje geslapen en toen ik wakker werd moest ik natuurlijk weer overgeven en gelukkig was dat ook de laatste keer. Om 2 uur ongeveer was ik thuis en ben me toen ook gelijk in mijn eigen bed gaan liggen (heerlijk) maar helaas kan ik alleen op mijn rug liggen. Om half 5 werd ik wakker en gelukkig was de misselijkheid zo goed als over. Ik kwam beetje slecht rechtop en verwacht dat ik dat de komende dagen niet goed zelf zal kunnen.

Ik wil heel graag mijn borsten zien maar ze zijn helemaal verpakt en dat verband zit zo strak. Ik durf niet eens diep adem te halen.

12 dagen moet dat verband ongeveer blijven zitten dus het is echt nog ff afwachten.

Maar ik heb ze en dat is hetgene wat telt!! Ben zooo blij!! En ben ook blij dat ik het nu eindelijk heb laten doen :D

Nu ga ik mijn soep en mijn beschuitje eten zodat ik een beetje binnen heb.

Veel liefs Missy

Zo leuk dat je na lang wachten eindelijk je nieuwe boobies hebt! proficiat meid! :)

14 september is het zo ver...dan is het mijn beurt!! bedankt voor je verslagje, leuk om te weten wat mij te wachten staat! :)

Ik zie er wel tegenop tegen de operatie! tis nog meer dan een maand en heb nu al massas zenuwen!!

De terugrit is twee uur van mij :s

Heb je veel pijn gehad na de operatie?

geniet van je nieuwe boobies he :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missy,

Leuk helder verslagje heb je geschreven. Balen van het overgeven zeg!

Maar het zal het allemaal waard zijn.

Nu maar lekker uitrusten en herstellen.

Veel sterkte!

Groetjes

Hoi missy x

Ik hoop dat t je al wat betergaat vandaag,ik zelf ben ook geopereerd door dr verdonck op 25 juli.

Had dat met die tape ook vond dat echt afzien werd er zelfs zo zenuwachtig van heb dag 4 uiteindelijk de kliniek gebeld en die zeiden dat t geen probleem was kon hem rustig al afhalen.dus zo gezegd zo gedaan heerlijk voelde me echt bevrijd.

Moest wel meteen een sportbh aandoen 24 uur perdag.

Hoop dat je snel herstelt proficiat met je twee nieuwe vriendinnen hahahaha

gr van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen

Bedankt voor jullie berichtjes!

Vandaag gaat het een beetje, was vanmorgen nog best misselijk.

Zal wel komen omdat ik amper kan eten. Nu gaat het wel.

IK heb alleen pijn, zo vervelend is dat. Ik kan mijn armen niet goed bewegen.

Ik heb van boven tot aan mijn buik pijn en ook nog eens aan mijn rug .

Ik heb ook zeer slecht geslapen, om de 2 uur werd ik wakker omdat ik pijn had aan mijn rug.

Hadden jullie dat ook met rechtop komen dat het heel raar aanvoelt???

Aan mijn rechterborst heb ik op het moment wat meer pijn, want gisteren struikelde ik en uit reactie strekte ik mijn rechterarm naar voren.

Dit zal wel geen kwaad kunnen toch??

Ben blij als die band eraf is, tenminste dat gevangen en strakke gevoel niet meer.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj heejj,

Ben vandaag terug moeten gaan naar de kliniek.

Was maandag dus gestruikeld en wou me opvangen en toen verrekte ik iets.

Dit deed nog steeds pijn dus had ik de kliniek maar ff gebeld en die zeiden me dat ik toch maar beter even langs moest komen om het te controleren.

Ik dat toch maar gedaan. Moest op controle bij Dr Horn. Aardige man maar spreekt alleen engels en frans, dat was gelukkig geen probleem.

Hij zei dat het een spiertje was die verrekt was. Maar hij haalde het verband ervan af om te kijken wat ik ook wou want was bang dat de hechting los was ofzo.

Wat een opluchting toen die het verband eraf aan het knippen was, durfde eerst niet eens te kijken en toen was het echt van WAUWW!! :126:

Ze zien er heel mooi uit, wel nog wat gezwollen en een klein beetje hoog, maar super! Vond mijn moeder gelukkig ook.

Het verband hoefde er gelukkig niet meer om en heb daar in de kliniek maar een bh gekocht. Had er een paar gepast want die vallen daar wel erg ruim. Heb er een 70D in en ze vertelde al dat ik in een gewone bh een E zou halen. De bh zit ook wel een beetje strak mja het moet om alles op zijn plaats te krijgen he. Alles beter dan dat verband.

Natuurlijk ben ik helemaal blij :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missy,

Gefeliciteerd met je D/E! Daar ging je voor, toch?

Gelukkig dat er niets ernstigs was met je arm/borst en dat je voor de zekerheid even naar de kliniek kon komen.

Nu wachten wachten wachten tot je je weer helemaal goed voelt en weer mooie bh's aan kunt!

Sterkte komende tijd.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heejj heejj,

Ik ging inderdaad voor een D/E en die heb ik gelukkig ook.

Had een 2e sportbh besteld van triumph, de tri-action. Heb er een 70E in :D

Vind hem ook heel lekker zitten. Beter dan de 70D van de kliniek.

Ja dat met mijn borst was een spiertje, maar ik was bang dat de hechting ofzo los was gegaan en dat het wondje open was.

Verder ben ik toch wel weer goed op de been, doe natuurlijk wel voorzichtig. Ik wandel veel maar soms vind ik het beetje akelig aanvoelen allemaal.

Af en toe pak ik nog 2 paracetamol als ik beetje steekjes krijg enz. Verder heb ik alleen de diclofenac nog waarvan ik er 1 per dag moet nemen. Maar die zetpillen vind ik niet zo fijn, soms moet ik na 10/15 min al na de wc.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

heejj heejj,

Ik ging inderdaad voor een D/E en die heb ik gelukkig ook.

Had een 2e sportbh besteld van triumph, de tri-action. Heb er een 70E in :D

Vind hem ook heel lekker zitten. Beter dan de 70D van de kliniek.

Ja dat met mijn borst was een spiertje, maar ik was bang dat de hechting ofzo los was gegaan en dat het wondje open was.

Verder ben ik toch wel weer goed op de been, doe natuurlijk wel voorzichtig. Ik wandel veel maar soms vind ik het beetje akelig aanvoelen allemaal.

Af en toe pak ik nog 2 paracetamol als ik beetje steekjes krijg enz. Verder heb ik alleen de diclofenac nog waarvan ik er 1 per dag moet nemen. Maar die zetpillen vind ik niet zo fijn, soms moet ik na 10/15 min al na de wc.

Groetjess

Hey Missy,

Vind je die sportbeha wel lekker stevig zitten? Ik denk dat ik er ook maar een ga kopen, kan ik deze tenminste wassen enzo!

Wel jammer dat die sportbehas zo lomp zijn, heb er beetje punttieten in :P

Logisch dat het allemaal nog een beetje akelig voelt, er zitten immers 2 siliconenballen in je lichaam! Gewoon goed naar je lichaam luisteren en niet teveel hooi op de vork nemen.

Vervelend he die zetpillen.. Ik dacht dat je er 2 per dag moest? Of doe ik het nu helemaal verkeerd?! Ik neem ze 's ochtends en 's avonds en inderdaad.. je moet gelijk weer naar het toilet.

Sterkte meid, het heeft allemaal wat tijd nodig!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallow

@ parkiet: De sportbh zit goed, hij zit alleen niet zo uber strak als die van de kliniek. Ik heb die van triumph alleen aan als die van de kliniek de was in gaat. Morgen doe ik die weer aan. Ik heb namelijk hele smalle schouders en de bandjes van de triumph zijn een klein beetje groot, mijn moeder maakt me dat morgen wat in, zit die ook gelijk wat strakker.Maar zo zit die heel lekker, kan niet meer zeggen van pff ik krijg bijna geen lucht meer, zoals bij die van de kliniek. Ooh en het is een lekker stofje :P

@ Casandra: Was voor mij ook echt ff schrikken, gelukkig viel ik net nog niet mja ik ving me verkeerd op. Maar moet zeggen dat ik sowieso best onhandig ben hahaha. Met mijn eetlust gaat het gelukkig weer goed. De eerste 2 dagen waren verschrikkelijk. Omdat ik wat misselijk was kon ik al niet eten en daardoor werd ik nog misselijker. Moest echt ff doorzetten om toch wat binnen te krijgen.

Veel liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj Mii

Ja ik heb ze gezien :D vond dat wel een beetje eng de eerste keer, ook het aanraken haha.

En ik denk wel dat het een D/E wordt! :D Ze zien er ook best groot uit, veel groter dan eerst.

Heb in een bh D en in de andere heb ik E. Dus dat komt helemaal goed :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallow

@ parkiet: De sportbh zit goed, hij zit alleen niet zo uber strak als die van de kliniek. Ik heb die van triumph alleen aan als die van de kliniek de was in gaat. Morgen doe ik die weer aan. Ik heb namelijk hele smalle schouders en de bandjes van de triumph zijn een klein beetje groot, mijn moeder maakt me dat morgen wat in, zit die ook gelijk wat strakker.Maar zo zit die heel lekker, kan niet meer zeggen van pff ik krijg bijna geen lucht meer, zoals bij die van de kliniek. Ooh en het is een lekker stofje :P

@ Casandra: Was voor mij ook echt ff schrikken, gelukkig viel ik net nog niet mja ik ving me verkeerd op. Maar moet zeggen dat ik sowieso best onhandig ben hahaha. Met mijn eetlust gaat het gelukkig weer goed. De eerste 2 dagen waren verschrikkelijk. Omdat ik wat misselijk was kon ik al niet eten en daardoor werd ik nog misselijker. Moest echt ff doorzetten om toch wat binnen te krijgen.

Veel liefs Missy

Klinkt goed! Ik ga maandag maar eens in het dorp kijken..

Eng he om je borsten voor t eerst weer te zien en aan te raken!

Net 2 harde tennisballen zijn het :P

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.